Zwanger en seks!
zaterdag 10 oktober 2015 om 21:01
Dames..
Ik heb even gezocht maar geen recente actieve topic gevonden.
Seks en zwanger.. Ik zelf blijf het een onwennige situatie vinden. Misschien wat privé (vind jij dat zeker? In dat geval gewoon niet reageren natuurlijk).. Ik vroeg me gewoon af hoe andere vrouwen dit allemaal ervaren! Hoe ervaart je partner het? Jij zelf? Meer zin of juist totaal niet? Welk standje het best/fijnst? Na de seks? Na hoeveel weken stop je er mee, of stop je helemaal niet?
Ik ben benieuwd!
Ik heb even gezocht maar geen recente actieve topic gevonden.
Seks en zwanger.. Ik zelf blijf het een onwennige situatie vinden. Misschien wat privé (vind jij dat zeker? In dat geval gewoon niet reageren natuurlijk).. Ik vroeg me gewoon af hoe andere vrouwen dit allemaal ervaren! Hoe ervaart je partner het? Jij zelf? Meer zin of juist totaal niet? Welk standje het best/fijnst? Na de seks? Na hoeveel weken stop je er mee, of stop je helemaal niet?
Ik ben benieuwd!
zaterdag 10 oktober 2015 om 21:15
In mijn geval was het een ramp van het begin tot het eind. De eerste drie maanden had ik totaal geen zin door vermoeidheid en misselijkheid. Later voelde ik me beter, maar m'n libido werd er niet heel veel beter op. Op een gegeven moment werd seks snel pijnlijk/gevoelig en die buik zit natuurlijk ook in de weg. Sowieso voelde ik me ook niet heel sexy tijdens de zwangerschap. Kortom, die extreme geilheid waar mensen het soms over hebben, heb ik een beetje gemist.
Nu ben ik weer zwanger, nog vrij pril maar tot nu toe verloopt alles precies hetzelfde. Maar deze keer probeer ik maar gewoon te accepteren dat het nou eenmaal zo is.
Nu ben ik weer zwanger, nog vrij pril maar tot nu toe verloopt alles precies hetzelfde. Maar deze keer probeer ik maar gewoon te accepteren dat het nou eenmaal zo is.
zaterdag 10 oktober 2015 om 21:24
Tot een week of 15 ging het zoals we gewend waren; daarna begon de kleine wat beweeglijk te worden waardoor ik niet altijd in de stemming was. Daarnaast werd het vanaf die tijd ook behelpen met een steeds meer aanwezige buik.
We zijn doorgegaan tot een week of twee voor de bevalling. Hadden nog wel allebei de behoefte, maar ik kreeg toen behoorlijke buikpijn en weeen van de seks.
We zijn doorgegaan tot een week of twee voor de bevalling. Hadden nog wel allebei de behoefte, maar ik kreeg toen behoorlijke buikpijn en weeen van de seks.
zaterdag 10 oktober 2015 om 22:04
zondag 11 oktober 2015 om 15:08
Ik ga zelf richting het eind van mijn eerste trimester (dus nog geen 3 maanden, bijna! ) .. Wij hebben nu een aantal keer seks gehad maar ik blijf het een eng idee vinden, vooral omdat ik nog niet in de "safe zone" zit! Ookal weet ik dat het niks kwaad kan natuurlijk. Libido is wel nu al omhoog geschoten! To be continued dus!
zondag 11 oktober 2015 om 17:39
Dat hoge libido tijdens de zwangerschap gaat hem hier niet meer worden ben ik bang... De eerste 3 maanden overgeven, misselijk en vermoeid, dus ook niet echt veel zin. Laatste weken zit de buik echt in de weg. Gewoon denk ik (soort van missionaris of zittend), voelde me ook niet echt sexy. Van achteren voelde ik me net een grote zeug als ik dan naar beneden keek
zondag 11 oktober 2015 om 17:54
Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt een mentale blokkade: ik kon niet voorstellen dat man me sexy vond met zo'n dikke buik. Kon er zelf ook moeilijk aan wennen.
Nu heb ik iedere dag zin, maar voordat man thuis is en we dochter op bed hebben, val ik in slaap op de bank. Dus helaas komt het er niet zo vaak van als ik zou willen. Maar die mentale blokkade is weg, omdat ik weet wat er komen gaat.
Nu heb ik iedere dag zin, maar voordat man thuis is en we dochter op bed hebben, val ik in slaap op de bank. Dus helaas komt het er niet zo vaak van als ik zou willen. Maar die mentale blokkade is weg, omdat ik weet wat er komen gaat.
zondag 11 oktober 2015 om 18:02
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 11 oktober 2015 @ 17:50:
@lilapie hahaha hier ook inderdaad, nu 22 weken. Mijn man maakt me altijd wakker als hij naar bed gaat. De trap op als een zombie, half slaapdronken tandenpoetsen en ik slaap gelijk weer in.Inderdaad! Ik slaap gelijk weer in maar moet er om 01:00, 03:00 en 06:00 uit om te plassen (vijf druppels ofzo).
@lilapie hahaha hier ook inderdaad, nu 22 weken. Mijn man maakt me altijd wakker als hij naar bed gaat. De trap op als een zombie, half slaapdronken tandenpoetsen en ik slaap gelijk weer in.Inderdaad! Ik slaap gelijk weer in maar moet er om 01:00, 03:00 en 06:00 uit om te plassen (vijf druppels ofzo).
zondag 11 oktober 2015 om 18:13