Zwanger worden vanaf maart 2022

22-02-2022 21:35 137 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Zijn er nog meer mensen die zwanger gaan proberen te worden vanaf maart? Het lijkt me leuk om ervaringen te delen.

WIE SCHRIJVEN ER ALLEMAAL MEE
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nrBijzonderheden
Salinas292
onzekermeisje252
arya3317 meionder behandeling bij pop-poli
Onweertje1
Fleur932
BB_Anne28126 maart
Lienepien95261
Noor226218 maart
Pimpelmeesje8737128 aprillongcovid
Hanziegeeft nog borstvoeding
Greenladyfern291
Bibii1321 april
Huisplantjesfan271
:cheer2: ZWANGER :cheer2:
NaamKindje nrUDecho of afspraak
Salinas227 november27 mei 13 wekenecho
Onzekermeisje252
Onweertje1
Pimpelmeesje871
salinas wijzigde dit bericht op 04-05-2022 14:55
87.22% gewijzigd
Huisplantjesfan wat jammer! Het is ook echt lastig om er chill in te blijven staan wanneer je het zo graag wilt. Iedere maand duurt dan te lang. Hopelijk is het snel raak!

Noor, spannend! Hopelijk hebben jullie een mooie echo.
Lieve meiden,

Ik kan echt niet geloven dat ik dit berichtje moet schrijven. Ik heb verdrietig nieuws...

Totaal onverwacht heb ik gisteren een miskraam gehad, na een zwangerschap van 9 weken. Ik dacht dat ik wat bruin bloed had door seks, maar in de namiddag ging ik naar de wc en toen ging het helemaal mis. Er viel iets uit mij, gevolgd door heel veel bloed en stolsels. Ik schreeuwde meteen de naam van mijn vriend, hij was er meteen. Er was geen houden meer aan en in vier uur tijd heeft mijn lichaam alles wat met de zwangerschap te maken heeft naar buiten geduwd. Het ging gepaard met krampen die op weeën leken. Ik heb me heel ziek gevoeld, heel erg gebloed en veel pijn gehad. Het was heel heftig, maar mijn vriend was erbij. We hebben samen iets gezien wat op een vruchtje leek, dus we hebben geen hoop meer. Morgen is de echo om te checken of mijn baarmoeder schoon is.

Ik ben intens verdrietig en vooral heel erg teleurgesteld. Het voelt leeg van binnen (mijn buik is nu al letterlijk platter) en ik ben doodmoe door alle pijn die ik heb doorstaan. Tegelijkertijd nog volledig in shock over wat zich gisteravond in vier uur voltrokken heeft, en vooral dat je er ook niks aan kon doen. Het was doodeng. Maar samen met mijn vriend deden we het supergoed, en hij zorgt nu voor mij. Het bloeden en de krampen zijn nu bijna voorbij.

Ik hoop dat dit lot jullie bespaard blijft. Ik weet niet hoe vaak ik nog iets ga posten in deze topic, maar we geven onze droom niet op.

Liefs, een hele verdrietige Pimpelmees :'(
Och nee toch Pimpelmeesje, wat een verdrietig bericht! Het klinkt echt als een hele heftige dag :(. Echt ontzettend naar voor jullie, veel sterkte!
Ach lieve verdrietige pimpelmees.
Heel veel sterkte voor jou & je vriend. Ook sterkte morgen bij de verloskundige. :(
Oh wat erg pimpelmeesje.
Heel veel sterkte.
Oh lieve Pimpelmees, wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik was zo blij voor je dat het tegen je verwachting in zo snel gelukt was, en dan nu dit.. wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken. Neem je tijd om bij te komen, het is niet niks. Heel lief voor jezelf zijn, hopelijk is iedereen in je omgeving dat ook. Heel veel sterkte!
Och nee, wat erg voor jullie. Veel sterkte!
Hoe was de echo geweest pimpelmeesje?
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Pimpelmeesje, maar ik begrijp het ook heel goed als je even niet actief bent of meeleest op het forum.

Wij weten inmiddels dat we een zoontje verwachten! Een gek idee omdat ik altijd heel erg omgeven ben geweest door meisjes/vrouwen (kom uit een gezin met alleen maar zussen en ons eerste kindje is dus ook een meisje), maar ik vind het heel leuk!
Salinas wat leuk dat jullie het geslacht al weten! En zo bijzonder, een jongen in een meidenfamilie haha.

Ik heb afgelopen week positief getest.. heel spannend :)
Leuk Salinas, een jongen.
Wij krijgen het als het goed is zaterdag te horen.
Ik ben zo benieuwd.

Gefeliciteerd Hanzie 🥳, dan was het toch een innestelingsbloeding.
Spannend onzekermeisje! Heb je een voorgevoel?

Dankjewel! Inderdaad! Had ik bij de eerste zwangerschap ook, geinig dat ik het niet herkende. Maar zo blij!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven