Zwanger worden vanaf december 2017

28-11-2017 16:20 903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik hebben besloten om vanaf december voor ons eerste kindje te gaan!
Het lijkt me leuk om hier met mensen te kletsen over alles wat hierbij komt kijken.

NaamLeeftijdHoeveelste kindRondeNODBijzonderheden
Appeltje30 29 / 32 1ste 5 1-5
Bibi321 29 / 30 1ste 6 25-4
Celenne 32 / 37 1ste 5 17-5
Margriet26 25 / 25 1ste 3 24-4
Bloomaday 1ste 2 23-4
Evelien_88 30 / 31 1ste 5 11-5
Loekieloek3 28 / 38 1ste 7 5-3
Rein1986 31 / 31 1ste 4 18-5
Roffa38 38 / 40 1ste 6 17-5
Yellow-89 28 / 31 2de 1
SMJ91 25 / 34 1ste 1 31-5
Maikiex 21 / 35 1ste 1
Zwangeren
NaamLeeftijdHoeveelste kindUitgerekendGeplande echoGeslacht
Jentelente 28 / 30 2de :cheer2:
poezels 32 1ste 24-9 :cheer2:
bozz 30 / 32 1ste 25-11 :cheer2: 14-5
bozz wijzigde dit bericht op 03-05-2018 11:38
84.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Yellow heb je een privebericht gestuurd ik zou graag in de Facebook groep willen zitten!
Alle reacties Link kopieren
Had het gezien Smj.

Er is nog hoop! En fijn dat je man met je mee gaat. Is niet fijn alleen. Hoop dat ze ook wat kunnen zien ondanks dat het zo pril is.

En er is echt niks met jou. Als het niet goed is dan is er iets mis geweest met het kindje waar jij niks aan kan doen!!

Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Oeh, dat is niet fijn SMJ! Heel veel sterkte zo... ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het gewoon goed zit!
Alle reacties Link kopieren
Ohnee SMJ, sterkte en houdt ons op de hoogte...

Yellow, ik stuur je een pb
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend eng, heel veel sterkte SMJ!!

@ Yellow, ik stuur je ook een pb
Alle reacties Link kopieren
Smj; sterkte! Hoop dat het meevalt, klote dit zeg :(

Yellow; ik heb geen idee hoe ik je een pb moet sturen, dus zou je mij 1 willen sturen? Dan kan ik er op reageren, zou ook wel graag in de fb groep willen!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Na veel huilbuien en tweemaal een inwendige echo en bloedprikken zijn ze in het ziekenhuis tot de conclusie gekomen dat ik een miskraam heb gehad vandaag.

Ik wacht nog op de uitslag van mijn bloedtest (die krijg ik vanavond) en dan moet ik a.s. vrijdag ook weer bloed prikken om te kijken of mijn zwangerschapshormoon is gedaald. Heb nog een beetje last van krampen en een beetje bloedverlies.

Mijn baarmoeder en eileiders zagen er goed uit zeiden ze in het ziekenhuis maar ze zagen wel wat bloed buiten de baarmoeder dus dat gaan ze nu onderzoeken.. maar de man die mij onderzocht heeft acht de kans heeeeel klein dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en gaat uit van een natuurlijke miskraam.

Net toch maar even onze familieleden ingelicht hierover zodat zij ook weten wat er speelt. Ik weet dat het vruchtje nog zo minimaal was en het (hoe hard het ook klinkt) ''beter'' nu afgestoten kon worden dan later, maar de klap zit er aardig in bij mij.

Je verwacht op je 25e niet direct bij je eerste zwangerschap een miskraam te krijgen omdat je denkt; 'Dit overkomt mij niet' maar alles gebeurt met een reden heb ik mij vandaag gerealiseerd. Ik dacht steeds: waarom faal ik nu als vrouw? Ik ben nog zo jong. Maar na veel gesprekken met mijn man en de mensen om mij heen denk ik dat als dit het lot is (dat dit vruchtje dan niet goed heeft doorgezet) het zo heeft moeten lopen.

Er komen wel weer nieuwe rondes en nieuwe kansen. @Bozz zou jij mij misschien van het tabel af willen halen en weer terug kunnen plaatsen bij de rondes? Ik doe deze ronde even niet mee omdat ik wil dat er een maandje tussen zit voordat wij weer gaan proberen maar ik laat je na mijn aankomende NOD wel weten wanneer mijn NOD daarna is zodat je dat weer in het tabelletje kan zetten. Ik hoop wel dat er een Facebook groep komt!

Voor nu wil ik jullie allemaal echt een onwijs dikke knuffel geven vanachter mijn computerscherm omdat ik echt mijn verhaal kwijt kon bij jullie en jullie mij toch wat steun hebben gegeven. Zowel toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, als nu.

Ik wens jullie een hele fijne avond en ik spreek jullie snel weer!

P.S. voor de dames die hun NOD bijna hebben: ik duim nog steeds voor jullie en hoop zo dat het raak is! :heart:
Alle reacties Link kopieren
SMJ: had al een paar keer gekeken hier om te zien of je al had gereageerd. Ik leef erg met je mee, zoals bij de andere meiden op dit forum die dit hebben moeten doorstaan. Wat een emotionele achtbaan is het ook.. en er is niks eerlijks aan dit hele gebeuren.
Neem de tijd voor jezelf en we zien je weer opduiken wanneer je er klaar voor bent..

Dikke knuffel.
anoniem_359916 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 21:16
0.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oei SMJ, wat een rotnieuws! Ook ik leef ontzettend met je mee; wat een chaos van emoties moet dat opleveren. Ik wens je heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ahh lieverd toch. Wat enorm heftig! En dan ook gelijk via het zkh. Wel goed dat ze het nu ff in de gaten houden.

En fijn dat je het gelijk met familie hebt kunnen delen. Kan je daar ook je verhaal kwijt.

Sterkte!

En maikiex, ik heb je pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte SMJ! Ik leef met je mee, knuffel van mij. En begrijp dat dit een enorme klap is, maar twijfel niet aan jezelf! Wat je zelf al zegt, alles gebeurd met een reden.
Knuffel!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal!

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis, de waarden van mijn zwangerschapshormoon is nog vrij hoog zei de arts. Dit betekent dat zij het nog moeten afwachten tot aan vrijdag, als mijn waarden dan even hoog zijn of hoger dan ga ik een traject in om te kijken of het toch niet een zwangerschap is of een buitenbaarmoederlijke. Ze konden vandaag bij de echo niks zien en volgens de arts is het eigenlijk ook nog te vroeg om iets te zien... ik snap die hele achtbaan nu niet waar ik in zit : wel/niet zwanger want ik heb mij nu volledig overgegeven aan de uitslag dat ik niet zwanger ben.

Als de waarden aankomende vrijdag gedaald zijn dan heb ik dus een miskraam gehad...
Ik wens je heel veel sterkte :heart:
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou SMJ en heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ow nee, wat erg SMJ! Wat een k*t nieuws! En ook vervelend dat je nu nog in spanning zit tot vrijdag... :hug: :hug: Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje SMJ, stom dat wachten nu nog. Echt bah, nogmaals dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Oei SMJ, wat akelig. Een sprankeltje hoop met een emmer onzekerheid :(. Wat een rotperiode zo!
Alle reacties Link kopieren
:idee:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je Smj?

Dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Toch ongesteld geworden :(, op 20 dagen na ovulatie.
Mijn volgende NOD mag in principe naar 17 mei.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dit Celenne! Het is op zich al niet leuk als je ongesteld wordt, maar het is nog erger als het pas zo laat is. Hopelijk gaat het de volgende ronde beter en blijft hij gewoon helemaal weg. :)
Alle reacties Link kopieren
Celenne, balen zeg! Op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel SMJ! Wat verschrikkelijk, die onzekerheid.

Balen, Celenne!

Yellow, zou je mij een pb willen sturen? Ik heb geen idee hoe dit moet.
Alle reacties Link kopieren
Balen Celenne! Grrrr
6e ronde alweer, hopelijk nu meer geluk.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan margriet :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven