Zwanger, maar van wie?

13-05-2014 14:55 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Op dit moment ben ik 25.4 weken zwanger.

Rond de tijd dat ik zwanger raakte heb ik seks gehad met 2 verschillende mannen.

Nu twijfel ik over wie de vader is...

Hier even alle datums:

- nacht van 9 op 10 nov 2013 sex met persoon A.

- woensdag 13 nov 2013 ongesteld. Alleen weet ik niet meer of dit een "normale" bloeding was of minder.

- zaterdag 23 nov 2013 (overdag) sex met persoon B. (En buikpijn van eisprong?!)

25,26 en 28 nov 2013 ook sex met persoon B.

-9 dec 2013 positieve zwangerschapstest. Bij clearbluetest stond 1-2 weken. Op 13/12/13 weer clearbluetest gedaan en toen stond er 2-3 weken.

- 24 dec 2013 eerste afspraak verloskundige en via inwendige echo schatte zij mij op ong 6 weken.

- 14 jan 2014 weer verloskundige en volgens de echo was ik toen 8.6 weken. Embryo was 2.37 cm.

- 5 feb 2014 termijn echo "12" weken. Volgens de echo was ik toen 12.3 weken.

Als ik dan terug reken is de eerste dag van mijn zwangerschap 10 nov 2013, maar volgens mij vind de bevruchting pas +- 2 weken later plaats dus dat zou dan op 24 nov 2013 zijn geweest. Dus dat zou betekenen dat ik van persoon B zwanger ben denk ik?!

Klopt mijn berekening? En kan het niet zo zijn dat de termijn echo verkeerd is berekend? Of dat het kindje een groei achterstand had/heeft van 2 weken ivm dat ik nog rookte?! en ik dus toch van persoon A zwanger ben?

Ik weet dat alleen een dna test 100% zekerheid kan geven maar graag toch jullie mening.
Maar 1 reactie is hier gepast... helemaal na de uitleg.
quote:moni1973 schreef op dinsdag 13 mei 2014 15:20 Vooral de zin: ik weet niet of er toen een condoom is gebruiktIk gok van niet.
Dit topic is toch al geweest? Of heb ik dit op zwangerschapspagina gelezen? In ieder geval: iedereen zei man B. Was dat niet wat je wilde horen, nieuwemamma, dat je het (hier) opnieuw vraagt?
Maar goed.

Ik zou de bevalling afwachten en kijken wat de ractie van beide heren is. Als ze allebei écht niet met jouw baby te maken willen hebben wordt het nog lastig om een DNA-test te doen.

Ik wens jou veel sterkte en vooral wijsheid toe.
To als je niet wilt dat mensen op basis van halve informatie over je oordelen, moet je het hele verhaal vertellen. Met de halve info uit de openingspost had je op deze reacties kunnen rekenen.

Tip: vraag aan je rebound of er een condoom is gebruikt? Misschien heeft hij nog wel herinneringen aan die nacht. Dan heb je nog geen zekerheid, maar wel een grote of minder grote kans.
quote:gelukkigleven schreef op 13 mei 2014 @ 15:21:

[...]

Ik gok van niet.
Het is lekker simpel, wie van beide 'heren' dan ook de vader is, of ze zich wel of niet met het kind en de opvoeding bezig willen zijn, één is er verantwoordelijk en zal dus financieel moeten bloeden...

Dat je je eigen verantwoordelijkheid ook moet nemen is een andere zaak... pfff 25,4 week zwanger... een week heeft 7 dagen, 0,4 week is 2,8 dagen... Nou ja, laat ook maar, heb je alle babyspullen al in huis? De babykamer al op orde? KDV geraadpleegd? Hulp voor de eerste dagen geregeld? De soos op de hoogte gebracht dat er gezinsuitbreiding komt? Of je werkgever al verteld dat je zwanger bent en verlof wilt?
Ik denk dat je zwanger bent van je ex.

Succes d'r mee.

Bizar ook trouwens, dat zo'n vent akkoord gaat met een kindje willen terwijl hij niet zeker is van zn relatie. En ook bizar dat je zo dronken in bed beland bent met iemand dat je niet meer weet of je met of zonder condoom hebt geneukt.
Ik denk dat je er gewoon van uit kan zijn dat je zwanger bent van persoon B. Het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat het alsnog van persoon A is helemaal omdat je gewoon een bloeding hebt gehad op het moment dat je menstruatie zou zijn geweest als je dat berekent met hoever je in je zwangerschap bent. http://www.babybytes.nl/zwangerschapsverloop/08/22/2014 Hier zie je alle dagen van je zwangerschap, week twee is dus rond je ovulatie. Dat komt niet eens in de buurt van wanneer je seks hebt gehad met persoon A. Dus het zou mij heel bijzonder lijken als het toch van persoon A is.
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 mei 2014 @ 15:01:

Kansloos echt waar. +1
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
quote:choilleich schreef op 13 mei 2014 @ 15:24:

Het is lekker simpel, wie van beide 'heren' dan ook de vader is, of ze zich wel of niet met het kind en de opvoeding bezig willen zijn, één is er verantwoordelijk en zal dus financieel moeten bloeden...

Dat je je eigen verantwoordelijkheid ook moet nemen is een andere zaak... pfff 25,4 week zwanger... een week heeft 7 dagen, 0,4 week is 2,8 dagen... Nou ja, laat ook maar, heb je alle babyspullen al in huis? De babykamer al op orde? KDV geraadpleegd? Hulp voor de eerste dagen geregeld? De soos op de hoogte gebracht dat er gezinsuitbreiding komt? Of je werkgever al verteld dat je zwanger bent en verlof wilt? zo wordt gerekend binnen zwangerschap: 25.4 = 25 weken en 4 dagen. Dus niet een deel van een week. Ff ter info
Hoe dommer het volk hoe meer kinderen gaat ook hier weer op.

We deevolueren weer rap richting de apen op deze manier als mensheid!
Ik zeg DNA test na geboorte en als ex de vader is zal hij betalen. Tot de koter 18 is. Wie denkt die lul wel niet dat hij is?!? Je na zes jaar zo behandelen en het ongeboren kind erbij: die is gek...
quote:markovic schreef op dinsdag 13 mei 2014 15:44 Hoe dommer het volk hoe meer kinderen gaat ook hier weer op.

We deevolueren weer rap richting de apen op deze manier als mensheid! Die maken zich vast ook niet druk om anticonceptie.
Ik denk van C die je vergeten bent

Bij dit soort topics, waarbij de kanshebber een nieuwe vriendin heeft, geloof ik het "oeps" nooit zo. Heel bijzonder altijd!,
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:luffy22 schreef op 13 mei 2014 @ 15:37:

Ik denk dat je er gewoon van uit kan zijn dat je zwanger bent van persoon B. Het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat het alsnog van persoon A is helemaal omdat je gewoon een bloeding hebt gehad op het moment dat je menstruatie zou zijn geweest als je dat berekent met hoever je in je zwangerschap bent. http://www.babybytes.nl/zwangerschapsverloop/08/22/2014 Hier zie je alle dagen van je zwangerschap, week twee is dus rond je ovulatie. Dat komt niet eens in de buurt van wanneer je seks hebt gehad met persoon A. Dus het zou mij heel bijzonder lijken als het toch van persoon A is.Behalve dan dat het toch misschien bijzonder is en de baby na de geboorte op meneer A lijkt..... TO kan zich het gewoon niet veroorloven om zich stil te houden tegen over de andere persoon. Deze heeft ook het recht om te weten dat hij mogelijk vader wordt.
Als ex niet wil meewerken aan een DNA test zal je deze af moeten dwingen via de rechter.
Djin: die gast heeft hem er zonder rubber ingehangen he... Ze heeft hem het mes niet op de keel gezet ofzo. Waarom zo naar tegen TO?
quote:yoshe schreef op 13 mei 2014 @ 15:48:

[...]

Behalve dan dat het toch misschien bijzonder is en de baby na de geboorte op meneer A lijkt..... TO kan zich het gewoon niet veroorloven om zich stil te houden tegen over de andere persoon. Deze heeft ook het recht om te weten dat hij mogelijk vader wordt.De mannen zijn sowieso al op de hoogte toch?
Dus je ex komt terug. Je gaat gelijk weer een week de sterren van de hemel neuken voor een kind en hij vertrekt vervolgens weer na die week.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maakt het uit van wie het is? Ze willen er beide niets mee te maken hebben.

Uitgaande van de standaard berekeningen, ben je zwanger van je ex (dat was toch B?).

En inderdaad; geen handige situatie. Heb je een abortus overwogen toen je de positieve test in handen had?
Mijn god, je weet niet eens of er een condoom gebruikt is? Dan moet je wel verschrikkelijk dronken zijn geweest... En dat je daarna ook zo maar weer - onbeschermd - met je ex het bed induikt. Onbegrijpelijk. Maar doe een DNA test, dan weet je het. En dan? Als het toch van die scharrel blijkt te zijn?
Jeetje, dat arme ongeboren kind. Twee potentiele vaders die er allebei niks van willen weten, en een moeder bij wie de kinderwens kennelijk zo sterk is dat die wetenschap niet heeft geleid tot het vroegtijdig afbreken van de zwangerschap.

Echt, waarom?? Ik moet al huilen achter mijn beeldscherm als ik me even in het leven van dat kindje verplaats. Drie volwassenen die een reeks aan keuzes hadden om dit te voorkomen, ik vind het zoooo onvoorstelbaar allemaal.
Wat is er in vredesnaam aan de hand vandaag op het Viva forum? Zelden zoveel dommigheid op 1 dag bij elkaar gezien.

Ik begrijp echt niet, dat mensen zo ontzettend slordig met zaken als anticonceptie omgaan. Ik kan er niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven