zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nee toch Zizo, wat erg voor jullie! Heel veel sterkte toegewenst.. :rose: :'(
Alle reacties Link kopieren
Ach nee Zizo, wat vreselijk!! Ik schrik ervan. Weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor jullie!!
Na zo'n tijd zwanger en dan dit...
Heel veel sterkte, liefs!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zizo
Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht..... heel heel veel sterkte samen. :hug: :hug:
Lieve Zizo,
Wat schrik ik van je bericht, zo onverwacht.... Heel veel sterkte samen, wat een verschrikkelijk verdrietig bericht...
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me leeg. Ik moet dit echt verwerken. Jullie reacties zijn zo lief. En ook de schrijfsters hier weten maar al te goed wat dit is.
Ik hoop te kunnen slapen en het embryo thuis te kunnen verliezen. Ben zo bang dat het op het werk of zo gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Zizo, ik las en reageerde al op het andere topic maar ook hier in deze een hele dikke knuffel. Ik vind het zo ontzettend verdrietig voor je...

Meiden ik zit in een giga project met werk en hier in een vreselijke hittegolf met record temperaturen - ik reageer na het weekend wat uitgebreider!
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
03-08-2018 23:06
Ik voel me leeg. Ik moet dit echt verwerken. Jullie reacties zijn zo lief. En ook de schrijfsters hier weten maar al te goed wat dit is.
Ik hoop te kunnen slapen en het embryo thuis te kunnen verliezen. Ben zo bang dat het op het werk of zo gebeurt.
Ter 'geruststelling' hiervoor..... toen ik het vruchtje van 9w verloor had ik daaraan voorafgaand urenlang behoorlijk heftige krampen. Het viel er absoluut niet zomaar opeens uit.
Ik was er ook erg bang voor, want ik wilde het graag nog opvangen en bekijken. Dat is uiteindelijk wel gelukt.
Dat was bij mij trouwens na +/- 4-5 weken afwachten.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Zizo: wat ontzettend verdrietig!! Ik ben gister terug gekomen van vakantie en lees het nu pas. Wat verdrietig en zo onverwacht na een goede 12 weken. Was je eindelijk zwanger... behoorlijk onverteerbaar :hug:

Zot: wow - jouw vriendinnen snappen het echt niet he?! Ik denk dat sommige mensen ook maar moeilijk begrijpen dat het verdriet om F. na 6 maanden niet minder is of zo. En het is gewoon onwijs pijnlijk als ze daar dan niet bij stil staan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jeetje Zizo, wat verschrikkelijk rot :hug:
Neem de tijd om dit te verwerken, het heeft bij mij wel echt even geduurd voor ik er weer bovenop was (zelfde verhaal, hartje gestopt met 9 weken).
Ik vind het altijd extra zuur als iemand er zo veel moeite voor gedaan heeft zoals wij hier.

Zot, lekker zeg van je vrienden. Ik had stiekem gehoopt dat het een positieve ervaring zou zijn, maar dit is wel een domper zeg. :Hug:
Ik hoop dat je er zelf niet te veel last van hebt en het een beetje kunt loslaten. Ik duim voor jullie aankomende poging!
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat erg voor je! Vreselijk....

Hier gisterochtend vroeg bevallen van onze lieve mooie zoon!
Vrijdag middag al weeën wat ik aanzag voor voorweeën. In de avond zakte deze om vervolgens rond 1u weer weer te beginnen. Om 2u vlos gebeld want werd toch wel erg serieus. Toen ze er binnen 15 min was had ik 3 cm ontsluiting. We zijn een uur later met 4cm naar zkh gegaan. Daarna 2 uur over 1 cm gedaan, toen zakte de moed me in de schoenen. Ik had zulke pijnlijke beenweeën en zag er niet meer overheen dus pijnstilling gevraagd. Hiervoor moest eerst een halfuur lang hartfilmpje worden gemaakt om te kijken of de kleine het zou aan kunnen. Ze hebben toen mijn vliezen wel gebroken en hierdoor in een weeënstorm terecht gekomen. In 30 min van 5 naar 10 cm. Dat was zo heftig! In 3 persweeeën was hij er! :heart:
Alle reacties Link kopieren
@ zizo: heel veel sterkte. Geen woorden voor. Hier ook een vriendin met een miskraam (met 8 weken). Je voelt je zo machteloos. Denk aan je

@lilly: gefeliciteerd.

Even kort voor de mensen die naar mij vroegen: Luxemburg was heel leuk. Mijn lijf werkte eindelijk eens mee dus hebben mijn mans 40ste goed kunnen vieren. Dat ik daarna afgelopen week zo goed als plat lag, heb ik maar voor lief genomen.

Afgelopen donderdag echo gehad van mijn lever en galbaas wegens de aanhoudende buikpijn. Die zien er gelukkig goed uit. Helaas geen verklaring voor de buikpijn maar wel wat uitgesloten weer.

Leg me er maar bij neer, ben nu 30 weken, dat ik het gewoon tot het eind niet leuk ga vinden en aan de medicatie moet blijven. Soms gaat het nu 4 dagen goed en dan daarna weer een aantal dagen minder met misselijk en overgeven. In het ziekenhuis kunnen ze ook niks meer doen.
Ben nog steeds 2 kilo lichter dan aan de start van mijn zwangerschap (wel dus alweer 8 kilo die ik was afgevallen erbij) en hoop dat ze dinsdag tijdens controle eens goed naar de groei kijken. Vind toch dat ik in het ziekenhuis zeer summier gezien word en krijg nooit wat te horen over de groei ofzo....

en de hitte: blegh, ben er zo klaar mee. Vandaag was wel te doen maar zie op tegen de komende 2 dagen. Als het me lukt ga ik een zwembad opzoeken.

groetjes aan iedereen en knuffels en sterkte voor iedereen die het nodig heeft! ik ga weer liggen
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, Zizo :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Lilly, ook hier: van harte met de geboorte van jullie prachtige mannetje. Hoe gaat het met je?

.
Zizo ik denk aan je en vind het zo naar voor je :( Hoe gaat het nu?

Lilly wat leuk dat jullie zoon geboren is!! van harte gefeliciteerd!!! :cheer2:
Hoe gaat het ?

Twin Het zit je zeker niet mee deze zwangerschap zeg! ik wil je zeggen dat ik je een enorme bikkel vind!! Je slaat je er kranig doorheen volgens mij!
Er komt een eind aan; die wetenschap scheelt wel denk ik ..sterkte nog!!

boulu de laatste loodjes.. wat spannend! hoe voel je je ?

Baggal Hopelijk kijken jullie terug op een fijne vakantie tijd. Hoe beviel dat zo met SA ? Eerste vakantie met zijn drietjes :) Een cruise lijkt mij ook heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Lilly & Dreamer: ook vanuit hier van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter (nu ik dit zo schrijf lijkt het net alsof jullie een stel zijn :hihi: )!

Sheela: Dit is de tweede vakantie met zijn 3-en. We zijn in Februari naar Istanbul geweest en dat ging goed. Ik vond de cruise echt super en zit er hard aan te denken om er voor volgend jaar ook een te boeken. Ik ben nu echter druk met het opruimen van spullen voor de hopelijk aankomende verhuizing. Hoe is het met jou en wanneer heb je de echo?

Duuf: Ik ga morgen naar het postkantoor :heart: :heart: :heart: !! Heel veel succes!

Piene/Flip: Kan een van jullie de tabel updaten?

Boulu: Jij bent gewoon de volgende! Yes - yes - yes!! En dat had je toch niet durven dromen een jaar geleden! Ik kijk erg uit naar goed nieuws van jou en van Mssfiddler. We schrijven al zo lang samen en dan is het zo fijn dat er prachtige zwangerschappen tot stand zijn gekomen!

Zizo: denk nog steeds aan je. Geef niet op he? Hopelijk zien we je hier weer terug :hug: ! Dikke knuffel.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lilly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat heftig zeg, maar heel fijn dat hij er nu is. Geniet van elkaar :heart:

Baggal succes met de verhuizing!

Zizo ik denk aan je, knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me weer. Zizo ik heb je wat geschreven op andere topic. Nogmaals veel sterkte.

Lilly selin dreamer van harte met jullie kleintjes. Geniet van elkaar!

Hier blij dat ik weer thuis ben rondreis was prachtig maar steeds zee- en wagenziek geweest. Ochtendmisselijkheid in de middag voor mij. Pff
Hebben vanmiddag controle hoop zo dat alles nog goed is. Verhaal van zizo hakt er hier stevig in.
Ik ga weer meer lezen zodat ik bij ben.
Alle reacties Link kopieren
Ruccio: Ik heb net SA naar de opvang gebracht en ga de conveyancer maar eens achter de vodden zitten. De hypotheek van onze koper heeft een beperkte "houdbaarheidsdatum" dus er moet even snel geschakeld worden. Ik was gister nog even in het nieuwe huis en er zit ergens een lek. Het weerhoud ons niet om het huis te kopen, alleen moet er dan een bedrag even apart gezet worden bij de koper zodat e.e.a. op zijn kosten wordt vergoed. Daar maak ik mij verder geen zorgen over overigens en ik heb aan onze koper aangegeven dat hij de kroonluchters van het nieuwe huis mag hebben. Die vind ik toch monsterlijk om eerlijk te zijn... Ik hoop zo dat het allemaal snel wordt geregeld. Verder heb ik gister even schoonmaak gehouden in mijn kast. Het irritante is dat ik nog steeds niet helemaal in sommige jurkjes pas sinds de zwangerschap maar wel het voornemen heb om dit te doen... Ik geef mezelf nog 6 maanden. Waar de meeste dames afvallen van het geven van borstvoeding had ik alleen maar honger :rofl:
Hoe gaat het met je zwangerschap Ruccio?

Twin: 30 weken alweer... je bent er bijna meis en zit gewoon op 75%. Fijn dat het weekend en de verjaardag van je man zo geslaagd waren. Zijn/Is je ouder(s) blij dat ze grootouders mogen worden? Hoe is dat contact op het moment? Hoop enorm dat de komst van jullie kindje de verhoudingen ietsje beter maakt.

Fruity: Geniet jij lekker van je verlof? Alles klaar in het kamertje voor jullie meisje?

Tinkerbell: Hoe is het met jou? Erg benieuwd.

Wanneer we eenmaal verhuisd zijn hoop ik weer eens naar Nederland te komen. De laatste keer was de combi SA bij mijn ouders niet echt een succes, maar wellicht dat het beter gaat deze keer. Ze was per slot van rekening nog niet eerder alleen met mama in een vreemde omgeving geweest...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Miekje: crosspost - heel veel succes bij de controle. Het blijft spannend, maar het verhaal van Zizo zegt natuurlijk niets over jouw echo. Snap de extra spanning, maar probeer ht echt van je af te zetten en hioelijk kun je ons zo goed nieuws brengen!

Zizo: Dikke knuffel!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Miekje heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat alles goed is. Naar hè, die misselijkheid. Moet je ook overgeven of dat niet? Sterkte!

Oh Baggal, het gaat ook niet allemaal soepel hè met die verhuizing, wat balen dat er ook nog een lek is geconstateerd. Is het ernstig of simpel op te lossen? Haha, toch maar de kroonluchters weggeven aan die kwal, wel een goed excuus om mooie, nieuwe lampen te kopen of blijven de lampen in jullie nieuwe woning hangen? Heel veel succes met alles! Met mij gaat alles goed, ik heb wonderbaarlijk genoeg al voor de derde dag op rij geen enkele (pijn)klachten! Ik snap er helemaal niks van maar wat is dit fijn zeg, nu voelt het eindelijk als echt genieten. Vandaag komt een giga bestelling binnen voor de baby, heb al zin om alles uit te pakken en een plaatsje te geven :heart:

Nog even volhouden meiden, vandaag hopelijk de laatste hete dag en dan verkoeling. Super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Rucio: Hij krijgt mijn kroonluchters niet, maar er hangen lampen in het nieuwe huis die ik lelijk vind (en de eigenaar heeft aangegeven dat hij die laat hangen). Lampen met een hoog Essex gehalte zeg maar (google the only way is Essex en je weet wat ik bedoel :-) ) We weten niet waar de lek vandaan komt, maar het zal een koop niet weerhouden. Het moet wel gefixt worden op kosten van de huidige eigenaar, maar dit staat een overdracht niet in de weg.

Wat fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt. En heel veel plezier met uitpakken van je mega bestelling! Leuk is dat he?!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Pregnancy brain.. :facepalm: lekker verkeerd gelezen. Ohhh ik heb gegoogeld, afschuwelijk. Heerlijk voor hem (6)

Fijn dat het lek in elk geval de koop niet in de weg staat, hopelijk is alles snel afgerond.

Ik wacht tot mijn man thuis is en dan samen uitpakken, het pakket is inmiddels geleverd en ik heb de bezorger gevraagd of hij het in de hal neer kon zetten omdat het zo groot en zwaar is haha.

Miekje ik hoop dat alles goed is.
@Selin en dreamer : Van harte gefeliciteerd ook nog met de geboorte van jullie kindjes!!

@Baggal: oh ja; jullie waren al met zijn drieen weggeweest naar Istanbul inderdaad!! sorry ben een beetje een zeef af en toe hier :lol:
Dat je voor volgend jaar weer een cruise overweegt zegt genoeg; het was dus geslaagd!!

Wat fijn dat jullie na al die tijd kunnen gaan verhuizen! veel succes

@Miekje; Hopelijk alles in orde bij de echo!!

Hier ook in spanning voor de eerste echo vrijdag. Heb bijna alle zw symptomen maar gelukkig geen overgeven (tot nu toe)

@Rucio: wat leuk allemaal baby spulletjes binnen gekregen!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Thanks. Alles in orde! Hartje klopt en alles ziet er goed uit. Nu afspraak maken met verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Miekje! Gefeliciteerd! :jump: :blob: :yes: :heart: :kneel: :daisy: Zo'n opluchting!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven