Vloeien na de bevalling wordt erger
woensdag 26 december 2018 om 20:16
Hi Allemaal,
Ik twijfel in welke pijler ik dit moet zetten maar gok op deze.
5 weken geleden ben ik bevallen d.m.v een keizersnede.
Alles is goed gegaan, verders geen complicaties. Het bloedverlies was in het begin normaal.
Ik ben nu 5 weken verder en verlies sinds 3 dagen meer bloed dan voorheen.
Sinds vandaag draag ik zelfs weer kraamverband want ik verlies nu weer net zoveel bloed als net na de bevalling.
Ook is het al 5 weken helderrood.
Verders gaat alles goed en heb ik geen buikpijn of dergelijke.
Hebben meer dames hier dit meegemaakt?
Ik weet dat er gemiddeld 6 weken voor staat maar omdat mijn bloedverlies toe neemt ipv afneemt begin ik me toch wel
Zorgen te maken.
Kan het een menstruatie zijn ondanks dat het vloeien überhaupt nog niet gestopt is? Ben erg benieuwd of er andere zijn die zoiets soort gelijk hebben ervaren.
Ik twijfel in welke pijler ik dit moet zetten maar gok op deze.
5 weken geleden ben ik bevallen d.m.v een keizersnede.
Alles is goed gegaan, verders geen complicaties. Het bloedverlies was in het begin normaal.
Ik ben nu 5 weken verder en verlies sinds 3 dagen meer bloed dan voorheen.
Sinds vandaag draag ik zelfs weer kraamverband want ik verlies nu weer net zoveel bloed als net na de bevalling.
Ook is het al 5 weken helderrood.
Verders gaat alles goed en heb ik geen buikpijn of dergelijke.
Hebben meer dames hier dit meegemaakt?
Ik weet dat er gemiddeld 6 weken voor staat maar omdat mijn bloedverlies toe neemt ipv afneemt begin ik me toch wel
Zorgen te maken.
Kan het een menstruatie zijn ondanks dat het vloeien überhaupt nog niet gestopt is? Ben erg benieuwd of er andere zijn die zoiets soort gelijk hebben ervaren.
woensdag 26 december 2018 om 20:24
woensdag 26 december 2018 om 20:41
In theorie kan het, na de bevalling vloei je omdat de placenta een wond heeft achter gelaten maar de rest van je baarmoeder kan gewoon slijmvlies maken en afstoten als je ongesteld wordt.
woensdag 26 december 2018 om 20:52