Zwanger worden juli-aug 2019

04-06-2019 16:55 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons clubje wat probeert om zwanger te raken! VOL!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Greendale 26 8 juli 2019 Eerste kindje
Suzan88 31 juli 2019 Tweede kindje
Snunnie 28 aug 2019 Eerste kindje
Evin 37 juli 2019 Eerste kindje
ReginaMills 36 juli 2019 Derde kindje
Paardenbloem88 28 aug 2019 Derde kindje
Parker 28 juni/juli 2019 Eerste kindje
Mila37 38 juni/juli 2019 Derde kindje
Ladenkastje87 31 aug 2019 Eerste kindje
_melon 29 juli/aug 2019 Tweede kindje
Wervelwindje1 32 aug 2019 Derde kindje
Saphesh 29 aug 2019 Eerste kindje
emanina 30 juli 2019 Eerste kindje
Lynntje22 27 juli 2019 Eerste kindje
DeKenau 36 juli 2019 Tweede kindje
Sjemm 29 juli 2019 Tweede kindje
anoniem_386773 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 22:23
72.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
🙋🏻‍♀️

Ik ben Regina en 36 jaar. We gaan voor ons derde kind. Vorige week heb ik mijn mirena laten verwijderen.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ook wij gaan beginnen volgende maand. We gaan voor ons eerste kindje en ik ben 37. Ben ontzettend benieuwd wat er allemaal op me af gaat komen en lees en schrijf graag mee.
Hi, ik ben Suzan 31jr en moeder van een zoon van 4. Inmiddels hebben we de knoop doorgehakt en gaan we volgende maand beginnen voor een tweede kindje.

Morgen heb ik een afspraak met mijn HA en als alles goed is kan ik mijn mirena gelijk laten verwijderen!
Ik vind het allemaal weer heel erg spannend, dus schrijf en lees graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Succes Suzan, spannend ja!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Wat leuk, ik schrijf graag mee. Wij willen op 8 juli beginnen. Dit is onze eerste vakantiedag en dat vinden we beiden een mooi moment. Ik ben al erg lang niet meer aan de pil. Ik ben dan 26 (mijn man 30) en het wordt ons eerste kindje.

Wat is de NOD? Of is dat een domme vraag? :bonk:
Dankje Evin! Wordt opeens wel heel echt allemaal zo :-D

@Greendale, helemaal geen domme vraag. Ik ben er ook pas net achter..
Het staat voor Niet OngesteldheidsDag, oftewel de dag dat je ongesteld zou moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Die afkortingen :D
Inderdaad wordt het nu wel heel echt, ik vind het superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
04-06-2019 23:05
@Greendale, helemaal geen domme vraag. Ik ben er ook pas net achter..
Het staat voor Niet OngesteldheidsDag, oftewel de dag dat je ongesteld zou moeten worden.
Ah klinkt logisch, haha! Ik zie dat nog niemand in de tabel staat, ik wil er op zich wel in, dat lijkt me leuk. Gaat alleen vanaf mobiel vrij lastig, dus als ik eraan toe kom doe ik het binnenkort vanaf de laptop. :)

Ik vind het ook vrij spannend moet ik zeggen, ook omdat het onze eerste is denk ik. We hebben het er al jaren over en hebben eerst al onze wensen en doelen waargemaakt dus qua timing en ons leven is het perfect nu. Maar spannend blijft het wel! Mijn moeder kon moeilijk zwanger worden en daar ben ik ook erg bang voor merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk! Welkom allemaal.

Het is ook allemaal spannend. Ik ben trouwens niet zo van de afkortingen en als NOD en ook niet van het ‘klussen’. Klussen doe je in huis. ;)

Ik begrijp wel dat je daar bang voor bent greendale. Mijn moeder kon ook moeilijk zwanger worden en ik dacht dat het bij mij ook wel zo zou zijn. Toch kwam daar 11 jaar geleden een verrassing: zwanger, totaal onverwacht van nummer 1. En nummer 2 was in 1 keer raak. Het kan dus echt alle kanten op. :)
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
04-06-2019 18:53
Hi, ik ben Suzan 31jr en moeder van een zoon van 4. Inmiddels hebben we de knoop doorgehakt en gaan we volgende maand beginnen voor een tweede kindje.

Morgen heb ik een afspraak met mijn HA en als alles goed is kan ik mijn mirena gelijk laten verwijderen!
Ik vind het allemaal weer heel erg spannend, dus schrijf en lees graag mee!

En is het gelukt bij de huisarts?
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
04-06-2019 18:06
Hoi! Ook wij gaan beginnen volgende maand. We gaan voor ons eerste kindje en ik ben 37. Ben ontzettend benieuwd wat er allemaal op me af gaat komen en lees en schrijf graag mee.

Spannend, eerste kindje. :)
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
05-06-2019 17:24
Ah leuk! Welkom allemaal.

Het is ook allemaal spannend. Ik ben trouwens niet zo van de afkortingen en als NOD en ook niet van het ‘klussen’. Klussen doe je in huis. ;)

Ik begrijp wel dat je daar bang voor bent greendale. Mijn moeder kon ook moeilijk zwanger worden en ik dacht dat het bij mij ook wel zo zou zijn. Toch kwam daar 11 jaar geleden een verrassing: zwanger, totaal onverwacht van nummer 1. En nummer 2 was in 1 keer raak. Het kan dus echt alle kanten op. :)
Oeh klussen, ook een flinke allergie hier voor dat woord. :facepalm: Maar dat heb ik met meerdere baby-gerelateerde woorden waaronder dus klussen en wondertje.

En dat klopt helemaal, het hoeft inderdaad niet hetzelfde te zijn. Dus dat hoop ik. Ik ben nog jong dus we hebben ook tijd zat gelukkig. Maar natuurlijk is het wel te hopen dat het niet al té lang duurt!
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
05-06-2019 18:14
Oeh klussen, ook een flinke allergie hier voor dat woord. :facepalm: Maar dat heb ik met meerdere baby-gerelateerde woorden waaronder dus klussen en wondertje.

En dat klopt helemaal, het hoeft inderdaad niet hetzelfde te zijn. Dus dat hoop ik. Ik ben nog jong dus we hebben ook tijd zat gelukkig. Maar natuurlijk is het wel te hopen dat het niet al té lang duurt!

Gelukkig, hahaha.

Ja, als die kogel eenmaal door de kerk is wil je ook dat je morgen al zwanger bent..of gisteren.. 😇
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk willen wij in aug-sep of okt voor een kindje gaan. Hangt nog van wat factoren af wanneer. Mag ik ook mee schrijven al begin ik misschien iets later?
Lijkt me fijn mee te kunnen kletsen, zeker omdat ik het zelf super spannend vind allemaal..
ReginaMills schreef:
05-06-2019 17:25
En is het gelukt bij de huisarts?
Helaas nog niet gelijk mirena eruit. Nog even bloeduitslagen afwachten (trage schildklier) en dan volgende week een nieuwe afspraak.
Stiekem toch een beetje een tegenvaller.
Net wat je zegt, als je de beslissing eenmaal gemaakt hebt. Dan liever zo snel mogelijk!
snunnie schreef:
05-06-2019 19:01
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk willen wij in aug-sep of okt voor een kindje gaan. Hangt nog van wat factoren af wanneer. Mag ik ook mee schrijven al begin ik misschien iets later?
Lijkt me fijn mee te kunnen kletsen, zeker omdat ik het zelf super spannend vind allemaal..

Natuurlijk!
Welkom :-D
Alle reacties Link kopieren
Suzan, wat balen!! Snap de teleurstelling. Hopelijk volgende week wel mogelijk?

Ook ik ben niet van de afkortingen en ook niet perse van woorden als 'klussen'. Laten we het vooral lekker normaal houden. Haha
Greendale schreef:
05-06-2019 18:14
Oeh klussen, ook een flinke allergie hier voor dat woord. :facepalm: Maar dat heb ik met meerdere baby-gerelateerde woorden waaronder dus klussen en wondertje.

En dat klopt helemaal, het hoeft inderdaad niet hetzelfde te zijn. Dus dat hoop ik. Ik ben nog jong dus we hebben ook tijd zat gelukkig. Maar natuurlijk is het wel te hopen dat het niet al té lang duurt!
Hahaha... klussen :rofl:
Wat mij betreft hoeft die terminologie en afkortingen ook niet zo!

Hier overigens hetzelfde verhaal. Mijn moeder heeft er jaren over gedaan om zwanger te raken en bij ons was het in 1 maand raak.
Duimen dat het snel raak is
Evin schreef:
05-06-2019 19:06
Suzan, wat balen!! Snap de teleurstelling. Hopelijk volgende week wel mogelijk?

Ook ik ben niet van de afkortingen en ook niet perse van woorden als 'klussen'. Laten we het vooral lekker normaal houden. Haha
Er van uitgaande dat de bloeduitslag goed is, heeft die beloofd er hem volgende week uit te halen. Dus daar hou ik hem aan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft nu precies dit topic geopend? Want de naam van de topicstarter is een algemene naam om allemaal in te kunnen loggen voor de tabel, toch?
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.
En iemand enig idee hoe de tabel werkt?
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
05-06-2019 19:14
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.
En iemand enig idee hoe de tabel werkt?
Het is meer dat ik niet zoveel zin heb om uit-en in te loggen :O En aangezien het nog niet zo storm loopt in de tabel.. :)
Alle reacties Link kopieren
Suzan, duimen dus dat de bloedwaarden volgende week goed zijn. Kan me voorstellen dat dat een teleurstelling was.

Ik ben zelf ook niet zo van de afkortingen etc. Vrij nuchter ingesteld! Zag net dat er zelfs een speciaal topic voor nuchter zwanger worden haha!
Alle reacties Link kopieren
Snunnie, ik zag dat topic ook, heb erin gereageerd maar er schrijven al zóveel mensen mee daar, moelijk om het overzicht te vinden. Maar fijn als hier ook nuchtere no nonsense vrouwen meeschrijven. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven