Uitgerekend feb 2019 - deel 2

19-07-2018 09:58 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van 'Uitgerekend in februari 2019'.
Het oude topic vind je hier: zwanger/uitgerekend-februari-2019/list_messages/412256

Wil je meeschrijven, stuur dan even een PB naar dit account of een van de meeschrijfsters, dan ontvang je het wachtwoord van de tabel.
======
NaamL#UDJ/MAfspraken
LittleMissSunshine9342e30-01:fortune:
Boardbabe82361e05-02 :cheer2:
Happy-life252e06-02 :fortune:
Malin331e07-02Jongen
Josephine312e12-02:cheer2:22/1 VK
Redshoes322e12-02Jongen!16-1 vk
Poeziemauw271e13-02 Jongen!
Zegeens281e14-02 :cheer2:
Freddelientje312e14-02:fortune:
Flomo312e15-02 Jongen! 16-1 VK
MissJackson331e16-02 Jongen! 18-1 VK
Such_preggers372e18-02
Huismusje-x-261e24-02Jongen!
Bloesempje234333e26-02 :cheer2: 23-01 Verloskundige, 31-01 Gynaecoloog
Spa11281e28-02
Ilseanne, Nora_recapcha, droppepop & Julia :hug:

Varenna, Katinka, Inekkke, Zonnetje890, MommysMini, ER_6_N, Zjierav, Lienetje: we hebben jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Als jullie weer willen aansluiten, zijn jullie uiteraard van harte welkom!
anoniem_373068 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 19:20
37.67% gewijzigd
OMG, wat een bericht!!! Sorry ladies, ik ga me even heel diep zitten schamen, soort van... met mn perenijsje
Bloesempje, je leeft oprecht met iedereen mee. Teminste dat lijkt zo ;-) Je berichten zijn echt leuk om te lezen hoor! Niet mee ophouden!

Ennuh.. ik slaap iets langer, maar ben nu steeds rond 3 uur wakker om te plassen. En zie dan maar weer eens in slaap te vallen...

Ik heb trouwens gis teren 2x gehoord dat ik dik wordt :whip: Van mijn schoonmoeder, die altijd gewoon alles zegt (en die had het gelukkig gewoon over mijn buik) en van mijn zusje. Die zei dat ik zo breed ben. Kijk je heupen! :rofl: Naja Tis dat zij t zegt. :proud: Wel weer een stem voor team meisje. Ik ga inmiddels voor 60/40 meisje/jongen. Super moeilijk deze keer.

Wat denken jullie? Wat gaat het worden bij jullie?
Josephine, ik denk een jongen als ik mijn dromen moet geloven. Een meisje zou handiger zijn voor het kiezen van een naam :P

Bedankt voor de ijzer-tip Flomo. Ik heb inderdaad hetzelfde bij de bloedbank. Nu minder energie, maar dit kan natuurlijk ook gewoon door de zwangerschap komen. Dus ik wacht even de uitslag af.

Na al dat gepraat over ijsjes, wil ik er ook één :biggrin:
josephine ja je moet bij een tik ook niet aan een dreun denken. Bedoel gewoon. Net of er aan de binnenkant iets tegenaan tikte. Heel licht natuurlijk.

bloesempje ik zelf denk dat het een jongetje wordt ☺️. We gaan het zien. Ja klopt de ene keer u de andere keer jij. Wij zijn ook gewend om onze ouders met u aan te spreken. Dus niet anders gewend. Voor mezelf vind ik het niet erg, maar ik vind het richting oudere mensen vooral wel netjes. En helemaal niet in de zin van er tegen op kijken ofzo maar gewoon stukje respect. Klinkt wellicht ouderwets 😉.
En wat een een heerlijk bericht weer inclusief ijs. Succes met de laatste werkdag vandaag!
Fred, ik had eigenlijk de aanname gedaan dat je Vlaams bent :P Maar dat heb ik dan mis?

Hebben jullie al naar kinderopvang gekeken? Ik dacht dat er vlak bij mijn huis een kdv zit, maar dit blijkt een BSO+peuteropvang te zijn. Er zit eigenlijk niks heel dichtbij of mooi op de route naar werk. Nu alles toch even aanrijden is, hebben we opeens best veel keus. Wordt nog lastig dus. Kraamzorg is in ieder geval geregeld.
Hahaha Bloesempje , jij hebt de schade goed ingehaald qua ijsjes! Zo ken ik je weer :) Heeft de jongste een soort lactose-intolerantie of zo?

dank voor je beterschap. Heb echt zo'n klassiek griepje te pakken... verhoging, hoofdpijn, duizelig. Vreemd, zo midden in de zomer. En nu vandaag is m'n zoontje ook griepig. Gelukkig blijft mijn man thuis om em te verzorgen.

Wat lekker dat je vakantie nu echt voor de deur staat. Succes met de laatste loodjes. Jammer, die mensen die zo hoog ingeschaald willen worden. Het gaat duidelijk weer goed met de economie he? ;)

Zegeens, baby gaat bij ons naar zelfde kdv als de ons zoontje. Vond het destijds wel een lastige beslissing. Tijdens mijn zwangerschap wilde ik liever dat grootouders en vrienden op ons kind zouden passen, vond ik persoonlijker, maar inmiddels ben ik zooo blij met de keuze voor kdv! We hebben een heel kleinschalige, 2 vaste leidsters en 1 invaller en de leidsters zijn zo lief en betrokken. Verder kan ik het vanaf het begin heel goed loslaten als mijn zoontje er was, omdat je weet dat ze professionals zijn en we merkten dat ze altijd aan alles dachten wat belangrijk was. Ze zouden onze zoon bijvoorbeeld nooit vergeten in te smeren als t zonnig is, met een andere oppas moet je moet je altijd maar afwachten of ze ook aan die dingen denken.

Josephine, echt leuk idd dat voelen. Wist helemaal niet dat dat zo vroeg kon
heb jij een voorkeur qua jongen/meisje?
Ik denk zelf dat we weer een jongetje krijgen, maar vorige keer was ik er zeker van dat we een meisje kregen...
Pff altijd leuk he, die mensen die weer wat over je figuur te vertellen hebben.

redshoes ze hadden ons gezegd dat we 2 weken moesten wachten, maar uiteindelijk was het 1,5 week. De vk belde zelfs op zaterdag. Hoor wel van meer mensen dat ze het uiteindelijk wat sneller krijgen (maar je weet t nooit...)

jaaa flomo zo fijn om hem/haar al te voelen! Zal bij jou ook vast eerder zijn dan vorige keer :) ja suf he dat je dan niks mag gebruiken. maar goed, het gaat ook vanzelf over!
wanneer heb je de geslachtsecho?
vervelend dat je zo moe bent zeg! kijk je wel uit in de auto?

boardbabe wat lekker dat je het overal zo goed over eens bent! en slim om nu alvast te beginnen. leuk die voorpret en nu kan het ten minste nog...
dank voor je beterschap
en natuurlijk gefeliciteerd met de goede echo!!

such preggers wat lastig zeg zo misselijk. heb je dat elke dag? pittig hoor! hoop echt dat het snel beter is

freddelientje ben benieuwd of jij de komende dagen nog meer gaat voelen! spannend!
zegeens nee hoor ik kom uit zuid-Holland 😉.

lms ik ben ook erg benieuwd.
joshepine irritant he dat wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen. Hier vaak om 4u en dan om 6u weer inslaap vallen om de wekker om 6.30 te horen. pfft

fred zou toch zo maar kunnen dat je al wat voelt! Leuk! Hier dacht ik gisteren ook wat te voelen. Ik lag op mn zij in bed en het voelde toch echt alsof er kleine tikjes/aanrakingen waren :) kan niet wachten om de schopjes weer te voelen. Ben benieuwd of dit net zo'n schoppert gaat zijn als de oudste. Toen had ik met regelmaat 100 schopjes in een uur

zegeens goed idd om al rond te kijken voor kinderopvang. Wachttijden schijnen aardig op te lopen.

boardbabe wat leuk om al zo bezig te zijn! Ik wil het nog even uitstellen tot de uitslag van de nipt maar dan ook lekker wat gaan rommelen en uitzoeken :) (al zal het vooral voor de nieuwe kamer van dochter zijn).

Bloesempje blijft vooral schrijven! erg leuk om te lezen. Schrijven lukt me niet altijd maar ik lees dagelijks mee. Erg leuk!

such wat naar dat je zo ziek blijft zeg. echt balen. sterkte!

LMS oh 1,5 week valt idd nog wel mee. Ik ben benieuwd. Het is nu een week geleden. Dus nog even geduld. Tot nu toe viel de spanning wel mee maar begint nu wel meer te worden haha.

Flomo hoe is het eigenlijk met jouw zoontje want die had ook koorts toch? ik had in je topic erover even meegelezen. Hopelijk is hij ook weer opgeknapt. Koorts met dit weer is niet fijn.

De werkdag zit er bijna op hier, en daarmee ook de werkweek. Erg fijn, hopelijk niet nog teveel crisissituaties in het weekend. De airco is op het werk nog steeds kapot, al sinds april en het is echt niet meer uit te houden op het werk.

Morgen lekker dagje thuis met moppie, lekker rustig aan doen denk ik en met water spelen. Komt vast goed :)

Verder dacht ik dat de ergste misselijkheid voorbij was maar sinds 2 dagen weer wat meer last. Grr. Baal soms zo van mezelf, en dan baal ik daar weer van omdat ik van nature niet echt een baler ben. Ingewikkeld al die hormonen.

Vorige week een eerste pakje gekocht :) zo leuk om iets kleins weer te kopen :). Verder ga ik het nog even uitstellen tot de pretecho. Dag voordat we op vakantie gaan een pretecho gepland. Grootouders ook ervoor uitgenodigd. Bij de eerste ook gedaan en het was zo leuk om hun reacties ook te zien bij het horen van het geslacht. Ben heel benieuwd. Nog een meisje zou ik wel erg leuk vinden maar een jongen is net zo welkom. We gaan het zien. Nog 4 weken wachten...

Ik ga nog maar even aan het werk en straks op het station maar een perenijsje halen want al dat gepraat hier over ijsjes... haha
Ik heb een citroenenijsje :biggrin:
Lig lekker op bed en weer voel ik volgens mij de baby. Blijf het vroeg vinden.
Goedemorgen dames,

De vakantie is officieel begonnen, voor mij dan. Manlief is vanmorgen alweer vroeg vertrokken voor de laatste uurtjes dingen regelen. Vanaf vanmiddag heeft ook hij “vakantie”, tussen haakjes want met een eigen toko is dat toch anders en daar leggen we ons bij neer.

Zegeens; jij had een citroenijsje! Dat klinkt lekker waar heb je die vandaan? Ik ken dat alleen als sorbetijs, of was dat het ook?

Een vriendin van me kwam gisteren met een of ander alcohol vrij radler ijsje ofzo... kan me er niks zoveel bij voorstellen, heb ook liever gewoon een perenijsje😂 o en bij Lidl hebben ze waterijsjes, die je zelf nog in moet vriezen (logisch natuurlijk), zijn een soort driehoekjes, en die zijn me toch een partij lekker🤤

Echt, bijna kwart voor 9, en vanuit bed gaat het alweer over ijsjes😇 eerst maar eens ontbijten, ik hoor net Mn jongste scharrelen dus tijd om eruit te gaan.

Een hele fijne dag dames! Bijna weekend🎉
fred het zou toch ook gewoon kunnen ook al is het vroeg. Ik dacht het gisterenavond ook weer te voelen. Of er iets aan de binnenkant aait ofzo haha

bloesempje wat heerlijk
Geniet van je vakantie!

Net een nieuw paspoort aangevraagd. Wel zo praktisch voor de vakantie. Verder een rustig dagje met water spelen, kleuren en kroelen denk ik. Och wat zijn die dagen thuis toch heerlijk
Een waterijsje met citroensmaak Bloesempje, zo'n dubbellikker. Fijne vakantie!

Leuk Fred, ik kom ook uit Zuid-Holland.

Ik voel ook vanalles in mijn buik, maar ik denk de baby nog niet. Waarschijnlijk herken je het bij een 2e/3e ook eerder.
Zo dames ik zit achter de pc en heb besloten om op iedereen van de laatste pagina eens te reageren. Ik lees jullie trouw iedere dag maar vind uitgebreide verhalen op mijn telefoon typen echt teveel gedoe.

@ Redshoes heerlijk zo vrije dag ben er spontaan een beetje jaloers op. balen dat je niet meer kan slapen als je wakker bent geweest. Ik moet er ook standaard tussen 3 en 4 uur uit maar val gelukkig binnen 5 minuten weer in slaap.
Leuk he die kleine pakjes ik heb er ondertussen al meerdere gekregen en zelf 2 gekocht ben er helemaal verliefd op. Met hoeveel weken heb je de geslachtecho?

@ Bloesem ijsjes kunnen altijd ook om 9.00! Ik heb thuis ook diverse maar achter in de schuur en ben steeds te lui om daarheen te lopen. Iets met 3 deuren open en dichtdoen en een schoolklas aan spinnen en andere beestjes.
Gaan jullie met een eigen bedrijf wel op vakantie of blijven jullie thuis?

@Littlemissunshine wat balen dat je met dit weer de griep hebt. Zo warm en dan ook nog koorts lijkt me geen pretje. Hopelijk voel je je snel weer beter.

@Freddelientje wat tof dat je denkt de kleine al te voelen lijkt me heel magisch. En jouw baby doet gewoon een inhaalslag eerst moest je lang wachten op de 1e echo dus dan mag je nu wel snel leven voelen! Balen van die hormonen maar ik herken ze ook van de laatste weken. Ik zeg nu ook standaard meerdere keren per dag sorry hormonen tegen vriend.

@ Josephine wat vind ik het fijn om te lezen dat bij jou alles nu goed gaat met de kleine. Zijn de bloedingen al over?
Dat dik worden zei mijn moeder al 4 weken geleden terwijl ik van mezelf al vrij stevig ben en dacht hoe dan. Gelukkig hoort het erbij en gaat het in het gunstigste geval ook weer vlotjes weg.

@ mijzelf
Lang niks geschreven maar genoeg gedaan, gevoeld en meegemaakt afgelopen periode.
Zo hebben wij deze week 2 keer de termijnecho gehad omdat we een dwarsliggend kind hebben. zowel de 1e als 2e keer bleef mevrouw of meneer niet liggen zoals het moest dus is er wel een meting geweest maar geen super meting. Zijn dan ook 2 dagen naar achter gezet maar denk dat dat niet helemaal klopt. Verloskundige gaf zelf ook al aan dat het met de 20 weken opnieuw gemeten zal worden. Wel zitten alle onderdelen erop en eraan en vind ik me eigen kind op een aapje lijken :proud: Vind het bovenlipje er bijzonder uitzien.
Willen voor over 3 weken een geslachtecho inplannen ben dan 15.3/15.5 en hoop dat de kleine er dan beter voor ligt.
Verder hebben we de kinderwagen besteld en komt deze medio november.
Ben ik nog steeds beroerd na alles wat ik eet, bijna 4 kg afgevallen maar heb ik al een mini buikje in de ochtend en in de avond een serieuze baby buik( oke moet ik wel of een zwangerschapbroek of stretchjurk aanhebben) maar ben daar toch best wel al trots op
Qua vermoeidheid zit ik op mijn top nu en doe ik iedere middag na het werk een tukje en denk ik nu op de vrijdag ik kan en wil echt niet meer. Gelukkig is het vandaag rustig en hebben we dit weekend geen drukke plannen dus beetje bijkomen.

Dit is was mijn mega verhaal dan voelt Bloesem zich wat minder schuldig voor haar romans :proud:
Niets is wat het lijkt..
Poeziemauw Balen dat je je met eten ook nog steeds zo beroerd voelt. Bij mij was de misselijkheid een paar dagen weg, maar nu weer vol terug. Hier zo'n 5 kilo afgevallen maar inmiddels weer een halve er bij. Hier ook minibuikje in de ochtend en gisteravond voor het eerst echt een babybuik (puur gas volgens mij, maar zag er voor het eerst zwanger uit). Ik moest er hard lachen om je dwarsligger en ook gewoon tot 2 keer toe :-D Hoop dat hij/zij met de pretecho wat minder dwars is.

Bloesem hier ook dagelijks 1 a 2 ijsjes hoor. Aldi heeft citroen ijsjes op een dropstokje. Dropstokje mik ik meestal weg maar het citroen is een beetje scroppino achtig heeeerlijk. En bij de albert heijn haal ik van limoen munt ijsjes, fris laagje limoen en de binnenkant is een beetje creamy achtig. Zucht nu loopt het water me al weer in de mond. En idd die lidl driehoekjes zijn ook top.
Fijne vakantie.

Redshoes balen dat jij ook weer zo misselijk bent! Herken het baalgevoel ook erg, had ik gisteravond behoorlijk last van. Had hoofdpijn en was kotsmisselijk en zat mezelf zo in de weg.

Zegeens en Fred ik kom ook uit zuid holland maar woon sinds 1,5 jaar in noord brabant.

Josephine balen dat je steeds na het plassen zo lang wakker blijft. ik heb het een paar keer gehad maar laatste dagen val ik gelukkig gelijk weer in slaap. Wij denken zeker te weten dat het een knul wordt, dus het wordt vast een meisje.
Irritant dat iedereen al opmerkingen over dik worden maakt.

Erg gaaf dat een aantal de baby al lijken te voelen. Ik voel af en toe ook iets, maar dat kunnen ook heel goed mijn darmen zijn.

Ik heb me van de week eens in gelezen in een badbevalling, ik las er iets over in de bekkeninstabiliteit folder die ik van de vk had gehad en dat sprak me wel erg aan. Zijn er hier dames die er ervaring mee hebben of ook over na hebben gedacht?
Het geboortecentrum waar ik me ga inschrijven heeft zoiezo 2 van zulke kamers beschikbaar. Bij de volgende afspraak maar eens aan de vk vragen.

Wij gaan straks sloepvaren met de schoonfamilie. De auto ziet er uit alsof we 3 weken naar zuid frankrijk gaan om te kamperen. Extra kussentjes en stoeltjes voor mijn gammele lijf. Wij stappen pas ergens halverwege op want van 13 tot 21 ga ik zo niet trekken. Heb een los rugzakje met mijn snackjes en een waterzak van 1,5 liter dat ik niet uit het oog ga verliezen. Ben benieuwd hoe dat straks wordt als we een kleintje hebben. Morgen ook weer varen met mijn vriendinnen, daar kan ik zoiezo lekker aan boord liggen als het nodig is. Wel veel zin om weer lekker te zwemmen en uitwaaien aan boord is ook zo heerlijk.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Geniet Boardbabe. Fijn zo'n aangepast plan. Qua badbevalling. Mij lijkt het een beetje vies eigenlijk. En... ik weet nu na nummer 1 dat het er toch gewoon uit moet en hoe maakt niet zo veel uit. Ik denk dat het vooral belangrijk is om de wens als optie te hebben en ondertussen goed in je hoofd te houden dat het een optie is. Wellicht voelt het dan niet fijn of is het medisch niet mogelijk. Zo jammer als je dan teleurgesteld bent. Dat hoor je vaak. Dat vrouwen dan helemaal van de kaart zijn.

Poeziemauw, leuk kind al ;-) Het bloedverlies is nu idd helemaal weg. Al een week :)

@voelen. Ik heb ook gegoogeled of ik niet gek was hoor. Maar inmiddels weet ik het echt zeker. Als ik rustig lig, voel ik het best vaak even.

Fijne vakantie Bloesempje!

Wij hebben een beetje een chilldagje. Vanmorgen ook weer erg duizelig. Dochter kijkt nu een film en ik lig :) We hebben het erg druk op onze sagen samen steeds door al die afspraken. Heerlijk om dat eens niet te hebben.
Josephine ja ik zou hem vooral als optie houden, ga er vooral vanuit dat niets gaat zoals verwacht en dit is eenmaal niet te plannen. Dat viezige had ik niet echt, het leek me zo vredig en minder kans op uitscheuren. En vooral omdat ik nu al niet echt lekker kan zitten en liggen lijkt in zo'n bad hangen me wel wat.
Hoe gaat het met de duizeligheid?
En fijn dat de bloedingen zijn gestopt!
Misschien een geruststelling Boardbabe. Tijdens mijn bevalling moest ik dus de hele tijd in 1 houding (weeën opvangen). En die pijn ie verwaarloosbaar bij de bevallingspijn. Heb ik echt geen last van gehad :-p Maar wellicht kan zo'n bad je wel ontspannen. Kan ik me wel voorstellen.

Voel me weer oké. Eind van de ochtend al gelukkig.

Nog vergeten: Zegeens, ik herken je probleem. Meisjesnamen zijn een eitje, maar jongens. Verschrikkelijk. Verder heb ik niet echt een voorkeur. Een meisje voelt bekender. Dat wel. Man wil erg graag nog een meisje. Al is hij ook zo'n type die in 5 minuten onschakelt als het een jongetje blijkt te zijn.
Aaaaaah, heel verhaal getypt op de iPad, is het ineens weg :@

Bloesem Ik volg alles qua F1, de trainingen, kwalificatie en race. Heb de F1 app geinstalleerd en heb alle datums overgenomen in mijn agenda app, zodat ik niks mis ;-D Ik keek vroeger al elke race met mij broer (naar Jos) en ben fan van Max. Mijn broer is al bij verschillende races geweest, ik helaas nog niet. Maar ben ik zeker wel van plan! Nu even 3 weekenden pauze. Leuk, een medestander!
Ik eet me ook helemaal suf aan ijsjes, perenijsjes en van die ijslolly's die nog ingevroren moeten worden na het kopen. Vandaag nog geen 1 gehad dus ik ga er zo 1 scoren.
Fijne vakantie!

Goed idee om op de laatste pagina te reageren!

Josephine Wat gaaf dat je de baby voelt! Lijkt me heel bijzonder, ik kijk daar echt naar uit.
Aardig trouwens, je schoonmoeder :evil:
Wij denken beide dat we een jongetje krijgen en mijn schoonzus denkt dat ook. Maakt natuurlijk niks uit, maar ben wel benieuwd of ons gevoel klopt. Wij hebben 1 jongensnaam die wel heel erg leuk vinden en ongeveer 6 meisjesnamen. Wordt nog lastig als het een meisje blijkt te zijn!

Zegeens Wij hebben de baby al ingeschreven bij 2 kinderdagverblijven onderweg naar mijn werk, omdat ik hier las over wachtlijsten. Zolang we niks tekenen zitten we nergens aan vast. We willen binnenkort eens gaan kijken bij beide en hopelijk kunnen we op basis daarvan een keuze maken. Lastig is wel dat we ons huis over een aantal maanden te koop willen zetten en waarschijnlijk gaan we wel richting een iets andere regio. Hopelijk zitten we tegen die tijd niet met wachtlijsten in de andere regio...

Ik woon zelf (weer) in Drenthe maar heb ook jaren in Zuid-Holland gewoond.

Freddelientje Super dat ook jij baby voelt! Is het gelukt om de aanstaande babykamer te ontruimen?

LMS Wat naar zeg, dat jullie griep hebben. Hopelijk gaat het snel beter.
Fijn dat de NIPT uitslag goed was en dat ook jij de baby voelt :love:

Redshoes Ik ben ook steeds wakker 's nachts rond een uur of 4 en heb dan een overvolle blaas. Erg irritant, maar vind het wel fijn dat ik voor de rest redelijk goed slaap.
Leuk idee om de grootouders uit te nodigen voor de pretecho!

Poeziemauw Wij vonden de baby ook op een aapje lijken :biggrin:
Wel leuk dat jullie twee termijnecho's hebben gehad!

Boardbabe Leuk dat jullie het hartje gehoord hebben.
Ik las dat in het ziekenhuis waar ik ga bevallen een badbevalling niet mogelijk is. Had me er ook nog niet in verdiept, hoeft dus ook niet meer nu.
Hebben jullie een leuke dag gehad op net water? En morgen dus weer varen, veel plezier!

Ik heb er weer een aardig goede week op zitten! Vier dagen gewerkt en dat ging goed. Was gisteren heel moe, mijn hele lichaam voelde zwaar aan. Ik heb mijn auto voor de deur geparkeerd op werk (wat geld kost), ik kon het niet aan om dat stukje te lopen. Verder wel wat vlagen van erge misselijkheid en kokhalsacties gehad, maar dat ging redelijk snel over na een cracker.
Blijf het wel lastig vinden om 's avonds te eten, heb dan totaal geen zin en moet steeds kokhalzen. Ook van brood smeren en tanden poetsen blijf ik kokhalzen. Ben inmiddels 5 kilo afgevallen en zie ondanks dat dat mijn buik toch echt gegroeid is!

We hebben vanavond gezwommen in een buitenbad, dat was echt heerlijk! Nu heerlijk rozig op de bank.

Fijn weekend :daisy:
Even een weekje niet geschreven, wel alles gelezen !

@NIPT Ik lees dat veel van jullie hebben laten prikken. Ik ben ook geweest afgelopen weeek.
Ik word alleen gebeld als het niet goed is. Anders alleen een mail. Vind het wel spannend, hebben jullie al duidelijk voor jezelf wat je doet als het niet goed is? Ik vind dat echt heel lastig.

@Slapen
Erg herkenbaar dat midden in de nacht wakker worden met een volle blaas en dan niet meer in slaap kunnen komen.
Pfff en dan helpt die warmte ook niet echt mee he :bonk:

@Babybuik
Wat grappig dat jullie ook allemaal al een buikje hebben! Ik dacht echt bij mezelf dat t niet normaal was nu al, vooral savonds ziet ie er echt mega uit. Maar gelukkig ben ik niet de enige :-D
Malin, ik zie niet echt een andere optie dan een punctie. Waarom heb je anders de test gedaan? Of er moet echt iets heel onbenulligs uit de nevenbevindingen komen. Zie jij dat anders dan?
Mijn bekken gaat sinds gisteren ineens heel hard achteruit. Kan niet langere tijd meer achter elkaar zitten :(
Balen zeg Josephine!
Heb je veel gedaan afgelopen dagen?
Let goed op jezelf en geef goed je grenzen aan op je werk.

Ik merk dat ik echt max 2 uur op een dag iets kan doen. Mijn hele lijf doet pijn, met name rug, bekken en nek en daar krijg ik weer hoofdpijn van.
Malin ligt er echt aan wat er inderdaad uitkomt.

Missjackson Varen was heerlijk, maar eigenlijk al teveel. Heb veel gelegen, maar met de auto was het als 1,5 u enkele reis, gelukkig reed man. Gisteren indd nog een keer gevaren, maar daar ben ik maar 2 uurtjes geweest.
Fijn dat je gisteren lekker gezwommen hebt en dat je indd goed naar je lijf luistert door dichterbij te parkeren. Balen van dat kokhalzen zeg.

Ik had vannacht erg last van mijn darmen, een uur met kramp op de wc gezeten. En sinds gisteren flinke hoofdpijn (drink goed, lijkt echt uit nek en rug te komen). Dus nog minder doen en nog beter naar mijn lijf luisteren.
Aah shit Boardbabe, doe hoofdpijn is super naar. Zeker rustig aan dan.

Ik denk niet dat ik te veel heb gedaan. Het is nu gewoon de verweking die echt begint. Ook even getest en de ene kant is nu volledig instabiel en de andere kant behoorlijk. Dus ja...

We gaan het zien morgen op werk. Laatste lange dag. Vraag me alleen nu af of ik die kortere wel ga halen überhaupt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven