Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ahh meiden wat goed! Gefeliciteerd :) genieten jullie? Hoe gaat het?
Thanks Doris!

Hoe gaat het met jou en de zwangerschap?

Wij genieten veel. De gebroken nachten zijn wel echt even wennen maar het is het echt wel waard. Ben zo trots op m'n jochie! Heb een pittige bevalling gehad maar gelukkig met weinig klachten daarna. Moet echt bewust mijn rust nemen want voel me vaak zo goed dat ik geneigd ben te veel te doen, niet bevorderlijk voor het herstel dus dat moet ik echt voorkomen.
Al met al is het echt een levensveranderende gebeurtenis. Het meest vermoeiende maar mooiste dat er is, zo'n hummeltje :flirting:
Hey meiden!

Voor het eerst sinds lang dacht ik plots "hoe zou het de meiden van het forum nog vergaan" en jeetje wat hebben jullie een traject achter de rug!! Ik vond het lastig om sommige berichten te lezen, maar ook hartverwarmend dat enkelen van jullie nu ook beloond zijn met een heerlijke baby of een zwangerschap!! Doris ik vraag me af hoe het met jou nu gaat? Hopelijk ben je heerlijk zwanger!

Ik besef dat ik ontzettend veel geluk heb gehad, volgens mij was ik de eerste of toch eentje ervan die hier in het groepje zwanger was, meteen in februari al. Intussen is mijn zoontje straks gewoon al een jaar oud en dat is zo'n vreemd gevoel, wetende dat sommige van jullie maar pas bevallen zijn of er nog niet geraakt zijn...
Ik wens jullie oprecht alle liefde van de wereld toe, en hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen!!

Liefs

Alatariël
Lief, Alatariël!
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meiden, geen idee wie hier nog wel eens kijkt! Hoe is het met jullie?
Hier gaan de laatste 8 weken zwangerschap inmiddels in... Spannend!
Veel liefs :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Doris; inmiddels ben je vást al bevallen van je kindje.. hoe gaat het met jou?

Mijn zoon is intussen alweer 19 maanden oud. Wat vliegt de tijd! Ik geniet me suf

Ik realiseer me dat ik me niet veel heb laten horen hier, maar ik ben oprecht benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven