zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rucio wat fijn dat alles goed is. Deze hobbel ook weer gepasseerd!

Flipje heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooie echo.

Angel dankjewel! Ik ben hier erg blij mee, maar wel onder voorbehoud.
Alle reacties Link kopieren
Rucio schreef:
25-06-2018 13:54
Onze baby is helemaal goedgekeurd!
Wow!! Wat een lekker nieuws! :cheer: :jump: :cheer2: :angel: Gefeliciteerd!

Flip: succes morgen!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom heel even snel reageren want er gebeurt van alles hier!! :)

@Zizo: Wooh, dat zijn wel mooie strepen hoor! Bij mij waren ze ook niet super donker in het begin, helemaal bij ons meisje was er op 13 dpo nog net een streep te zien en liep toen pas langzaam op. Ik denk dat ik pas met 5.5 week zwangerschap een knaller had. Maar dat zei verder helemaal niks. Super spannend nu!! Morgen weer testen?
Ik voelde overigens ook niks.

@Flip: Vandaag de 20 weken GUO, hoop straks mooi nieuws te lezen!! :)

@Rucio: Jaaa wat fijn dat alles goed is met jullie mannetje!! Weer een mooie mijlpaal.

@Twin: Vreselijk zeg dat je je zo voelt... lijkt me echt moeilijk. Ook genieten zit er dan niet echt bij. Veel sterkte.

@Selin: jij bent de eerstvolgende!! Hoe gaat het met je? Al met verlof denk ik?
En Dreamer en Lily ook of niet?

Ik duim ook voor Zot!!

Hier alles goed!
Alle reacties Link kopieren
Ons meisje is ook goedgekeurd vandaag! :cheer2:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ook hier gefeliciteerd Flipje!! Wat onwijs mooi dat het zo goed gaat!

En Boulu, ik kom me voorzichtig melden hier...
Alle reacties Link kopieren
Flipje, wat heerlijk om te lezen! Zo blij voor je.
Alle reacties Link kopieren
Flipje wat onwijs goed nieuws! :sun: :cheer2: :high5:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieverds!! Zo blij nog steeds.

Boulu hoe is het nu verder met jou?? Het komt echt dichtbij nu hè. Ik hoop dat je toch kunt genieten.

En flipje yeahhhh jij ook goed nieuws gelukkig! :heart: we kunnen nu aftellen hè, het blijft spannend maar ik voel me een stuk zelfverzekerder. Jij ook? Ik heb gisteren een muur in zijn kamer geverfd, heb jij al iets aan het kamertje gedaan?

Zot wat ontzettend fijn dat je een licht streepje hebt! Gefeliciteerd.

Eindelijk weer wat mensen hier erbij, super leuk. Dat er nog maar veel mogen volgen.
Alle reacties Link kopieren
Wegens onzekerheid vanochtend maar weer getest. De streep is veel duidelijker dan eergisteren. Voor nu dus weer gerustgesteld. Langzaamaan komt het besef dat ik weleens echt zwanger kan zijn. Toch maar weer een foto met jullie delen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Woohooo Zizo! Dat ziet er fantastisch uit!! Gefeliciteerd hoor! Dit zijn prachtige testen die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten :thumbsup:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Zizo!! Wat een mooie streep!! Echt heel duidelijk hoor. Je zit nu op 17 dpo toch? Helemaal prima hoor.

En ook nog heel blij voor Flipje!!

Hopelijk snel meer mooi nieuws van het andere topic.
Zizo, dat is een duidelijk oplopende streep! Gefeliciteerd!

Flip, wat fijn dat jullie meisje is goedgekeurd!!!
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat een mooi oplopende streep!!!
Moest lachen om je zin ‘langzaamaan komt het besef dat ik weleens echt zwanger KAN zijn’. Meid je bent gewoon echt zwanger :cheer: :cheer: :cheer: Zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
27-06-2018 07:49
Afbeelding
Oh wauw Zizo, die is top!! :cheer2:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Weija schreef:
27-06-2018 08:51
Zizo wat een mooi oplopende streep!!!
Moest lachen om je zin ‘langzaamaan komt het besef dat ik weleens echt zwanger KAN zijn’. Meid je bent gewoon echt zwanger :cheer: :cheer: :cheer: Zo fijn!
Haha, ja inderdaad! Het ongeloof is erg groot. :facepalm: :whoops:

Weija ik ben nu 17 dpo. Morgen mag ik het zkh bellen. Ik ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat. Ik zit ook in de scratch studie. De scratch had ik begin februari, maar alle zwangerschappen in de 12 mnd erna worden meegenomen in het onderzoek. Daarom krijg ik volgens mij extra echo's, maar dat weet ik niet meer zeker.
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat spannend dat je morgen het ziekenhuis gaat bellen. Gevoelsmatig is dat weer een stapje verder, zeggen dat je zwanger bent.
Ik snap je ongeloof/ onzekerheid trouwens heel goed. Ik denk iedereen hier. De verlengde wachtweken naar de eerste echo toe zijn ook verrekte spannend en duren eindeloos lang.

Alleen maar fijn als je extra echo’s krijgt ivm de scratch studie.
Alle reacties Link kopieren
@Zizo van harte gefeliciteerd!!! Zo herkenbaar je ongeloof en onzekerheid. Je bent gewoon zwanger! De verlengde wachtweken zijn indd zenuwslopend, hou vol! En hoop op mooie berichten van je hier.

@Flipje en @Rucio, van harte gefeliciteerd, fantastisch nieuws! Wat een feest.

Merk dat ik heel lang vergeten ben hier te kijken sinds ik in de FB groep zit, maar t is evengoed fijn om hier ook wat uitgebreidere updates van jullie te lezen en natuurlijk de berichten van nieuwe instroom en mensen die niet aan FB doen. Zal wat vaker komen buurten!

Hier alles prima de luxe trouwens, dik 14 weken inmiddels en letterlijk dik want buik groeit al flink (ben een klein propje dus dij snel uit) 😉.
Alle reacties Link kopieren
O en las ook het bericht van @Twin, dikke knuffel meid en veel sterkte. Wat ontzettend naar dat je nu ook nog zoveel pijn hebt, je krijgt het echt enorm voor je kiezen. Echt heel heftig en kan me voorstellen dat t soms moeilijk is om je op t einddoel te blijven richten.

Wel fijn dat je de baby voelt en hoop dat er meer goede dagen mogen volgen voor je!
Ik kom hier even juichen!

Zizo super mooie testen :cheer2: :cheer: :cheer2:

En ook gefeliciteerd voor Flipje en Rucio :high5: die 20 weken echo is toch ook altijd spannend, zo fijn dat het goed was

Zot, ik hoop dat je testen mooi blijven oplopen! Ik hoop het zo voor je :yes:

(en dat we maar snel voor de andere dames in het ivf topic ook de juichpoppetjes tevoorschijn mogen halen!)
Alle reacties Link kopieren
Dubbeltje wat fijn om te lezen dat jij al op 14 weken zit. En je buik begint al te groeien. Wow!

Flipje ik vind het echt fijn om te lezen dat het bij jou ook zo verliep.

Boulu, Weija, Sofie, Fruity en Baggal, dankjewel voor jullie lieve berichtjes.

Vanochtend fertiliteitsafdeling gebeld. Zij rekenen pas vanaf dag na terugplaatsing. Volgens telefoniste ben ik nu 4 weken +1 dag. Ik vind dat vreemd, want mijn cryo was zeker drie dagen oud. Maar ach, wat maakt het uit. Op 18 juli heb ik de eerste echo. Nu dus in de verlengde wachtweken.
Zot ik las dat jij op 17 juli de eerste echo hebt? Spannend hoor, we gaan gelijk op.

Ik hoop dat er weer een hausse aan positieve testen komt.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even juichen? Vandaag 20 weken! :cheer:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer2: :cheer:
Ik juich met je mee Flip. Het is je/jullie zo ontzettend gegund. Kun je er een beetje van genieten?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, dat lukt wel.
Alleen errrrrrg druk op mijn werk maar dan is het tenminste lekker snel oktober/november! :-)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
:cheer: ik juich ook mee! :cheer:

Flipje wat fijn! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Jeej Flipje! :cheer: :cheer: :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven