Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
Isayez: Haha, soms is het zo moeilijk om je niet te verspreken! Veel plezier morgen en jij ook Mommy!
ZsaZsa: Wat vervelend weer een bloeding
"Gelukkig" is het oud bloed. Succes zometeen, houd je ons op de hoogte?
Succes straks Foxie, komt vast helemaal goed
Hier gisteravond ook weer een goede echo, via een bevriende gynaecologe dus wel fijn als zij ook zegt dat alles er goed uit ziet
Lulu, ik had exact hetzelfde als jou vorige week met de 10 weken echo, darmpjes waren nog uitwendig. Gisteren zagen we dat ze inmiddels goed naar binnen waren gekomen, dat kan dus allemaal binnen een week, no worries! Ik werd gister op 11w3d gezet, terwijl ik eigenlijk toen 11w1d zou moeten zijn geweest, dus 2 daagjes extra. Maar onze mini had er gister niet zoveel zin in om goed gemeten te worden, hij/zij lag lekker achter de placenta en had niet zo'n zin om tevoorschijn te komen
Volgende week met de officiële 12 weken termijnecho krijg ik mijn definitieve UD,en ik hoop dan ook al stiekem vanaf de beelden de nub theorie te kunnen doen
Kennen jullie dat?
ZsaZsa: Wat vervelend weer een bloeding
Succes straks Foxie, komt vast helemaal goed
Hier gisteravond ook weer een goede echo, via een bevriende gynaecologe dus wel fijn als zij ook zegt dat alles er goed uit ziet
donderdag 18 oktober 2018 om 16:33
Wat fijn zsazsa! En winter ook, super!
Hier een prachtige echo gehad, op 7 mei gezet. Zo fijn om ons kleintje te zien! Hij was superdruk haha! Vervolgens intake en planning, ik ga als alles zo blijft gaan in week 39 bevallen middels een gentle sectio. Ook word me definitief afgeraden om borstvoeding te geven met mijn medicijnen. Lastig, maar wel duidelijk.
Hier een prachtige echo gehad, op 7 mei gezet. Zo fijn om ons kleintje te zien! Hij was superdruk haha! Vervolgens intake en planning, ik ga als alles zo blijft gaan in week 39 bevallen middels een gentle sectio. Ook word me definitief afgeraden om borstvoeding te geven met mijn medicijnen. Lastig, maar wel duidelijk.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:59
donderdag 18 oktober 2018 om 18:03
Aaah de echopraktijk belde vandaag of ik het goed vond als ze de echo zouden verschuiven naar volgende week vrijdag, personeelsgebrek. Helaas is dit niet de eerste keer dat ze dat proberen, tijdens mijn vorige zwangerschap ook al 2x een echo verzet. Dus ik stond er op dat ik morgen mijn echo krijg! Dat is gelukkig gelukt!
donderdag 18 oktober 2018 om 19:24
Foxie, begrijpelijk dat je dan liever een keizersnede wil, is er ook al meteen een datum afgesproken? of hoor je dat pas tegen de tijd?
Zsa, wat fijn dat de echo goed was! wat een spannende zwangerschap zo! jeetje.. gelukkig kan je volgende week bijkomen!
Jeetje wat vervelend zeg Mommy! maar goed dat je toch nog morgen terecht kan! het wachten duurt al zo lang.. en een week extra zit je dan echt niet op te wachten! Heb dat bij mijn vorige zwangerschap gehad, de echoscopist was ziek, dus kon bij een vervanger terecht, maar dan pas om 22.15. natuurlijk wel gedaan,.. maar jeetje wat duurde de dag lang toen!!
Vandaag was zo bizar.. Ik werk in de kinderopvang en wegens zieke colllega's werd mijn groep onderverdeeld en moest ik op een andere groep werken.
Er kwam een meisje van 3 jaar naar mij toe (kent mij inprincipe niet) en zegt 'jij hebt een baby in je buik' ik was helemaal verbaasd. heb namelijk niks verteld, en ze kwam echt uit het niets naar mij toe. Ik vroeg haar ook hoe zij dat wist, of iemand dat misschien verteld had aan haar. zij zei 'ik heb het aan mijn mama verteld'
echt heel apart, later vroeg ik haar ook nog even of het een jongen of een meisje is. Zij zei dat het een jongentje is.. ik ben heeeeel erg benieuwd !
Zsa, wat fijn dat de echo goed was! wat een spannende zwangerschap zo! jeetje.. gelukkig kan je volgende week bijkomen!
Jeetje wat vervelend zeg Mommy! maar goed dat je toch nog morgen terecht kan! het wachten duurt al zo lang.. en een week extra zit je dan echt niet op te wachten! Heb dat bij mijn vorige zwangerschap gehad, de echoscopist was ziek, dus kon bij een vervanger terecht, maar dan pas om 22.15. natuurlijk wel gedaan,.. maar jeetje wat duurde de dag lang toen!!
Vandaag was zo bizar.. Ik werk in de kinderopvang en wegens zieke colllega's werd mijn groep onderverdeeld en moest ik op een andere groep werken.
Er kwam een meisje van 3 jaar naar mij toe (kent mij inprincipe niet) en zegt 'jij hebt een baby in je buik' ik was helemaal verbaasd. heb namelijk niks verteld, en ze kwam echt uit het niets naar mij toe. Ik vroeg haar ook hoe zij dat wist, of iemand dat misschien verteld had aan haar. zij zei 'ik heb het aan mijn mama verteld'
echt heel apart, later vroeg ik haar ook nog even of het een jongen of een meisje is. Zij zei dat het een jongentje is.. ik ben heeeeel erg benieuwd !
vrijdag 19 oktober 2018 om 08:35
Goedemorgen,
Wat een hoop mooie berichten. Ik merk dat het me soms niet lukt om te reageren maar lees alles wel! Nu gelukkig vakantie.
Wij mogen over een uurtje naar het ziekenhuis. Afgelopen maandag nog geweest maar toch vind ik het weer spannend.
Wat bijzonder dat verhaal van je werk Isayes, veel succes en plezier straks!
Wat een hoop mooie berichten. Ik merk dat het me soms niet lukt om te reageren maar lees alles wel! Nu gelukkig vakantie.
Wij mogen over een uurtje naar het ziekenhuis. Afgelopen maandag nog geweest maar toch vind ik het weer spannend.
Wat bijzonder dat verhaal van je werk Isayes, veel succes en plezier straks!
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:15
Hele mooie echo gehad. Erg fijn persoon was het ook.
Die gaf ook aan, wanneer er hartactie is. Is er een dooierzak aanwezig.
Dus ben helemaal voor niks zo ongerust geweest.. Heel raar van het ziekenhuis.
Maar frummeltje doet het goed. Uitrekendatum is 7 mei.
Volgens de nub wordt het een jongen! Ben er benieuwd of het echt zo is..
Die gaf ook aan, wanneer er hartactie is. Is er een dooierzak aanwezig.
Dus ben helemaal voor niks zo ongerust geweest.. Heel raar van het ziekenhuis.
Maar frummeltje doet het goed. Uitrekendatum is 7 mei.
Volgens de nub wordt het een jongen! Ben er benieuwd of het echt zo is..
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:04
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:43
Hallo dames,
Wat een goed nieuws allemaal.
Bij ons was dit helaas niet het geval. Mijn ergste nachtmerrie is uitgekomen. We kregen vanmorgen te horen dat het niet goed was. De hartjes van onze kindjes klopten niet meer. Voor ons eigen gevoel nog een extra echo in een ander ziekenhuis gehad maar hier kwam het ook duidelijk naar voren.
Het voelt nog zo onwerkelijk allemaal. Je weet dat de kans bestaat dat er iets mis kan gaan maar bij 11 weken verwacht je dat aan de ene kant ook niet meer. De arts sprak ook over pure pech.. Het bijzondere is dat onze kindjes vandaag wel precies gemeten werden op 11 weken dus de hartjes zijn nog maar net gestopt met kloppen.
Gelukkig hadden we het nog niet wereldkundig gemaakt en krijgen we nu veel steun van onze naaste familie en vrienden. Ik zal nu de tijd moeten nemen om alles een beetje een plekje te geven.
Ik wens jullie alles veel succes met het verloop van jullie zwangerschappen. Probeer er lekker van te genieten
Veel liefs Evalot.
Wat een goed nieuws allemaal.
Bij ons was dit helaas niet het geval. Mijn ergste nachtmerrie is uitgekomen. We kregen vanmorgen te horen dat het niet goed was. De hartjes van onze kindjes klopten niet meer. Voor ons eigen gevoel nog een extra echo in een ander ziekenhuis gehad maar hier kwam het ook duidelijk naar voren.
Het voelt nog zo onwerkelijk allemaal. Je weet dat de kans bestaat dat er iets mis kan gaan maar bij 11 weken verwacht je dat aan de ene kant ook niet meer. De arts sprak ook over pure pech.. Het bijzondere is dat onze kindjes vandaag wel precies gemeten werden op 11 weken dus de hartjes zijn nog maar net gestopt met kloppen.
Gelukkig hadden we het nog niet wereldkundig gemaakt en krijgen we nu veel steun van onze naaste familie en vrienden. Ik zal nu de tijd moeten nemen om alles een beetje een plekje te geven.
Ik wens jullie alles veel succes met het verloop van jullie zwangerschappen. Probeer er lekker van te genieten
Veel liefs Evalot.
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:48
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:08