Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Gefeliciteerd Angel. Tranen van geluk.

Aapje hoop het maar reken nergens op kan het alleen maar meevallen.
Pluk de dag...
Wat fijn angel!

Zojuist terug van het bezoek aan de verloskundige. Hebben een echo gehad en het hartje gezien! Echt een opluchting. Alles zag er,voor zover het kan, goed uit.

Nu een keuze maken of we voor de nipt of combinatest gaan of voor niks..
Fijn Bobo!

Wij gaan niet voor combinatietest en/of Nipt.
Wat fijn Angel en Bobo! Wij kunnen pas voor de termijnecho na onze vakantie, maar dat duurt voor Mijn gevoel zooo lang (een maand) dat ik twijfel of ik voor de vakantie nog een pretecho wil om het hartje te zien kloppen.

Wij willen de NIPT denk ik. Ik vroeg me nog wel of er ook voordelen zijn van de combinatietest ten opzichte van de NIPT? Die NIPT leek me op basis van de documentatie eenvoudiger en betrouwbaarder.
Ik weet dat dit topic vol is, maar ik zou heel graag mee willen schrijven. Zou ik nog aan mogen sluiten?
Ik had vorige week vrijdag en afgelopen maandag een streep op de test. Als het goed is ben ik 17 maart uitgerekend.
Wat fijn angel, en bobo!!
Hmm, net wat licht bloedverlies :| Ik hoop dat het goed blijft gaan.
Ik duim voor je Nijn!
Wat fijn bobo en angel!

Ah nee Nijn, hoeft natuurlijk niets te betekenen maar toch schrikken! Nog steeds bloedverlies of ondertussen al gestopt?
Pfff net gebeld door de verloskundige ze heeft een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Krijg ik een inwendige echo. Daar alleen al zie ik tegenop.
Bobo gefeliciteerd.
Nijn wat vervelend hoop dat het gestopt is.
Appel van mij mag je meeschrijven hoor.
Pluk de dag...
Fijn angel en bobo!

Appeltje, van mij mag je ook meeschrijven hoor, gefeliciteerd!

Hier is de misselijkheid nu echt toegeslagen.. hoef gelukkig (nog) niet over te geven. Maar de hele dag al last van, dan weer wat meer en dan weer wat minder. Merk wel dat spa rood echt goed helpt.

Wij willen de NIPT test laten doen.

Houden jullie trouwens ook in een app bij hoe de zwangerschap verloopt? Ik heb nu zwangerschap +, vind het leuk om te zien en de updates te lezen.
Leuk kloppende hartjes.
Nijn hoe is het?’
Ik laat de nipt wel doen, gezien mijn leeftijd.
Even weer bijgelezen. Goede en minder goede berichten helaas. Ik hoop dat er toch goed nieuws komt binnenkort bluewater.
Wij willen het onze ouders vertellen na de eerste echto de 26ste. Alleen al wel veel collega's die het weten maar dat kan niet anders met mijn werk. Wij willen wel een NIPT test laten doen.

En ook hier een app. Ik gebruikte flow al voor het bijhouden van ovulatie en heb nu ook zwangerschap +. Staan soms handige weetjes bij en de plaatjes zijn erg leuk om te zien
BlueWater81, ik heb gister ook een inwendige echo gehad, zag er ook tegenop maar het is mij echt 100% meegevallen. De echostaaf zeg maar gaat er maar een klein beetje in en zodra je wat ziet, vergeet je eigenlijk dat je een inwendige echo hebt.

Nijn, ik hoop dat het bloeden is gestopt? Wat vervelend zeg..

Ik heb gister de app zwApp geïnstalleerd op aanraden van de verloskundige. Het ziet er wel leuk uit, maar werkt nog niet helemaal naar behoren, kan geen foto toevoegen want dan loopt de app vast. Heb vandaag ook een boek besteld om mijn zwangerschap in bij te houden. Verder hebben we besloten dat we de NIPT test gaan doen.
Ik had vorige keer app die zegt welk formaat fruit de baby is. Handig om uit te leggen aan stiefdochter. Verder ben ik niet zo bijhouderig.

Ik heb vorige keer 3 inwendige echo's gehad. Vond het weinig voorstellen.
Die app van dat fruit had ik idd ook. Bijhouden ook niet mijn sterkste kant dus ga daar niet aan beginnen. Inwendige echo ook gehad vorige zwangerschap en vond dat ook weinig voorstellen. Ze doen er een condoom omheen en glijmiddel op. Ik vind een tampon inbrengen vervelender.
Hier ook verschillende keren een inwendige echo gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Vond het het ook weinig voorstellen inderdaad.
Het bloeden is weer gestopt gelukkig, maar was wel even schrikken vanmorgen.

Mijn darmen zijn trouwens wel helemaal van slag, hebben jullie dat ook? Vaak krampen en als ik iets eet zit ik heel snel vol om na een paar uur weer honger te krijgen.

Ik gebruik de app waar ik ook al mijn cyclus mee volgde, Natural Cycles.
Super leuk dat ik mee mag schrijven nog! Zal ik mijn gegevens dan maar niet in de tabel zetten, die is namelijk vol volgens mij.

Nijn5: gelukkig is het bloeden gestopt. Ik kan me voorstellen dat de schrik er dan wel even inzit. Ik heb hier ook hele verwarde darmen :(.

Bluewater: ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de inwendige echo. Ik heb hem gehad voor we begonnen met IUI en hij is mij ontzettend meegevallen. Ik was er echt enorm bang voor, maar uiteindelijk was het zo klaar.

Computersayno: wij houden alles heel goed bij. We hebben een app (ouders van nu en prenatal). Daarnaast ook twee boekjes om de negen maanden in bij te houden. Ik had er één cadeau gekregen van mijn moeder een hele tijd geleden (voor als het zou lukken) en ik heb zelf die van oei ik groei gekocht (dat is echt een aanrader).

Hier gaat alles wel goed. Over 12 dagen mogen we een echo laten maken en dat vind ik wel heel erg spannend. Verder ben ik echt enorm moe, misselijk en een wat wisselend humeur. We gaan het zondag aan mijn moeder vertellen.
Vul maar in hoor Appeltje. Mijn ervaring van vorige zwangerschap is dat er toch nog mensen zijn die stoppen met meeschrijven om verschillende redenen.
Vandaag een laatste test gedaan. En gelukkig opgelopen naar 3+ ga er maar vanuit dat ik nu 5 weken ben en de verloskundige het verkeerd berekend heeft.
Pluk de dag...
1-Aapje: ik heb de tabel ingevuld :)
@appeltje, lijkt me een leuk boekje!

Hier sinds vandaag misselijk zeg, niet overgeven maar wel bijna, ik eet de hele dag niet meer dan fruit en crackers met spa rood, bah.

Maargoed, aan het eind is het het waard :)
Ik vond een inwendigeecho ook weinig voorstellen. Ik zie er wel tegenop maandag maar dat heeft meer met de angst voor een leeg vruchtzakje of missed abortion te maken...
Roffa: ik kan je angst goed begrijpen. Ik ga voor je duimen!

Hier vandaag echt wel misselijk. Ook moeten spugen vandaag. Mijn buik is ook opgezet en ik ben zooo moe. Hoe gaat het bij iedereen qua symptomen? En hebben jullie al iets gekocht? Ik twee rompertjes :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven