Wat te doen tegen acne
maandag 26 november 2018 om 22:32
Hoi, op dit moment 20 weken zwanger en helaas heb ik last van zwangerschapsacne. Ik had gehoopt dat dit langzaam minder werd maar heb het idee dat het alleen maar erger wordt... Met grote onzekerheid tot gevolg.
Ik smeer al aantal weken Benzoylperoxidecreme maar helaas zonder effect. Nu ben ik benieuwd wat bij jullie hielp? Ik ben ten einde raad...
Ik smeer al aantal weken Benzoylperoxidecreme maar helaas zonder effect. Nu ben ik benieuwd wat bij jullie hielp? Ik ben ten einde raad...
maandag 26 november 2018 om 22:50
Ik gebruik 5% 1x per dag. Dit gebruikte ik voor de zwangerschap ook zo(toen zelfs minder, alleen bij een "uitbraak") Ik wil ook niet meer % of vaker smeren omdat ik bang ben dat dit kwaad kan voor de kleine... Volgens de bijsluiter is het veilig te gebruiken, maar ben toch voorzichtig.
Gebruiken meer zwangeren dit??
maandag 26 november 2018 om 22:54
maandag 26 november 2018 om 23:24
dinsdag 27 november 2018 om 12:19
Ik krijg Inderm van de huisarts. Volgens mij is dit het zelfde soort spul.Superhuisvrouw schreef: ↑26-11-2018 22:54Morgen contact opnemen met je huisartsen praktijk, en vragen om het middel
Zineryt dit is een lotion en remt de bacterie groei. Dit kan je ook gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Het werkt al heel snel binnen een paar dagen knapt de huid op.
dinsdag 27 november 2018 om 17:05
Klopt is alleen een andere merknaam maar de werking is het zelfde.Anoniem0894 schreef: ↑27-11-2018 12:19Ik krijg Inderm van de huisarts. Volgens mij is dit het zelfde soort spul.
Het ruikt een beetje zurig maar ik zag,de huid weer opknappen. Hoop dat je er ook baat bij hebt.
dinsdag 27 november 2018 om 22:00
Heb jij het ook in de zwangerschap gebruikt? Ben zo bang dat het kwaad kan voor de kleine.Superhuisvrouw schreef: ↑27-11-2018 17:05Klopt is alleen een andere merknaam maar de werking is het zelfde.
Het ruikt een beetje zurig maar ik zag,de huid weer opknappen. Hoop dat je er ook baat bij hebt.
dinsdag 27 november 2018 om 22:50
Ja toen ik zwanger was het kan geen kwaad. Beetje lotion op een wattenschijf als je je huid gereinigd hebt .Anoniem0894 schreef: ↑27-11-2018 22:00Heb jij het ook in de zwangerschap gebruikt? Ben zo bang dat het kwaad kan voor de kleine.
En dan de plekjes behandelen.
Als jij op de medicijn naam googeld lees je ook dat je het kunt gebruiken tijdens de zwangerschap.Of zwanger wilt worden.