Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Lotus, ik had de week voor m’n bevalling idd dat ik de slijmprop verloor. Ik voelde het soms ook gewoon eruit lopen haha. En idd op de wc met afvegen een dikke prop telkens. Maar het hoeft niks te betekenen. Kan morgen zo zijn of pas over 2 weken. HELAAS gewoon nog afwachten 😅😅
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar gaat mijn goede hoop haha. Helemaal na het lezen van jouw reactie Fiona... vanaf week 30 al haha. Dan wordt het idd zoals jullie zeggen gewoon toch maar afwachten. Thanks voor jullie snelle reactie!
Alle reacties Link kopieren
Oeeee lotus, het kan toch zeker een.voorbode zijn voor een naderende bevalling. Ik hoop het heel erg voor je. Verder nog een krampjes of iets dergelijks??

Ik begin er nu wel klaar mee te raken idd. Sinds een paar dagen sneller wat klachten van mn lichaam en slaap ik slechter zoals je ziet aan het tijdstip haha. Maarjaaa hopelijk doet maandag het strippen iets. Fingers crossed
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij groeit die slijmprop ook gewoon weer aan, dus het niet vreemd als je die in delen verliest. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt.
Alle reacties Link kopieren
Ah Monkey dat is vervelend. Ik zag het tijdstip al... Echt balen dat je slecht slaapt! Heb je pijn of meer last van je buik dat ie in de weg zit?

Ik werd vanmorgen om 07.15 uur wakker omdat ik krampen heb. Ik krijg ongeveer elke 5 minuten een buikkramp die doortrekt tot aan mijn onderrug. Dus ik denk dat het wel vandaag of morgen gaat gebeuren. Wat denken jullie? Het is idd menstruatie achtige pijn maar dan veel sterker en alsof ik straks super nodig moet poepen. En dan trekt het weer weg.

Laat ik nou net gisteren ook een pizza shoarma met knoflooksaus hebben gegeten. Wat erg haha.

De baby is erg rustig. Ik voel haar (nog) niet. Als het straks nog zo is bel ik wel de VK voor advies.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Lotus, klinkt goed. Zet ‘em op!

Ik denk niet dat ik zoon gevoeld heb tijdens de bevalling, maar ik was ook druk met andere dingen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
@lotus oehhh spannend!!! Klinkt hoopvol!! Volgens mij Heb ik Mila ook niet gevoeld tijdens te bevalling maar ik heb er ook niet echt op gelet. Mijn weeën begonnen uit het niets en kwamen meteen regelmatig om de 3/4 minuten al. Ik was een beetje van slag omdat ik die ochtend controle had gehad en een afspraak had gemaakt ok de ochtend erna ingeleid zou worden. Dus ik zat zo met dat in m’n hoofd dat ik vet van slag was dat m’n weeën kwamen haha. Iets met een klein beetje autistisch 😂😂😂

Maar ik ga duimen voor je! Spannend!!! Hoe gaat het nu??
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lotus, dat klinkt goed! Hopelijk zijn het geen voorweeën maar zet het gewoon door!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend dames!! Leuk dat er ieder moment weer babies geboren kunnen worden. Ik hoop op voorspoedige bevallingen voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Oeee Zo spannend lotus! Ik hoop voor je dat je aan het bevallen bent of dat je kindje er al is! Tot toi toi meid
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan je Lotus! En zet 'm op!! Die krampen klinken idd wel erg goed (al heb ik er dus geen ervaring mee 😂)
Hmmm, balen van de slapeloosheid.. Vervelend, zeker omdat je tegen het eind aan loopt!! Veel slaap is dan juist heel fijn haha.

Ik begin morgen weer met werken en heb even een gesprekje met mijn leidinggevende omdat ik dus best veel harde buiken heb. Heb fysiek zwaar werk dus daar moet wel wat concreets over afgesproken worden. Ben ook zo benieuwd hoe mijn collega's reageren op mijn buik na 3 wk vakantie haha, hij is echt mega gegroeid!!
We zijn er qua namen btw miss al wel uit haha, gaat toch rapper dan verwacht 😏.
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post!
Vanmiddag om 15.05 uur is onze dochter Khloë geboren.

De bevalling was vrij heftig vond ik. Om 11.00 uur had ik 2 cm ontsluiting, om 13.00 uur kwam de verloskundige weer terug en had ik 5-6 cm ontsluiting. Daarna meteen naar het ziekenhuis gereden en had ik vrij snel 9 cm ontsluiting. Ik wist echt van gekkigheid niet hoe ik de pijn moest opvangen. Ik had een weeën storm zei ze.

Nou de persweeen waren alsof ik een mega grote kei er uit moest poepen. Ik heb echt vaak geroepen dat het niet ging maar het was te laat voor pijn medicatie.

Eenmaal geboren vloog ze er uit leek het wel. Meteen kwamen er 7 of 8 mensen binnen. De navelstreng was van de placenta afgescheurd en ze kregen de placenta er niet uit. Ik ben 2 liter bloed verloren totaal en moest onder narcose om de placenta er uit te laten halen. Dat was wel even emotioneel... na de bevalling meteen de kamer uit :-(

We zijn nu met zn drietjes in het ziekenhuis en blijven een nacht slapen. Ik heb een katheter in en dat was geen pretje zonder verdoving.

Al met al vloog de dag voorbij maar mijn god wat heb ik een pijn gehad. Vooral in mijn rug. Ik doe dit nooit meer ;-)

Bedankt voor jullie digitale steun meiden!! Heb er erg veel aan gehad de afgelopen maanden!!

Ik probeer morgen wel even een foto te posten
Alle reacties Link kopieren
@Lotus van harte gefeliciteerd meid!!! 😍😍😍. Wat een nare bevalling! Pff heftig hoor!! Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten met z’n 3e !!!

Hoe groot is je kleine meid en wat weegt ze? ♥️
Alle reacties Link kopieren
Wowwwww lotus van harte gefeliciteerd meid. Dat klinkt als een hele snelle maar heftige bevalling! Het is achter de rug gelukkig. Vanaf nu herstellen en rustig aan. Geniet van je kleine meisje. Ben heel benieuwd naar een foto! En jeetje wat ben ik jaloers. 1 dag voor de uitgerekende datum. Echt perfect!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, tinypic is er niet meer om foto’s up te loaden, ik gebruikte laatst deze website

https://www.mupload.nl/
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lotus met jullie mooie meisje!

Wat een heftige bevalling. Veel over praten komende tijd. En neem je tijd voor je herstel. 2 liter bloed verliezen is niet niks.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie meisje Lotus! :cheer:
Maar jeetje wat een snelle en heftige bevalling zeg, wel fijn dat nu alles goed met jullie gaat. Hopelijk kun je het een beetje een plekje geven, praat er inderdaad veel over zoals Tinkeltje al zegt. Mogen jullie vandaag naar huis?

Monkey, ik denk aan je en duim voor je dat het strippen vandaag helpt!
Alle reacties Link kopieren
Wow gefeliciteerd lotus, het klinkt heel heftig!! Laat je maar goed verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Lotus van harte gefeliciteerd!! Wat fijn. Maar een hele heftige bevalling. Bij mijn eerste ook 2 liter bloed verloren. Daar kun je je knap beroerd van voelen. Rustig aan maar en genieten met zijn drie. Monkey duim voor jou. En ik probeer een foto te uploaden van mijn 4 mnd oude baby https://www.mupload.nl/img/2jrax4j9jrj.jpg
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tip Moniek.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Gracey wat een knappers zeg!! Wauwie 😍😍


&Monkey hoe gaat het?? Ik denk dat jij vandaag gaat bevallen 🙊😁
Alle reacties Link kopieren
Wat een knapperd gracey! Wat leuk om jullie kindjes te kunnen zien.

Hier een flinke domper gister. Alles zat nog helemaal dicht dus ze kon niet strippen. Ze heeft me echt een beetje ontmoedigd. Ze zei namelijk dat in dit stadium ook een inleiding heel lang kon duren. Heel motiverend allemaal. Alsof ze er niet achter stond. Maarjaaa.. morgen gesprek bij de gynaecoloog over de inleiding. Hopelijk krijg ik dan een datum om naar toe te leven. Want na gister heb iknalle hoop verloren dat het vanzelf komt haha. Vannacht wel een paar pijnlijke harde buiken. Maar meer trekkerig, totaal geen weeen.
Toch hoop ik nog dat je gelijk krijgt Moniek haha
Alle reacties Link kopieren
Ah dat is balen Monkey! Maar het is jouw bevalling. Als jij met 41 weken ingeleid wil worden moet je gewoon op je strepen staan. Dat had ik iets meer moeten doen, mijn VK's stonden er ook niet achter. En toen bleek bij de (gelukkig spontane) bevalling op 40+6 dat mijn placenta al aan het afbreken was. Volg je gevoel! Hopelijk gaat het goed bij de gynaecoloog morgen en kunnen ze je inplannen.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik eigenlijk heel fijne woorden om te horen fiona. Dat je begrijpt waarom ik het wil! De risico's worden gewoon groter en t belangrijkste is dat t gezond geboren wordt al is dat met een inleiding. Van die placenta is eigenlijk wel een eng idee, maar gelukkig heeft je lichaam het goed opgepakt en op tijd bevallen.
Hopelijk morgen een goed gesprek en weten we meer :)
Alle reacties Link kopieren
Spannend Monkey! Jammer dat alles nog pot dicht zit!!! Ik had met 41 weken gesprek met de gynaecoloog in t ziekenhuis en de dag erna mocht ik al ingeleid worden. Alleen mevrouw besloot die nacht zelf al te komen haha. Bij dat gesprek hebben ze een hartfilmpje gemaakt om te kijken of het spoed was of dat de kleine nog relaxed zat en een echo en toen zagen ze idd dat de placenta aan het afbreken was (wat normaal is rond die tijd) maar zou even vragen of ze dat willen checken. Hopelijk kan je snel een afspraak krijgen. Nog mooier zou zijn als hij zelf zou komen 🥰

En idd, niet om je te ontmoedigen maar als alles tijdens je inleiding nog potdicht zit dan kan het idd wel 2/3 dagen duren 🙊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven