Wachten, wachten, wachten (deel 3)

25-10-2013 15:47 2776 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel drie alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten.

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken.

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende:

- Beginnen vanaf begin 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenTara823132herfst 2014Baan vriend & trouwenflora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727najaar 2015Sparenukkie213333dec 2014Uitslag bloedonderzoekunderstatement2526voorjaar/zomer 2015Zekerheid huis & baandrika793527januari 2015groen licht huisartseerst gewacht op vriend & reis
Hahah Mat ik had het laatst ook over met vriend..hij had nog nooit zoiets smerigs gehoord. En ik was daarna eigenlijk nog minder enthousiast dan ik al was... Ojeeee houden we nu wel een hardcore hippie moeder over?

@ ephina: Dus in dat filmpje kom jij voorbij?! Leuke meiden allemaal, jij dus ook

@ eline: jeetje wat een gestudeer heb jij achter de rug. Vind ons dames hier wel erg geleerd allemaal. Bolleboosjes.

@ hop: jammmie! Klinkt echt ontzettend goed die gerechtjes.

tip: soep vind ik altijd een succes voor grote groepen. Ik hou zelf in de winter van gevulde/stevige soepen zoals kruidige/pittige pompoen soep of erwtensoep met lekker veel groenten. Brood erbij (liefst desem met zonnepitjes van de reform of zelf bakken), wat smeerseltjes maken of gewoon lekker wat boter. En dan als toetje een eenvoudige maar lekkere appelcake of bananencake. Zelf eten gemaakt, maar toch eenvoudig.
Ja hoppala (en nog wat anderen maar ik vergeet het steeds) blijft onze hippie moeder.
@ uitgaan: ik hou eigenlijk ook niet meer van uitgaan: tegen een uur of 2 begin ik te gapen. Heel erg maar ik hou het bijna alleen maar vol als ik een borreltje teveel op heb. En laat ik nou eigenlijk bijna nooit een borrel teveel drinken! Af en toe ga ik nog wel: maar voel me de volgende dag echt een oude taart en vind het meestal altijd zonde van mijn weekend (je doet de dag daarop toch vrij weinig als je een beetje wil bijslapen).

@ Trouwen: ALS ik ooit trouw dan wel onder HV. Dat hebben mijn ouders mij echt altijd gezegd. Zij zijn nu ruim 35 jaar gelukkig getrouwd in gemeenschap van goederen (zo noem je dat toch?) maar hadden het anders gedaan als dat toen ook gebruikelijker was geweest. Ze zijn gewoon heel realistisch: je weet nooit wat de toekomst brengt.

@man/vriend: Ja ben het deels met jullie eens als jullie zeggen: noem het zoals het echt is.. Maar ach, mocht er een moment komen dat ik het fijn vind om mijn vriend, man te gaan noemen..why not? Soms als patiënten van mij vragen of ik een man heb, dan zeg ik gewoon ja. Voor het gemak, maar ook omdat het de lading beter dekt. Vriend klinkt dan voor mijn gevoel zo "jong" en niet serieus.
Ja gaat hoppala wel all the way inclusief wasbare luiers uitschrapen?

Flora ik zou die naam ff weg halen ik heb kapiteintje ff ingelicht dat de naam van haar poezenbeest op het forum staat
Ja Flora! Haha sorry die naam was niet de bedoeling. Wil je 'm ff weghalen? Thanks Mattie!
Weg, sorry!!! Dacht miss is het een bijnaam a la noodles/mihoen.. Snapte de link dan nog niet
Mijn kat is dus trouwens serieus gek op groente hè. Het is geen grapje. Hij vreet echt alles. Vandaag was mijn pompoensoep het slachtoffer. IK had een lekker kopje voor mezelf gemaakt, maar daar dacht Kat anders over.

Poes moet er niks van hebben, die lust alleen maar kattenvoer of alles wat naar vanille smaakt.
Haha Flora, laten we het zo doen:

Vriend wordt: dekleinestuurman

En dan wordt die die je net gelezen hebt Kat en die andere Poes. Gelukkig niet de naam van Poes neergezet want volgens mij is er maar 1 Poes in NL met die naam
Hier vandaag ook pompoensoep: jammm

Gekke Kat: maar zal vast ook gezond zijn voor katten, groente dan. Al weet ik dus echt vrij weinig over katten...

Ik zou wel graag een huisdier willen: maar als kind was ik aardig allergisch voor katten, vriend ook. Hondje: een eenzaam leven met werkende en drukke baasjes willen we een beestje niet aandoen. En we zijn nog te egoïstisch om meer huismussig te worden. Ha dezelfde reden waarom we nog wachten met een kindje. Eigen schuld die rammels: ik ben nog veel te egoïstisch (en enjoying it)..hhm die laatste gedachten moet ik vast houden voor ernstige aanvallen van rammeleritus...
Hahaha dekleinestuurman

Valt de stuurman hiërarchisch gezien onder de kapitein? Goed geregeld
quote:flora_26 schreef op 30 oktober 2013 @ 22:29:

Hahaha dekleinestuurman

Valt de stuurman hiërarchisch gezien onder de kapitein? Goed geregeld Sowieso!
Ik weet niet of het gezond is voor katten, mja ik denk altijd: Kat zal wel weten wat ie lekker vindt. En het lijkt me in ieder geval beter dan de vanilleverslaving van Poes. Die vreet dus echt vanillestokjes als je ze niet opbergt.
Flora, neem anders een hamstertje? Als je die bij een fokker haalt kun je er echt heel veel plezier van hebben. Ik heb nog wel een kooitje. Mag je zo hebben.

Ha lekker bezig kapitein!

Wat betreft vriend en kat.. Ik moet ook echt ff forumnamen verzinnen voor ze. Maar Ephino en Kat klinkt zo raar :p . Kan mn vent wel Phino (Fino) of Pino gaan noemen denk ik. Hijs lang genoeg .
Vind ik jouw variant voor vriend wat sappiger dan mijn optie "florus"...tja...

Nou bedtijd voor flora. Trusten dames!

(Heb nog steeds geen fijn mobiele manier van forummen gevonden. Tips voor in welke mobiele browser het mobiele forum een beetje werkt?)
quote:dekleinekapitein schreef op 30 oktober 2013 @ 22:37:

Ik weet niet of het gezond is voor katten, mja ik denk altijd: Kat zal wel weten wat ie lekker vindt. En het lijkt me in ieder geval beter dan de vanilleverslaving van Poes. Die vreet dus echt vanillestokjes als je ze niet opbergt.Als je hem maar geen avocado geeft is er niks aan de hand . Das giftig voor ze. Helaas vindt kat hier dat errug lekker. Net als oesters. Wil ik mezelf een x verwennen, loopt meneer constant te bedelen. Wat gek trouwens! Een kat met een vanille verslaving!
Floris kan toch wel Flora?
Hamstertjes: heb ik vroeger gehad..werden nooit zo oud en ik moest altijd heel erg huilen (en denk niet dat dat veranderd zal zijn ondertussen).

Pino: ook geweldig
Worden idd een jaar of 3. De laatste hiero werd 4. Heerlijk beestje. Wat heeft ze me getroost in eenzame tijden .
Wie houdt er hier van enge films? Ik heb gisteren The Conjuring gekeken. Echt WAUW.. Zo eng!

Ben nu weer bezig met My Ghost Story caught on camera
Ik kan helemaaaal niet tegen enge films. Ben echt geen thrillseeker op geen enkel gebied. Durf het al helemaal niet in mijn eentje te kijken..
Ah mijn hamster van vroeg was zo leuk, rebel! En cavia was ook leuk, die gillen zo geestig, Frankie! Haha van frank en frey.

Ik kan niet slapen en moet morgen weer vroeg op. En morgen naar de makelaar!!!!!!!! Voorlopig koopcontract tekenen!

Mijn hond eet ook alles. Laatst chocolade pepernoten. Was gelijk gestraft dat ik die dingen had gekocht
Ik hou van enge films, maar GEEEEEN geesten films! Brrrrr. Hoe heet ookal weer die film dat er een kwaadaardige geest in een meisje zit en met een kruis in d'r eigen kruis zit en zegt; fuck me, fuck me
quote:snoep_tomaat schreef op 30 oktober 2013 @ 23:29:

Ik hou van enge films, maar GEEEEEN geesten films! Brrrrr. Hoe heet ookal weer die film dat er een kwaadaardige geest in een meisje zit en met een kruis in d'r eigen kruis zit en zegt; fuck me, fuck meExorcist
Jullie zijn allemaal druk bezig geweest op het forum heb het nu weer bijgelezen.

@stappen,ben ik zelf niet echt meer aan toe, als ik uitging ging ik op zoek naar een leuke jongen om daar vervolgens mee te dansen. maarja die heb ik dus al dus dat hoeft dus niet meer. Dus zo leuk is het niet meer, Mijn vriend houd niet zo van dansen, dus hij vind het wel prima als ik met een andere jongen dans. (best apart)

@snoep_tomaat die film ken ik echt niet, ik ben echt eeen als het op films uit komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven