Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
zaterdag 11 februari 2017 om 00:18
quote:Aardbei-banaan schreef op 10 februari 2017 @ 18:16:
Wat fijn appelstroop! Nu lekker gaan genieten
Leuk die eerste interactie tasje! Ik had het van de week ook, vriend wreef over mijn buik en daar werd ook op gereageerd! Helaas nog niet voelbaar aan de buitenkant van mijn buik maar ik voelde een duidelijk schopje! Zo leuk
Pigtails, nog even het weekend door komen! Wij hebben maandag ook de 20 weken echo, ben ook zo benieuwd. Geloof dat nog een paar andere meiden maandag de 20 weken echo hebben toch? Hoe laat mogen jullie? Wij al s ochtends.Wij mogen maandag inderdaad ook gaan. Wel pas om 18u30 s avonds. We kijken er zo naar uit!
Wat fijn appelstroop! Nu lekker gaan genieten
Leuk die eerste interactie tasje! Ik had het van de week ook, vriend wreef over mijn buik en daar werd ook op gereageerd! Helaas nog niet voelbaar aan de buitenkant van mijn buik maar ik voelde een duidelijk schopje! Zo leuk
Pigtails, nog even het weekend door komen! Wij hebben maandag ook de 20 weken echo, ben ook zo benieuwd. Geloof dat nog een paar andere meiden maandag de 20 weken echo hebben toch? Hoe laat mogen jullie? Wij al s ochtends.Wij mogen maandag inderdaad ook gaan. Wel pas om 18u30 s avonds. We kijken er zo naar uit!
maandag 13 februari 2017 om 12:25
Alles zag er super goed uit! Geen open ruggetje, geen schisis, hartje klopte mooi, maagje en blaas zagen er goed uit etc. Was weer een super echo. Hij was wel heel druk aan het bewegen, de echoscopiste had soms moeite om alles goed te meten doordat hij zo druk was en daardoor duurde de echo wat langer.
zo leuk om ons mannetje weer te hebben gezien
De andere dames vandaag ook succes!
zo leuk om ons mannetje weer te hebben gezien
De andere dames vandaag ook succes!
maandag 13 februari 2017 om 17:25
Ik heb geen idee... deze echo was namelijk niet bij de verloskundige, daar moet ik over 2 weken weer naartoe, dan zal ik dat eens vragen.
Vanmiddag de kleine erkent door vriend dus wanneer hij hem gaat aangeven na de geboorte krijgt hij dus de achternaam van vriend. Zijn ook bij 3 kinderdagverblijven bij ons in de wijk gaan kijken. Wil er eigenlijk nog bij één andere kijken en dan de beslissing maken waar hij straks naartoe gaat.
Moet zeggen dat het best een drukke dag was zo, ben net ook op de bank even in slaap gevallen.
Vriend is ondertussen bezig met het eten dus dadelijk lekker eten!
Vanmiddag de kleine erkent door vriend dus wanneer hij hem gaat aangeven na de geboorte krijgt hij dus de achternaam van vriend. Zijn ook bij 3 kinderdagverblijven bij ons in de wijk gaan kijken. Wil er eigenlijk nog bij één andere kijken en dan de beslissing maken waar hij straks naartoe gaat.
Moet zeggen dat het best een drukke dag was zo, ben net ook op de bank even in slaap gevallen.
Vriend is ondertussen bezig met het eten dus dadelijk lekker eten!