Wachtbank TP december

08-12-2018 20:16 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,
Even een een vraagje aan andere lotgenoten.
Ik heb TP gehad op 2 dec en zit dus bijna een week in men wachttijd .
Ik heb de voorbije 2 dagen wat last van misselijkheid en warmteaanvallen ( zo ineens heel warm aanvoelen geen koorts)

Iemand een idee wat het kan zijn ?
Begin zo licht positief te denken dat het mischien deze keer wel raak is maar wil weer niet te ontgoocheld zijn.

Grtjs
Liesbeth
Slopend hè, dat wachten? Heb je al veel terugplaatsingen gehad? In welk stadium is het embryo teruggesplaatst? Er zijn hier trouwens fijne groepen (MMM) waar je eventueel kan aansluiten, mocht je daar behoefte aan hebben.

Wat betreft jouw symptomen: het zou kunnen dat je zwanger bent, maar het zou ook kunnen dat je dat niet bent. Die symptomen zijn namelijk zo subjectief en verschilt per vrouw en per periode waarin de vrouw zich bevindt. Ik kan wel zeggen wat bij mij de symptomen waren bij een succesvolle terugplaatsing maar dat zal jou toch niet echt helpen. Het enige wat uitsluitsel kan geven, is testen. Maar je bent nog wel supervroeg en, indien positieve test, in een fragiele fase waar nog best wat mis kan gaan. Testen op de NOD is daarom aan te raden.

Dat gezegd te hebben, snap ik als geen ander dat dat wachten echt vreselijk is. Ik was af en toe een vroeg-tester (soms kon ik me gewoon echt niet bedwingen). In mijn succesverhaal testte ik negatief op dag 4 na tp van een blastocyst (5 dagen) en positief op dag 6 na tp.

Heel veel sterkte!
Hey Conniefeer,

Leuk je berichtje te lezen , is nu mijn 3 de terugplaatsing , pick up was donderdag de 29 ste en TP de 2 de dus 3 dagen was 5 delig embryo .
Ik heb met de vorige tp’s Niet echt veel symptomen gehad mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden was ook CIA icsi en dat was van de eerste keer raak.
Ik weet eigelijk al niet meer welke symptomen ik toen had ☺️
Nu sinds een paar dagen s’ochtens wel misselijk en moet veel pipi doen 😁
En zelfs mijn deca koffie s’morgens laten staan omdat her echt niet smaakte en ik me slecht begon te voelen,
Maar idd het zegt niets e kan allemaal in het hoofdje zitten omdat je het zo graag wilt 😁

Wat fijn dat het bij u wel gelukt is ! Hopelijk niet teveel last van de zwangerschap ?

Grtjs
Liesje683 schreef:
11-12-2018 20:37
Hey Conniefeer,

Leuk je berichtje te lezen , is nu mijn 3 de terugplaatsing , pick up was donderdag de 29 ste en TP de 2 de dus 3 dagen was 5 delig embryo .
Ik heb met de vorige tp’s Niet echt veel symptomen gehad mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden was ook CIA icsi en dat was van de eerste keer raak.
Ik weet eigelijk al niet meer welke symptomen ik toen had ☺️
Nu sinds een paar dagen s’ochtens wel misselijk en moet veel pipi doen 😁
En zelfs mijn deca koffie s’morgens laten staan omdat her echt niet smaakte en ik me slecht begon te voelen,
Maar idd het zegt niets e kan allemaal in het hoofdje zitten omdat je het zo graag wilt 😁

Wat fijn dat het bij u wel gelukt is ! Hopelijk niet teveel last van de zwangerschap ?

Grtjs
:HA: "u"

Nu ik mijn bericht teruglees, kom ik wel wat belerend over en dat was absoluut niet de bedoeling! Vandaar misschien dat je "u" zegt. Maar ik reageerde een beetje terughoudend omdat ik je geen valse hoop wil geven! Ik heb helaas zelf veel ervaring met teleurstellingen op dit gebied (veel negatieve testen en een aantal miskramen), vandaar.

Maar ik hoop natuurlijk dat jij positief nieuws hebt! Heb je inmiddels al getest? Heb je je kunnen inhouden om vroeg te testen? Ik duim 🤞

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven