Resultaat op test weg..
zondag 4 oktober 2015 om 16:37
Hai allemaal!
Vrijdag avond heb ik een positieve zwangerschapstest gedaan. De dag erop nog eentje, ook hier kwamen twee duidelijke strepen uit voort.
Nu kijk ik weer even op de testen, en is een van de twee strepen verdwenen (op 1 vd 2 testen). Gisteravond stonden ze er trouwens nog beide..
Ik vroeg mij toch af.. Wil dit iets zeggen? Op Internet kan ik er niet erg veel over vinden en op de bijsluiter staat ook niets.
Vrijdag avond heb ik een positieve zwangerschapstest gedaan. De dag erop nog eentje, ook hier kwamen twee duidelijke strepen uit voort.
Nu kijk ik weer even op de testen, en is een van de twee strepen verdwenen (op 1 vd 2 testen). Gisteravond stonden ze er trouwens nog beide..
Ik vroeg mij toch af.. Wil dit iets zeggen? Op Internet kan ik er niet erg veel over vinden en op de bijsluiter staat ook niets.
zondag 4 oktober 2015 om 16:46
quote:niekjeelastiekje schreef op 04 oktober 2015 @ 16:40:
Nee, je moet de test aflezen binnen de tijd die op de bijsluiter staat. Alles wat je daarna afleest is 'ongeldig'
Dus gefeliciteerd!
Dit idd. Soms wil een streepje na de tijd nog wel eens veranderen.
Soms word een negatieve dan opeens positief bijvoorbeeld.
Daarom nooit aflezen na de tijd.
Je bent dus wel zwanger.
Nee, je moet de test aflezen binnen de tijd die op de bijsluiter staat. Alles wat je daarna afleest is 'ongeldig'
Dus gefeliciteerd!
Dit idd. Soms wil een streepje na de tijd nog wel eens veranderen.
Soms word een negatieve dan opeens positief bijvoorbeeld.
Daarom nooit aflezen na de tijd.
Je bent dus wel zwanger.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 4 oktober 2015 om 16:58
Ja, waarom willen mensen dingen doen met hun ochtendurine?
Leuk in een taart stoppen, onder je neus duwen?
Dat het verpakt zit maakt niks uit, voor mij is die urine zoveel belangrijker dan dat streepje/ die twee streepjes. (Ken je die scène in Bridget Jones dat ze diep in de paniek zit na een test: blijkt 1 streepje te zijn.)
Test vervaagt. Je bent gewoon nog steeds zwanger.
Leuk in een taart stoppen, onder je neus duwen?
Dat het verpakt zit maakt niks uit, voor mij is die urine zoveel belangrijker dan dat streepje/ die twee streepjes. (Ken je die scène in Bridget Jones dat ze diep in de paniek zit na een test: blijkt 1 streepje te zijn.)
Test vervaagt. Je bent gewoon nog steeds zwanger.
zondag 4 oktober 2015 om 18:34
zondag 4 oktober 2015 om 20:21