Op zoek naar translocatie-lotgenoten

22-06-2018 09:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een vrouw van 39 en heb een gebalanceerde translocatie. Dit weet ik sinds 2010 en heb inmiddels 6 miskramen en 3 mislukte ICSI-trajecten achter de rug.

Ik merk dat ik op zoek ben naar vrouwen die met “hetzelfde” probleem moeten dealen. Ik zeg “hetzelfde” omdat ik vind dat ieders verhaal uniek is. En niet in zwaarte te wegen.

Ben jij, net als ik, op zoek naar iemand om ervaringen mee te delen. Maar vooral ook om de zon in het leven weer te zoeken (en vinden!)? Laat dan een berichtje achter!
Een kleine uitleg is wel handig, ik denk niet dat veel mensen weten wat het is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik neem aan dat TO op zoek is naar mensen die hetzelfde hebben en die zullen ongetwijfeld wel weten wat het is. TO, sterkte.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Vandaar ook de topic-naam “lotgenoten”. En ik ga er voor het gemak van uit dat zij wel weten wat een translocatie precies is ;)
Nouschi schreef:
22-06-2018 09:25
Een kleine uitleg is wel handig, ik denk niet dat veel mensen weten wat het is.
En anders Google. ;-)
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Belle73 schreef:
22-06-2018 09:31
Ik neem aan dat TO op zoek is naar mensen die hetzelfde hebben en die zullen ongetwijfeld wel weten wat het is. TO, sterkte.
Een uitleg of linkje is wel zo sympathiek toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Beste followthesun78,

Misschien een beetje laat. Hier een “lotgenoot”. Ik heb ook een gebalanceerde translocatie (1/11), 4 miskramen, maar gelukkig 1 gezonde zoon rijk. Op dit moment gelukkig weer een positieve zwangerschapstest. Alweer het grote afwachten, vind het spannend maar ook zwaar . Hoe gaat het nu met je? Ik zoek ook contact met iemand die het begrijpt. En misschien ook een ander perspectief op dit traject heeft.

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven