Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@stormvloedkering Ik gebruik twee apps.. beetje overdreven I know. De eerste vond ik eigenlijk niet zo fijn, dus heb een ander ernaast geïnstalleerd. Toen ben ik de eerste ook gewoon blijven gebruiken. Maar de ene zegt dat ik donderdag m’n ovulatie heb, de ander vrijdag.
Ik ben vanochtend begonnen met testen met clear blue. Leeg rondje. En savonds test ik sinds gisteren met de goedkope van de action. Maar daar is ook nog niets op te zien. Dus misschien inderdaad wel pas vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
@Clandestine hoe is het met jou? Ik zie dat je NOD nadert..
Spannend hoor. Haha.
We gaan het zien!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend een smiley op de ovulatietest van cb. Nu hebben we gisteren al seks gehad. Vandaag en morgen gewoon nog maar een keer?
Ergens laat t me twijfelen of ik er goed aan doe om drie dagen achter elkaar seks te hebben. Maar als zijn kwaliteit gewoon goed is, kan t vast geen kwaad toch?
Fijn DEM! Ik zou er gewoon voor gaan als jullie zin hebben :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon doen zoals het goed voelt voor jullie dem. Op internet lees je zulke verschillende dingen over de juiste momenten om seks te hebben tijdens je ovulatie (en hoevaak)..
Alle reacties Link kopieren
Have fun dem! Ik sluit me aan bij de rest: gewoon doen waar jullie zin in hebben en niet teveel stilstaan bij de andere dingen.. het komt als het komt :-)
Wij liggen dicht bij elkaar, ik verwacht mijn eisprong vrijdag-zaterdag-zondag, nod 13/5! Zal het straks even aanvullen in de tabel.
Gewoon plezier maken Dem ;)

Hier verwacht ik mijn eisprong ook wel snel, schijn al in vruchtbare periode te zitten. Eens zien of we energie/zin genoeg hebben komende tijd, denk het wel :$



(ergens ben ik gewoon bang dat ik niet vruchtbaar ben, omdat ik lang roofbouw op lichaam heb gepleegd en nu nog stelselmatig te weinig eet tegenover mijn beweging. En medicatie geslikt, niet dat die invloed zou kunnen hebben op je vruchtbaarheid, ben er wel bang voor. :( ik hoop dat mijn angst gewoon irreëel is enzo want ik word wel steeds netjes ongesteld, behalve op diepste punt ooit toen lang geleden... :| )
Alle reacties Link kopieren
Stormvloedkering: ik snap dat je er bang voor bent, maar ik hoop dat je gewoon vruchtbaar bent! Je lichaam is nu tenslotte gezond toch?

Bij mij spookt het ook best vaak door mijn hoofd, ookal heb ik er geen reden voor..

Dem: Spannend! Gewoon doen wat goed voelt :)
My bags under my eyes are couture
Ja, ik probeer echt goed voor lichaam te zorgen, heb een gezond gewicht/goede conditie/etc. Ik sport, drink geen alcohol, rook niet etc. Moet allemaal meehelpen toch? Alleen eten blijft lastig, fruit en groente is niet zo moeilijk maar kom veel dagen niet aan genoeg calorieën.
Alle reacties Link kopieren
Dem: ik zou t ook doen zeker rond je eisprong. Maar snap je twijfel wel ik heb ook gelezen dat om de dag beter is.. wij hebben het rond de eisprong ook elke dag gedaan probeer nu om de dag aan de houden(als de zin er is teminste :-] ) have fun!!

Ik zou morgen ongesteld moeten worden zit dan op dag 29.. wij gaan zondag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Heb sinds zondag ongelovelijk veel last van me darmen heb een bolle buik en het rommeld de hele dag in mn buik... ben benieuwd maar ga nergens van uit :-$
Dream until your dreams come true ♡
Spannend, Beau!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Beau! Nog maar een paar dagen tot het zondag is ;)

Stormvloed, ik herken zo erg wat je zegt! Ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar ik heb in het verleden (ook?) een eetstoornis gehad. En hoewel het al jaren goed gaat, ben ik ergens bang dat er toch meer kapot is gegaan dan ik weet..
Maar het feit dat je gewoon netjes elke maand ongesteld wordt en al lang een gezond lichaam hebt, is wel een goed teken! De kans is ook nog altijd het grootst dat het gewoon kan en goed gaat, maar ik snap dus wel je angst..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend maar weer een ovulatietest gedaan en het streepje was alweer wat donkerder dan de laatste keer. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet elke dag heb getest dus eigenlijk kan ik er niet op vertrouwen natuurlijk haha.
Ik deed het ook niet zozeer om mijn ovulatie te ontdekken, maar omdat ik gewoon benieuwd was hoe zo'n ding werkt en om te kijken of de streepjes ook op kunnen lopen. Dit kan dus.
Deze maand was ook vooral om mijn cyclus af te wachten, dus ik ben er nog niet heel serieus mee bezig (hoewel ik toch ergens hoop dat het toch al gelijk gelukt is haha, maar verwacht er niks van).
Alle reacties Link kopieren
RobinScottie schreef:
24-04-2018 11:21
Lijkt me ook zo'n gedoe. Geen zin in!
Niet naïef hoor, vroegah deden ze ook niet aan ovulatietesten ;).

Moet een ieder zelf weten natuurlijk!
Het is inderdaad een gedoe, maar wel fijn om te weten wanneer je eisprong is in je cyclus en of je het wel hebt. Daarom doe ik het ook. Als je een soort van regelmaat hebt weet je ook wanneer je vruchtbare dagen zijn enz dat is dan handig ;) en daarna kan je altijd stoppen
Alle reacties Link kopieren
Hier een opgezwollen buik.. echt dat menstruatie gevoel maar nog steeds niet ongesteld. Dat me temp wat hoger was kan wel kloppen ben sinds 2 dagen beroerd en snipverkouden en keelpijn. :-[ appart dat je dat al van te voren kan zien dat je ziekjes gaat worden haha temp is nu weer omlaag..

Dames toch een vraagje.. ik ben ook actief op een andere site. Nu schijnt het zo te zijn als je voor 18:00 uur menstrueert die dag als cyclus dag 1 neemt en als je na die tijd menstrueert pas de volgende dag als cyclus dag 1 moet nemen. Nou shoot me dit wist ik dus niet. Ik dacht altijd dat je cyclus dag meteen begon zodra je ongesteld wordt! :facepalm:
Ik ben eindelijk ongesteld, yeeey :) Maar wel een cyclus van 43 dagen dus, hopen dat dat nog bij gaat trekken.

Spannend Beau!

Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt Beau, je lichaam is toch geen atoomklok en het scheelt 1 dag.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik nog nooit van gehoord.. Ik dacht ook altijd gewoon de datum pakken dat je ongesteld word.
Maar ach, die paar uur zal toch weer niet zoveel uitmaken?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het niet zoveel uitmaakt nee.. Volgens mij kun je gewoon de dag nemen dat het begonnen is, ongeacht hoe laat.

Zo was ik ook een beetje in de war omdat mijn menstruatie op 18/4 begon met een beetje bloed, maar niet genoeg om tampons te dragen (tussendoor ook soms gewoon geen bloed) en dat hij pas op 20/4 doorbrak. Ik neem 20/4 dan maar als eerste dag van mijn cyclus? Of zie ik dat verkeerd?

Spannend Beau, petje af dat je wacht tot zondag!! Ik zou meteen op mijn NOD willen testen hoor, de ongeduld :lol:
Alle reacties Link kopieren
Heftig Stormvloedkering, ik kan me voorstellen dat je verleden je bezig houdt.
Maar onthoud dat je daar nu niets meer aan doet, het enige dat je nu kunt doen is gezond leven en volgens mij lukt dat je redelijk goed nu! Dat is heel knap, hou dat vol! Heb vertrouwen, het komt vast goed :hug:
Alle reacties Link kopieren
DEM89 schreef:
24-04-2018 17:27
@Clandestine hoe is het met jou? Ik zie dat je NOD nadert..
Hier gaat het prima, ik voel heb al een paar dagen wat vage kramp in m'n buik en wat gevoelige tepels, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat is omdat ik ongesteld moet worden.. Iedere cyclus heeft mijn lichaam wel wat andere 'klachten' bij de (naderende) ongesteldheid, dus dat is zo moeilijk. En voor hetzelfde geld houdt mijn lichaam me nu voor de gek haha!
Alle reacties Link kopieren
@summerjamm, ziek zijn kan natuurlijk ook weer invloed hebben, waardoor je cyclus wat van slag is! Beterschap ;-)

@Nioma, ik denk dat 20/4 dan inderdaad de eerste dag van je cyclus is..
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Nijn!
Maar dit was eerste cyclus na spiraal toch? Dan is de kans groot dat ze nog korter worden, lijkt mij.

Nioma, ik zou ook 20-4 nemen dan.
Alle reacties Link kopieren
Clandestinee schreef:
25-04-2018 13:11
@summerjamm, ziek zijn kan natuurlijk ook weer invloed hebben, waardoor je cyclus wat van slag is! Beterschap ;-)

@Nioma, ik denk dat 20/4 dan inderdaad de eerste dag van je cyclus is..
Ja klopt inderdaad! Vind het dan niet echt betrouwbaar stel dat me eisprong in die periode van ziek zijn is geweest (schijnt namelijk ook hoog te zijn na eisprong) dan weet je dus niet zoveel haha
Alle reacties Link kopieren
Spannend Beau & Clandestine!

Ik heb er ook nog nooit van gehoord, Summerjam. Ik zou gewoon de dag zelf pakken.

Nioma, ik zou ook 20-4 nemen. Heb dat ook wel eens maar dan ben ik daarna wel nog 5/6 dagen ongesteld, jij ook?
My bags under my eyes are couture

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven