Zwanger geworden na IVF/ICSI (club '20/'21)

03-04-2019 11:06 254 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:23
55.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MaeveS denk veel aan je, en wat jij allemaal moet doorstaan. We liepen nagenoeg gelijk op, en ik had je ook gewoon zo anders gegund.

Voor de rest hier, wie kan een nieuw topic aanmaken? Ik wil het wel doen maar geen idee hoe het werkt met zo’n tabel enzo. Dus als iemand dat wel weet is dat makkelijker denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak wel even een nieuw topic aan :)
Alle reacties Link kopieren
zwanger/zwanger-geworden-na-ivf-icsi-de ... #p32521354

Heb alleen geen algemeen account aangemaakt, dat was misschien niet zo handig. Maar ik kan de tabel uiteraard wel gewoon bijwerken :)
Goeiemiddag allemaal,

toch maar wer even lid geworden hier. Zeker in deze rare tijd is het fijn om wat verbinding te hebben met dames die in tzelfde schuitje zitten...

Hier zwanger van ons 2e kindje, heel bijzonder al bij de eerst ICSI poging van de nieuwe serie. Ons eerste kindje was de allerlaatste kans van ons eerste ICSI traject.
Ben nu 21 weken zwanger en merk dat t hele Corona toch wel meeweegt bij het zwanger zijn.
ben wel heel benieuwd hoe anderen dat ervaren.

GRoetsjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven