Wanneer testen na eisprong?

11-02-2014 11:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou zoals de titel al zegt. Wanneer kun je testen na je eisprong? Moet je dan echt wachten top je over tijd bent? Of kun je dit ook eerder testen? Heb mijn eisprong gevoeld en hebben die dagen dan ook geklust zeg maar.
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Joh.... Ik zou neuken, met een eisprong. Niet gaan behangen, schuren en timmeren.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Nou dat bedoelde ik dus met klussen = de lakens delen seks hebben. Niet letterlijk het klussen in/rond huis
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Zeg dat dan! Waarom zo'n stom eufemisme gebruiken? Je bent geen 2 meer toch?
Je bedoelt een zwangerschapstest doen?
Wist je trouwens dat als je je eisprong hebt gevoeld en je daarna "klust" je eigenlijk al te laat bent?

Het beste is om een dag ervoor te "klussen".
Zo'n 60% van de vrouwen kan positief testen vanaf 8 dagen na de eisprong. Dat percentage loopt per dag op tot 90% op 14 dagen na de eisprong.
Koop de Action leeg en test tot keren ons weegt. Pffffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op dinsdag 11 februari 2014 11:28 Koop de Action leeg en test tot keren ons weegt. Pffffff.Tot je een ons weegt dus.
En weer twintig euro voor de ZWB
quote:eierdupke schreef op 11 februari 2014 @ 11:06:

Nou dat bedoelde ik dus met klussen = de lakens delen seks hebben. Niet letterlijk het klussen in/rond huis

Begreep ik wel. Dat bedoelde ik met het poppetje. Ben niet letterlijk achterlijk.

Overigens zou ik niet te vroeg testen, met extra gevoelige testen. Vaak gaat het vlak na bevruchting mis. Dan test je positief, maar is het dus al mis. Ik adviseer te wachten tot je menstruatie uitblijft.
Wist je dat in de bijsluiter van de test gewoon staat wanneer je het beste kunt testen?
Fame jij hebt toch echt wat tegen mensen die proberen zwanger te worden met testen end he??

eierdupke aan je woordkeuze te horen heb je al wel vaker gelezen op zwangerschapsforums. Klussen is daar een heel normaal woord. Daarom raad ik je ook aan als je serieuze reacties wil dat je bv op 9maand.be gaat kijken.

En normaal ten vroegste 10 dagen na eisprong met de gevoeligste testen. Maar eigenlijk moet je reken op 14 dagen. Wat normaal de eerste dag van je menstruatie moet zijn, of zoals het vaak genoemd wordt je NOD. (niet-ongesteldheidsdag)
Hoezo iets tegen mensen en testen? Djeez, het is algemeen bekend dat je gaat testen als je over tijd bent. Maar niemand houdt je tegen eerder te testen. Maar dan niet teleurgesteld zijn. En voor 1,49 de twee kan je nog wel een testje verneuken.
quote:Fame schreef op 11 februari 2014 @ 11:59:

Hoezo iets tegen mensen en testen? Djeez, het is algemeen bekend dat je gaat testen als je over tijd bent. Maar niemand houdt je tegen eerder te testen. Maar dan niet teleurgesteld zijn. En voor 1,49 de twee kan je nog wel een testje verneukenklussen.
quote:snowsteph schreef op 11 februari 2014 @ 11:54:

eierdupke aan je woordkeuze te horen heb je al wel vaker gelezen op zwangerschapsforums. Klussen is daar een heel normaal woord. Daarom raad ik je ook aan als je serieuze reacties wil dat je bv op 9maand.be gaat kijken.

Ja, maar als je hier vaker leest weet je ook dat je zulke reacties kunt verwachten
daarom dat ik het zeg n87.

En fame de reden waarom ik het zeg is omdat er iemand vroeg of ovulatietesten positief blijven als je zwanger bent en je toen ook al zo bot reageerde.

Begrijp niet waarom je dan perse moet reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven