Waarschijnlijk miskraam :(

06-11-2015 09:09 8 berichten
Gisteren echo gehad. Zou tussen de acht en negen weken zwanger moeten zijn. Maar tijdens de echo zei de gynaecoloog meteen al dat het zwangerschapsrondje klein was, en dat ze een inwendige echo wou maken. Op die echo kon ze ook niet veel zien. Ze heeft dat rondje opgemeten ( ik denkt vruchtzakje ?) en dat gaf aan dat het rond zes weken was. Omdat ik vijf oktober zwanger getest heb, is de conclusie dat het vruchtje waarschijnlijk gestopt is met groeien.

Maar ik voel me volop zwanger en heb geen buikpijn of bloedverlies. Over een week moet ik terugkomen voor een echo. Ik vind het heel spannend. Iemand ervaring? Positief of negatief?
Alle reacties Link kopieren
Helaas voor jou, negatieve ervaring. Ik heb met 11 weken een missed abortion gehad van een vruchtje dat met 8 weken is gestopt met groeien. Als je niet tussendoor bloedverlies hebt gehad en opnieuw zwanger bent geworden, is het waarschijnlijk niet goed. Sterkte, het wachten is nog erger dan de zekerheid, is mijn ervaring :(
Zonder oorzaak geen gevolg
Hier helaas ook een negatieve ervaring. Met 11 weken een echo gehad waarop bleek dat het vruchtje met 6 weken was gestopt met groeien. Geen buikpijn, geen bloedverlies o.i.d.. Uiteindelijk een curretage gehad.

Een missed abortion komt helaas regelmatig voor :(

Ik hoop dat jij volgende week een positieve ervaring hebt!!
O wat erg voor je. Over het zwanger voelen: ik ben misselijk geweest tot vijf weken na de curettage

Veel sterkte met wachten.
Hi lollystokje,

Ook hier helaas geen positieve ervaring. Had gewild dat ik je iets anders zou kunnen vertellen, maar helaas.. Ik heb het twee keer meegemaakt en beide keren geen klachten als buikpijn of bloedverlies.. Uiteindelijk is de miskraam met pillen opgewekt..

Veel sterkte met wachten tot volgende week, het zijn zenuwslopende dagen...
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet realistisch zijn , het is gewoon niet goed. Heel naar, ik ben ook beetje bang voor wat komen gaat. Krijg ik vanzelf een bloeding? Dat lijkt me het beste. Of pillen of curretage? Wat zijn daar de voor of nadelen van? Als het niet goed is wil ik er het liefst zo snel mogelijk van af zijn
quote:lollystokje schreef op 06 november 2015 @ 12:10:

Bedankt voor jullie reacties. Ik moet realistisch zijn , het is gewoon niet goed. Heel naar, ik ben ook beetje bang voor wat komen gaat. Krijg ik vanzelf een bloeding? Dat lijkt me het beste. Of pillen of curretage? Wat zijn daar de voor of nadelen van? Als het niet goed is wil ik er het liefst zo snel mogelijk van af zijnJe kunt zelf kiezen wat je wilt. Je kunt afwachten, maar je kunt ook een afspraak maken voor een curretage.
voor jou.

Het is idd naar om mee te maken. Laat je goed informeren door de betrokken verloskundige of gynaecoloog en dan kun je inderdaad zelf de keuze maken wat je wilt.

De ervaringen van pillen en/of curretage zijn denk ik ook bij iedereen weer anders..

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven