We durven het toch aan!

13-08-2018 12:43 1214 berichten
WieGeschiedeniskinderen?Zwanger?
zininzomer3 miskramen3 kinderen JA ud 15 juni 2019
honing2 miskramen, 1 zwangerschapsafbrekingnog geen kinderenja, van een MEISJE! ud 6 maart 2019
Lente18zwangerschapsafbreking, 3 miskramen2 kinderen, jongensja, van een JONGEN ud 13 april 2019 d
Thisisme2 miskramen 2 kinderen, jongensja van een JONGEN! ud 21 maart 2019
Angel4 miskramen1 kindja van een JONGEN ! ud 27 februari 2019
Deedee19891 miskraam1 dochterja van een JONGEN ! ud 11 maart 2019
Na veel te hebben meegemaakt gaan we er voor, ons 1e, 2e, 3e, of 4e kindje.
Spanning, angst, onzekerheid, ongeduld en een blij gevoel wisselen elkaar voortdurend af..

susie :heart: :hug:
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 13:20
31.55% gewijzigd
Wat een bijzonder nieuws zot! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, de duimen draaien! Gelukkig mag je snel weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hier was zoon weer wakker vannacht. Trek het momenteel echt niet meer, voor vandaag hulp ingeschakeld van mijn moeder. Op lange termijn weet ik nog geen oplossing.

Hij ging pas rond 24.00 slapen, meerdere keren wakker waarbij hij het huilend naast ons bed stond. Bij ons slapen helpt niet, man in kamer van zoon ook niet. Vroeg naar bed of wat later ook niet. Inmiddels gestopt met de medicijnen, ben benieuwd of dat iets gaat opleveren.

Moest het even kwijt.
Ah, snow, ik ken deze momenten nog al te goed en weet hoe je er doorheen kunt zitten. Probeer (nog meer) hulp in te schakelen, paar uurtjes zodat je zelf wat kunt slapen. Extra naar opvang?

Hier even flink stress, vanmorgen bloedverlies. Mag vanmiddag pas langskomen en ben heel bang dat ik er eentje of allebei verloren ben. Terwijl ik In beide doorgaande zwangerschappen bloedverlies heb gehad tussen de 5-6 weken en bij mijn miskramen niet. Maar ja, dat negeert mijn hoofd even.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je in de zenuwen zit hoor zot! Hopelijk is alles goed met beide kindjes.

We hebben in inmiddels de kinderarts weer gesproken. We stoppen voor nu met zijn medicatie en gaan kijken of hij nu medicijnen krijgt om zijn normale nachtritme weer terug te krijgen of dat ze het nog een week aankijken.
zot, hoelaat mag je? zenuwlopend.. ik duim dat t vals alarm is. Ik heb bij deze mini ook bloedverlies gehad.. Maar goed, eerst zien.. hoopgevende woorden helpen niet tot je zelf zekerheid hebt :heart:

snow wat vervelend zeg.. hoe oud is je zoontje?

Ik ben ook erg moe. Vooral eind vd middag. Speeldates irriteren me :mrgreen: liefst heb ik gewoon rust maar dat vind ik zo sneu voor de jongens.
Alle reacties Link kopieren
Zot, wat een schrik. Sterkte straks. Hopelijk alles nog safe & sound daar binnen. :hug:
Ik duim voor je!

Thisisme: hoe voel jij de kleine nu ivm de voorliggende placenta? Ik voel het leven zo wisselend. Toch heel fijn dat ik die angelsound heb hoor. Soms voel ik hem aan de buitenkant, maar de laatste tijd nauwelijks en vooral soort inwendig gepor (met name onderin). Merk dat ik er soms toch nog onzeker over ben :nut:

Snow, sterkte. Fijn dat je moeder kan helpen. Misschien wil ze dat wel vaker doen voor je?
Alle reacties Link kopieren
Thisisme1980 schreef:
12-12-2018 11:22
zot, hoelaat mag je? zenuwlopend.. ik duim dat t vals alarm is. Ik heb bij deze mini ook bloedverlies gehad.. Maar goed, eerst zien.. hoopgevende woorden helpen niet tot je zelf zekerheid hebt :heart:

snow wat vervelend zeg.. hoe oud is je zoontje?

Ik ben ook erg moe. Vooral eind vd middag. Speeldates irriteren me :mrgreen: liefst heb ik gewoon rust maar dat vind ik zo sneu voor de jongens.
Zoontje is 2,5.
Bloedverlies zegt niks hè zot, maar dat weet je zelf ook al uit ervaring. Ik heb bij alle drie de doorlopende zwangerschappen bloedverlies gehad in het eerste trimester, maar werd er ook altijd heel onrustig van. Ik hoop op goed nieuws voor je vanmiddag!

Snow ik hoop dat het snel beter gaat nu de medicatie gestopt wordt. Moet hij dan uiteindelijk andere medicatie? Hier ook een nachtspookje, maar die is nog wat jonger, heel vermoeiend!

Hier gaat het verder wel goed. Heb sinds een week heb ik wat meer rust en ik voel de kleine daardoor ook wat beter en vaker. Gisteren heeft man hem ook voor het eerst gevoeld, hij was helemaal blij. Buik lijkt ook te exploderen nu. Helaas heb ik wel bekkenklachten gekregen, iemand nog tips? Ik heb dit bij de jongens helemaal niet gehad dus geen ervaring.
Volgende week de 20 weken echo, ik vind het enorm spannend maar kijk er ook naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Pietie84 schreef:
12-12-2018 14:46
Bloedverlies zegt niks hè zot, maar dat weet je zelf ook al uit ervaring. Ik heb bij alle drie de doorlopende zwangerschappen bloedverlies gehad in het eerste trimester, maar werd er ook altijd heel onrustig van. Ik hoop op goed nieuws voor je vanmiddag!

Snow ik hoop dat het snel beter gaat nu de medicatie gestopt wordt. Moet hij dan uiteindelijk andere medicatie? Hier ook een nachtspookje, maar die is nog wat jonger, heel vermoeiend!

Hier gaat het verder wel goed. Heb sinds een week heb ik wat meer rust en ik voel de kleine daardoor ook wat beter en vaker. Gisteren heeft man hem ook voor het eerst gevoeld, hij was helemaal blij. Buik lijkt ook te exploderen nu. Helaas heb ik wel bekkenklachten gekregen, iemand nog tips? Ik heb dit bij de jongens helemaal niet gehad dus geen ervaring.
Volgende week de 20 weken echo, ik vind het enorm spannend maar kijk er ook naar uit!
Spannend en ook wel beetje leuk 20 weken echo!

We moeten even kijken hoe we dat gaan doen met zijn medicatie. Hij heeft dus andere medicatie gekregen omdat zijn vorige medicatie niet goed werkte (lag nog met regelmaat in het ziekenhuis) nu had dus hij dus een kleuter dosis en extra medicatie, maar hier kan hij dus niet van slapen en wordt er ook agressief van.
Kinderarts en longarts zijn nu aan het kijken hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren
Zot hopelijk is het bloeden niks bijzonders en heb je dadelijk weer een mooie echo. Helaas kan het 2 kanten op. Ik duim voor je.

Snow hopelijk gaat het slapen weer snel beter als je zwanger bent is dat toch een aanslag op je lichaam

Pietie wat leuk dat je de kleine nu meer voelt en je man hem ook al kon voelen. De 20w echo komt ook dichtbij.

Hier sinds vorige week savonds pijn in mijn kont bij het lopen ik kan soms geen stap meer zetten. Dinsdag bij de fysio geweest en blijkt dat mijn bilspieren over belast zijn. Ze nemen teveel over van de buikspieren. Morgen weer terug dan gaan ze het los masseren. Voor nu maar zo min mogelijk lopen en meer rusten. Morgen komt de kraamzorg het begint nu echt dichterbij te komen. We hebben ook een 3D echo gehad de kleine lag er echt super mooi voor. Hele mooie foto’s gezien. Dochter loopt nu ook de hele tijd met de echo foto rond (hadden er 1 extra voor haar gekregen). Ze legde pas ook de echo foto op mijn buik toen ik vroeg waar is je broertje het besef begint langzaam te komen.
Even snel, 2 kloppende hartjes gezien
Alle reacties Link kopieren
O wat fijn zot!!
Alle reacties Link kopieren
Super zot fijn nieuws
Alle reacties Link kopieren
Zot, super :cheer2:

Angel, auw dat klinkt pijnlijk :-[ Rustig aan doen als dat lukt. Werk je nog wel volledig? Wat lief van je dochter, ze heeft er vast ook veel zin in.
Het komt zeker steeds meer dichterbij. Wanneer ga je met verlof?

Pietie, hè balen, jij ook al bekkenklachten. Zou naar de fysio of mensendieck gaan daarvoor. Je kunt er beter niet te lang mee wachten.
Wat heerlijk dat je de kleine voelt. En de 20 wk echo alweer in zicht. Spannend.

Wat lijkt het soms toch snel te gaan, maar voor ons zelf toch niet snel genoeg waarschijnlijk :P
Alle reacties Link kopieren
Oh Zot wat vervelend dat bloedverlies maar fijn dat je ook weer gerustgesteld bent met 2 kloppende hartjes. Rustig aan doen maar!

Oeh Angel dat klinkt pijnlijk zeg. Goed dat je fysio hebt. En spannend kraamhulp etc. Je dochter klinkt als een lief snoesje, die grote zus :heart:

Jeetje Snow, lastig zeg zo'n onrustige periode met je kindje. Gelukkig heb je hulp. Hoop dat hij snel opknapt en jij weer beetje tot rust komt.

Ah Pietie wat lief een bewegend kindje voelen samen met je man. Duim voor een goede 20 weken echo en dat je vooral kunt genieten.

Ik vind het ook best snel gaan Lente. Hoever is iedereen nu? Ik ben zelf morgen 14 weken. Helaas nog geen NIPT uitslag. Dat hangt nog wel beetje boven me. En komende dagen zit man in het buitenland, dat is ook niet echt prettig.
bekkenklachten.. helaas erg bekend mee.. mensendieck, fysio.. beiden gehad maar eerlijk gezegd werkte voor mij gewoon rusten het beste. deze zwangerschap de osteopaat, geeft ook verlichting maar liggen in bed en slapen/rusten werkt voot mij.. en bij n kantoorbaan, ik zit tijdens t werk op n skippybal. regelmatig lopen..

lente ik voel mini nog nauwelijks aan de buitenkant, zo jammer.. Binnen wel, maar ook wat jij zegt vooral onderin.. soms alsof hij met zn vingertjes mn blaas pakt.. Ik weet niet hoe t "anders "voelt.. 3x een placenta aan de voorkant gehad..

zot wat ben ik blij!
Alle reacties Link kopieren
Zininzomer schreef:
12-12-2018 20:56
Oh Zot wat vervelend dat bloedverlies maar fijn dat je ook weer gerustgesteld bent met 2 kloppende hartjes. Rustig aan doen maar!

Oeh Angel dat klinkt pijnlijk zeg. Goed dat je fysio hebt. En spannend kraamhulp etc. Je dochter klinkt als een lief snoesje, die grote zus :heart:

Jeetje Snow, lastig zeg zo'n onrustige periode met je kindje. Gelukkig heb je hulp. Hoop dat hij snel opknapt en jij weer beetje tot rust komt.

Ah Pietie wat lief een bewegend kindje voelen samen met je man. Duim voor een goede 20 weken echo en dat je vooral kunt genieten.

Ik vind het ook best snel gaan Lente. Hoever is iedereen nu? Ik ben zelf morgen 14 weken. Helaas nog geen NIPT uitslag. Dat hangt nog wel beetje boven me. En komende dagen zit man in het buitenland, dat is ook niet echt prettig.
Hier nu 29+3 zwanger
Alle reacties Link kopieren
Wat naar al die bekkenklachten. Wat voel je dan eigenlijk? De verpleegkundige waarschuwde me ervoor maar ik heb het geluk gehad het bij de andere 3 niet gehad te hebben.

Wat ver al Snow :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zininzomer, ik hoop zo dat die nipt uitslag eens snel komt!! Voor mijn gevoel duurt het best al even. Ook niet fijn dat je man weg is. Wel goed bereikbaar?

Hier ook niet bekend met bekkenklachten gelukkig. Dus weet ook niet hoe dat voelt. Mijn rug is wel een zwakke plek. Maar dat komt vooral doordat ik te gebogen aan mijn bureau zit. En echt lekker met de benen over elkaar zit ook niet meer.

Thisisme, herkenbaar dus voor jou. Ik vind het echt een wereld van verschil met placenta voor of achter. Af en toe voelt het ook alsof ik inwendig in mijn kruis word geschopt @(
Wel jammer hoor.

Hier 22,3 vandaag :yes: Nog 17 weekjes B-)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond het na 4 dagen al lang duren Lente. Geduld is niet mijn sterkste kant :D Ik heb woensdag twee weken geleden geprikt. Dus ook best lang, misschien ligt het wel aan de brief? Ik bedoel post is traag deze dagen.

Ruim 22 weken, ook al weer ver Lente :-)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een betere nacht gehad Snow? Hoop het voor je!
Alle reacties Link kopieren
Zininzomer schreef:
13-12-2018 11:28
Heb je een betere nacht gehad Snow? Hoop het voor je!
Hij heeft gisteren melatonine gehad voor het slapen gaan. Het inslapen ging daardoor een stuk beter en binnen 45 minuten lag hij te slapen. Helaas werd hij om 22:00 wakker en kwam toen niet meer in slaap. Heeft in iedergeval tot 2.30 geduurd.

Vandaag moest ik weer werken dus zoon naar de opvang. Inmiddels weer thuis omdat er niets te doen was op werk. Nu dus lekker alleen thuis.
Alle reacties Link kopieren
Zininzomer, oh dus je bent al (net) wat langer dan 2 weken aan het wachten? En de post gaat ook nog eens staken :whip:
Misschien toch eens er achteraan bellen? Zelfde geldt raakt het ding zoek in de post. En jij maar wachten.
Alle reacties Link kopieren
Als ik morgen niks heb, dan bel ik. Mijn man is er ook niet dus nu pushen voor een uitslag voelt ook niet goed.

Wat vervelend Snow. Even nu bijtanken!
Alle reacties Link kopieren
Hier 29.1w vandaag.

Balen snow dat hij nog steeds niet goed slaapt. Gelukkig kon je naar huis en nu maar even bij tanken.

Lente dat in de kruis voelen schoppen voel ik soms ook al word het nu wel minder heb het idee dat hij vaker met hoofdje naar benden ligt nu.


Zininzomer ik vind mijn dochter in ieder geval heel schattig maar dat vind denk ik iedereen wel over zijn kind.
Hopelijk is de uitslag snel binnen duurt wel lang.

Ik werk nog steeds 32uur en hoop het tot 36w vol te kunnen maken. Ik wil het verlof zoveel mogelijk met de kleine in mijn armen hebben. Ik heb er wel nog 3w vakantie achteraan geplakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven