Wat is dit uit vagina? foto

29-03-2014 20:29 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
-weg- dankzij kinderachtige reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:sarosie schreef op 29 maart 2014 @ 21:11:

Geloof mij, een arts zal zeker niet raar reageren! Laat alsjeblieft de foto gewoon zien aan jou HA.Ik kan savonds toch niet naar de huisarts op zaterdag en zondags ook niet. Maandag zou kunnen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de foto niet gezien. En weet dus ook niet wat er nu uit je vagina is gekomen.

Maar wat lijkt me dat schrikken zeg, als je niet weet wat het is.

Erg vervelend voor je. Maar ga indd naar de huisarts. Die gaan echt niet raar reageren. Hier zijn ze tenslotte voor, om je te helpen. En die komen genoeg (voor ons rare dingen tegen) maar zij kijken nergens raar van op.!



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:dame1987 schreef op 29 maart 2014 @ 21:15:

Ik heb inderdaad een slecht humeur omdat ik erg serieus was en zo voor de gek gehouden word hier, met het is een alian en iehww en wat nog meer terwijl het voor mij best beschamend is, en dan zulke reacties lezen is niet bepaald fijn nee.



nog eentje



Maar ach, op een forum kun je dit verwachten. Zijn er geen goede medische fora waar je dit zou kunnen posten?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:dame1987 schreef op 29 maart 2014 @ 21:17:

[...]



Ik kan savonds toch niet naar de huisarts op zaterdag en zondags ook niet. Maandag zou kunnen inderdaad.Ja bedoelde ook maandag! Tenzij je nu erg aan het bloeden bent?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:dame1987 schreef op 29 maart 2014 @ 21:15:

Ik heb inderdaad een slecht humeur omdat ik erg serieus was en zo voor de gek gehouden word hier, met het is een alian en iehww en wat nog meer terwijl het voor mij best beschamend is, en dan zulke reacties lezen is niet bepaald fijn nee.

Wat verwacht jij nou eigenlijk van een openbaar forum? En je kreeg ook andere reacties maar daar reageer weinig tot niet op. Zeikerd.



Succes verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk T.O. Ik ben ook geschrokken van de foto maar had anders moeten reageren. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Kan je niet de huisartsenpost bellen om info te vragen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Je weet zeker dat je het niet hebt uitgepoept? Lijkt wel een fistelachtig iets.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend voor je TO, heb echt geen idee. Zou de foto maandag aan je huisarts laten zien. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Klopt het was te verwachten, maar ik dacht gezien de gemiddelde leeftijd hier wat hoger ligt, hier mischien niet ;)



Volgens mij heb ik overal wat van toepassing is beantwoord hoor, mij een zeikerd noemen,mischien kun jij ff lekker in de spiegel kijken als jou zoiets overkomt, ruzie zoeker.



Ik zal eens een medisch forum zoeken, nee ik bloed niet.

bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Net de foto gezien. Snap dat je geschrokken bent. Dat zou ik ook zijn. Zou echt niet weten wat dit zou kunnen zijn. Jammer van de vervelende reacties. Maar vergeet niet. Het is nog al wat, wat je op een form laat zien.



nogmaals sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 29 maart 2014 @ 20:35:

Hoe kan je en de pil gebruiken en onveilige seks hebben? Dan gebruik je de pil dus niet correct?quote:zebrini schreef op 29 maart 2014 @ 20:37:

Holy crap, dat je zo laconiek reageert zeg. Ik was me een ongeluk geschrokken als dat uit me was gekomen zonder aanleiding. Ik zou er zelfs de HAP voor bellen denk ik.quote:Florienepien schreef op 29 maart 2014 @ 20:38:

Waarom wel een foto nemen en niet bewaren voor evt deskundigen (lees: huisarts, huisartsenpost oid)?quote:Fame schreef op 29 maart 2014 @ 20:39:

[...]



En waarom dan geen condoom? En een miskraam bij zo'n korte zwangerschap ziet er niet zo uit.quote:Enn schreef op 29 maart 2014 @ 20:37:

Ik moet dus blij zijn dat de link al is verwijderd?quote:Enn schreef op 29 maart 2014 @ 20:43:

Uit de beschrijvingen van forummers kan ik me indenken dat dit inderdaad een vroege miskraam zou kunnen zijn geweest. Bel als jij je zorgen blijft maken gewoon even maandag met de HA.quote:Enn schreef op 29 maart 2014 @ 20:53:

Het zou echt kunnen... afijn, raadpleeg een arts als jij echt hierover duidelijkheid wilt.



Ruzie zoeker? Je leest niet eens wat mensen wel schrijven.

Ik ga verder. Goedenavond.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vleesboom?

Stuk condoom?
Alle reacties Link kopieren
--.
quote:StoraHuntur schreef op 29 maart 2014 @ 20:51:

[...]





Omfg.ieuw!
quote:Diztel schreef op 29 maart 2014 @ 21:02:

'k Heb me godzijdank kunnen vermannen en heb niet op de link geklikt



TO, ga ermee naar de dokter.



Kun je nog wel zitten of fietsen?

Gemeen zeg

Alle reacties Link kopieren
Succes bij de dokter!!!
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Huh, wat zat er in je poes dan, een soort alien? Nu wil ik het weten ook.
Alle reacties Link kopieren
Oh, gadverdamme, ik heb vleesboom gegoogled...
Alle reacties Link kopieren
Ieeeuw, het lijkt op een roze naaktslak. Ik zou meteen de hap bellen, eng..



Heb je geen buikpijn dan?
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Wat reageert iedereen naar zeg? Ik zie op tv de meest ranzige dingen bij TLC, discovery en bij genante lijven etc....komt zo levens groot of groter de huiskamer in. En wat doet iedereen lelijk zeg. Maar dat gebeurt wel vaker hier op Viva. De Viva vrouw is niet echt aardig en leest een ander graag de les.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf ook wel eens gehad, foto gemaakt en naar de huisarts. Het was gewoon een stuk taai baarmoederslijmvlies, zag hij meteen. Een vriendin heeft het ook gehad en het schijnt echt wel vaker voor te komen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en het komt ook vaker voor bij pilgebruiksters van het soort pil dat juist je baarmoederslijmvlies stug maakt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nananda schreef op 29 maart 2014 @ 23:20:

Wat reageert iedereen naar zeg? Ik zie op tv de meest ranzige dingen bij TLC, discovery en bij genante lijven etc....komt zo levens groot of groter de huiskamer in. En wat doet iedereen lelijk zeg. Maar dat gebeurt wel vaker hier op Viva. De Viva vrouw is niet echt aardig en leest een ander graag de les.

Hej, klopt! schijnbaar vinden mensen dat leuk ofzo een ander voor de gek te houden of wat hun intentie is, gelukkig is niet iedereen zo

Maar goed, zal gebrek aan inlevings vermogen zijn gok ik dus neem het niet zo serieus hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 29 maart 2014 @ 23:20:

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, foto gemaakt en naar de huisarts. Het was gewoon een stuk taai baarmoederslijmvlies, zag hij meteen. Een vriendin heeft het ook gehad en het schijnt echt wel vaker voor te komen.



Ik heb wat gegoogled en kwam toch uit bij een foto van een miskraam wat erg veel erop leek,

slijmprop verlies tijdens zwangerschap



Wat jij zegt kan het ook zijn inderdaad, ik slik de pil al een aantal weken door mischien dat dat het erger heeft gemaakt.
Foto weg :(

Jammer, ben wel wat gewend sinds mijn bevalling :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven