Proberen voor eerste kindje - najaar 2020

01-09-2020 10:09 2142 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het topic.

Als je een tijdje meeschrijft kun je het wachtwoord aanvragen zodat je de tabel aan kunt passen. De tabel is ingedeeld op volgorde van de NOD's. Wij OCDertjes vinden het fijn als de tabel goed bijgehouden wordt :proud:.
NaamLeeftijdNODRondeBijzonderheden
MindyLahiri34/32?6
HetSteenbokje30/3405-08-202221Vanaf 2023 beginnen aan mogelijk traject
Deedee8634/38?12half jaar pauze, daarna ivf/icsi
Kolini33/40??
Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdUDBijzonderheden
Nikki-2432/33?
Bo9229/25?
Livealittle32/33?
The Doctor32/3312-2021

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 04-07-2022 23:08
76.23% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames,

Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben 1,5 week geleden gestopt met de pil (na 16 jaar) en mijn vriend en ik hebben besloten om voor een eerste kindje samen te gaan (vriend heeft al een kind uit een vorige relatie, dus voor hem is het niet echt nieuw, maar voor mij wel en vind het erg spannend!) :hyper:

Ik ben trouwens 33 jaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Maria: Jammer! Hopelijk komt je menstruatie snel zodat de onzekerheid weg is en je weer naar volgende x kan kijken.

DeeDee: Die cyclus kan inderdaad lastig zijn om bij te houden. Zelf ben ik van de week ook een beetje verrast haha. Ik denk dat het goed is om het proberen los te laten en gewoon te genieten ;-) zeker als je ook nog druk bent met een verhuizing etc.

Qua bruiloft: mijn vriend en ik hebben besloten eea uit te stellen. Ik was heel graag getrouwd voor we aan kinderen begonnen, maar mn zussen wonen in het buitenland en kunnen ivm Covid niet naar Europa komen. Dus wij wachten voorlopig. Persoonlijk wil ik niet zwanger trouwen….

Koloni, welkom! Spannend voor jou! En stiekem vast ook n beetje voor je vriend weer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Maria!! Volgende maand nieuwe kansen inderdaad. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Grappig om te lezen dat iedereen zo gefocust is op kwaaltjes haha. Vanaf dag 5 kan het innesteling zijn las ik bij iemand? Klopt dat? (wil ik dit eigenlijk wel weten.. :P kan beter onwetend blijven voor ik me ook bij de groep voeg hahaha) Nou heb ik PDS dus eigenlijk altijd buikkrampen (gelukkig geen erge versie met diarree en weet ik wat je wel eens hoort).

Gefeliciteerd Doctor! Fijne huwelijksreis!!

@DeeDee ojee dat jij zegt dat je al 4 maanden aan het onthullen bent baart mij ernstig zorgen haha. Ben benieuwd hoe lang het hier gaat duren.. Wat betreft trouwen kan ik moeilijk een mening vormen eigenlijk. Zelf niet getrouwd en als we dat doen wachten we tot we kinderen hebben. Zwanger trouwen lijkt me minder, maar ook niet leuk om te wachten met of trouwen of kinderen..
Alle reacties Link kopieren Quote
MindyLahiri schreef:
15-09-2020 13:26
Louen, ik ben er ook op dagelijkse basis wel mee bezig, maar het is (gelukkig) wel minder dan twee maanden geleden. Toen was ik er vooral na mijn eisprong heel erg mee bezig en door alle kwaaltjes en symptomen die ik dacht te voelen was ik er bijna van overtuigd dat het al raak was. Voelde me zo gefopt door mijn eigen lichaam dat ik afgelopen ronde niet meer naar kwaaltjes heb lopen zoeken. Als het zover is, voel ik het denk ik vanzelf wel, en anders merk ik het aan een positieve test.
Dat heb ik ook heel erg. De eerste maand voelde ik ieder piepje van mijn lijf. Vorige ronde heb ik dat iets meer proberen los te laten, was ook makkelijker omdat mijn lijf niet alle kanten op ding, al was vooral die laatste wachtweek lastig. Wel echt fijn om hier de herkenning te vinden.

*En nu verder lezen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Maria, jammer maar op naar de volgende ronde.
Het stomme aan de kwaaltjes is ook dat de meeste dingen zowel zwangerschap als ovulatie kunnen zijn. Het zegt dus nog niet echt iets. Ben je ondertussen nog ongesteld geworden?

@deedee, hier ook een drukke werkweek, dat geeft wel afleiding. Op naar de vakantie en vruchtbare periode.

@kolini, welkom!

@vivavette, balen dat je uiteindelijk toch je bruiloft moet uitstellen. Hier willen we altijd nog een groot feest doen maar jaar 1 waren we te druk aan het verbouwen en nu covid.. het is dus allemaal even passen en meten. We doen misschien gewoon een groot 5bjaar trouwfeest (hopelijk met een rondrennende peuter)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel herkenbaar om te lezen over het focussen op kwaaltjes. Ik deed dat de afgelopen weken ook, was met vlagen misselijk (vooral in de ochtend), lage rugpijn, hoofdpijn, vermoeidheid en opgeblazen buik. En het lastige is dat deze kwaaltjes zowel op een zwangerschap als ongesteldheid kunnen wijzen. En toen duurde het wat langer dan gewoonlijk voordat ik ongesteld werd :sigh: . Zelfs mijn vriend opperde om een zwangerschapstest te doen..Ik achtte de kans heel erg klein, maar goed normaal heb ik ook geen last van misselijkheid voordat ik ongesteld word :huh: . Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan en deze was negatief en vlak daarna werd ik ongesteld (nu zo goed als voorbij :-] ). Hoe je lijf je voor de gek kan houden.

Omdat ik zo lang aan de pil was, heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus gaat zijn en wanneer mijn NOD is. Ik ga nu maar uit van 28 dagen.

Jeetje, 4 maanden ontpillen is best lang. @Deedee welke pil had je? Ik had microgynon 20. Ik zeg ook al jaren tegen mijn vriend dat het lang kan duren voordat je zwanger raakt (Ik wilde al jaren geleden beginnen met zwanger worden, maar mijn vriend wilde dat toen niet en toen kwam er steeds iets tussen enz), je weet het niet van te voren. En het perfecte moment bestaat niet en daarnaast worden we ook ouder (veel baby's en kleine kinderen in de omgeving) dus we hebben de knoop doorgehakt om te beginnen :) .

Morgen zal ik ook even op de rest reageren, mijn bericht is nu best lang geworden. Fijne avond dames!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Kolini, jammer dat je ongesteld bent geworden en dat jouw lijf je ook zo voor de gek heeft gehouden!

Bizar trouwens dat dat ontpillen zo anders kan zijn voor iedereen. Ik had een vrij zware pil, de Diane 35, en heb die minstens acht jaar geslikt, misschien wel langer. Gelukkig nergens last van gehad toen ik ermee stopte, lijkt me heel vervelend als je lijf zo'n tijd nodig heeft om weer tot zichzelf te komen.

Hier kwam mijn moeder vanochtend ineens een kopje koffie drinken en ik had net gisteren twee nieuw doosjes multivitaminen van Davitamon gekocht die nog op tafel stonden... de zwanger-vitaminen. Ze heeft er niets van gezegd maar ik denk wel dat ze ze heeft gezien, dus daar zal de verrassing toch minder groot zijn als het lukt, haha. Jammer, maar helaas.

Ik verwacht ergens tussen zaterdag en woensdag een positieve ovulatietest en deze dagen kruipen echt voorbij. Ik vind die weken tot je eisprong echt nog erger dan de twee weken erna, het voelt zo nutteloos!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kolini: gek inderdaad hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Jammer dat je ongesteld was, op naar de volgende ronde.

Ah Mindy! Dat is jammer van die multivitaminen! Spannend de komende dagen en alvast succes ;-)

Hier is de spiraal er (sinds vandaag) uit. Viel 100% mee na de vorige keer. Als mijn gevoel een beetje klopt, kunnen we vanaf volgende week aan de bak haha. Nu voelt t wel echt écht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allen,

zo, dat was weer even bijlezen! Welkom allemaal, zetten jullie jezelf ook in de tabel erbij? Leuk om het van elkaar bij te houden.
Ik wil morgen of zaterdag gaan testen, maar mijn lijf voelt alsof het zich aan het voorbereiden is op ongesteldheid. Dat zou vandaag moeten gaan gebeuren maar nog geen feitelijk bewijs...

Vivavette, fijn dat het verwijderen meeviel. Veel plezier volgende week!
Kolini, welkom bij de club! Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik merk dat ik er wel een beetje neerslachtig van kan worden, daar moet ik zelf echt voor oppassen.
Mindy, onhandig van de vitamines, maar ik denk dat je moeder het alleen maar heel leuk vindt dat de kans op een kleinkind nu een stuk concreter wordt...;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
@Kolini had je eerdere berichtje gemist. Welkom en jammer dat je toch ongesteld bent geworden!!

@mindy oh neee wat jammer! Moeders zien altijd alles dus ze heeft het vast niet gemist haha. Maar snap dat t wel jammer is voor de verrassing.

@vivavette spannend!!! Lijkt me ook best een mijlpaal! Ik ga morgen voor het eerst in 13 jaar geen pil slikken (buiten stopweken uiteraard), voelt ook echt gek haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gezelligheid hier! Welkom Kolini! Jammer van de ongesteldheid, heel frustrerend van de kwaaltjes ook. Hoe moeilijk het ook is, probeer ik mezelf te dwingen niet overal iets achter te zoeken. Ik kan me nu ineens heel goed voorstellen dat er oprecht iets als “schijnzwangerschap” bestaat! Op naar de volgende ronde dan maar..

@Mindy, jammer dat je moeder de multivitaminen waarschijnlijk op tafel heeft zien staan. Aan de ene kant vind ik het haar ook wel sieren dat ze haar mond houdt haha, was mij niet gelukt bij een dochter denk ik 😇

@Boterham, zolang er geen bloed is, is er hoop! Ik ga voor je duimen :)

Spannend Nola en Vivavette, a new chapter! Alleen al van de anticonceptie af zijn vond ik een heerlijk gevoel.

Hier 5 of 6 dagen na m’n eisprong, voel op een licht krampje af en toe na niets bijzonders gebeuren. Zit me dan weer suf te googelen over vrouwen die zwanger zijn en überhaupt nog niets voelen voor NOD om mezelf wat moed in te praten haha. Ik moet gewoon überhaupt iets meer bij Google wegblijven. Verder druk met afspraken waardoor de dagen omvliegen, helpt bij het wachten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Kolini, gezellig!
Ik lees al jullie berichtjes maar weinig tijd om op alles te reageren, dus bij deze even weer een ego berichtje..

Op de dag dat ik nega testte ook ongesteld geworden, netjes op de geplande dag dus (cyclus van 28 dagen), geeft me veel rust dat m’n lichaam gewoon normaal z’n werk doet - ook voor komende rondes! Natuurlijk jammer dat het niet raak is maar ook ergens een geruststelling dat ik nu 1 ronde heb overleeft en weet hoe ik ermee omga (kwaaltjes/onzeker/teleurstelling). Vriend was heel meelevend, natuurlijk teleurgesteld maar ook realistisch, wat me hielp om er binnen een dagje wel weer bovenop te zijn en nieuwe frisse moed te hebben. Het geef ook een bepaalde rust om nu niet elke dag met m’n lichaam bezig te zijn. Ik ben gewoon ongesteld, mag me ook zo voelen, herken de kwaaltjes die daarbij horen en thats it.

Ik reageer op iedereen in het weekend, succes voor de bijna testersssss,, fijn weekend alvast en houd je taai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha allen,

Wat een bedrijvigheid weer hier :-) leuk!
@Maria, het blijft jammer idd ongesteld worden, terwijl ik toch ook wel periodes heb gehad in mijn leven dat ik er blij mee was (POEH, gelukkig niets gebeurd! haha) door naar de volgende ronde!

@ Louen: jaa google is verradelijk! je kan wel alles vinden wat een beetje zou passen, en idd vraag je je af of je direct van alles zou moeten voelen, zo irritant dat je gewoon moet wachten, eigenlijk :-) Wat is je lichaam een mysterie eigenlijk he, als je het zo bekijkt?

@ Boterham al ongesteld geworden? blijft toch spannend he ;-)

@ Viviavette: fijn dat ie eruit is! geen idee hoe dat werkt met een spiraal, hoop niet iets vergelijkbaars als ontpillen :-)

@ Mindy haha dat zou mij ook kunnen overkomen. Ach, denk dat moeders ook wel aanvoelen wanneer de tijd is gekomen dat je ermee bezig bent.

Over het ontpillen: ik heb me uiteraard in de afgelopen maanden ook suf gegoogled over het verschijnsel waar overigens een hoop mensen niet in geloven (dat is ook best ingewikkeld). Het gekke was, de eerste 2 maanden voelde ik echt amper verschil tussen wel/niet aan de pil behalve dat ik wat emotioneler ben (dat is nog steeds wel, ik VOEL gewoon meer, best shocking eigenlijk dat de pil bij mij toch wat afvlakte daarin). Maar na 2 maanden kreeg ik dus van die vage klachten als opgezette buik, pijnlijke/gevoelige borsten/tepels etc. maar nu is dat ook wel weer minder geworden. Ik snap er ook niets van maar ik laat het maar even zo. Er veel mee bezig zijn helpt toch niet in mijn geval.
Ik was overigens aan de Ethynilestradiol/Levonogestrel - pil. volgens mij niet zo'n zware pil en heb tijdens slikken (ca 12 jaar) nooit last ervan gehad.
Ik probeer het nu dus maar even los te laten, we zien wel.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ‘schrik’ ook wel een beetje van 4 maanden ontpillen. (Autocorrect wil er steeds onthullen of ontpoppen van maken :proud:)
Ik geloof zelf nooit zo in ontpillen, je zou zeggen dat de kunstmatige hormonen we na een week of 2 uit je lichaam zijn... maar het verschilt dus heel erg per persoon.

Ik heb nog dik een week op mijn laatste strip staan (en nog dik een week honeymoon tegoed :proud:) en dan gaan we het meemaken...
I'll be kept away
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en ik wilde echt niet zwanger trouwen. Vooral niet omdat je trouwen toch een beetje moet plannen en dan moet dat dus òf in enkele maanden (want je wil niet te ver zijn) òf je weet niet of je zwanger bent of niet en dan weet niet hoe je je voelt etc.
Je zou maar super misselijk worden en dan je hele bruiloft niet lekker zijn...
En dan hebben we het nog niet eens over de wijntjes :proud:

Daarom wilde ik graag van tevoren trouwen want anders zou ik ‘moeten’ wachten tot je bevallen bent en je weet niet hoe lang het allemaal gaat duren.
I'll be kept away
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest weer even bijlezen! Ik lees vaak wel even tussendoor op mijn telefoon, maar reageren gaat zoveel makkelijker met op een computer..

He wat jammer @maria89, maar wel fijn dat je cyclus netjes 28 dagen is.

@Nolatjeee90, hier ook PDS dus soms ook geeeen idee qua krampen, soms ik denk ik hé zal vandaag mijn eisprong zijn.. of komt het gewoon door iets wat ik heb gegeten... ;)

Welkom @Kolini!

@MindyLahiri haha oeps van de vitamines, knap van je moeder dat ze niks over zegt. De mijne zou denk ik meteen van alles vragen haha. Wij zitten qua ovulatie gelijk, ik wacht ook op een positieve test. Mijn gezondheid app zegt dat mijn vruchtbare periode van gisteren tot woensdag zou kunnen zijn. Van de week één ovulatie test gehad die ietsiepietsie donkerder was dus ik gok daar maar niet op. (snap die action testen uberhaupt gewoon niet, die van sensitest vond ik prettiger :hihi: )
Door drukte, verjaardagen en aparte afspraken wordt het wel lastig voor ons deze week om het gezellig te maken. Daar baal ik dan echt wel even van pffff....

@Boterham86 mag testen dit weekend zie ik, ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had gisteren helaas geen tijd meer om te reageren, dus vandaar dat ik het nu doe.
Vivavette: wat jammer dat jullie bruiloft is uitgesteld! Ik snap dat je liever niet zwanger wil trouwen. Pff ik hoop dat we snel een vaccin hebben tegen corona en dat de maatregelen opgeheven kunnen worden. Ja mijn vriend kijkt er wel naar uit :loveys: .

The doctor: gefeliciteerd en zo te lezen heb je een mooie bruiloft gehad en een mooie honeymoon nu :) .

Mindy: (ik denk steeds aan mindy kaling bij jouw naam :-P ). Ik heb ook de zwangerschapsvitaminen van Davitamon. Knap dat jouw moeder er niks over zei toen ze de doosjes zag, maar wie weet komt het nog ;). Ik zat laatst te twijfelen of ik het al aan mijn schoonmoeder zou vertellen, dat we nu voor een kindje gaan, maar heb het toch maar niet gedaan, want het zou dan extra druk geven als het niet zo snel lukt enz. Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder wachten met ongeduld op een baby.

Boterham86: wanneer ga jij testen of ben je inmiddels ongesteld geworden? Nu is officieel ronde 1 begonnen en ik ga er relaxed in, niet al teveel verwachtingen deze ronde.

Nolatjeee90: ik vind het ook gek voelen om geen pil meer te slikken. Er ontbreekt nu iets in mijn avondroutine haha.

Louen: spannend! Wanneer ga je een test doen?

Ik ga er nu vanuit dat mijn cyclus 28 dagen is, dat zou betekenen dat mijn vruchtbare periode dit weekend is begonnen en tot ongeveer donderdag duurt :) . Ben benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen, ik voelde vanmiddag wel een druk in mijn onderbuik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha Kolini, m’n avatar is ook Mindy Kaling, zij speelde Mindy Lahiri en ik vind haar zo leuk! Ik snap wel dat je het uiteindelijk niet hebt verteld aan je schoonmoeder, daarom heb ik het er ook niet met m’n moeder over gehad. Die druk lijkt me vervelend, en als er vragen komen als het langer duurt lijkt me dat ook heel lastig. Ze hoort vanzelf wanneer het zover is 😁

Ik moet mezelf er trouwens elke avond aan herinneren om die vitaminen te nemen omdat dat foliumzuur erin zit en dat zo belangrijk is. Voelt alsof ik de ene pil voor de andere heb ingeruild, haha.

Hier vandaag een negatieve ovulatietest, maar heb wel het idee dat het eraan komt. Maak het nu om de dag maar vast gezellig. Ben benieuwd wanneer jullie eisprong is, Kolini en Bo! Misschien gaan we gelijk op! Bo, hopelijk lukt het toch om nog een paar keer een vluggertje ertussen te proppen. Misschien niet het meest romantisch, maar toch fijn om het even geprobeerd te hebben! 😁

Boterham, heb jij al getest? En ben je nog ongesteld geworden? Spannend!

O en Louen, ik lees juist ook veel berichten van vrouwen die elke maand van alles voelden en dan ongesteld werden, en juist in de maand dat ze niets voelden zwanger bleken. Dus het kan zeker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow weer veel geschreven hier!

Hier heb ik de huismerk foliumzuur, expres in het badkamer kastje gezet zodat vreemde het niet zullen zien, maar dat maakt het wel lastiger om te onthouden iedere ochtend te slikken. De ene pil voor de andere vervangen herken ik dan ok zeker.

Hier ook ergens dit weekend/komende week mijn eisprong. We gaan dus lekker gelijk op. Gelukkig hebben we vakantie dus genoeg tijd voor elkaar.

Afgelopen week vertelde een hele goede vriendin dat ze zwanger is. Zoo leuk! Nu hoop ik dat het ons ook snel gegund is, lijkt me zo leuk om samen zwanger te zijn. (We gaan redelijk gelijk op, qua huis kopen trouwens etc). Ze weet nu ook (als enige) dat we aan het proberen zijn, was best fijn om daar nog iemand over te kunnen praten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja al die vitamines haha, ik heb nu een ochtend routine met pillen i.p.v. in de avond.
Ik neem dan foliumzuur, vit d, vit c als ik me wat minder goed voel en af en toe ook nog een omega 3 pil.
Dat s 'avonds de pil nemen niet nemen vind ik ook nog steeds gek. Er mist iets in de avond routine. ;)

We lopen een beetje gelijk op ja @neweve @kolini, leuk!
Deze week inderdaad maar even niet voor het romantische, maar voor het productieve. :hihi: @Mindylahiri

En wat leuk dat een vriendin zwanger is @neweve, bij mij ook mijn beste vriendin. Onze droom (al 20 jaar) is om samen zwanger te zijn, dus ik hoop het! :heart: Fijn om inderdaad iemand dichtbij te hebben om lekker te kletsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Mag ik ook meeschrijven? Mijn vriend (33 je) en ik (30 je) hebben dit weekend ook de knoop doorgehakt om ook voor een eerste kindje te gaan. Nu heb ik (gelukkig) nog geen rammelende eierstokken, maar speelt ook een deel ratio mee. We hadden het plan om nog een verre reis te maken en eerst nog te trouwen met groot feest etc, maar toen kwam Corona. En dachten we vanochtend, na een aantal eerdere gesprekken, waar wachten we eigenlijk nog op.

We zitten er dus wel heel relaxed in eigenlijk. Ik ga morgen de afspraak bij de huisarts maken om mijn spiraal te laten verwijderen, dat moet eerst nog eventjes :-D

Maar schrijnt hier dus graag mee, als dat nog kan! Moet ook nog even helemaal bijlezen
Hallo lieve meiden,

Ik lees nog steeds mee, maar actief meeschrijven valt me zwaar zo de dagen na ons huwelijk. Ik ben moeeee. Vandaag de hele dag geslapen. Maar goed, we hebben enorm genoten, het was fantastisch en beter dan ik had durven dromen.

En hoe ideaal; vrijdag, de dag na ons huwelijk, had ik een positieve ovulatie test. We hebben vrijdag vroeg in de ochtend en laat in de avond seks gehad + zaterdag avond voor de zekerheid. Ik zit dus voor het eerst in mijn leven op het wachtbankje :hyper:. Ik vertelde vriend dat we 3 a 4 oktober weten hoe en wat en hij was zwaar teleurgesteld over het feit dat we zo lang moeten wachten :rofl:.

Vivavette
Wat fijn van je spiraal maar wat vervelend van je huwelijk :(.

Mamavitamine
Ik heb die van lucovitaal met visolie en ze staan hier gewoon op het aanrecht. Als er bezoek komt moffel ik ze weg. Ik kan iedereen adviseren om ze s ochtends te nemen. Als je het vergeet, heb je de hele dag om daar achter te komen. Ook een paar in je tas stoppen is handig.

Nieuwe dames
Welkom! Het wordt nog gezellig hier zo :D
Alle reacties Link kopieren Quote
@kokoro, gefeliciteerd met je huwelijk. En samen op het wachtbankje (al die ik geen testen dus weet ik nog niet zeker of mijn ovulatie is geweest) dus we 'genieten' hier nog even door.

@follow, welkom!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag vandaag zo'n leuke en schattige baby in de stad :love:
Mindy: ja ik vind Mindy Kaling ook een leuke actrice :)

Kokoro: gefeliciteerd met je huwelijk en spannend nu op het wachtbankje ;-). Helaas duren die 2 weken wel lang ja.

Ik heb nog geen ovulatietesten gekocht dus deze ronde is het een beetje gokken, sowieso deze week goed benutten :biggrin: . Wie gebruikt er ovulatietesten van de action? Of welke raden jullie aan?

Welkom Followthesun90!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf net in de tabel gezet. Ik heb 9 okt als testdatum ingevuld, wss is mijn NOD 7 of 8 okt maar ik wil niet te vroeg gaan testen :$

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven