We durven het toch aan!

13-08-2018 12:43 1214 berichten
WieGeschiedeniskinderen?Zwanger?
zininzomer3 miskramen3 kinderen JA ud 15 juni 2019
honing2 miskramen, 1 zwangerschapsafbrekingnog geen kinderenja, van een MEISJE! ud 6 maart 2019
Lente18zwangerschapsafbreking, 3 miskramen2 kinderen, jongensja, van een JONGEN ud 13 april 2019 d
Thisisme2 miskramen 2 kinderen, jongensja van een JONGEN! ud 21 maart 2019
Angel4 miskramen1 kindja van een JONGEN ! ud 27 februari 2019
Deedee19891 miskraam1 dochterja van een JONGEN ! ud 11 maart 2019
Na veel te hebben meegemaakt gaan we er voor, ons 1e, 2e, 3e, of 4e kindje.
Spanning, angst, onzekerheid, ongeduld en een blij gevoel wisselen elkaar voortdurend af..

susie :heart: :hug:
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 13:20
31.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je zorgen Honing. Gyn zegt; geen zorgen. Dus is het terecht om over een slechte echo te spreken? Tegen mij zeiden ze dat naarmate de zwangerschap vorderde de metingen minder nauwkeurig worden. In hoeverre is er marge én wat kan een kleinere buik zeggen? Als de doorbloeding en werking van de placenta goed lijkt me dat al heel positief. En ook belangrijk om in je achterhoofd te houden; iemands afmetingen/lichaamsverhouding zijn niet standaard.

Goed dat je over 2 wk weer een echo krijgt. En trek aan de bel als je echt onzeker bent en je zorgen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ga voor je duimen Honing dat het niks hoeft te betekenen.

Ik zie dat iedereen verhuisd is naar FB, maar zal af en toe hier nog even kijken.
susieflower wijzigde dit bericht op 13-07-2019 15:22
67.17% gewijzigd
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Susieflower, ik lees hier ook nog mee, ondanks dat we ook naar Fb zijn verhuisd.

Ik snap dat het allemaal nog zo vers is dat je nog niet moet denken aan de medische molen. Echt alleen jij kan bepalen wanneer je er weer klaar voor bent. Dat is voor ieder heel persoonlijk. En niks is goed of fout hierin.

In ieder geval een kleine geruststelling dat je cyclus weer op gang is gekomen.

Lukt het een beetje om te rouwen en de draad weer op te pakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier ook nog mee!

Lastig Honing, ik begrijp dat de woorden van de gyn dan weer twijfels opwekken.. Maar echt, als hij zegt dat er geen reden is voor zorgen, zou ik dat echt aannemen en daarop vertrouwen.

Goed om van je te lezen Susie! Ik kan me voorstellen dat de stap groot is om weer bewust bezig te gaan met spuiten van hormonen, helemaal als je verdriet zo groot en zo recent is..
Maar wie weet is die stap niet eens nodig en komt het wanneer het komt...
Alle reacties Link kopieren
Honing14 schreef:
08-01-2019 18:54
Helaas slechte groeiecho vandaag
Groei van buikje blijft achter Verder lijkt alles wel goed
Placenta bloedvaten bloedstroom etc
Nu volgende week weer flowmeting en over 2 weken weer een echo
Volgens de gyn ( nog) geen rede om zorgen te hebben maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik heb vandaag eenzelfde uitslag gehad van de groeiecho.
Met 20 weken zat het op p75, nu met 32 weken op p29. Bloedstroom was ook in orde, dus ook ik moet over 2 weken terug.
Hoi hoi,

Ooit heb ik de voorloper van dit topic geopend onder een andere nick .
Het werd me allemaal teveel destijds.
Super leuk te lezen dat er toch kleintjes bij Zijn gekomen!
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed, ik durfde het niet meer aan en heb daar vrede mee.
Heb 2 lieve kindjes van 8 en 4 jaar inmiddels en ben erg gelukkig!
Heb nog lang kriebels gehad voor een wens voor een derde, maar toen ik beslissing heb genomen dat ik risico op nog een miskraam niet meer wilde, heb ik er vrede mee gekregen en besef ik dat het prima is zo.
Veel liefs voor jullie! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hi Eva!

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je de wens voor een 3e definitief hebt kunnen afsluiten.

We zijn met doorgaans iedereen van deze groep verder gaan schrijven en we hebben nog steeds contact met elkaar. Heel leuk!

Het is druk, een gezin van 3, maar ontzettend genieten.

Wens je alle goeds! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lente !!!

Hoe is het met je?

Hier alles goed
Onze dochter is nu 16 maanden
Wat leuk dat jullie nog contact hebben
Jullie zijn toen naar Facebook verhuisd.
Lente18 schreef:
19-06-2020 07:35
Hi Eva!

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je de wens voor een 3e definitief hebt kunnen afsluiten.

We zijn met doorgaans iedereen van deze groep verder gaan schrijven en we hebben nog steeds contact met elkaar. Heel leuk!

Het is druk, een gezin van 3, maar ontzettend genieten.

Wens je alle goeds! :heart:
Hey!

Wat leuk je t lezen!
Ben echt een poos weggeweest en ook niet meer meegelezen, maar hoe ging het allemaal?
Geen miskramen meer gehad nadat we hadden geschreven hopelijk?
Echt zo tof! Toen we begonnen met schrijven zoveel angstige gevoelens etc, en kijk nu, het heeft toch zo mogen zijn!
Fijn dat het goed is gekomen!! :heart:
Wat voelde we ons af en toe rot hè in die periode .
Fijn dat je zo aan het genieten bent!
Echt heel leuk om te lezen!

Voor jou ook alle goeds! :heart:
Honing14 schreef:
19-06-2020 20:16
Hoi Lente !!!

Hoe is het met je?

Hier alles goed
Onze dochter is nu 16 maanden
Wat leuk dat jullie nog contact hebben
Jullie zijn toen naar Facebook verhuisd.
Super fijn dat je een dochter hebt mogen krijgen! !! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook nog mee in de groep waar lente het over heeft. Ook hier inmiddels al 16 maanden en een heerlijke dreumes. Het was de zware zwangerschap meer dan waard, maar nog een keer zwanger worden doe ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Honing14 schreef:
19-06-2020 20:16
Hoi Lente !!!

Hoe is het met je?

Hier alles goed
Onze dochter is nu 16 maanden
Wat leuk dat jullie nog contact hebben
Jullie zijn toen naar Facebook verhuisd.
Honing! Lang geleden hè. Nu loopt er dus alweer een dreumes rond. Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Wat was het spannend hè, gedurende de zwangerschap.

Met mij gaat ook alles goed. En met de kleine man ook. We genieten enorm van onze vrolijkerd. We hebben wel een traject gehad van veel ziek. Nu blijkt hij astma te hebben. Dat is vervelend. Hopelijk groeit ie daar overheen!
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
19-06-2020 21:02
Hey!

Wat leuk je t lezen!
Ben echt een poos weggeweest en ook niet meer meegelezen, maar hoe ging het allemaal?
Geen miskramen meer gehad nadat we hadden geschreven hopelijk?
Echt zo tof! Toen we begonnen met schrijven zoveel angstige gevoelens etc, en kijk nu, het heeft toch zo mogen zijn!
Fijn dat het goed is gekomen!! :heart:
Wat voelde we ons af en toe rot hè in die periode .
Fijn dat je zo aan het genieten bent!
Echt heel leuk om te lezen!

Voor jou ook alle goeds! :heart:
Voor onze inmiddels Facebook/whatsapp groep zijn alle zwangerschappen goed afgelopen en heeft iedereen een blakend gezonde baby gekregen. Het was allemaal heel spannend toen, maar het ligt alweer zo ver achter me. En ik hoef er gelukkig ook nooit meer aan te denken, want zwanger raken gaat nooit meer gebeuren. That’s for sure ;-).
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier ondertussen een zeer druk ondernemend mannetje van bijna 16maanden. Wel last gehad van een groeiachterstand (oorzaak niet bekend) maar gaat nu in stijgende lijn omhoog. Ze zeggen altijd de babyvetjes gaan weg als ze gaan lopen maar hij krijgt ze juist.

Eviva ik snap dat je niet meer door wilde na die onzekerheid van de miskramen. Hier riep ik ook dat ik na de 4e miskraam zou stoppen maar de wens was te sterk. Maar een derde zooi ik oa vanwege de miskramen niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven