Wie is de vader?

14-09-2014 18:27 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben momenteel 13 weken en 2 dagen zwanger. Ik zit met het volgende en wil graag jullie mening weten.

Mijn vriend zijn 2 maanden uit elkaar geweest. In deze periode hebben we wel af en toe gemeenschap gehad, maar ik heb dus ook gemeenschap gehad met een andere man.

Ik weet dat het dom is geweest dat wij geen voorbehoedsmiddel hebben gebruikt maar dat is helaas niet meer terug te draaien. Het kindje is 100% welkom.

Inmiddels zijn mijn vriend ook weer samen en gaat het weer super goed tussen ons. Nu is dus alleen mijn vraag,wie is de vader? Ik hield niet bij wanneer mijn eisprong was dus ik heb ook geen idee wanneer deze was. Ik had een cyclus van 28 tot 30 dagen.

Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger. Op 7 juli heb ik positief getest alhoewel het waarschijnlijk nog heeeel erg pril was want de streep was bijna niet te zien. Pas in de loop van de week werd hij duidelijk.

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 juni. Ik heb 21 en 22 juni gemeenschap gehad met mijn vriend en vervolgens 30 juni ook. Met de andere man op 18 en 26 juni.

Kan ik het uitrekenen wat de grootste kans is wie de vader is? Ik heb dus geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar ik gok rond 22 juni gezien mijn cyclus maar dit kan uiteraard ook een paar dagen later zijn geweest.

Wie o wie kan mij helpen?

Wat ik mij ook afvroeg, ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger, dat zou dus betekenen dat ik vanaf 27 juni zwanger ben (de 2 extra weken eraf gehaald). Ik vroeg mij af, de dag dat je zwanger bent, is dat de dag dat je bent bevrucht of dat het het vruchtje al is ingenesteld? aangezien het innestelen ook een aantal dagen duurt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast super bedankt.
quote:Beter.Laat schreef op 14 september 2014 @ 20:23:

Surinaams : zwart kroeshaar.

Marokkaans : zwart haar.

De tijd zal het leren.Hahaha wat een onzin, in Suriname wonen zoveel rassen zonder kroeshaar en dit was ook nog eens een halfbloed. En er zijn genoeg Marokkanen met kroes haar. Uit welk dorp kom jij?
Hee dit verhaal hebben we toch al een keer gehad??
Welke argumenten heb je precies om géén prenatale vaderschapstest uit te voeren, TO?
Als je 13 weken en twee dagen zwanger bent ben je 11 weken en 2 dagen geleden bevrucht, dat zijn 79 dagen en kom ik uit op 27 juni, dus ik gok op je tussendoortje...
Lekker doordacht een kind op de wereld zetten. Echt ontzettend stom dit!
quote:Amand schreef op 14 september 2014 @ 21:33:

Welke argumenten heb je precies om géén prenatale vaderschapstest uit te voeren, TO?Om de risici's die er aan vast zitten en omdat ik (wij) momenteel geen 1500 "over" heb(ben)
quote:Hangmat schreef op 14 september 2014 @ 21:34:

Als je 13 weken en twee dagen zwanger bent ben je 11 weken en 2 dagen geleden bevrucht, dat zijn 79 dagen en kom ik uit op 27 juni, dus ik gok op je tussendoortje...Maar de dag dat je bevrucht bent is dat de dag dat het vruchtje is ingenesteld? Of echt de dag dat je bevrucht bent en dat daarna de innesteling pas begint?
Je wil een antwoord dat je niet kunt krijgen zonder die DNA test.
Stop nu met stom doen en ga die test regelen. Je bent het aan het kind verplicht.
quote:stassie schreef op 14 september 2014 @ 21:38:

[...]

Maar de dag dat je bevrucht bent is dat de dag dat het vruchtje is ingenesteld? Of echt de dag dat je bevrucht bent en dat daarna de innesteling pas begint?De dag dat de zaadcel de eicel binnendringt. Dat kan wel 2 dagen na de daad zijn. Ik had het je graag anders verteld, maar in mijn opinie kan het echt van allebei zijn.
Benieuwd wie uiteindelijk voor je kind gaat dokken. Gaat je vriend het erkennen? Als je relatie stuk loopt, wat niet onwaarschijnlijk is als ik je verhaal zo lees, gaat hij dan alsnog een dna-test eisen of gaat hij de komende 20 jaar voor het kind betalen ook als het misschien niet van hem is? Wat een onverantwoordelijk, onnozel gedrag.
Ik zie op google dat als je het via een vruchtwaterpunctie doet, dat het de helft goedkoper is.

Zo heeft mijn kennis het ook gedaan. Rond de 600 euro betaalde zij.
quote:Maar vanaf die zwangerschap heb je onbeschermd seks gehad met je vriend zonder dat je zwanger bent geworden? En nu ineens wel, nu je seks met een ander hebt gehad. Dan denk ik dat hij sneller zaad heeft.

Waar baseer je die conclusie nou op? Als je wat TO schrijft, narekent, was ze pas in mei weer 'hersteld' van die miskraam, dus het is niet alsof ze het daarna weer jaren met haar vent deed.

Maar uh, TO, hoe per ongeluk is die zwangerschap? Wat je hier schrijft (eerder zwanger geweest, miskraam, hersteltijd) klinkt niet echt alsof je helemaal niet met zwanger worden bezig was.
Betjebig roept maar wat. Nergens op gebaseerd.
quote:yajes schreef op 14 september 2014 @ 21:42:

Ik zie op google dat als je het via een vruchtwaterpunctie doet, dat het de helft goedkoper is.

Zo heeft mijn kennis het ook gedaan. Rond de 600 euro betaalde zij.Klopt maar daar zitten wel risico's aan
Die risico's kan je vermijden. Dat zei ik al.
quote:stassie schreef op 14 september 2014 @ 21:45:

[...]

Klopt maar daar zitten wel risico's aanVoordat je zwanger werd, maakte je je anders niet zo druk over risico's.....
quote:Miffy schreef op 14 september 2014 @ 21:43:

[...]

Waar baseer je die conclusie nou op? Als je wat TO schrijft, narekent, was ze pas in mei weer 'hersteld' van die miskraam, dus het is niet alsof ze het daarna weer jaren met haar vent deed.

Maar uh, TO, hoe per ongeluk is die zwangerschap? Wat je hier schrijft (eerder zwanger geweest, miskraam, hersteltijd) klinkt niet echt alsof je helemaal niet met zwanger worden bezig was.

Ik heb in mei inderdaad pas weer mijn normale menstruatie gehad.

Wij waren (voor de miskraam) inderdaad wel bezig om zwanger te worden maar doordat er een langere tijd overheen was gegaan dat mijn lichaam weer hersteld was, waren we helemaal niet bezig om gelijk weer zwanger te raken en daarvoor heb ik (wat heel stom was) niet nagedacht over conceptie toen ik weer hersteld was
quote:pientjexxx schreef op 14 september 2014 @ 21:50:

[...]

Voordat je zwanger werd, maakte je je anders niet zo druk over risico's.....Welke risico's??
quote:stassie schreef op 14 september 2014 @ 21:52:

[...]

Welke risico's??Met verschillende mannen onbeschermde seks, zodat je niet kan bepalen wie de eventuele vader zou zijn als je zwanger zou worden.Dan heb ik het nog niet eens over een eventuele SOA.
quote:stassie schreef op 14 september 2014 @ 21:37:

[...]

Om de risici's die er aan vast zitten en omdat ik (wij) momenteel geen 1500 "over" heb(ben)http://www.dna-test.nl/prenatale-vaderschapstest.html

Er zitten geen risico's aan, TO. Dat heb je zelf ook gelezen op het grote boze internet.

Hoe groot denk je zelf dat de kans is dat jouw vriend vader wil zijn van een kind dat niet van hem zelf is? Ik kan me best voorstellen dat jouw vriend gedurende jouw zwangerschap dezelfde kop-in-het-zand-politiek wil bedrijven als jij.

Er komt echter een moment na de geboorte, dat hij een DNA-test zal eisen. Jij bent namelijk niet belangrijker dan zijn zekerheid of hij wel of niet de vader is.

Nu is het kind er nog niet zullen de emoties, hoe heftig ook, niets zijn vergeleken bij wat er gebeurt wanneer hij erachter komt dat hij het kind van een ander moet opvoeden, ongeacht wat hij nu zegt uit liefde voor jou. Die liefde zal snel vervagen wanneer hij tot het besef komt dat hij zijn leven in dienst van jou en dat kind dat niet van hem is zal moeten stellen.

Nu niet testen dient slechts jouw egoïstische doelen; zijn steun zolang hij niet beseft wat hij jou beloofd heeft.
Eens met Amand.
+1 voor Amand. Haal je kop uit het zand. Die test is geen overbodige luxe. Die test is nodig als je het kind houdt.
quote:pientjexxx schreef op 14 september 2014 @ 21:54:

[...]

Met verschillende mannen onbeschermde seks, zodat je niet kan bepalen wie de eventuele vader zou zijn als je zwanger zou worden.Dan heb ik het nog niet eens over een eventuele SOA.Pardon?! wat denk jij? ga lekker ergens anders verhaaltjes maken
Pientje heeft anders gewoon gelijk hoor. Ze zegt het hard maar de boodschap is natuurlijk wel waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven