Streepjes zwangerschapstest lichter
donderdag 22 augustus 2019 om 08:08
Hallo allemaal,
Maandag had ik een positieve zwangerschapstest in handen na een miskraam eerder deze zomer. Super blij natuurlijk.
Het was een licht streepje en daarom maar doorgetest. Dinsdag, woensdag en vandaag nog steeds een streepje. Maar lichter dan maandag. Onderling verschillen ze niet zoveel.
Ik begrijp dat ik moet afwachten, maar ik ben even benieuwd of er ook dames zijn die hetzelfde hadden en die een goede afloop hadden.
Maandag had ik een positieve zwangerschapstest in handen na een miskraam eerder deze zomer. Super blij natuurlijk.
Het was een licht streepje en daarom maar doorgetest. Dinsdag, woensdag en vandaag nog steeds een streepje. Maar lichter dan maandag. Onderling verschillen ze niet zoveel.
Ik begrijp dat ik moet afwachten, maar ik ben even benieuwd of er ook dames zijn die hetzelfde hadden en die een goede afloop hadden.
donderdag 22 augustus 2019 om 08:21
vrijdag 23 augustus 2019 om 13:09
Maar waarom moet je dan naar de dokter? Het is dan waarschijnlijk een vroege miskraam. En hoogstwaarschijnlijk begin je te bloeden. Dan komt daarna weer een nieuwe cyclus.. daar kan een huisarts niet zoveel aan veranderen helaas.UnexpextedMom schreef: ↑22-08-2019 17:33Mja, als streepje verdwijnt en ik wordt niet ongesteld zal ik toch wel naar de huisarts willen met die mededeling.
Ik hoop dat het niet zover komt en dat je zwanger blijft
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:21
Dat is ontzettend naar! Hoop zo dat je dat niet nog eens mee hoeft te maken en dat het nu gewoon goed zit.UnexpextedMom schreef: ↑23-08-2019 19:01Blueberryblue, ik bedoel als je niet ongesteld wordt. Ik ben eerder deze zomer gecurreteerd omdat het vruchtje niet los kwam.
Heb je nog getest?