Zwanger worden vanaf december 2020

07-12-2020 23:14 469 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie er nog geen topic over, maar wie wil er ook sinds deze maand zwanger worden?

Followyd: 3e kindje - NOD 17-19 dec
Tiswa. 2e kind - NOD 15 jan
Sunny-91: 4e kindje - NOD 26 Jan
Picoo: 2e kind - NOD 28 dec
Luuntje: 1e kindje - NOD 6 jan
Monstertje22: 1e kindje - NOD 7 Jan
Blondtje: 1e kindje - NOD ?
Fietje: 2e kindje - NOD ?
worteltaart: 3e kindje - NOD 29 jan
Morange: 2e kindje - NOD ?


Hoera, zwanger!!!
Lau_Ngi: 2e kindje
wortelsap91: 4e kindje
wortelsap91 wijzigde dit bericht op 18-01-2021 21:22
71.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunny-91 schreef:
27-01-2022 19:14
Het is hier helaas weer mis gegaan. Ik ben net gaan bloeden dus een vroege miskraam :cry:
onee wat rot zeg, sterkte
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunny hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief dat je het vraagt! Op het moment hebben we het heel pittig... Ons oudste zoontje ligt al ruim een week in het ziekenhuis en moet nog zeker een week hier blijven. Hij knapt gelukkig heel goed op, maar het is wel echt slopend om alles thuis geregeld te krijgen.
We zijn dus ook totaal niet bezig met zwanger worden. Je beseft je ineens ook zo goed hoeveel zorgen je om een kind kan hebben... Ik vermoed dat mijn man na dit ziekenhuis avontuur helemaal niet voor nog een kindje wil gaan.
Het is niet vanzelfsprekend dat we al 2 kindjes hebben rondlopen en we koesteren wat we hebben!
Alle reacties Link kopieren Quote
O, jee, Sunny, wat heftig! Veel sterkte! :hug:
Ik begrijp heel goed dat dat je wens voor nog een kindje dan ook weer in een ander perspectief zet. Je laatste zin is zo waar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey sunny wat heftig, wat heeft hij? Gaat het inmiddels al beter ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft pleuritis. Het begon met een longontsteking en ging over in een ontsteking van het longvlies.
Hij moet 2 weken antibiotica via infuus en daarom moeten we nog tot eind van deze week blijven.
Hij knapt gelukkig wel goed op, voelt zich duidelijk beter maar heeft nog heel erg weinig energie. Maar dat heeft nog wel een poosje tijd nodig.
We tellen nu af tot eind van deze week!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte en beterschap voor je zoontje Sunny
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi meiden mijn inlog ben ik kwijt en ww resetten lukte niet had al eerder wat willen posten. Op 23 juni js onze dochter geboren, zo bijzonder na 2 jongens.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw van harte gefeliciteerd met jullie dochter Followyourdreams!! :heart: super leuk zeg een meisje, geniet er van!!

Hier gaat het goed. Onze oudste is gelukkig weer helemaal opgeknapt.
En onze zwangerschapswens staat op een heel laag pitje... We zijn er niet actief mee bezig, al gebruiken we geen voorbehoedmiddelen dus als het wel gebeurd is het ontzettend welkom. Al heb ik er zelf heel weinig moed op dat ik nog zwanger ga raken en dan geen vroege miskraam ga krijgen. Maar goed wie weet... Zeg nooit nooit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee meiden, geen idee of jullie hier nog wel eens lezen. Maar ik ben weer zwanger :heart: en deze keer lijkt het wel goed te gaan gelukkig!
Ik heb vandaag de termijnecho gehad en ben nu 10 weken zwanger. Ik had niet meer verwacht dat dit nog zou gebeuren, zo ontzettend blij hiermee!! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunny wow !! Wat geweldig voor je..hoe gaat het ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik voel me goed gelukkig :) erg moe maar voor de rest mag ik niet klagen! Ik ben nu bijna 13 weken zwanger dus dat gaat ook de goede kant op :heart:

En hoe is het met jullie? Jullie meisje is nu zeker een half jaar ongeveer? En hoe vinden de grote broers het?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een wonder dat het nog gelukt is, uiteindelijk wel bewust of was het ineens toch raak?
Ja onze dochter is 5.5 maand. Gaat goed, echt genieten zo'n laatste kind 🥰 de jongens zijn dol op haar!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Sunny, ik lees dit nu pas, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! :cheer2: . 13 weken al weer, dat lijkt toch echt de goede kant op te gaan, ik blijf voor je duimen!

Follow, wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat de jongens dol zijn op hun zusje 🥰.

Hier gaat het goed, al worstel ik momenteel wel weer met wat gevoelens dat het bij ons toch ook had gekund als we het nog een kans hadden gegeven.. juist ook wat mensen in mijn omgeving die nu na miskramen nog een derde kindje kregen. Ik snap nog steeds volkomen dat het vorig jaar na de drie miskramen gevoelsmatig klaar was, maar de wens was er natuurlijk wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi worteltaart ik snap je ! Je wens is er wel natuurlijk.. maar idd neem je weer het 'risico'. Ik had voor mezelf nog geen ultimatum gesteld destijds (2 miskramen ) , geen idee of en wanneer dat was gekomen. Maar snap je echt want die spanning de eerste weken vond ik bijna niet te doen . Sterkte xxx
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt meiden! Ondertussen ruim 17 weken en alles gaat nog steeds goed :heart: ik had de moed opgegeven na 3 miskramen, maar echt het definitieve besluit om anticonceptie te gaan nemen kon ik nog niet nemen. Dus hier waren we makkelijk in en toen toch geheel onverwachts ineens een plakker! :heart:

Ik snap je heel goed Worteltaart. Voor mijn gevoel was het ook echt klaar na 3x een miskraam, maar op de een of andere manier was het in mijn hart toch nog niet helemaal klaar en lieten we het toch op z'n beloop. Maar kan me ook zo goed voorstellen dat je het risico op nog een miskraam gewoon niet wilt lopen en wel een definitief besluit neemt. Ik besef me heel goed dat we gewoon veel geluk hebben gehad.

Wat heerlijk dat jullie zo genieten Follow! En dat de grote broers zo dol zijn op hun zusje :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het sunny?
Onze dochter inmiddels 9 maanden wow de tijd vliegt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw 9 maanden alweer, wat gaat dat hard zeg!

Hier ruim 27 weken zwanger op moment en alles gaat nog goed gelukkig! Ik merk wel dat mn lijf het zwaar begint te vinden, maar nog 5 weken werken en dan begint mijn verlof :cheer: zin in!!
Ik heb nu elke 2 weken controle bij de gynaecoloog en dat geeft wel rust gelukkig, al zal ik pas echt opgelucht zijn als ze er levend en gezond is.
Ik heb lange tijd mn kop in het zand gestoken en niet durven geloven dat deze zwangerschap goed zou gaan, maar nu heb ik er gelukkig wel vertrouwen in gekregen en begin ik steeds meer te fantaseren over als ze er straks is. Laat het maar snel juni zijn :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunny je bent vast al bevallen, hoe gaat het?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven