Uitgerekend oktober 2018

30-01-2018 19:22 1023 berichten
Hier gaan we verder met de dames die in oktober 2018 zijn uitgerekend;
van 1 oktober t/m 15 oktober 2018


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Geboren
Ilse_87 30/35 Tweede 1 oktober 2018 Jongen! 3-10
Ladymum 33/33 Tweede 2 oktober 2018
JuneM 31 Eerste 2 oktober 2018 20-9
Sneeuwwitje1 31/32 Eerste 2 oktober 2018 Jongen! 20-9
Suzanne1987 30/35 Eerste 3 oktober 2018
Nell89 3 oktober 2018
Gie_Gie 30/29 Eerste 6 oktober 2018 Verrassing! 15-10
Skippy86 32/30 Eerste 6 oktober 2018 Meisje! 09-10
Twingo1981 36/37 Vierde 6 oktober 2018
Ariana12 38/36 Eerste 7 oktober 2018
Yunaaislynn 33/38 Tweede 8 oktober 2018
Cloudje29 29/30 Eerste 8 oktober 2018 Jongen! 23-9
MC11 26/26 Eerste 8 oktober 2018 Meisje!
Mellie88 29/30 Tweede 8 oktober 2018 Meisje! 17-10
Ukkie16 32/30 Tweede 9 oktober 2018 Meisje! 9-10
Girlboss01 26/30 Eerste 15 oktober 2018 Meisje! 30-9
YellowLemon 27/33 Derde 9 oktober 2018 18-9
KatherineM 29/29 Eerste 9 oktober 2018
Suzahl 28/30 Eerste 10 oktober 2018
Mariposita 36 Tweede 10 oktober 2018 7-10
Flowerss 29/30 Eerste 12 oktober 2018
Reendje 29/29 Tweede 13 oktober 2018 Jongen!
Yuki99 34/42 Eerste 15 oktober 2018 Meisje!
:hug: Dikke knuffel: Brandje83 :redrose: ; 83Angel :redrose: MissBean :redrose:

Guusje en Feijsje, ik heb jullie uit de tabel gehaald, omdat we al een tijdje niets van jullie hebben gehoord. Mocht je er weer in willen dan horen we het graag!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd iedereen met baby :cheer2: :cheer2:

en succes met de laatste loodjes voor iedereen die nog even geduld moet hebben!

hier inmiddels ook thuis met verse baby :flirting: :love: :love: :heart: :heart: nu weer gauw m'n babybubbel in ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, ik zou ook even later weten dat mijn zoon op 28 september is geboren :)
Na een ingeleide bevalling met ruggenprik wou meneer nog niet indalen, bij 8 cm ontsluiting was er ineens paniek en werd er besloten voor een spoed keizersneden. Om 08:10 werd ik naar de operatie kamer gereden en om 08:17 is onze man geboren. Ikzelf was onder gehele narcose waardoor ik hem pas 3 uur later heb mogen ontmoeten. (Ondanks dit kijk ik wel heel positief terug op de bevalling).
Het herstel van ons allebei ging super snel, na 3 dagen mochten we het ziekenhuis verlaten en op dag 4 liepen we al samen langs het strand.
Het gaat echt super goed, hij is zo sterk, drinkt en slaapt goed en een feestje om elke dag van hem te mogen genieten!

Zijn naam is Freddie! :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Is het niet handig om een kolom in de tabel te vervangen voor geboortedatum enzo?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mariposita. Lekker dat de baby er is.

En sunny , gefeliciteerd met Freddie. Fijn dat je ondanks je keizersnede positief terug kijkt op de bevalling. Want is toch even gek als je helemaal onder narcose gaat met een dikke buik en later wakker wordt en dan kennis maakt met je baby en een platte buik hebt. Lekker dat jullie al zo snel buiten zijn.

Hier is het nog even wachten tot Morres wat sterker is. Hij kwam goed aan..maar begon vandaag weer iets af te vallen. Dus even in de gaten houden hoe hij dat doet. Morgen laatste dag kraamzorg en afsluiting van de verloskundige. Ik ben er nu ook wel klaar voor het alleen te doen. Heb vertrouwen in mijzelf dat het lukt en het goed komt. Komende 5 dagen is mijn man ook thuis. Dus dan kunnen we echt even samen gaan ontdekken hoe een gezin van 4 lekker draait.

Hoe is het met de zwangeren? Alles nog te doen?

@reendje. Goed idee. Ik heb nu geen overzicht meer hoeveel meiden er nog moeten bevallen :nut:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sunny!!! Heftig zo ineens een keizersnede zeg en dan onder narcose. En wat fijn dat je zo snel opknapt. Genieten!
Wat een leuke naam zo voor 2 landen. In beide talen goed uit te spreken :)

Hier inmiddels ook baby nieuws!!!

Gister 9-10 Om 6.30 begonnen de weeën. Die waren vanaf het begin heviger dan bij mn zoontje. Om 14.15 kwam de verloskundige en was het 3/4 cm. Ben toen eerst in het gewone bad gegaan omdat ik wist dat het nog een hele tijd kon duren.
Verloskundige zou om 18.15 komen maar om 16.30 waren de weeën steeds heviger. Man laten bellen en om 17.00 6 cm... bad gevuld... en toen ik er dus maar 6 min later ofzo erin ging had ik persdrang. Dat was wel heftig en ik raakte een beetje in paniek omdat ik er vanuit ging zeker niet te mogen persen met 6 cm. Maar de vliezen braken en ik kon het ook niet tegen houden. Om 17.41 was ze er...ons knappe meisje Jinte!
Was een stormend einde, maar ook zo mooi dat ze in het bad kwam :flirting:

Nu even bijkomen. Nog wel flinke naweeën en Jinte is misselijk maar ze doet het goed en heeft een super trotse broer :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ukkie! Wat snel ja! De verloskundige was wel op tijd terug? En op je UD zie ik, wat bijzonder!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ukkie met jullie kleine meid.
Spannend dat het ook zo vlug ging toen je eenmaal in bad ging. Gelukkig is het goed gegaan. En was jinte er snel.
Maar wel herkenbaar die naweeën. Lekker paracetamol pakken als het nodig is. En hopelijk is de misselijkheid bij jinte snel over.
Probeer er van te genieten. Eerste week zit er hier alweer op. Het gaat dan best snel!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle baby's!! Leuk om te zien dat er meer baby's bijkomen!

Hier zitten we nog steeds ongeduldig te wachten, nu 40+4. Veel last van voorweeen maar het zet gewoon niet door, vooral s'nachts waardoor ik al snel moe ben.. afgelopen dinsdag naar verloskundige geweest maar helaas niet gestript, weet niet of je hiernaar kan vragen.
Aankomende maandag weer naar verloskundige als ze er nog niet is en dan gaan we de inleiding bespreken. Hoop dat dat niet nodig is en we gewoon thuis kunnen bevallen maar ik ben er zoooo klaar mee! Kan wel janken ppff.. en iedereen om je heen die elke dag vragen of ze er al is en dat het lang duurt ppff nee dat vind ik niet..
Alle reacties Link kopieren
Mellie88 strippen mag je zeker naar vragen en zeker ook.bij de termijn van 40+4. Kan me helemaal voorstellen dar je er klaar mee bent. Soms even die emotie eruit gooien,heel logisch! Ga duimen dat je je kleintje heel snel mag ontmoeten
Alle reacties Link kopieren
Ah mellie heel begrijpelijk dat je er op een gegeven moment klaar mee bent en voor bent. Als je maandag gaat praten over een inleiding zou ik zeker vragen of maandag gewoon al een poging kunnen wagen met strippen. Wellicht heeft dat dezelfde dag effect en begint je bevalling maandag al. Zou toch weer een inleiding schelen. Dus kaart het zeker even aan..
Voor je lijf en bevalling is het geloof ik fijner als het zich natuurlijk aandient. En dat doe je met strippen ook...Dan gaat je lijf de bevalling inzetten als het er klaar voor is.

Ik hoop dat je voor maandag je kleine al hebt en dat anders maandag dat je gestript wordt. Geef maar echt aan dat je klaar bent!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar de verloskundige geweest en gestript, jeetje wat deed dat zeer zeg ppff. Alles zat nog lekker goed dicht dus hopelijk gaat er nu wat meer gebeuren. Mocht dat niet het geval zijn, gaan ze me vliezen breken woensdagavond en zullen ze me evt sneller helpen in het ziekenhuis (mochten de vliezen breken ze werk niet doen).
Dus ben benieuwd en nog even afwachten..
Alle reacties Link kopieren
Alle kersverse moeders gefeliciteerd! Leuk om alle verhalen te lezen.

Onze spruit is inmiddels ook geboren, iets over tijd maar de bevalling is gelukkig spontaan begonnen. Het is een meisje en het gaat heel goed met haar. De bevalling verliep goed maar eindigde pittig door complicaties. Toch kijk ik er met een goed gevoel op terug.

Veel succes en geluk voor jullie allemaal!
ik heb de tabel even aangepast met de geboortedata die ik hier kon vinden :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd gie_gie met je dochter. Rot als je complicaties hebt. Maar fijn dat je toch met een goed gevoel kan terug kijken. Nu lekker gaan genieten van de kleine meid.

Fijn mellie dat je gestript bent. Hopelijk doet het idd iets. Lastig als het nog zo dicht zit. Ik vond het strippen ook pijnlijk. Daarna had ik ook wat bloedverlies en dagen rond gelopen met menstruatie achtige krampen. Maar duimen dat dit net het zetje is wat je lijf nodig heeft! En anders heb je woensdag vast in het vooruitzicht. Wachten duurt echt lang..Dus kan mij indenken dat je wel actie wil nu!
Ik gun het je dat het snel begint. Laat het ons maar weten :there: :bigkiss:
Gefeliciteerd allemaal! En de laatsten die nog wachten sterkte nog even.

Ik ben 5-10 bevallen van een dochter. Ze heeft een flitsende start gemaakt en kon nog net opgevangen worden door de Vk. Na onze horror ervaring bij de eerste super fijn dus. Erg blij mee hoe alles verlopen is, want ik heb vanaf eind juli plat gelegen vanwege complicaties. Ze is ook klein ( minder dan 3 kg), maar groeit nu goed.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kom hier weer even langswippen.... Onze dochter is geboren op 9 oktober! Het is een wolk van een baby (natuurlijk). De bevalling begon goed, ik kon de weeën goed opvangen en de ontsluiting vorderde netjes. Bij 9 cm ontsluiting kreeg ik persdrang, en na een half uur weeën wegzuchten bleek onze baby een sterrenkijker te zijn, en omdat het laatste cm niet wilde komen ben ik toen met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek de baby inmiddels gedraaid te zijn en kon ze toch nog normaal geboren worden. Na nog 1 uur weeën wegzuchten en 1 uur persen was ze er dan. Ondanks de knip, scheur en de gebrekkige communicatie in het ziekenhuis, kijk ik met een goed gevoel terug op de bevalling.

Succes voor wie er nog aan het wachten is!!! En alle andere mama's, gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Yuna. Gefeliciteerd met de kleine meid. Minder dan 3 kg moet echt een ukkie zijn. Kan ze wel maatje 50 aan ?

Skippy ook gefeliciteerd met je dochter. Klinkt wel heftig om zo op het eind van je bevalling nog naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden met de ambulance . Moet zwaar zijn geweest om zolang je persdrang weg te puffen.
Gelukkig is ze op het einde gedraaid en lukte het zo. Maar een uur persen is ook nog flink geweest. Je energie zal wel helemaal op zijn geweest na zo'n bevalling. Gelukkig is ze er en kun je van dr genieten
Dat lijkt mij ook vreselijk; alsnog naar het ziekenhuis moeten tijdens de bevalling. Maar fijn dat ze wel gedraaid is iig!

Hier idd maat 50 wat een tikkeltje ruim zit. Maar ze groeit zo’n 60 gram per dag al dus dat zal vast niet lang duren
Alle reacties Link kopieren
Het strippen van maandag heeft ze werk gedaan! Woensdag 17.10 is ze eindelijk geboren!
Het was de bedoeling dat we thuis zouden bevallen maar bij het breken van de vliezen in om 9 uur kwamen ze erachter dat ze gepoept had in het vruchtwater dus naar het ziekenhuis. Binnen 10 min persweeen is geboren om 12.21. Moesten 8 uur blijven ter observatie en we konden gelukkig s'avonds naar huis.
Nu lekker genieten van onze kleine meid Aivy 😍
Alle reacties Link kopieren
Juna gefeliciteerd!!! Wat een snelle bevalling dan zeg. Veel naweeën gehad? Maar fijn dat het nu een betere ervaring was. Jinte is ook zo'n klein dametje. Ze is afgevallen tot 2840. Hebben een paar kleertjes maat 44. Alle jurkjes die we hebben zijn veel te lang haha. Geniet van je meisje. Vooral na zo'n lange tijd liggen. Lijkt me loodzwaar.

skippy gefeliciteerd!! Lijkt me heel zwaar om die weeen weg te moeten zuchten! En ambulance dan is ook niet fijn, dat weet ik nog van bij mijn zoontje. Maar fijn dat ze toen toch gedraaid is! Geniet ervan!

mellie wat fijn om te horen. Het duurde lang! Jammer dat je naar het ziekenhuis moest. En nu genieten van je meisje. Mooie naam!!

Hier gaat alles goed. Maandag moet mn man weer werken. Jammer, is gezellig zo samen thuis. Maar komt vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Mellie, gefeliciteerd met aivy. Leuke en bijzondere naam. Ik heb hem nog nooit eerder gehoord. Dus lekker origineel! :thumbsup:
Rot dat je toch nog naar het ziekenhuis moest vanwege het poepen in het vruchtwater . Gelukkig mocht je dezelfde dag naar huis . Hopelijk kun je lekker genieten.

De weken gaan hard voorbij merk ik.
Zo zit je de dagen af te tellen of je bevalling niet begint en dan ineens is de kleine al bijna een maand oud!
Echt niet normaal.
Hopelijk kunnen jullie allemaal genieten van de kleine aanwinst in huis.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Hoe is het nu met jullie allemaal en de kleintjes??
We zijn inmiddels allemaal de 6 maanden gepasseerd.. dat maakte me wel heel nieuwsgierig hoe het nu met jullie is.

De tijd gaat zo ontzettend snel.. ik merk wel dat het genieten nu echt begint! De sprongetjes zijn mega uitdagingen maar o wat is het toch leuk als ouders om herkend en geadoreerd te worden door je dochter :)

Ik schrijf even niet teveel, wil even afwachten of er nog respons komt!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om wat te lezen MC11!
Wat vliegt de tijd he. Jinte is alweer bijna 7 maanden.
Het is een heerlijk dametje. De eerste 5 maanden waren wat zwaarder omdat ze heel veel bij ons wilde zijn. Maar inmiddels kan ze heerlijk spelen en verplaatst zich de hele app kamer door.
Haar grote broer is ook heel trots en helpt graag met flesjes geven, tutje aangeven enz.

Hoe gaat het met jullie met weet werken enz? Hier loopt het goed. Alsof ik niet weg geweest ben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven