Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!

Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.

Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!

Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Pollewop shittttttt
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Ah chips pol! Dikke knuffel
Gevonden en een hele hele hele boel bij moeten lezen zelfs een kladblok gepakt om t een en ander op de schrijven km niet de helft over te slaan.

Juul bedankt voor t openen! Heb je je eisprong al gevonden?

Mees succes in t zkh. Hopelijk snel hulp van daar. Ben benieuwd hoe dat zal lopen.

He BAM leuk dat je hier bent gekomen. Al geïnsemineerd gisteren of vandaag?

Nena eindelijk beweging bij jou. En dat zo maar spontaan zwanger.. Ik heb er altijd m'n vraagtekens bij. Zeker omdat er zoveel mensen het proberen zonder resultaat en die zitten dan ook vaak nog juist bovenop de eisprong. In t zkh zeiden ze vorige week tegen mij. Het maakt niet uit maar die 2 dagen benutten desnoods 2x pd maar daar omheen heeft weinig zin. Ze zullen t wel weten denk.

Kim gefeliciteerd! Erg leuk maar vooral ook spannend.

Tomaat ik las je verhaal. Heb je t wel eens met hulp geprobeerd ik las dat t zou kunnen dat je er vanaf komt of gaat dat niet bij jou? Misschien stomme vraag hoor maar hoe moet je dan ooit bevallen? Is t van een trauma? Lijkt me wel lastig in de praktijk.

Spannend Sexylady hopelijk snel meer duidelijkheid.

Lieksie fijn dat de HSG goed was. Ik hoor daarna daarover veel positieve verhalen. Kan je dag 4 niet goed benutten? Misschien red je t nog met die keer. Ik bleek vorig jaar op pas veel later bevrucht te zijn ondanks de positieve ovu test toen.

Polle fijn feestje toegewenst. Rot dat je ongesteld bent geworden maar je kan er nu weinig aan veranderen. Extra drankje dan maar en de volgende ronde miss meer geluk.

Wolkje wat vreselijk sh.. Misschien is de clomid voor jouw wel het middel. Spannend om mee te beginnen!

Spurr jammer dat je een maand overslaat. Maar wie weet doet t goed er even iets minder mee bezig te zijn en is t raak na die maand.

Tinkerbell, we lopen n beetje gelijk. Verwacht omstreeks dit weekend ook m'n eisprong. Ik kreeg alleen m'n vriend niet in voor sex tijdens deze warme dagen. Meneer zeur heeft altijd wat! Zow irritant. Haha nou ja hopelijk op tijd nog wat geluk. Jullie veel plezier.

Van de rest weet ik weinig staus dus Toitoitoi dames hopelijk op naar een mooie vruchtbare tijd.
Tinkerbell thnx maar zo voelt dat voor mij niet hoor doe al zolang alles alleen dat ik er niet eens echt over na heb gedacht. Ik heb idd dezelfde donor. Hij komt regelmatig over de vloer hier en hebben een goede band met z'n 3en. Het enige verschil is dat wij geen relatie hebben en gewoon vrienden zijn mijn zoon is 2 weken geleden 1 geworden.

Ik zit weer op het bankje. Donor zou vanavond nog komen maar m'n temperatuur is gestegen dus eisprong voorbij. Had al wel zo'n gevoel dat ie iets eerder zou zijn dus had gevraagd of donor zondag en dinsdag kon ipv maandag en woensdag maar dat ging helaas niet aangezien we al maandag en woensdag vast hadden gelegd. Aangezien m'n temp al omhoog is lijkt het me zinloos vnvd nog een keer te insemineren zeker met die hitte nu heb ik zoiets van laat maar zitten en gaan we uit van het positieve dat we maandag precies goed zaten

Succes allemaal! Wat duurt het toch lang dan he..
Wat een hoop weer geschreven hier! Ben weer bijgelezen dus zal proberen op iedereen te reageren.

Tomaat, welkom! Wat vervelend dat je vaginisme hebt. Ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen. Lijkt me erg lasting. Heel veel success op het wachtbankje, dat zijn altijd lange weken he

Ik zal je nog even mijn verhaal doen. Man (25) en ik (25) zijn nu ongeveer een jaar bezig. Ik ben vorig jaar eind mei gestopt met de pil. We hebben toen nog even met condoom gedaan en zijn in augustus er echt voor gegaan. Hou al een tijd mijn temperatuur bij omdat ik voor ik aan de pil ging altijd een erg onregelmatige cyclus had. Daardoor weet ik dat ik niet elke ronde een eisprong heb. Afgelopen 3 cyclussen gelukkig wel dus ik hoop dat dit zich voortzet. Wil het nog een tijdje afkijken en dan eventueel stap naar de ha zetten.

Sexylady, fijn dat voor zover de onderzoeken goed waren. Nu even spannend voor het zaadonderzoek. Vielen de onderzoeken je mee?

Lieksie, wat super dat de hsg goed was en is meegevallen! Maar wel balen dat je deze ronde niet kan benutten zeg. Ze zeggen toch altijd dat je extra vruchtbaar bent na een hsg? Is er niet een kleine kans?

Pollewop, he wat rot weer dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel voor jou

Groenebroek, jij ook verdient ook zeker een knuffel! Vind het knap hoe jij altijd zo positief blijft

Wolkje, jij ook weer ongesteld geworden, he wat balen weer zeg

Valt elke keer weer zo tegen he! Wees maar lief voor jezelf en dan vol goede moed naar een nieuwe ronde. Dan beginnen met clomid en hopelijk geeft dat snel een positieve test!

Tinkerbell, veel plezier dit weekend, dat je je eisprong maar goed mag benutten

Bam, ronde 6 alweer. Snap dat je het lang vindt duren, dat had ik ronde die periode ook heel erg. Terwijl ik nu denk , ach wat is nu 6 maanden. Hopelijk is het je laatste ronde en heb je binnenkort een mooie test in handen. Succes

Nena, je eisprong nog kunnen vinden?

Spurr, wat vervelend zeg die onduidelijkheid van de cylcus. Er kan inderdaad van alles van invloed zijn op je cyclus, maar je wordt er zo onzeker van. Hopelijk snel ongesteld zodat je verder kan.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Zo en nu nog even iets over mezelf haha

Zit vandaag op dag 24 en nog geen eisprong gehad. Temperatuur is nog niet gestegen en aan mijn slijm merk ik ook nog niet echt wat. Dat hoeft ook niet altijd perse, maar aan mijn temperatuur kan ik het altijd goed zien. Nog maar even afwachten dus.

Ik zou het niet erg vinden als mijn eisprong iets later is, dan ben ik ook niet ongesteld op vakantie. Maar aan de andere kant ben ik bang voor weer een cyclus zonder eisprong.

Maar goed, afwachten maar.. Er zit niets anders op en ben het ondertussen aardig gewend, dat wachten
Spurr :( Is dit de eerste keer dat je zo veel dagen over tijd (of eigenlijk gewoon een langere cylcus) hebt gehad? En dan ga je ook nog eens een maand weg.... Dat is wel lang.. (althans, mijn vriend is ook heel veel weg voor zn werk, maar vaak een week, max 2 weken). Ga je wel een leuke trip tegemoet van je werk!? Dikke knuffel voor jou meis!

tinkerbell, ook heeeeel veel positieve vibes voor jou!!! Jij hebt je vruchtbare dagen nu, dus hebt ze nodig!!!

Pollewop :( balen meis.... Heb ook geen opbeurende woorden voor je ... Is gewoon even dikke shit als je weer ongesteld bent geworden :( gelukkig ga je lekker naar de zc dit weekend, en nou weet ik toevallig uit ervaring dat dat heel vet is! Hopelijk doet het je een beetje goed!

tomaat, jeetje, ik wist niet dat dat zo heftig was, misschien voor jou (inmiddels) niet meer omdat je er aan 'gewend' bent. Maar klinkt wel lastig. Gelukkig dat er tegenwoordig heel veel andere manieren zijn om zwanger te worden!!!

Bam, laat maandag dan maar een schot in de roos zijn Wie weet is 1 keer wel genoeg .

Vanessa, haha, ja, met dat kladblok heb ik ook wel eens gedaan in het begin.... Maar naar mate je wat langer mee schrijft leer je iedereen en ieders verhaal wel te herkennen en komt vanzelf goed! Hoe gaat het met jou verder!?

Juul, hoe is het met jou meis!??

Ik heb na anderhalve dag sip en verdrietig doen mezelf maar weer herpakt. Morgen begin ik gewoon vol goede moed met Clomid...

Wel echt een geruststelling dat (als het goed is ) ik vanaf nu in ieder geval zeker weer of mn ei wel of niet gesprongen is, en mijn cylus hopelijk niets steeds boven de 40 dagen is.... Anyway, fijne dag allemaal meiden!
Oh Juul, dat was redelijk tegelijk dat we een reactie aan het typen waren

Hmmzzzzz Balen dat je eisprong nog niet is geweest.... Hopelijk laat die niet te lang op zich wachten (maar lang geneog zodat je op vakantie niet ongesteld bent )
Vanessa ook jij veel plezier dan gewenst in je vruchtbare dagen. Ik en mijn vriend hebben bijna vanaf de eerste maanden echt om de dag seks om geen kans onbenut te laten, dus wij kunnen de eisprong in ieder geval niet missen. Maar probeer het wel leuk te houden door een keer een lingeriesetje aan te trekken of alleen hoge hakken of eens iets nieuws proberen. Ik moet zeggen dat het bij ons wel een boost in ons seksleven is hoor, baby's proberen te maken haha. Het maakt een mens in ieder geval creatief.

Bam wat fijn dat je zo'n goede vriend hebt die ook nog eens met de neus dezelfde kant op staat als jou. Heel bijzonder. Ik zou eerlijk gezegd liever heel zeker zijn en het vanavond nog 1 x proberen ipv het gelijk af te zeggen. Dan weet je zeker dat je al je kansen benut hebt toch?

Hee Juul ik wist niet dat wij zo gelijk liepen. Ook wij zijn eind mei gestopt met de pil en in augustus ervoor gegaan na paar maanden met condoom haha. Ik hoop dat je eisprong wat aan de late kant is zodat je niet ongi word op vakantie (soieso word je niet ongesteld laten we daar vanuit gaan) en dat je gewoon een ei hebt deze maand!

Wolkje fijn dat je je weer hebt kunnen herpakken, valt ook niet mee ieder keer. Ik hoop dat de clomid je cyclus inderdaad onder de 40 dagen gaat krijgen. Start je met 50mg of 100mg? Laten we hopen dat je ook met de juiste dosering start. Het is in ieder geval heel fijn dat je nu een stuk minder onzekerheden hebt betreft je ei en dat je het vanaf nu gewoon beter kan gaan timen!!

Tomaat ik zal ook even kort mijn verhaal vertellen: Augustus 2015 begonnen. Cyclus varieerde tussen 27 en 40 dagen dus dokter wilde dat ik temperatuurde. Voordat ik meer onderzoeken kreeg eerst vriends zaad voor de zekerheid laten testen, dit bleek alarmerend slecht te zijn, er kon geen eens een meting plaats vinden omdat er te weinig zaad was. Moesten 2 maanden later nogmaals laten onderzoeken. Inmiddels is hij dus gestopt met drinken en blowen daarvoor. Ondertussen ben ik verder onderzocht en alles was oke. We hebben afgelopen ronde een proef IUI gehad en daar bleek de zaadkwaliteit van vriend aanzienlijk verbeterd waardoor we het weer thuis verder moeten proberen. Wel met clomid zodat de rondes wat sneller gaan. We hebben nu ong rond de 35% kans dat het binnen een jaar lukt thuis.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Goede tip dames. Zat zelf ook al wat te dubben. Heb ook heel veel vruchtbaarslijm dit keer en veel rekbaarder. Dat maakte me aan het twijfelen. Dus heb even op de verpakking van de antibiotica gekeken en daar staat op dat je het niet mag gebruiken in het tweede simester van je zwangerschap. Dus dat scheelt weer. Normaal zou mijn ovulatietest vandaag positief zijn. Vandaag seksen mag niet ivm de hsg, maar we gaan het morgen proberen. M'n man was ook wel teleurgesteld.

Wolkje fijn dat je er weer positief in staat! Deze ronde met Clomid kan zo maar eens pistier uitpakken.

Juul, dag 24 dat is een eind weg. Wanneer komt ie normaal? Ik heb een eisprong op dag 12/13. Dus voor mij klinkt dat enorm ver weg.

Info over mijzelf voor de nieuwe dames:

Ik ben heel erg ziek geweest. We hebben gelukkig groen licht gekregen om zwanger te worden. Dat is al een zegen. Alleen wil het nog niet zo goed lukken. Maar we zijn nog geen jaar bezig. Dus we passen in het gemiddelde. Omdat ik zo veel in het ziekenhuis geweest ben, hebben ze besloten om me gelijk onder behandeling van een fertiliteitsarts te plaatsen. Dus vandaar al mijn monitoring, bloedtesten en hsg.

Trouwens, vind het helemaal geen probleem als je me een keer over slaat in je reactie. We zijn met veel en alles gaat zo snel.
Wolkje, ik hoop dat je cyclussen ook korter worden! 40 dagen is lang he. Het duurt telkens een tijdje voor je weer kans hebt en je hebt natuurlijk minder kansen per jaar. En ik vind het zelf lastig dat je nooit precies weet wanneer je het beste seks kan hebben. En ik hou het echt niet vol om altijd om de dag seks te hebben. Tinkerbell, vind het echt knap dat jij dat kan.

Probeer wel in de periode dat ik denk vruchtbaar te zijn het om de dag gezellig te maken ;)

We lopen inderdaad erg gelijk op Tinkerbell., buiten het feit dat jij natuurlijk al wat verder bent qua onderzoeken enzo. Ook qua leeftijd lopen we gelijk op

Vind jij achteraf niet dat je te snel naar de huisarts bent gegaan? Ik bedoel op de manier dat je het misschien achteraf wel fijn had gevonden als het 1e jaar gewoon nog beetje relax was geweest? Ik heb dat soms namelijk, dat ik bang ben dat ik te weinig geniet van het feit dat we nog lekker samen zijn en we gewoon seks kunnen hebben als we zin hebben en we niet telkens naar het ziekenhuis ed hoeven. Gewoon nieuwsgierigheid hoor. Kan je keuze dat je wel naar de ha bent gestapt namelijk ook heel goed begrijpen.

Lieksie, is inderdaad een eind weg maar de laatste cyclussen kwam hij rond dag 23 dus je stelt je er wel op in.

Wat heftig dat je zo ziek bent geweest! Ben je nu weer helemaal beter of nog last van dat je ziek bent geweest? Extra moeilijk dat het dan langer duurt lijkt me. voor jou, die heb je wel verdiend.
Tinkerbell normaal zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen maar we hadden vandaag eigenlijk ook al geen tijd en donor woont op 3 kwartier rijden afstand. Natuurlijk maak je tijd voor zoiets dus zou hij vnvd wel komen en binnen een half uur weer weg zijn. Allemaal super lief enzo maar ik meen ook dat ik maandag avond mijn eisprong gevoeld heb en in combi met de verhoogde temperatuur én de drukke dag/hitte vandaag hebben we besloten het voor deze ronde hierbij te laten. Kan hij na z'n werk ook gewoon lekker met z'n kinderen in het zwembadje blijven liggen
Tinkerbell, mijn vriend is altijd heel begripvol en lief geweest, heeft er nooit een probleem van gemaakt. Er zijn zonder penetratie nog genoeg andere manieren om seks te hebben Bedankt voor het delen van je verhaal! Ook wel heftig dus. Hoop dat het snel raak is!

Pollewop, balen zeg... En wel vroeg... Kan het geen innesteling zijn?

Vanessa, bevallen moet "gewoon" kunnen (met extra begeleiding). Mocht ik zwanger raken dan geef ik dit wel meteen aan. Hoe en waarom ik vaginisme heb houd ik liever voor mezelf Sjonge die vriend van je moet niet miepen hoor, is het eindelijk mooi weer...;). Misschien kun je hem verleiden met ijsblokjes haha!

Bam, spannende twee weken dus! We lopen ongeveer gelijk! Wat fijn dat je zo'n goede relatie met de donor hebt!

Juul, thnx voor het delen van je verhaal! Als je geen eisprong hebt, menstrueer je dan ook niet?

Wolkje, fijn dat je weer wat positiever bent, zet hem op de komende ronde!

Lieksie, jij ook bedankt voor het vertellen van je verhaal! Wel heftig, ik hoop dat je nu weer helemaal gezond bent.

Het is inderdaad bijna niet te doen om op iedereen te reageren (en heb ik nu zelfs vakantie, kun je nagaan!)
Ah pollewop wat jammer! Wel veel plezier bij de ZC gewenst. Misschien komen we elkaar nog tegen. Ik ben die vrouw met (al naar gelang de temperatuur afgeknipte) spijkerbroek, hempje en zwarte, ouderwetse, afgetrapte legerkisten

Lieksie, wat fijn dat de hsg jou ook is meegevallen! Ik heb toen ook een ronde moeten overslaan, na ja is niet anders.

Spurr wat een lange cyclus dan deze keer! Hopelijk is het raak en een leuke trip gewenst!

Juul bedankt voor je compliment en succes met je zoektocht

Nena en Bam veel sterkte op het wachtbankje!

Wolkje wat goed dat je weer positiever bent! Op naar de volgende ronde!

Vanessa en Tinkerbell, een heel liefdevol weekend gewenst gelukkig wordt het iets koeler.

Tomaat wat jij hebt, lijkt me ook lastig hoor! Heb er veel bewondering voor dat je het toch zo probeert!

Voor de nieuwkomers:

Mijn voorbereidingen zijn begonnen per 1-1-2014. Ivm chronische ziekte gebruik ik medicatie waar ik niet zwanger mee mag worden. Dus dat heb ik afgebouwd. Per 1-5-2014 mochten we er voor gaan.

In de tussentijd overleed mijn schoonvader onverwacht op slechts 61 jarige leeftijd en moest er in een paar maanden tijd veel gebeuren. Maart 2015 heeft er een zaadonderzoek plaats gevonden (dat was volgens de huisarts het makkelijkste om te controleren, dus vandaar dat dat eerst gebeurd is) maar dat was helemaal in orde.

Toen doorgestuurd naar de gyn maar daar was een wachtlijst dus pas vanaf aug 2015 de MM in. Veel onderzoeken/cyclusmonitoring/enz bij mij en een 2 keer een zaadonderzoek verder is de conclusie dat alles in orde is.

Omdat mijn eisprong vaak wat later is (tussen dag 18-22) en luteale fase wat aan de korte kant is (8-12 dagen) ben ik 2 maand geleden gestart met Clomid. Eisprong was op dag 16 en luteale fase 10 dagen. Echter er zat daarna ook een grote cyste (bijwerking van de Clomid) dus mocht ik een ronde geen Clomid gebruiken. Vorige week weer echo gehad en ook nu zat de cyste er nog, dus ook nu geen Clomid.
Fijn dat dat gewoon zou moeten kunnen tomaat. Lijkt me voor jou wel extra spannend. Hopelijk lukt t zwanger worden snel.

Lieksie ik hoop dat je t restje eisprong toch nog net kan bereiken zou erg leuk zijn. Fijn dat je de goeie begleiding krijgt na de zieke.

Juul balen dat je m nog niet hebt gevonden. Hopelijk komt ie snel.

voor wolkje. Knap dat je jezelf zo goed kan herpakken.

Tinkerbell fijn dat er verbetering is opgetreden. Moeten jullie t nog een keer laten controleren of heb je geen vervolg afspraak?
Wat is er weer een hoop geschreven zeg zal later wat uitgebreider reageren.

Sinds vanochtend aan het tempen. Sorry ik vind dat echt helemaal niks maarja deze maand maar even doen voor de gynaecoloog. Hebben jullie dat ook? Ben wel benieuwd of er echt iets veranderd. Ga vanaf maandag ook voor de zekerheid ovulatietesten weer gebruiken.

Toen zei me partner gisteravond van hebben we volgende week vrijdag de afspraak zaad in leveren wel handig gepland? Want we denken beide dat dan ergens de eisprong komt. Besloten om geen ronde te missen en dat ik dan de afspraak wel ergens verzet
Moet je aan voorwaarden voldoen dan met inleveren sexy?
Yep 2 dagen van te voren geen zaadlozing hebben
Zoooo wat is er veel geschreven zeg! Ik ben in het buitenland lees deze week even mee en reageer het weekend weer! Heb zaterdag waarschijnlijk eisprong dus precies op tijd weer thuis! Hoop minder warm dan want mijn vent doet het liever niet als het zo warm is.....

Voor zover het kan geniet van het mooie weer!
Hallo! Zoo ik lig af te koelen voor de waaier in bed.. Het gaat ook mij niet lukken om op iedereen te reageren! Maar ik doe mijn best

Als eerst heeeeeel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes en jullie steun.

Het is geen innesteling, al 2 dagen echt ongesteld! Heb me er bij neer gelegd en ga echt een feestje bouwen dit weekend. Mijn verhaal.. eind sept ergens gestopt met de pil.. duurde ongeveer 5 maand voor ik ongesteld werd en sindsdien hele rare heftige bloedingen na 1 week, na 2 weken en daarna cyclus van 45 dagen.. weer een heftige bloeding na een week. 35 dagen enz. Knetter onregelmatig dus.. Bij de gyn. geweest, zag er niet verontrustend uit, wel wat blaasjes, niet genoeg voor PCOS. September terug komen..

Ik herken de hele late eisprongen dus ook! Als ik er al 1 heb is het eigenlijk altijd na 21 dagen of 28 dagen.. Heb er in bijna een jaar tijd (10maanden) nu max. 4 gehad..

Tomaat, wat een heftig verhaal. Super knap hoe je er in staat en hoe je vriend er mee om gaat!

Bam, ook echt respect voor jou hoor. Dappere keus om het alleen te doen! Echt top. Hopelijk is maandag precies op het goede moment geweest.

Tinkerbell veel plezier de komende dagen ;). Naja voor jou is het altijd feest dus haha. Wilde mijn vriend dat ook maar.. Mijn libido is iets hoger dan die van hem!

Lieksie hopelijk kan je deze ronde toch benutten! Zou fijn zijn .

Mees, ik hoop het ook zodat je je eisprong goed kan benutten ;).

Juul, hopelijk vind je m snel

Ik vind dat zoeken altijd best frustrerend omdat je er geen pijl op kan trekken..

Groenebroek ik zal zwaaien tegen iedereen die aan de beschrijving vol doet hahaha..

Ik heb heel veel setjes ingepakt dus durf niet te zeggen wat ik aan heb

Spurr dikke knuffel! Echt rot die onzekerheid :(

Wolkje wat fijn dat je weer wat positiever bent.. Nu aan de clomid en hopelijk brengt dat iets meer regelmaat!

Nena je eisprong gevonden? Of heb ik er over heen gelezen

Vanessa, veel plz met de vruchtbare dagen!!

En nu ga ik knetterhard feesten, want ik hoop de komende jaren niet meer 5 dagen op de camping te 'kunnen' staan

En mijn dikke teleurstelling lekker weg dansen en plezier maken
En je hebt een groot voordeel! Er kan weer gedronken worden! Veel plezier
Fijn feest Polle!
Mees, geniet nog even van je vakantie meis!

Pollewop en groenebroek, heel veel plezier dit weekend op de zc! Ben een beetje jaloers!!!!

Helemaal nu , zoals jij het zo beschrijft pollewop, wellicht wel laatste keer dat je vol weekend kan gaan (ga jij ook vol weekend groenebroek?)

Hier alles oke, ben weer helemaal optimistisch voor de nieuwe ronde. Vandaag begin ik met clomid, dat vind ik wel een klein beetje spannend. Ik hoop dat ik niet al die bijwerkingen krijg (ben niet zo heel erg hypochondrisch aangelegd, maar toch... je leest wel dat het flik wat bijwerkingen kan veroorzaken) maar we gaan het mee maken. Als het zn werk maar doet!

Hoe gaat dat nu eigenlijk verder bij jou groenebroek? Kunnen ze die cyste niet weghalen ofzo? Want die zit er nu al 2 rondes.....

Wanneer moet je weer terug voor een echo?
Vanochtend was mijn temperatuur iets hoger, dus misschien toch een eisprong gehad gisteren of eergisteren. Even afwachten wat het de komende dagen doet, dan zou mijn temperatuur verder moeten stijgen. We hebben zondag en dinsdag seks gehad dus hopelijk is dat voldoende geweest als ik idd een eisprong heb gehad.

Succes met de clomid Wolkje! Lijkt me ook spannend of je bijwerkingen ervan gaat krijgen. Ik hoop het niet voor je. Maar wel super dat er nu eindelijk wat gebeurt.

Pollewop, heel erg veel plezier op de camping. Inderdaad maar extra genieten nu en er van uit gaan dat het de laatste keer is. Fijn weekend!

Mees31, het wordt wel iets minder warm dus hopelijk veel plezier van t weekend ;) En anders een waaier voor het bed zetten, hebben wij van de week ook gedaan en ging prima

Sexylady, daar wen je wel aan hoor aan dat tempen. Ik vind het echt maar een kleine moeite, 's ochtends voor ik uit bed stap even meten. En het geeft je na een tijdje een goed inzicht in je cyclus.

Ik zou de afspraak ook verzetten, alle kansen benutten die je kan benutten toch?

Tomaat, ik menstrueer wel gewoon in de cyclussen waarin ik geen eisprong kan vinden, maar wel een lichte menstruatie zonder enige buikpijn of iets. Merk heel goed verschil als ik wel een eisprong heb gehad.
Ik zou t vandaag ook nog maar n keer doen Juul voor de zekerheid.

Hopelijk heb je geluk!

Spannend hoor wolkje. Zo de eerste keer. Ben benieuwd of je wat merkt.

Hier echt om te schamen. Gewoon zin in alleen maar sex, gaat nergens over heb ik normaal nooit en schaam me kapot!

Dinsdag al gezeurd tegen vriend m gisteren zover gekregen, vandaag en morgen kan die niet nu moet t wel zat/zon want de ovu testen lopen ook op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven