voor het zingen de kerk uit

22-06-2015 08:19 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik zou heel erg graag kinderen willen maar mijn vriend geeft aan er pas op het einde van het jaar aan te willen beginnen zodat hij eerst nog zijn dingen kan doen die hij zo graag nog wil.

Echter gebruiken wij de methode voor het zingen de kerk uit. (hekel aan rubbertjes en al een poos gestopt met de pil)

Nu was het gister zo dat ik mijn eisprong dag had en we dus sex hebben gehad.

Al een paar dagen terug aangegeven dat ik waarschijnlijk zondag mijn eisprong zou hebben en de ovulatietest gaf gister ook aan dat het zo was.

Echter las ik dat je zeker weten wel van voor het zingen de kerk uit zwanger kunt worden.

Mijn vriend vond het vervelend als ik voor hem verzweeg wanneer mijn ovulatie was etc en dan toch sex zou willen in de hoop zwanger te worden.

Nu begon hij er gister zelf mee terwijl ik nog duidelijk zei let op het is mijn eisprong dag. We hadden afgelopen week eigenlijk zo wat om de dag wel sex gehad dus eigenlijk geheel best wel riskant. Maar wat vinden jullie?

Het is toch niet terecht als ik toevallig zwanger zou raken hierdoor dat mijn vriend dan boos op me is?
Is rubbertjes niet echt zo'n mannenwoord? Maar ja, hinten mag niet.
piet pompies, baba bomboy
... Ga aan de pil.

Dit gaat niet goed komen en ruzie opleveren ookal is het niet jouw 'schuld'
Internagelaktisch
Boos? Hij was er toch zelf bij? Als jij je dat nog af moet vragen , dan zit er iets scheef in jullie relatie.
Waarom zou hij boos worden dan?
If you can dream it, you can do it.
Vroeger was dit forum minder trollerig. En drukker. En interessanter.
piet pompies, baba bomboy
Doe gewoon een condoom om, of ga terug aan de pil tot het einde van het jaar.

Dit is toch geen gezellig gedoe.. vriend wil niet dat je zwanger wordt, maar denkt dat voor het zingen de kerk uitgaan een goede manier van anticonceptie is... hoe oud zijn jullie?
1e?

Ga lekker bij fok! Zitten zeg....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Waarom gebruik je de meest onbetrouwbare vorm van "anticonceptie" die er is als je niet zwanger wil worden? ( en waarom die ovulatietesten?!)

Nee als je zwanger bent zou je vriend niet boos moeten worden want jullie zijn allebei even dom bezig.
Alsof je altijd kunt weten wanneer je eisprong is.

Alsof terugtrekken een veilige manier van anticonceptie is.

Ik zou lachen als het niet zo triest was.

Wacht, ik probeer het.

Ha ha ha..... nee.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Waarom ben je überhaupt bezig met ovulatietesten wanneer je vriend nog geen kinderen wil. En waarom doen jullie het niet veilig. Dit klinkt erg alsof jij maar al te graag zwanger wilt worden en die hoop stiekem gewoon hebt, ondanks wat je vriend wil.

Hoelang zijn jullie bij elkaar? En wat wil je vriend eerst nog doen voordat hij kinderen wil?
Hoe dom kun je zijn...

Jullie zijn beide dom bezig en hebben er dus beide schuld aan als je zwanger zou worden. hij heeft geen recht van spreken om boos te worden. Hebben jullie ooit gehoord van een veilige manier om sex te hebben?
Geen haar op mijn hoofd om vhzdku te doen. Hoe goed kent de man zijn lichaam?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ALs hij nog geen kinderen wil en jij gebruikt geen pil of andere AC, dan heeft hij 2 opties:

1. condooms gebruiken

2. geen seks

Voor het zingen de kerk uit is geen betrouwbare ac, alleen seks op zgn onvruchtbare dagen ook niet.

Ik zou btw geen kinderen willen met een man die gewoon wil doen waar hij zin in heeft (wel seks en geen ac 'want dat is niet lekker') en jou vervolgens de schuld gaat geven van de gevolgen.
Toevallig zwanger worden.....
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Klinkt allemaal erg onvolwassen. En jullie willen volgend jaar, als het lukt, een kind gaan opvoeden?

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:sweetfirefly schreef op 22 juni 2015 @ 08:49:

Toevallig zwanger worden..... Haha ja, zo is het haast geen toeval meer te noemen
If you can dream it, you can do it.
Kansloos voor het zingen de kerk uit, jullie zingen beide vals.
Als hij recht wil hebben boos te worden als jij zwanger wordt dan moet hij maar eens snel de AC gaan regelen en hem er niet inhangen, onbeschermd en op vruchtbare dagen. Wat een nonsens.

Maar ook jij bent dom bezig, want je weet wat er kan gebeuren en jij doet ook niets. Jullie willen nú nog geen kinderen, waarom dan het risico nemen? En ja, dat risico ligt ook bij jou dus.
quote:Vera8 schreef op 22 juni 2015 @ 08:53:

Klinkt allemaal erg onvolwassen. En jullie willen volgend jaar, als het lukt, een kind gaan opvoeden?

Dit
God, leer eerst volwassen met elkaar omgaan voordat je een kind op deze wereld zet.
quote:saaaaar81 schreef op 22 juni 2015 @ 08:27:

Alsof je altijd kunt weten wanneer je eisprong is.

.

Ik zal je de details besparen, maar ik zie aan mijn lichaam wanneer mijn eisprong is. Ik weet het dus ook altijd precies.

Verder, als dit jullie manier van anticonceptie is, dan hoeft hij niet boos op je te worden. Kan hij ook een 'rubbertje' om doen. Iets in mij zegt dat hij wel een kind wil nu, want anders was hij niet zo roekeloos gisteren.
Er is toch zo'n vorm van anticonceptie, waarbij je je vruchtbare dagen bijhoudt en dan juist geen seks hebt? Of beschermde seks, kan ook.

In elk geval TO; jij hebt duidelijk aangegeven dat het je vruchtbare dag was, hij wilde toch onbeschermde seks. Voor het zingen de kerk uit is alleen een goede methode, als een eventuele zwangerschap niet erg is. Overigens heeft je vriend nog 9 maanden om 'zijn ding' te doen. En.. het leven houdt ook niet op met kinderen, maar maak alvast goede afspraken, want anders is hij steeds 'zijn ding' aan het doen terwijl jij thuiszit met een baby en helemaal geen eigen ding meer hebt om te doen.

Als je trouwens nu al bang bent dat hij boos is om zoiets, hoe wil je dan ooit een gelijkwaardige relatie krijgen? Het hangt wel erg van zijn ding af he?

- hij wil pas eind van het jaar zwanger, want 'zijn ding' doen

- hij wil geen condoom

- hij wil wel seks op de vruchtbare dag

- hij kan boos worden om een zwangerschap

wil hij straks ook een abortus, als het fout gaat?

Hier zou ik maar een heel goed gesprek over hebben.
Later is nu
Oh.. en mijn zoon is gemaakt op de laatste dag van de menstruatie.. hoe regelmatig je ook bent of denkt te zijn, (ik had toen een cyclus van 5-7 weken) er kan een keer verandering in zitten.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 22 juni 2015 @ 09:21:

Overigens heeft je vriend nog 9 maanden om 'zijn ding' te doen. En.. het leven houdt ook niet op met kinderen, maar maak alvast goede afspraken, want anders is hij steeds 'zijn ding' aan het doen terwijl jij thuiszit met een baby en helemaal geen eigen ding meer hebt om te doen. Héél scherp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven