**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Die is 8 a 9 dagen. Utrogestan vorige keer alleen gebruikt bij ivf. Dat had meteen resultaat! Dus heb daar wel vertrouwen in. Ja gaan dit keer kamperen. Best aso alweer weg☺️.
Gaan jullie nog weg deze zomer?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Sammie, heerlijk weer vakantie! Genieten toch! Inderdaad wel erg korte lf, dat helpt in ieder geval niet mee om zwanger te worden lijkt me. Vanaf wanneer willen jullie gaan beginnen met het ivf traject? Fijn dat je al wel een beetje weet hoe ze het dan aan gaan pakken. Heb je er vertrouwen in?

Snowy ik kan me voorstellen dat je hoopt op een spontane zwangerschap, die kans lijkt me nu ook zeker groter als je cyclus regelmatiger is. Wie weet. Ziekenhuis kan altijd nog, fijn dat ze geen lange wachttijden hebben in ieder geval!

Ik wacht tot zaterdag met testen. Voel tot nu toe niks, ben gelukkig goed afgeleid deze week. Aankomend weekend is er een groot feest waarbij ik help in de organisatie. Dus een lekker drukke week! Hopelijk gaan de laatste paar dagen snel, die zijn voor mij meestal juist killing!
Sammie dat is dus best kort! Alles onder de 10 dagen is ook meestal te kort voor evt innesteling dacht ik?
Dus hup pillen erin volgende keer ;-)

Wij hebben ook alweer bijna vakantie haha.. nog geen idee of we er nog een paar dagen tussenuit gaan.

Heytan fijn dat je zoveel afleiding hebt deze periode! Vliegt ze tijd wat sneller voorbij. Nog 2 daagjes geduld dus! Zou je zaterdag al ongesteld moeten zijn of test je wat eerder dan Nod?
Alle reacties Link kopieren Quote
En heytan? Al getest?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Ik was ookal benieuwd
Alle reacties Link kopieren Quote
Net getest. Blanco. K*t! Ik was zo zeker van mijn zaak :'( vandaag 1 dag overtijd. Baal echt heel erg. Ronde 6 mislukt dus...
Oneee wat balen zeg! Helemaal als je overtijd bent dan heb je nog meer hoop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het gaat inmiddels al wel weer een beetje. Ik baal vooral van de timing, de hele vakantie staat nu op zijn kop. En inmiddels ook nog niet ongesteld, dus we kunnen ook nog geen plannen maken verder. Nouja, hopelijk breekt het alsnog snel door dan.

Hoe is het met jullie dames?
Ah nee ook nog niet ongesteld.. hoeveel DPO zit je nu? Dat wachten helemaal rot als je weet dat er niets zit.

Hier nog steeds in afwachting op een eisprong. Zal vast nog ff op zich laten wachten. Ik wacht deze cyclus nog af en als die weer langer is ga ik de stap zkh ook zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit op 16 dagen na iui. Ik wacht het nog wel ff af. Het stomme is dat ik wel wat symptomen lijk te hebben, om de mindfuck compleet te maken. Maar ik geloof echt niet dat ik zwanger ben hoor, dan had die test op zijn minst een heel licht streepje moeten hebben. En dat had hij niet. Dus nog maar even afwachten, ik denk dat het komt door de duphaston.

Op welke cyclusdag zit jij nu dan Snowy? Doe jij ovulatietesten?
Ik zal voor je duimen dat het niet te lang duurt. En zo wel, fijn dat je dan hebt bedacht on naar het zkh te gaan weer. Nou niet fijn natuurlijk, hopelijk os het gewoon niet nodig. Maar wel fijn dat je een plan hebt ofzo. Geeft misschien weer wat houvast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje heytan wat balen zeg. Had ook zulke goede hoop voor jullie. En ook echt irritant als je dan ook niet ongesteld wordt. Wat waren jullie plannen voor de vakantie?
Ik hoop dat je eisprong snel komt snowy.
Hier alles goed. Laatste dagen werken. Wel echt nog veel te doen. Zit nog voor eisprong. Die komt denk ik ergens komende week.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Waarvoor gebruik je Duphaston? Heb je van jezelf ook een korte lf dan?
Maar idd wat een mindfuck als je wel symptomen hebt en dan negatief, en dan durf je nu natuurlijk niet meer te testen en wil je gewoon direct ongesteld worden.. hopelijk is het er inmiddels!

Ik zit nu op dag 15. Gebruik geen ovulatie testen oid. Werkte eerst niet kreeg altijd een 2e donker streepje. Schijnt met pcos ook niet zo goed te werken. Bij de kortste cyclus had ik op dag 19 eisprong. Voel de ovulatie wel redelijk goed aankomen sinds de zwangerschap. Dus let daar maar goed op.

Sammie jij ook nog paar daagjes werken, hier ook en dan vakantie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sammie heb je je eisprong al gevonden/gehad?

En Snow bij jou? Inmiddels al een teken van een ovulatie?

Die duphaston kreeg ik ter ondersteuning. En ter voorbereiding op de ivf, dan moet je het sowieso gebruiken? Dit was in ieder geval het voorstel /beleid van onze kliniek.
Inmiddels nog steeds niet ongesteld. En vanochtend wederom een negatieve test. Dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, maar wat het dan wel is?
Ondertussen ben ik zo labiel als een aardbei, dat helpt ook niet mee. Net ff een flinke huilbui gehad, dat lucht wel weer even op. Dus nog maar in de wachtstand hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je t ziekenhuis niet bellen heytan, om te vragen wat handig is? Evt bloedtest? Wel echt hinderlijk hoor.
Gaan jullie dan hierna meteen over op ivf of nog een keer iui.
Hier nu wel vruchtbaar slijm, dus t zit er snel aan te komen vermoed ik.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Sammie!
Ik heb vanmiddag even contact gehad met de kliniek. Het kan 1 tot 2 weken duren voordat het op gang komt. Maar toevallig brgin ik nu wat buikpijn te krijgen, dus wie weet komt het nu nog aanzetten..
Ah zo! Bij jullie dus Duphaston ipv utrogestan. Maar wel echt heel vervelend dat je nu maar moet wachten en het zolang kan duren voordat je ongesteld wordt..

Hier lijkt alles nog rustig. Voel nog geen steekjes oid. Verder ook nog geen slijm. Wachten nog maar ff af, is ook nog vroeg vergeleken met de andere eisprongen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inmiddels ongesteld , jeuj! Ja duphaston inderdaad ipv die bolletjes! Dus op zich wel fijn. Behalve dit ;)

Succes met wachten nog ff Snow! Hopelijk duurt het niet heel lang!
Fijn dat het inmiddels is doorgebroken!
Ga je nu wel verder met de volgende ronde?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee deze ronde ff pauze. Ook omdat we qua timing erg slecht zitten nu. Maar wel even fijn zo..nu even genieten van de vakantie.
Nou idd even lekker genieten van de vakantie? Gingen jullie nog weg?

Hier denk ik rond eisprong te zitten, voel al wat dagen steekjes met momenten. Benieuwd of het zo is, dan weer een kortere cyclus vergeleken met de laatste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zou mooi zijn snowy. Hier ook net na eisprong vermoed ik.
Wel even fijn heytan een rustmaandje. Fijne vakantie.

Wij gaan morgen weg voor 3 weken. Denk niet dat ik heel veel op forum kom.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Fijne vakantie Sammie!
Samen dus waarschijnlijk op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, jullie gaan gelijk op.
Heel beel plezier Sammie, waar gaan jullie ook alweer naar toe?

Wij zouden op vakantie gaan, maar door de hitte hebben we besloten thuis te blijven. Comfortabel in ons relatief koele huisje ;) we hebben een zwembad gekocht en vandaag opgezet in de tuin. We passen er makkelijk samen in, dus we vermaken ons wel.

De pauze is prima, nu even geen hormonen en afspraken en alles wat erbij komt. Maar vooral genieten van onze kleine man en elkaar. Alle tijd voor leuke uitjes. Het is wel even goed zo.

Snowy, heb jij je eisprong al gehad denk je?

Veel succes met wachten, wie weet is het deze keer raak! Ik duim weer!
Pff goed warm geweest hier in het zuiden! Blij dat het nu weer wat gaat afkoelen! Jullie dus lekker genieten thuis Heytan!

Hier dacht ik deze week een eisprong gehad te hebben (hoge bmm en slijm) maar heb nu ineens bloedverlies, best veel... geen idee wat dit nu weer is.. zit pas op dag 26 dan zou ik op dag 10 een eisprong gehad moeten hebben (lange lf)..
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey meiden, hoe is het? Laatste dagen van de wachttijd toch?

Hier is redelijk onverwacht al mijn menstruatie doorgebroken. Al dacht ik dus al mijn eisprong gevoeld te hebben op dag 9. En nu op dag 20 al een menstruatie. Nouja. Dan zijn we er ook maar weer snel vanaf. Morgen bellen voor een afspraak, hopelijk door naar ronde 7 iui. Ik had trouwens geen enkele hoop, want ik was net een paar dagen weg rond de eisprong. Dat maakte deze ronde wel heel relaxed. 0 hoop is ook 0 valse hoop en stress haha!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven