Uitgerekend Januari 2020

13-05-2019 17:06 1050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Kom gezellig kletsen en pas je eigen gegevens aan.

Naam: Januaribaby

Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje UD Bijzonderheden
zorrodesnorro 25/27 1e 01-01 -
Togepi 28/29 1e 07-01 Goede Nipt test gehad, 19-08 de 20 wkn echo
SusieFlower nvt 1e* 08-01 MK 13 wk - vroeggeboorte 21 wk
Vlindertje93 26/36 1e 08-01
Frozen 33/30 1e 10-01 :heart:, 26/8 20 weken echo mk sept ‘18 / ma jan ‘19
Gordijn 31/33 3e 16-01
Blauwbosbesje 28 1e 19-01 08-08 geslachtsecho
Yunaaislynn 34/38 3e 20-01
Articfox1 28/37 1e 21-01 💙 zwanger d.m.v. ovulatie inductie -
30-08 20w echo
lemon pledge 34/33 1e 21-01 29-08 de 20 wkn echo
neliba 38/36 1e 22-01 Onder controle van gynaecoloog i.v.m. myoom en hoge bloeddruk, 23-08 controle + echo
Emili2004 33/34 1e 23-01 💙 zwanger d.m.v. iui,29-08 de 20 wkn echo
deb84 35/38 2e 23-01 💙 20 weken echo 04-09
Tinkeltje33 34/37 2e 25-01 :heart:, 29-07 echo
Unicorn123 32/30 1e 28-01 PCOS, zwanger dmv ovulatieinductie. MK 01-19
Winterstarr 31/30 1e 29-01 Mk feb ‘19, :heart:, 07-08 geslachtsecho
Knotje_ 30/29 2e 30-01 04-09 controle, 11-09 20 weken echo
Tante89 30/34 1e 31-01 Zwanger dmv iui, :heart:
:hug: Liefdesbaby
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
96.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier 28 weken zwanger nu, hele heftige tijd gehad (vruchtwaterpunctie, wachten op uitslagen) maar nu gaat het redelijk goed al blijft de angst erin zitten.
We zijn langzaamaan met het kamertje begonnen. En jullie al klaar?

@ Artic, wat eng. Gelukkig heb je een werknemer die meewerkt, dat scheelt zoveel.
susieflower wijzigde dit bericht op 13-12-2019 12:08
5.34% gewijzigd
C'est la vie
@susieflower herkenbaar dat de angst blijft zitten. Ondanks dat het nu goed lijkt te gaan.
Zijn er bij jullie nog bijzonderheden uit de uitslagen gekomen

Hier is de kamer net gestuced en de verf is gekocht. In november worden de meubels geleverd
Alle reacties Link kopieren
Er is gelukkig niets uit de uitslagen gekomen Artic. Maar het was een slopende tijd. We kregen pas met 22+6 te horen dat er geen bijzonderheden uitgekomen zijn. Daarna moest het echt even landen.

Wat voor meubeltjes hebben jullie gekozen?
C'est la vie
Jeetje Susieflower dan hebben jullie ook lang in de onzekerheid gezeten. Dat zal niet makkelijk zijn geweest. Maar ik begrijp dat alles er nu goed uitziet bij de kleine?

Wij hebben een set donker grijze meubels besteld. Ledikant, Comode, last en wandplank
Jullie?
Alle reacties Link kopieren
O lieve Susie, ik lees net je bericht in het andere topic. Wat een enorm triest nieuws voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte komende tijd toe! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Suzie we krijgen zojuist via Bosbes het berichtje dat je op een ander topic hebt gereageerd over de rollercoaster waarin jullie nu verkeren.

Ik zit met ongeloof op de bank en heb er geen woorden voor om te beschrijven wat ik wil zeggen. Het is zo ontzettend oneerlijk en onvoorstelbaar.

Ik wens jullie enorm veel sterkte toe. Put kracht uit elkaar en neem de tijd om dit verlies te verwerken. Ik denk aan jullie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, het is nog steeds nauwelijks te bevatten.
C'est la vie
Jeetje meid, geen woorden voor. Wat een verschrikkelijk verdriet :cry: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ach susieflower wat had ik het graag anders gezien voor jullie. Dit verdriet is onbeschrijflijk pijnlijk.
Hopelijk hebben jullie lieve mensen om je heen die jullie steun bieden. Neem alle tijd die jullie nodig hebben. :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor Susieflower!
Vandaag mijn uitgerekende dag! (Ik zie dat ik in de tabel niet helemaal goed sta😅)
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar brrr ben nu ondertussen wel bijna klaar met het zwanger zijn hoor! Mijn energie is ver te zoeken. En mijn humeur ‘s avonds ook🤣. Nu maar vroeg naar bed want je weet het maar nooit hè?
Met de kerst is ons ukje gelukkig niet geboren nu nog hopen dat we oudejaarsdag en nieuwjaarsdag ook over slaan🤞🏼. Aan de andere kant als het maar gezond is...
En afwachten tot het moment daar is. Ben wel super nieuwsgierig! Ook omdat we het geslacht nog steeds niet weten
Alle reacties Link kopieren
Spannend Zorro! Toch spannend hè zo uitgerekend te zijn rondom de feestdagen. Ik zit/zat hem zelf ook wel even te knijpen, ben morgen 39 weken zwanger.
Hier het zwanger zijn nog niet zat. Heb je veel last van klachten gehad? Spannend hoor, nog even en je weet of jullie een jongetje of een meisje krijgen.

Succes met de laatste loodjes!
@togepi
Opzich heb ik de hele zwangerschap weinig zwangerschapsgerelateerde klachten gehad. Maar ben de laatste 5 weken al heel erg verkouden. Hierdoor slaap ik vaak erg slecht.
En mijn buik is de afgelopen week echt enorm gegroeid lijkt het wel.
Vanmiddag weer naar de verloskundige. Dan zullen we alles eens even doorspreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het bij de verloskundige? :)
We zijn gister avond doorgestuurd naar het ziekenhuis. Omdat ik toch het idee had dat de baby minder intens aan het schoppen en bewegen was. Daar een hart filmpje laten maken. Ook is er een echo gemaakt. Beide waren goed.

omdat er bij mij in de familie een stil geboorte voorkomt. Is het plan wel om mocht de bevalling nog niet zijn begonnen te gaan inleiden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo en het hartfilmpje goed waren! Snap dat je nu extra alert bent. Het lijkt me ook echt wel heel eng hoor!
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen de beste wensen voor 2020, dat we allemaal maar snel onze baby's in onze armen mogen houden!
Hoera!!! Onze zoon is geboren!

Een gezonde vent van 3940 gram
En 51 cm lang.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Was alles goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Is alles goed verlopen?

Ik ben afgelopen donderdag bevallen van een gezonde dochter :) Bevalling van slechts 3 uurtjes met minimale 'schade'. Meisje is niet heel groot, 47 cm en 2800 gram maar doet het uitstekend.

Ik ben benieuwd wanneer het volgende januari baby'tje zich aankondigt!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allebei! :)
O wauw! Gefeliciteerd meiden!! Goed gedaan!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! :heart:
Gefeliciteerd meiden

Hier vandaag precies 38 weken, maar heb niet het idee dat hij al van plan is om geboren te worden
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden!
Hier afgelopen vrijdag bevallen van een gezonde zoon. Bevalling was een echte uitputtingsslag, maar onze zoon doet het hartstikke goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven