Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Okkie wat schrik ik hiervan! Wat erg dat dit jullie is overkomen. Hopelijk kunnen jullie het over een tijdje een plekje geven. Toch mooi hoe ik jullie positiviteit lees in het verhaal.

Wat jammer dat hier niet meer zoveel geschreven wordt, had jullie allemaal wel willen volgen.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Er wordt hier niet zoveel meer geschreven maar ik waag toch nog even een poging.

Okki, wat een onwijs heftig verhaal. Ik heb in mijn omging een keer dit van dichtbij meegemaakt, was een hele moeilijke tijd. Ik hoop voor jullie dat je het een plekje kunt geven maar dat zal tijd nodig hebben. Hele dikke knuffel :hug:

De afgelopen tijd heb ik af en toe nog wel mee gelezen, fijn om te merken dat het bij de meesten gewoon heel goed gaat! Ben heel blij voor jullie!

Ik heb niet meer geschreven omdat ik even afstand moest nemen, maar inmiddels heb ik zelf ook weer goed nieuws! Ben nu pas vijf weken, dus zou heel graag de tijd twee weken vooruit spoelen. Dan ben ik de datum van m'n miskraam voorbij en heb ik m'n eerste echo.

Lieve meiden, ik hoop dat jullie toch nog af en toe hier even wat letten weten, iig de grote gebeurtenissen. Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Oh Wennn wat een mooi nieuws! Ik snap dat het nu extra spannend is, laat die echo maar snel komen! Ik duim voor een goede zwangerschap en een prachtig gezond kindje over acht maanden!

Hier gaat het wel goed, inmiddels 26 weken dus buik begint nu lekker te groeien. Wel nog de nodige kwaaltjes (bekken en moe...), maar het gaat toch best wel hard zo.

Ik lees nog volop mee op het (zwanger) forum, dus ik volg graag ook hoe het jou vergaat!
Wenn wat leuk van je te horen en wat een goed nieuws!!

Hier gaat het goed. Morgen ben ik 26 weken. Mannetje schopt alle kanten op. Heerlijk elfje dag door bevestiging.
Ik ga hard duimen voor je dat alles goed blijft gaan!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief meiden! Wat gaat de tijd dan toch al weer hard zeg! Fijn dat het zo goed gaat met jullie, zal jullie af en toe even op de hoogte houden, dus sws over twee weken!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wennn! Fijn dat het weer raak is, maar o wat snap ik goed dat je de tijd graag vooruit wilt spoelen.. deze tijd is nog zo onzeker. Hopelijk heb je wel een goed gevoel over deze zwangerschap.
Ik duim voor een mooie echo over 2 weken :flirting:

Hier gaat ook alles goed, morgen 25 weken en ook al een bolle buik gekregen. Iedere dag veel getrappel van een dame, erg bijzonder. Nu langzaam de kinderkamer aan het schilderen en inrichten.
Alle reacties Link kopieren
Ooo wat een fijn nieuws wenn!! Ik duim voor een hele mooie echo over 2 weken! Laat je wete hoe het was?
Hier gaat het redelijk goed. De nodige kwaaltjes en al een behoorlijke buik. Ben vandaag precies 24 weken🤰🏻
Ik lees hier ook nog hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ahw super lief! Leuk dat je hier toch nog een beetje meelezen. Ik houd jullie sws op de hoogte!

Goudsie en Stephanie fijn om te lezen dat het goed gaat! Hopelijk kunnen jullie nu even lekker genieten van deze bijzondere tijd :heart;
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wennn! Super nieuws! Ik kan me voorstellen dat het nu extra spannend is allemaal. Ik ga enorm voor je duimen voor een pracht echo!!
Ik hoop dat je, ondanks de spanning, kunt genieten van het zwanger zijn.

Hier ook alles goed, 25 weken nu, en sinds 3 weken eindelijk niet meer misselijk 😊
Mijn buik is ook al flink en de kleine man is heerlijk actief. Helaas gaat het met mijn bekken wel steeds slechter, maar aangezien ik hypermobiel ben, komt dat niet als een verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Wenn Gefeliciteerd! Wat onwijs spannend allemaal! We duimen met je mee :)
Alle reacties Link kopieren
Wat een super nieuws Wenn, gefeliciteerd!!

Hier gaat het ook goed. Dit keer veel last (gehad) van mijn bekken. Door de chiropractor gaat het een stuk beter
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds de Facebook groep niet meer op het forum gekeken. Wat leuk om te lezen dat je weer zwanger bent! Kan me voorstellen dat die eerste weken nu extra spannend zijn, ik duim voor een hele mooie echo over een aantal weken!
Alle reacties Link kopieren
Ego berichtje: we hebben vandaag ons smurfje en zijn/haar hartje gezien! :flirting:

Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wennn wat super! :heart: Kun je er al een beetje van genieten? Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je snelle reactie Sunne! Genieten gaat vanaf nu wat meer lukken denk ik. Vorige keer heb ik de eerste echo niet gehaald, dus dat was wel echt even een spannende tijd. Gaan het vandaag aan m'n ouders vertellen en morgen m'n schoonouders, super veel zin in!

Kwaaltjes vallen mee gelukkig. Ben steeds vroeg wakker, veel dorst, vanaf deze week ook wat meer plassen en wat sneller kortademig, maar verder valt het allemaal heel erg mee. Ik hoorde dat de symptomen deels erfelijk zijn en de vrouwen bij mij in de familie hebben ook nooit veel symptomen gehad. Dus hopelijk heb ik die mazzel ook.

Hoe is het bij jou? Beetje aan het genieten? Heb jij veel last (gehad) van symptomen?

Ik zag starsuus trouwens in het forum uitgerekend oktober 2019 voorbij komen, dus die is rond dezelfde periode uitgerekend als ik :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wennn! Leuk om nog even wat te lezen van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik las het van Starsuus, ook al zo’n mooi bericht. Fijn dat het meevalt met de kwaaltjes, hopelijk blijft dat zo! Wat leuk dat jullie het nu aan de ouders gaan vertellen, is toch een bijzonder moment he. Blijf vooral genieten van dat wondertje in je buik! Ik heb me best wel beroerd gevoeld maar nu gaat het gelukkig best goed. Heb het gevoel dat ik nu pas aan het genieten ben van dat getrappel in mijn buik! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Wenn! Zo bijzonder om te zien :flirting:

Leuk om het nu met iedereen te kunnen delen!

Hier ook al veel getrappel in m’n buik en veel gedraai. Inmiddels ook echt een flinke buik gekregen. De ongemakken beginnen langzaam weer te komen. Ik heb trouwens vanaf het begin last gehad van veel honger, daar heb ik nu nog steeds last van. Ik maak regelmatig midden in de nacht een wandeling naar de fruitschaal voor een appel of peer. Anders kan ik echt niet meer slapen : :wtf:

@starsuus, jij ook gefeliciteerd! Ik duim ook voor jou voor een prachtecho en een kleintje in oktober!
Alle reacties Link kopieren
Wat superfijn wenn en stadsbus!! Wanneer ben je uitgerekend?
Hier gaat het gelukkig steeds wat beter, alleen de “bekende kwaaltjes” zijn goed aanwezig (heel snel moe, emotioneel, maagzuur...) en heb al en behoorlijke buik (26wkn).
Verder is het grove werk in het kamertje af, zijn we wat spullen betreft vrijwel compleet en wachten we nu op de meubeltjes (eind feb). Heb zoveel zin om in te gaan richten.
Ik lees ook zo nu en dan nog het forum hoor!
Alle reacties Link kopieren
Had nog even doorgeklikt en zag dat koetjesenkalfjes afgelopen 14feb haar termijnecho had! 🙏🏼
Alle reacties Link kopieren
Wenn, starsuus en Koetjesenkalfjes van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat fijn. Had hier ook nooit meer gekeken nadat we op Facebook overgestapt waren. Hier alles prima, aanstaande donderdag alweer 29 weken.
Wow wat leuk te lezen dat jullie allemaal weer zwanger zijn en het goed gaat!!
Alle reacties Link kopieren
Wat super alle zwangere weer, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Ook namens mij proficiat!! Erg leuk om te horen!!

Hier gaat het allemaal goed. Ben nu 27 weken en los van wat kleine klachtjes mag ik echt niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden,

Wat goed om te horen dat het zo lekker gaat bij jullie! En wat gaat ze tijd dan had zeg! Voelt nog heel ver weg voor ik getrappel ga voelen.

stephanie wat fijn dat het voor koetjesenkalfjes ook weer raak is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven