Zwanger na verwijderen spiraal

05-09-2017 13:43 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een leuk, gezellig en klein topic over het zwanger worden na het verwijderen van een spiraaltje
anoniem_134406 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 11:40
85.94% gewijzigd
Be happy and smile!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Het zou kunnen met de cyclus die ik ong had met de ap.. dat wisselde ook per maand. Dus ik wacht volgende maand maar af! Ondertussen (als ik niet meer vloei) rustig verder 'klussen'.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook snel na het verwijderen een bloeding maar die duurde maar twee dagen. Later werd ik wel ook weer die periode ongesteldheid dus misschin toch wel al menstruatie geweest. Ik heb sowieso eerst een paar maande veilig geklust zodat ik een duidelijk beeld van mijn cyclus heb.
Alle reacties Link kopieren
Heb idd nu al geen bloeding meer. Dus toch van verwijderen spiraal gok ik.
Vind t wel heel spannend!

wat knap dat jullie het eerst veilig hebben gedaan! Dat geduld kan ik niet opbrengen :')
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend was vooral heel sterk haha. Die herinnerde me er steeds aan, weet je nog wat we hadden afgesproken? 2x een normale cyclus
waarom wil je 2x een normale cyclus eigenlijk ? een spiraal verstootd in principe je cyclus niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn spiraal periode nooit ongesteld geweest dus wist mijn cyclus niet. En nu weet ik wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden of niet (dat zou nog mooier zijn)
Alle reacties Link kopieren
Mm ik heb tot vandaag toch wat gevloeid. Hoe is het hier met iedereen??
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Hier alles goed. Ik wacht op mijn nod, die is zaterdag.. Ben benieuwd. Kan eigenlijk niet geloven dat het meteen raak is, ga er ergens ook niet vanuit. Maar het is wel lastig, want voel me sinds woensdag al niet top. Ik heb ineens vage klachten, hoofdpijn, duizelig, misselijk en vorige week had ik steken/krampen links onderin mijn buik. Het is lastig om dan niets op te zoeken en te denken ‘zal het dan toch?’ Ik mag van mezelf, als ik niet ongesteld word, pas zondag testen..

We zullen zien!

Appelflap; jij bent ongesteld geworden? Heb je dan een kortere cyclus?

Leonier; jij hebt woensdag je nod toch? Voel je als iets aankomen of nog niks?

Thisisme; wanneer is jouw nod of had je nou net je spiraal verwijderd? Sorry, weet het even niet meer..
Alle reacties Link kopieren
M2017; ik heb een iets langere cyclus volgens mij!

Spannend voor jou! Wanneer heb je spiraal laten verwijderen? Ik zou zelf ook mezelf dwingen later te testen :')

Mijn NOD staat nu op 20/21 nov. Nog even wachten dus :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar dagen zere borsten dus wie weet. Mijn nod is maandag dus het lijkt me wel vroeg voor eventuele symptomen dus probeer mezelf niet te gek te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ah oké! Ik heb half augustus mijn spiraal laten verwijderen. Een week later had ik een bloeding en eind sept, begin oktober had ik mijn echte menstruatie. Ben benieuwd! Voor jou ook spannend dus! :)
Ik duim voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend trapkast! :)
Alle reacties Link kopieren
Helaas vandaag ongesteld geworden. Paar dagen eerder dan ik verwacht had dus op naar de volgende ronde.
M2017 hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ook volgens mij. gisteravond vloeide ik wat roze ‘bloed’, dus ik denk dat het vandaag door gaat zetten.. Ik ga dus ook voor de volgende ronde!
spannend!! spiraal is er nu ruim 2 weken uit, benieuwd hoe mijn cyclus eruit ziet en wanneer ik ongesteld word
Alle reacties Link kopieren
Weer terug van vakantie dus ik kan weer mee schrijven! Volgende week is mijn ovulatie en ik hoop dat het dan raak mag zijn. Dan zou mijn menstruatie op 16 november moeten uit blijven. Ik zie dat er meer mensen rondde tijd zitten. Voor degene die wachten op de volgende ronde...Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu om en nabij de ovulatie! Mijn eerste zit op 't wachtbankje' komt eraan.
Dus we klussen vrolijk verder!

Hoe is het hier met iedereen?

Kaida fijne vakantie gehad?
Alle reacties Link kopieren
Oe appelflap voor ons beide even spannend dus. Het wordt mijn derde Wacht bankje...

Kaida fijne vakantie gehad?
[/quote]

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Even afleiding, maar nu terug naar het gewone leven.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik heb het echt onwijs druk de laatste weken en vind weinig tijd om nog actief op het topic aanwezig te zijn. Ik lees alles en hou ook alles bij, het lukt alleen niet om actief te reageren.

Even een korte update van mijn kant. Afgelopen vrijdag ongesteld geworden na een cyclus van 30 dagen. Vandaag vloei ik al niet meer dus op naar ronde 2 ! Nieuwe NOD staat op 26 november.

Heeft 1 van jullie tips over hoe ik de tabel aan moet passen? Het lukt me niet hahah oeps...
Be happy and smile!
leonier schreef:
31-10-2017 14:05

Heeft 1 van jullie tips over hoe ik de tabel aan moet passen? Het lukt me niet hahah oeps...
Zit er rechtsboven de openingpost geen logo om het aan te passen? Jij zou dat moeten kunnen zien..
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
31-10-2017 14:33
Zit er rechtsboven de openingpost geen logo om het aan te passen? Jij zou dat moeten kunnen zien..
Ja dat staat er, maar voor de tabel staan er dan allemaal tekens en niet gewoon de tabel zoals afgebeeld in het geplaatste bericht. Ik ga nog wel even op onderzoek uit. En anders maar opnieuw maken elke keer als er iemand bijkomt denk ik..
Be happy and smile!
leonier schreef:
31-10-2017 16:37
Ja dat staat er, maar voor de tabel staan er dan allemaal tekens en niet gewoon de tabel zoals afgebeeld in het geplaatste bericht. Ik ga nog wel even op onderzoek uit. En anders maar opnieuw maken elke keer als er iemand bijkomt denk ik..
En een regel kopiëren en dan de gegevens aanpassen? En is dat op je pc of telefoon? Kan ook nog schelen..
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
31-10-2017 16:55
En een regel kopiëren en dan de gegevens aanpassen? En is dat op je pc of telefoon? Kan ook nog schelen..
Het werkt heel vreemd haha. Ik kan geen extra regel toevoegen in de tabel. Ik denk dat ik maar even een nieuwe ga maken ;) Ik doe het op de pc. Met telefoon lukt het helemaal niet hahaha
Be happy and smile!
Alle reacties Link kopieren
Heej Dames,

Ik lees al even stiekem mee bij jullie.😊
Ik ben Elise 29 jaar en heb op 28 sep 2017 mijn spiraal na 3,5 laten verwijderen. 1okt werd ik ligt ongesteld voor 5dagen. Ik heb 13okt mijn eisprong gevoeld (denk ik, volgens mijn app zou het ook rond die datum zijn)

Voor mijn spiraal had ik een regulieren ongesteld heid en zou ik dus afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden met een cyclus van 28 dagen... echter ben ik het nu nog steeds niet... wij hebben zondag (middag) een kruidvat test ( 2 voor 10euro, nee niet die van 2 voor 5) echter was deze negatief.. We waren best wel een beetje teleurgesteld, dit zeker omdat na mijn eisprong buikkrampjes, pijn in Mn lies en moe was...

Nu dus nog steeds niet ongesteld.. Ik wilde jullie oordeel hier graag over horen.. zeker omdat niemand in onze nabije het weet en Mn man, tja mannen hahaha

Thnx alvast voor jullie reactie en succes allemaal!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven