Na nod neg

14-12-2016 10:16 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo wie heeft dr 1 dag na nog negatief en niet ongie.pijnlijke tepels zijn ook grotere tepelhof.en slijmerige afschijding net als pas bij mn vruchtbare dagen.
quote:made@kate schreef op 14 december 2016 @ 10:55:

Ik weet wat nod is. Maar over na nod neg moest ik toch nadenken. Maar ik ben eruit. Na nod neg = no nie zwang.
Het is dieptriest
Dat nod snap ik altijd nog wel die afkorting alleen dat 'Ongie' snap ik nooit zo. Dat is toch geen afkorting van 'ongesteld'.

Bijzonder altijd vind ik
.
18/11 miskraam en nu al nod? Best knap.
Ik heb zo'n vermoeden dat wij op het Viva-forum niet de juiste doelgroep zijn om deze vraag te beantwoorden...
ik heb serieus geen idee waar dit over gaat. Wat is nod? neg? ongie? Heeft iemand een verklarende woordenlijst?
quote:Bloes schreef op 14 december 2016 @ 12:29:

Ik heb zo'n vermoeden dat wij op het Viva-forum niet de juiste doelgroep zijn om deze vraag te beantwoorden... Bestaat hier dan een doelgroep voor?
Ik heb geen flauw idee. Maar ik wil je wel sterkte wensen met je miskraam vorige maand.
quote:nerdopviva schreef op 14 december 2016 @ 12:33:

[...]

Bestaat hier dan een doelgroep voor?Babybrabbel?
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 december 2016 @ 10:44:

Probeer toch wat minder hyper te doen! Echt hoor.

Je weet dat tot een jaar proberen normaal is he? Je kunt dan toch moeilijk voor elk mogelijk dingetje een topic openen een jaar lang? Topics waar niemand wat zinnigs over kan zeggen.
quote:Dymphnatam schreef op 14 december 2016 @ 12:30:

ik heb serieus geen idee waar dit over gaat. Wat is nod? neg? ongie? Heeft iemand een verklarende woordenlijst?My two cents: na niet ongesteldheiddag (de dag waarop je dus ongesteld zou moeten worden) negatief (neg) getest. Simpeler gezegd, niet zwanger dus.
quote:made@kate schreef op 14 december 2016 @ 14:28:

[...]

My two cents: na niet ongesteldheiddag (de dag waarop je dus ongesteld zou moeten worden) negatief (neg) getest. Simpeler gezegd, niet zwanger dus.Kijk in jip en janneke taal geschreven
quote:spinnekop schreef op 14 december 2016 @ 13:26:

Probeer toch wat minder hyper te doen! Echt hoor.

Je weet dat tot een jaar proberen normaal is he? Je kunt dan toch moeilijk voor elk mogelijk dingetje een topic openen een jaar lang? Topics waar niemand wat zinnigs over kan zeggen.

Dit.

Tot nu toe heb je binnen een maand 4 topics geopend met de vraag of je mogelijk zwanger zou kunnen zijn.. Heb een beetje geduld.
En jij zou een moeder van 5 kinderen zijn? Jaja, túúrlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven