Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Jeeeee Okkie, had je op fb al gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws, ben zo blij voor jullie!! Het zal geenngeheel zorgeloze zwangerschap zijn maar ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Okkie! Wat een fantastisch nieuws!! :yes:
Fijn dat ze helemaal gezond is en dat je placenta en cervix goed zijn voor zover ze alles kunnen zien. Het is je zo ontzettend gegund meid!! Hopelijk over 18-20 weekjes een lief meisje in jullie armen :flirting:
Hoe beleef je verder de zwangerschap?
En hoe beleeft je man het?

Hier alles ook goed! De kleine begint langzaam te staan en lopen. Wel een zwaar jaar gehad vanwege allergieën en dus ook nog steeds borstvoeding. Maar dat heb ik er allemaal voor over natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een super mooi nieuws Okkie! Het is jullie zo ontzettend gegund! :flirting:

Hoe voel je je verder? Veel last van kwaaltjes, of valt het wel mee? Kun je, ondanks de zorgen die je ongetwijfeld hebt, ook een beetje genieten?
Alle reacties Link kopieren
Okkie! Wat een geweldig goed nieuws! Stapje voor stapje ga je naar het moment dat jij je meisje vast kan houden! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank dames !!
Tot nu toe wel wat spanningen je niet helemaal aan over kunnen geven, blij en tegelijkertijd een tikkend tijdbom idee.
Sinds dinsdag hebben we allebei opluchting en zijn actief babykamers aan het kijken :) hopen dat dot gevoel blijft overheersen

Wat leuk om te lezen hoe het gaat! Hoe gaat met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Jeeh Okkie wat fijn om te lezen!! Kan me zo goed voorstellen wat een opluchting dat moet zijn.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je inmiddels ook een beetje kan genieten Okkie!

Flora, hoe gaat het met jou en je mannetje?

Hier gaat het goed, mup is inmiddels al een jaar geworden. Het gaat zo razendsnel! Het is een heerlijk vrolijk en eigenwijs kind. Al kon ik haar in de tijd dat de opvang dicht was uiteraard ook wel eens achter het behang plakken :)
Alle reacties Link kopieren
Ja een jaar alweer ! Fijn hoor! Haha ja kan me voorstellen vh behang :)
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja dat kan ik me voorstellen Sunne! Maar wat fijn dat het verder zo goed gaat!

Bij ons gaat het ook goed, hij ontwikkeld zich (tot nu toe) zoals we zouden verwachten, de als we kijken naar zijn gecorrigeerde leeftijd. Dus dat is heel fijn, de ziekenhuis periode lijkt inmiddels al eeuwen geleden.

Heb wel echt zin in de zomer met onze dreumes erbij, tot nu toe al heel erg genoten van de dagen dat het zulk lekker weer was!

Hoeveel dagen werken jullie nu nog/gaan jullie na de geboorte werken? Ik nu 2,5 en dat bevalt eigenlijk wel echt heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen florazon! Klinkt alsof je ritme echt hebt gevonden met elkaar.
Ik ga volgend jaar 2jarige opleiding bij m’n werk doen, dat wordt pittig in combinatie met gewoon werk en natuurlijk kleine thuis 3 dagen werken 1 dag opleiding en 1 dag thuis studie. Man gaat 3 dagen werken . Hoeveel dagen werkt jouw man/vriend foorazon?
Alle reacties Link kopieren
Die werkt vier dagen, dus die heeft ook gelukkig een dag alleen met de kleine.

Pittig idd om nog een opleiding te doen, wel stoer! Heb je er zin in om ermee te beginnen of zie je er ook wel tegen op?
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
Heb er ook onwijs zin in, iets wat ik al vanaf 18e wil. Ook erg getwijfeld, maar uiteindelijk mag ik ook m’n dromen najagen, dus ditgun ik mezelf :)
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd hoe het met iedereen gaat? Sommige van jullie heb ik op Facebook en zie ik jullie kleintjes steeds groter worden, prachtig om te zien :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven