Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@RianH Wat fijn om te lezen dat bij jullie alles goed gaat! Lekker genieten.

@Meivo wat spannend voor jou!

@Flipje waaaa ik duim hard voor jullie! Hoop zo dat de test positief is! Het is jullie zo gegund.

En ik... OMG Ik heb een positieve test in mijn handen. Oftewel ik ben gewoon ZWANGER! Ik kan het een soort niet geloven meiden. We zijn zo ontzettend blij maar tegelijkertijd ben ik ook gelijk wat onzeker.

De test gaf 2-3 weken zwanger aan. Als ik terug reken klopt dat wel. Zo hard duimen en hopen dat dit kleine inimini mensje in mij wel blijft zitten.

Mijn weekend kan niet meer stuk!

Ik duim voor jullie allemaal toppers!
Omg, omg, omg

Proficiat gurlie!!!
Gurlie!!!!!! Wowwwwww!!!!!!

Dit is onwijs mooi nieuws op deze zaterdagochtend

Wat goed meid! En nu even laten bezinken he Hahhaa heeft bij mij wel een paar weken geduurt voordat ik het écht besefte

Even een paar juichende smileys voor jou:

The finest pleasure is kindness to others.
WAUW Gurlie wat super!!!!!

Gefeliciteerd!!!

Ik had op de een of andere manier al zo'n voorgevoel...... superblij voor jou!!!
Gefeliciteerd wat een prachtig nieuws Gurlie🎉🎉. Morgen is bij mij de iui 2 weken geleden dus ik hoop ook op een positieve test.
Superr lief jullie berichtjes!! Zo onwerkelijk nog haha!! 😱😇

Spannend voor jou proeliewoelie! Wanneer ga jij testen??
Dit gaat een mooie week worden!

Proeliewoelie, flipje en gurlie positieve testen!

Even die positieve vibes doorsturen
Ik denk dat mijn menstruatie dinsdag pas komt omdat ik de vorige keer ook 16 dagen na iui begon te menstrueren. Maar ik weet altijd 2a3 dagen van te voren dat het niet gelukt is doordat ik dan bruin verlies heb. Dus dat zou betekenen dat ik vandaag of morgen bruin verlies ga krijgen als het niet is gelukt.

Als ik morgen avond nog geen bruin verlies heb dan ga ik testen. Dus spannende dag vandaag en morgen met veel toilet bezoeken in de hoop dat ik geen bruin verlies opmerk.🙏🏻
Oh gurlie wat goed!!! Gefeliciteerd!

Proelie dat wordt dus broekloeren vandaag... ik duim!

Mijn super gevoelige en gespannen borsten van afgelopen week zijn vandaag ineens helemaal weg.... Hopelijk zegt het niets.. Maar ja... Nog 3 dagen en dan gaan we een thuis test doen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Jaaaaaaa Gurlie! Gefeliciteerd wel éxtra spannend voor jullie... Maar deze baby blijft gewoon lekker warm zitten! super goed nieuws zeg!!

Proeliewoelie en Flipje, ik duim dat jullie deze maand mogen volgen.. Spannende dagen hier!
Jaaaa Gurlie wat fijn meid gefeliciteerd!!! Super leuk!! Ik had er van de week al een heel goed gevoel bij toen ik jouw berichten las haha t kon haast niet anders.

Ik snap heel goed dat je nu nog wat afwachtend en onzeker zult zijn, heb ik zelf ook gehad de eerste 12 weken. Maar daarnaast gewoon vertrouwen proberen te hebben nu deze kleine gaat gewoon lekker groeien en blijft gewoon lekker zitten dit keer!! Komt helemaal goed meid!

Spannende dagen hier idd ik duim ook door voor jullie meiden!!

Ben benieuwd Proeliewoelie hoop dat jij ook goed nieuws hebt morgen!

Aan kwaaltjes/geen kwaaltjes valt niks af te leiden Flipje dus dat zegt gelukkig echt niks, het kan nog net zo goed gewoon raak zijn! Ik heb stiekem wel een goed gevoel bij jou hihi.
Helaas al bruin verlies ontdekt. Dus zeer grote kans dat de menstruatie over een paar dagen door zet. Stiekem blijf ik hopen, al weet ik dat het tegen beter weten in is.😞
quote:Proeliewoelie schreef op 05 maart 2016 @ 13:38:

Helaas al bruin verlies ontdekt. Dus zeer grote kans dat de menstruatie over een paar dagen door zet. Stiekem blijf ik hopen, al weet ik dat het tegen beter weten in is.😞He Bleghh, wat een domper
Nou ik pas gewoon struisvogeltactiek toe!

Bruin verlies hoeft nog helemaal niks te betekenen!
Dat hoor ik inderdaad vaker maar mijn cyclus loopt al vanaf juli 2014 zo en bruin verlies betekent altijd een naderende menstruatie. Maar de hoop blijft er stiekem altijd.
Dankjulliewel meiden!!

Gurlie! Wat een fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd
Everything happens for a reason
Even snel een berichtje van mijn kant!

@gurlie: waaahhh gefeliciteerd met dit prachtige nieuws!!!!!

@proeliewoelie: bruinverlies

@ylva: Ik reageer snel op je pb

@flipje: ik blijf duimen
Gefeliciteerd Gurlie!!! Onwijs goed nieuws. Geniet van je zwangerschap hoe onwerkelijk het nu ook lijkt.

Xx

Minilove
Woehoe, jeej, hoera, Gurlie, wat een feest!! Gefeliciteerd!!! Eindelijk!! Ben zo blij voor jou!!!!!!!!! :-) :-) :-)

Proeliewoelie, ik blijf voor je hopen.

Ylva, ik blijf voor je duimen.

Flipje, kan niet wachten op je nieuws dinsdag. Hopen dat het raak is!!!!
Gurlie! Super gefeliciteerd. Wat een fijn bericht zeg! Hopelijk snel een goeie echo!!

Proeliewoelie. M'n duimen draaien top uren voor jou!

Hier nog 4 nachtjes slapen. Best spannend. Operatie spannend. Maar ook spannend of m'n menstruatie wel op tijd komt...
Sterkte Gadget 💐
quote:gadgetfreak schreef op 06 maart 2016 @ 22:41:

Gurlie! Super gefeliciteerd. Wat een fijn bericht zeg! Hopelijk snel een goeie echo!!

Proeliewoelie. M'n duimen draaien top uren voor jou!

Hier nog 4 nachtjes slapen. Best spannend. Operatie spannend. Maar ook spannend of m'n menstruatie wel op tijd komt...Spannende week voor jou Gadget.. ik hoop dat het voorspoedig verloopt. voor jou!
Thanx voor de leuke en lieve berichtjes meiden!

Ik ben benieuwd hoe het is met Proeliewoelie? Hopelijk is het niet door gezet meid.

Zo zeker spannend voor jou Gadget! Ik denk aan je!

Flipje hoe is het bij jou? Nog maar 1 nachtje slapen, ik ben zoo benieuwd! Hoop het zo voor jullie dat je gewoon positief test!!

Ik heb net geprobeerd om mijzelf in de tabel erbij te zetten. Helaas is het niet gelukt haha ik snap er niks van. Wilt iemand dit voor mij doen? Alvast bedankt!

25/32 jaar

eerste kindje

UD 1 november.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige ik mag maandag 21e voor een echo. Spannend!!
WAUW Gurlie onwijs gefeliciteerd! Ben super blij voor jullie! Echt geweldig, nu op naar de 1e echo!

Aan de nog-wachtende/testende-dames, ik duim heel hard voor jullie!!
Life is a party to be thrown
Flipje! Ik denk dat het voor jou niet snel genoeg morgenvroeg kan zijn he

Hoe voel je je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven