Zwanger worden juli-aug 2019

04-06-2019 16:55 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons clubje wat probeert om zwanger te raken! VOL!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Greendale 26 8 juli 2019 Eerste kindje
Suzan88 31 juli 2019 Tweede kindje
Snunnie 28 aug 2019 Eerste kindje
Evin 37 juli 2019 Eerste kindje
ReginaMills 36 juli 2019 Derde kindje
Paardenbloem88 28 aug 2019 Derde kindje
Parker 28 juni/juli 2019 Eerste kindje
Mila37 38 juni/juli 2019 Derde kindje
Ladenkastje87 31 aug 2019 Eerste kindje
_melon 29 juli/aug 2019 Tweede kindje
Wervelwindje1 32 aug 2019 Derde kindje
Saphesh 29 aug 2019 Eerste kindje
emanina 30 juli 2019 Eerste kindje
Lynntje22 27 juli 2019 Eerste kindje
DeKenau 36 juli 2019 Tweede kindje
Sjemm 29 juli 2019 Tweede kindje
anoniem_386773 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 22:23
72.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben je bang voor vervelende reacties Evin? Of vindt je het gewoon zelf heel spannend?
Alle reacties Link kopieren
Bang voor vervelende reacties (niet verwacht, te oud, jullie hebben het nu toch goed!, dat soort).
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij is het gelukt bij de tabel :)

Bij ons is het een beetje hetzelfde verhaal Greendale; we zijn al ruim 10 jaar samen en hebben ook een koophuis, dus er wordt regelmatig op niet zo subtiele wijze naar gevraagd haha.

@ Evin: ik kan me voorstellen dat je daardoor niet staat te springen om het te vertellen, wat vervelend.
parker wijzigde dit bericht op 06-06-2019 23:20
23.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het me ook maar enigszins tegenhoudt, maar zie het al voor me hoe dat kan gaan :-D

En nee Parker, maar vind het ook meer iets van onszelf. En misschien duurt het wel lang en als mensen dan al op de hoogte zijn dan steeds die vragen....nee dank u.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan me voorstellen dat dat je tegenhoudt! Vervelend dat je dat zo voelt. Als jullie er zelf maar heel gelukkig en blij mee zijn als het zover is! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ja Greendale, het is geen issue voor me hoor maar ik weet hoe sommige mensen in mijn omgeving er tegenaan kijken dus het zal mij benieuwen.
Juist heel leuk om ons erop te gaan richten, maar dat hoeft voor mij zeker niet bij voorbaat al nieuws te worden naar anderen. Des te leuker om er hier over te schrijven :)
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zijn er wel een paar mensen die het weten. Ik ben niet zo goed in dingen voor mezelf houden. Zeker omdat het sowieso wel een gespreksonderwerp was omdat ik zelf nog niet wat ik wilde omtrent kinderen. Aangezien er bij ons aardig veel verwachtingen zijn omtrent kinderen krijgen, voelde ik ook nog eens een gigantische druk. Vorig jaar zijn we getrouwd en hebben we een huis gekocht. En we komen zelf uit christelijke kringen. Daarbij wil mijn vriend (uh man, kan ik niet aan wennen haha) liever gister dan morgen kinderen. Daarom vond ik het heel fijn om het wel met vriendinnen te delen. En daarbij vind ik het ook gewoon doodeng haha.

Altijd jammer dat mensen ook altijd hun mening moeten verkondigen Evin. Maar goed niks van aantrekken!
Alle reacties Link kopieren
Maar snap dat het ook fijn kan zijn als je het deelt met een paar mensen hoor Snunnie!

Zijn jullie eigenlijk al gestopt met structurele anticonceptie (pil, spiraal)?
@Evin, zeker geen issue van maken. Maar snap je terughoudendheid in het delen nu.

Vanaf dat mijn zoon anderhalf was kregen wij regelmatig de vraag wanneer de tweede kwam. Inmiddels heeft onze omgeving het idee dat wij heel bewust voor 1 kindje hebben gekozen en vraagt niemand er meer naar. Dus verwacht een hoop verbaasde reacties ;)
Alle reacties Link kopieren
Evin, ik ben nog niet gestopt. Na onze vakantie in augustus wil ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik wilde zeker zijn (voor zover mogelijk) dat ik in de vakantie niet zwanger zou zijn 😊

Haha misschien ook wel extra leuk Suzan!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ook een goede insteek snunnie.

Ja mensen hebben echt altijd overal een mening over. Prima, maar houd lekker je mond en laat iemand in zijn of haar waarde. Hopelijk reageert iedereen uiteindelijk leuk wanneer je zwanger bent!

Ik ging op nog meer reageren maar ik weet het niet meer..pff.. weekend, hersenen uit haha.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Pff, Evin, zag nu net je topic van afgelopen zaterdag. Wat een zeiktopic is dat geworden zeg. 😘
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
07-06-2019 12:55

Zijn jullie eigenlijk al gestopt met structurele anticonceptie (pil, spiraal)?
Ik ben al twee jaar gestopt met de pil ivm veel hormoon-klachten, wij gebruiken nu enkel condooms. Deze gebruiken we nu nog. :)
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
07-06-2019 21:41
Ik ben al twee jaar gestopt met de pil ivm veel hormoon-klachten, wij gebruiken nu enkel condooms. Deze gebruiken we nu nog. :)

Maar niet voor lang.. 😬
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
07-06-2019 21:45
Maar niet voor lang.. 😬
Haha nee zeker niet! Nog een week of 4. Ik vind het wel een gek idee hoor. We zijn er al een tijd mee bezig, er echt klaar voor en we praten er ook vaak over, maar man ik vind het spannend. :D
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
07-06-2019 21:47
Haha nee zeker niet! Nog een week of 4. Ik vind het wel een gek idee hoor. We zijn er al een tijd mee bezig, er echt klaar voor en we praten er ook vaak over, maar man ik vind het spannend. :D

Ja en voor je het weet is het zo ver! De tijd gaat zo verschrikkelijk snel. Het is echt heel spannend en ook zo echt ineens, haha.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
07-06-2019 21:51
Ja en voor je het weet is het zo ver! De tijd gaat zo verschrikkelijk snel. Het is echt heel spannend en ook zo echt ineens, haha.
Haha inderdaad! Hoe meer je erover praat (en hier schrijft) hoe echter het wordt.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
07-06-2019 21:26
Pff, Evin, zag nu net je topic van afgelopen zaterdag. Wat een zeiktopic is dat geworden zeg. 😘
Haha, ja wat een ellende he! Ben al helemaal afgehaakt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt inderdaad steeds echter! Nog iets meer dan drie weken...en dan is het juli...! :P
Rare vraag misschien maar gaan jullie er dan ook maximaal voor of blijft het nog een beetje als gemiddeld? :-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mag ik ook meeschrijven?
Ik ben dekentje 26 jaar en mijn man en ik hebben een dochter van 21 maanden. (September 2 jaar)
Ik ben wel gestopt met de pil en slik ook foliumzuur.
Spannend weer:cheer:

Ik ben ook nuchter hoor, heb jullie topic al even doorgelezen haha!
Welkom dekentje!

3 weken inderdaad nog maar en dan is het al juli.. Realisatiemomentje hier :-o

Haha Evin, mijn man heeft ooit in een artikel de afkorting BMS gelezen. Baby making sex. En daarbij de tip verschil te maken tussen BMS en “gewone” seks... zoveel jaar later zit dat nog steeds bovenaan in zijn allergie (wat ik volledig begrijp):hihi:
Het moet leuk zijn en dat je er een kindje van krijgt is mooi meegenomen is zijn idee. Haha, wij blijven denk ik rond het gemiddelde zitten.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dekentje!

Ja de tijd vliegt.... ik merk wel dat het goed voor mij is om hier te schrijven. Het wordt wat echter en meer tastbaar ofzo. Dat is wel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Welkom dekentje!

Ik denk dat wij hier ook redelijk rondom ons gemiddelde blijven zitten hoor. Ik kan me voorstellen als het na een lange tijd niet lukt, dat je dan meer gaat plannen. Maar in het begin wil ik dat proberen te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Dekentje! Leuk dat je meeschrijft.

Haha ik lees mijn vraag terug en het staat er wel krom. Maar ik bedoel inderdaad hoe jullie het zien met bijv plandagen.
Die afkorting is vreselijk inderdaad weer Suzan! Laten we het vooral níet zo gaan noemen :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom dekentje!

Omg..BMS..verschrikkelijk inderdaad haha.

Hier gaan we niks plannen en gewoon niks anders doen dan normaal. Behalve foliumzuur slikken dan haha.

Mocht het echt niet lukken dan gaan we maar eens kijken naar vruchtbare dagen of iets dergelijks.
I told you walking was idiotic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven