Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Aaaaaaaaaaaaaah, ik heb vannacht voor het eerst gedroomd over de baby

Was wel een topbaby want hij of zij (dat weet ik dan weer niet) sliep 's nachts gewoon door hahaha!

Borstvoeding ging ook geweldig en de kraamhulp was er om 10:00 nog niet

@ wendy bij mij doet hij het op de telefoon ook wisselend hoor. Hij doet het dan wel maar het ziet er anders uit.

@Azia, goed aan jezelf denken hoor!!

@Rosalinde, ik was er ook van overtuigd dat ik de baby heb voelen trappen, alleen gister de hele dag niet (was vrijdag) dus begin nu te twijfelen, maar volgens mij was het toch ECHT zo!

Hoe is dat bij jullie? Voel je het elke dag of??
Aaaaaaaaaaaaaah, ik heb vannacht voor het eerst gedroomd over de baby

Was wel een topbaby want hij of zij (dat weet ik dan weer niet) sliep 's nachts gewoon door hahaha!

Borstvoeding ging ook geweldig en de kraamhulp was er om 10:00 nog niet

@ wendy bij mij doet hij het op de telefoon ook wisselend hoor. Hij doet het dan wel maar het ziet er anders uit.

@Azia, goed aan jezelf denken hoor!!

@Rosalinde, ik was er ook van overtuigd dat ik de baby heb voelen trappen, alleen gister de hele dag niet (was vrijdag) dus begin nu te twijfelen, maar volgens mij was het toch ECHT zo!

Hoe is dat bij jullie? Voel je het elke dag of??
Gezellig! Weer wat activiteit hier

Moet zeggen dat ik ook wel wat minder te melden heb hoor, deze week weer een controle en dan over 2 weken 20-weken echo!!

Vind het ineens weer spannend worden, groeit buik wel hard genoeg? moet ik t niet al echt voelen? Kortom, Doet ie t nog wel ? Heerlijk die onzekerheid...

Hil: wat leuk dat je gedroomd hebt over de baby!! En relaxed dat alles goed ging ik droom er ook vaak over, laatst had ik baby (1 dag oud) meegenomen naar n bruiloft, ging ook prima! Alleen de borstvoeding wilde niet zo 😂

En fijn dat je t gevoeld hebt!! Ik voel t ook niet elke dag, vooral 's avonds soms wat gekriebel!

Hoe is t met de andere dames???
Ik heb best last van mijn rug, had ik met de jongens ook al zo vroeg.

Ik snap jou onzekerheid Rosalinde.. Denk je dat dat ook te maken heeft met wat je heb mee gemaakt?

Ik voel de kleine meid ook, maar ze is minder actief dan de jongens toen waren. Ik heb ook zo mijn momenten dat ik denk, doet ze het nig wel? Ik pak dan mijn doppler en als ik dr hartje hoor ben ik weer helemaal gerust gesteld. Mijn laatste controle was met 15 weken en de vlgd is met 20 weken, dan heb ik s middags ook de 20 weken echo.. Dus 5 weken geen controles... Gelukkig kan ik zelf tussendoor ff hartje luisteren.
Jaa komt zeker wel door de miskramen denk ik.. Vind het daardoor moeilijker er gewoon maar op te vertrouwen dat het wel goed komt!

Het is niet dat ik er de hele dag mee bezig ben hoor, maar af en toe overvalt t me even, zeker nu de controle er weer aankomt!

Wel fijn zo'n doppler! Luister je vaak? Ik heb t idee dat ik dan elke dag met dat ding zou zitten en lukt t altijd makkelijk om t harte tr vinden?

Het blijft ook gewoon iets wonderlijks he, zolang je t nog niet heel duidelijk iets voelt moet je er maar vanuit gaan dat alles goed gaat daarbinnen...
Ja ideaal zo n doppler! Heb m vanaf 13 weken en luisterde toen elke dag, soms duurde het heel ff voordat ik m vond.. Maar nu luister ik om de 2 dagen ongeveer en vind dan eigenlijk meteen het hartje.

Mij stelt het heel erg gerust dat ik zelf ff kan controleren of het hartje het nog doet.. Omdat ook ik mee gemaakt heb ver boven de 12 weken dat het hartje ineens stopte.

De "magische" 12 weken grens krijg ik altijd kriebels van als mensen dat zo benoemen.. Ik weet helaas dat dat geen grens hoeft te zijn. En het feit dat je nog kwaaltjes heb dat het dan nog goed zit... Ook niet waar. Ik spuugde nog terwijl mijn kindje dood was..

Maar ja, gelukkig komen miskramen na de 12 weken niet zo vaak voor.
Brr kan me voorstellen dat jullie je er zorgen om maken dames! Ik heb dat ook wel, terwijl ik best naïef en goedgelovig ben van komt allemaal best goed. Lijkt me idd fijn zo'n doppler!

Ik droom ook heeeel veel en levendig haha maar heb dat altijd al gehad. Slaapwandelen ook heel erg, gelukkig is dat nu ineens een stuk minder geworden.

Ik heb ook opvallend veel kramp in mn benen. Geen flauw idee hoor of dat erbij hoort, maar lastig is t wel.
Per aspera ad astra.
Ja die kramp hoort erbij juf!! Vreselijk!! Heb er normaal al last van en in zwangerschappen helemaal.. Floradix helpt bij mij wel. Ik heb de drank.. Niet goedkoop.. Maar heel gezond en goed tegen vermoeidheid en krampen in mijn benen
...
Hallo dames,

Ik heb een tijd niks van me laten horen maar ik heb ook niks te vertellen

Buik groeit, kindje neem ik aan ook en ik wacht op de volgende echo.

Ik blijf erg moe maar mijn darmziekte is ook erg onrustig dus daar heeft het ook mee te maken.

Wel heb ik juist hele nare dromen. Dat ik het kind vergeet en dat hijzij dan een dag geen eten krijgt Supernaar.
Norma op dit moment is de tabel vol. Meeschrijven kan natuurlijk altijd!

Mijn verjaardag gezellig gevierd, merk wel dat mijn energie level nog niet hoog is. Gelukkig slaap ik wel weer redelijk normaal, dus hopelijk weer wat energie opdoen!!
quote:happy_wenn schreef op 31 januari 2016 @ 21:55:

Norma op dit moment is de tabel vol. Meeschrijven kan natuurlijk altijd!

Mijn verjaardag gezellig gevierd, merk wel dat mijn energie level nog niet hoog is. Gelukkig slaap ik wel weer redelijk normaal, dus hopelijk weer wat energie opdoen!!...
Waarom schrijf je niet gewoon gezellig mee? Wat maakt zo'n tabel nou uit!

Vertel eens wat over jezelf!

Ik heh weinig te melden. Morgen kindje erkennen bij de gemeente en heb een griepje te pakken.
quote:MisseD schreef op 01 februari 2016 @ 08:28:

Waarom schrijf je niet gewoon gezellig mee? Wat maakt zo'n tabel nou uit!

Vertel eens wat over jezelf!

Ik heh weinig te melden. Morgen kindje erkennen bij de gemeente en heb een griepje te pakken....
Voor in de tabel: 10 maart de 20 weken echo
Waarom heb je je bericht verwijderd norma?
Hier ook weinig te melden, voel de baby nog niet (denk ik) mijn placenta ligt aan de voorzijde, dus kan nog even duren,

Alweer 17 weken! Gaat best hard nu.

Ook alweer snipverkouden, mijn weerstand lijkt verminderd tov normaal.
Ik begin ook te twijfelen of ik de baby nou wel of niet heb gevoeld... Want het is nu zo rustig........... Voel af en toe wel iets maar of dat de baby is..........?

Nog een weekkie en dan ben ik op de helft jiehoe!
Ik voel het ook niet elke dag even sterk. Maar baby 100% zeker al gevoeld.

Nu 17.1! Tijd gaat aan de ene kant snel. Aan de andere denk ik pff nog 3 weken tot de echo. Ik ben zooooooo benieuwd naar het geslacht!!
Wil iedereen zijn 2 weken echo datum ook nog even hier neerzetten voor de tabel
Als ik die datum al wist had ik het gedaan :D
19 feb heb ik de 20 weken echo.

Zit vandaag precies op week 17!
Ik voel de baby met enige regelmaat. Van die kleine schopjes. Nu nog heel schattig. Over 3 maanden niet meer haha.

11 feb hebben wij de echo
Wij hebben echo op 19 feb, fijn dat je het zo goed bijhoudt Wen!!

Ik voel hier nu steeds vaker gekriebel! Denk toch echt dat het de baby is, zo leuk

Gister en vandaag (iets minder) af en toe kramp/pijn boven in buik! Herkennen jullie dit? Ik ga t donderdag maar even bij de vk vragen, zou t te maken kunnen hebben met oprekken van alles??
He Rosalinde, wat leuk! Zoals ik al zei is het hier rustig op het moment. Ik denk inderdaad dat het met oprekken te maken heeft. Maar je moet het gewoon vragen joh!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven