ovulatie niet gemerkt.

03-06-2014 00:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen,

Ik heb met hemelvaartsdag en dat weekend daarvoor seks gehad met mijn vriend. Op zaterdag had ik bij het afvegen wat lichte bloedverlies. Nu heb ik ook mijn ovulatie niet gemerkt, meestal heb ik dan knallende koppijn nu dus niet.

Wat kan dit zijn?

Dank jullie liefs,

Mij
Wanneer begon je laatste menstruatie?

Gebruik je de pil en heb je die goed geslikt?
Mijn laatste menstruatie begon 13 mei, nee ik gebruik geen pil. Wij gebruiken een condoom, maar zijn er soms wel onzorgvuldig in, aangezien zonder lekkerder is.

Pil niet gebruiken is een bewuste keuze van mijn kant die mijn vriend begrijpt!
Heb je pasgeleden seks gehad zonder condooms? Dan bestaat dus gewoon de kans dat je zwanger bent. Ik bedoel wat verwacht je dan als je geen pil slikt en niet altijd condooms gebruikt.
De kans bestaat maar hoeft niet persé, hier 9 jaar samen zonder pil/condoom en geen zwangerschap (maar misschien zijn hij of ik (of beiden onvruchtbaar, daar lijkt het wel op).

Bij twijfel gewoon wachten tot wanneer de menstruatie had moeten komen en testen zou ik zeggen
Ja hoor, je kan heel goed zwanger zijn. Ik hoop dat jullie graag kinderen willen nu.
'Pil niet gebruiken is een bewuste keuze van mijn kant die mijn vriend begrijpt!'

Ik hoop dat dit ook andersom met het condoom zo is.
Kan vanalles zijn, maar als je seks hebt gehad op hemelvaartsdag dan kan het goed zijn dat je nu bevrucht bent,

Proficiat!

Sta je dan met je wederzijds begrip.
.
Wat heerlijk een x geen knallende koppijn. Misschien is dat vanaf nu voorbij. :-)

Ps mocht je denken dat je zwanger bent, dan zou je dat al anderhalve maand moeten zijn als je denkt daarom geen ovulatie gevoeld te hebben, nu heb je misschien geen ovulatie gehad, dat kan ook nog dat je een x geen ovulatie hebt gehad, want als je deze maand zwanger zou worden dan zou je toch gewoon de ovulatie moeten voelen.
Ohw btw ik voel de ene x wel mijn ovulatie en de andere x niet, dat is toch niet zo gek? Of voel je deze echt altijd altijd altijd ???
Lekker toch, kinderen. Veel fijner dan een condoom.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 03 juni 2014 @ 08:20:

Lekker toch, kinderen. Veel fijner dan een condoom.Geen betere anticonceptie dan een baby!
quote:tessa44 schreef op 03 juni 2014 @ 08:09:

Wat heerlijk een x geen knallende koppijn. Misschien is dat vanaf nu voorbij. :-)

Ps mocht je denken dat je zwanger bent, dan zou je dat al anderhalve maand moeten zijn als je denkt daarom geen ovulatie gevoeld te hebben, nu heb je misschien geen ovulatie gehad, dat kan ook nog dat je een x geen ovulatie hebt gehad, want als je deze maand zwanger zou worden dan zou je toch gewoon de ovulatie moeten voelen.Inderdaad, dan zou ze toch ook al een menstruatie gemist moeten hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven