Vroeggeboorte

20-08-2020 22:19 478 berichten
Hey iedereen, ik ben vandaag 24 weken, maar ben sinds afgelopen vrijdag opgenomen ivm pre eclampsie.

Ik wou graag verhalen van andere vrouwen horen hoe zij een vroeggeboorte en/of zwangerschapsvergiftiging hebben meegemaakt, hoe het is verlopen na de bevalling mentaal/fysiek/ en met de baby.

Ik lig nu in het maxima in Veldhoven. Ik weet dat helaas niet alles goed gaat bij zo’n vroege geboorte. Maar zou toch graag andere verhalen horen
Nou, een geluk bij een ongeluk, dat je man toch lekker thuis mocht blijven. Met elkaar kun je er toch beter tegen dan alleen, denk ik.
Beterschap voor je kleine meid!
Alle reacties Link kopieren
Toch wel fijn dat je man thuis mag blijven nu. Hopelijk knapt jullie meisje snel op.
Alle reacties Link kopieren
Hè bah, wat naar dat ze niet goed opknapt. Wel fijn dat de testuitslagen negatief zijn.
En je man nu bij je lijkt me ook prettiger dan ‘ergens op de hei’ in Duitsland.
Keep on going! :lips:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij lees ik wel opluchting dat vriend bij jullie blijft, fijn !corona toch nog ergens goed voor

Wat een spanning dan weer zeg! Hopelijk knapt snotneusje snel op!
Yes! Ze doet het al stukken beter!!! Ze staat weer op 4 ipv 8 en morgen weer afbouwen. Ze is ook al 1800 gram dus dit weekend in een bedje ipv couveuse 🥰🥰🥰
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws !
Alle reacties Link kopieren
Geweldig nieuws Kenzo!
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws! Jullie meisje was gisteren ook alweer 4 weken oud. (Of jong)
Alle reacties Link kopieren
Kenzoblitz2020 schreef:
23-10-2020 23:12
Yes! Ze doet het al stukken beter!!! Ze staat weer op 4 ipv 8 en morgen weer afbouwen. Ze is ook al 1800 gram dus dit weekend in een bedje ipv couveuse 🥰🥰🥰

Hé, dat heeft ze snel gedaan; die van mij mocht destijds pas bij een kilo meer in een bedje - weer een mooie stap! :cheer2:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Yes wat een mooie stap! Zo zoetjesaan komt dan ook de 2 kilo in beeld en wie weet de stap naar het streekziekenhuis. Hoe is je vriend/man er nu onder? Beleven jullie het nog erg verschillend of kunnen er goed over praten?
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg! Weer een mooie stap vooruit! En naar een open bedje, ook zo fijn. Dan kun je haar zomaar aanraken zonder een deurtje open te doen :cheer: Fijn hoor, goede berichten. Hou vol, het streekziekenhuis komt eraan! :lips:
Ze is 1930 gram! Dus bijna 2 kg 🥰. Haar flow wordt morgen weer afgebouwd naar 3 of 2 verwacht ik. Ze was gister opnieuw van 4 naar 2 gezet maar het was te vermoeiend. Ze was namelijk uitgezogen, nieuwe luier, uit de couveuse om proberen aan te leggen aan de borst, toen had de vpk haar sonde eruit getrokken bij het uit halen Vd couveuse, toen dus weer terug er in om de sonde opnieuw er in te doen, toen nog een keer uitgezogen door een andere verpleegkundige omdat het niet goed uitgezogen was de eerste keer, toen terug bij mij, toen d’r na dus in d’r bedje en kleertjes aan en toen ook nog de flow naar 2 was echt teveel die dag. Vandaag had ze een rust dagje om bij te komen gelukkig. Streekziekenhuis zat laatst helaas vol dus ben benieuwd of dat nu nog is. Achja ze is in ieder geval niet meer echt zo ziek gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Zo goed gegroeid die kleine dame! Hoe gaat het nu Kenzo?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het? Nog in Vhv of al een stapje dichterbij huis?
En hoe gaat het met jou?
Goed!! Ze is 2,2 kg al en ze mag overmorgen in de ochtend overgeplaatst worden 🥳 ben zo blij!! Staat op flow 1 en ik denk binnen een paar dagen er helemaal af🙂
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Kenzo!
Betekend flow 1 de laagste stand van het zuurstof?
Alle reacties Link kopieren
O wauw! :heart:
Wat super Kenzo! Flow 1 is echt geweldig, ook snachts al? Ga zo door en succes morgen.
Ja! Ze is er sinds vandaag helemaal af en gaat super ❤️ Ze dachten dat het in haar geval meer tegenwerkte dan dat het haar goed deed die flow. Ivm de verkoudheid, als ze nieste kon het er niet allemaal uitlopen etc. Wij dachten ook dat de verkoudheid mede niet overgaat door dat er constant lucht in d’r neusje wordt geblazen. Daardoor worden de slijmvliezen ook weer gestimuleerd. Ben zo blij!!!
Ja wat heerlijk! Weer een draadje minder. Hopelijk gaat de verkoudheid dan ook snel over, al zijn ook die echte ukkies als ze eenmaal 1 keer verkouden zijn geweest, zó vaak verkouden..
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu Kenzo?
Alle reacties Link kopieren
-
ollie-ollie wijzigde dit bericht op 03-11-2021 18:40
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kenzoblitz2020 hoe gaat het nu met jullie?
Zijn jullie inmiddels thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ook eigenlijk wel heel benieuwd hoe het gaat Kenzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven