Zwanger worden vanaf oktober 2018

08-10-2018 18:58 1468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herstart topic 'Zwanger worden vanaf oktober '18' i.v.m. tabel.
Naam Leeftijd (+prtnr) Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
gevulde speculaas 34/38 5 2 4-3 Buitenbaarmoederlijk zwangerschap in oktober
Elisboompje 28/32 6 1 24-02
BlauwBosbesje 27/30 4 1 7-3
Burg23 32/31 - 1 ?
Felicia 34/33 5 1 6-3
Justine15 25/25 6 1 27/2 mk december
xLau 27/27 3 1 15-01 Vmk 4w5d aug '18 en MA 10w4d dec '18

Zwanger:
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
JG1991 27/36 2 2 12 juni 2019 echo 27-12-2018
Dame91 26/307 1 1 13 juli 2019 Echo 4-12-18
Non30 31/32 2 2 27 juli 2019
MVG1983 34/37 1 2 ?
teddi86 32/33 2 2 5 augustus 2019
Sterrewaterman 34/34 3 2 28 augustus 2019 Termijnecho 6-2
Viva-000 30/32 4 2 4 oktober (eigen berekening) 1e echo: 21-02
Florazon 28/32 4 1 7 oktober Intake: 21-02
2e echo: 16-03
Juultje17 31/36 2 2 ? ?
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 (eigen berekening) echo + intake 6-3
Leosoll88 31/33 5 1 24 oktober 2019 (eigen berekening) Nog geen afspraak
Torrey87 31/34 4 1 11 november 2019 (eigen berekening) intake/echo 29/3




Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:00
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
47.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh knap Juultje!!!
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 18:12
96.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Knap Juultje dat je zo lang kunt wachten! Ik duim voor je :).

Hier vandaag een vaste smiley! Vandaag en morgen voor de zekerheid nog even gezellig maken en dan weer op t wachtbankje :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
.
elisboompje wijzigde dit bericht op 20-02-2019 08:07
99.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 18:12
99.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Burg23, vind je vriend vast niet erg, die knipperende smiley ;)!

Wat fijn Mikaelson, veel plezier vandaag en morgen!

Nog geen MS hier... We wachten rustig af ;)
Wat irritant, Burg!

Mijn eisprong was denk ik gisteren of vandaag. Vanochtend getest nog met ochtendurine en test was lichter dan gisteravond. Gisteravond was de teststreep net iets lichter dan controlestreep. Vruchtbaar slijm is nu ook bijna verdwenen. Voor mij dus een late eisprong maar zeker goed benut. Ik heb goede hoop en dacht vanochtend dat ik miss twee eitjes heb gehad. Weet niet of dat kan maar baarmoeder was twee x hoog. Of werkt dat zo niet haha? Iig dacht ik na over zwanger zijn van een tweeling en dat dat wel heel heftig zou zijn maar ook wel handig op mijn leeftijd. Hoeven we hierna niet nog een keer :hyper:

Juultje, mn gevoel zegt dat jij zwanger bent!
Alle reacties Link kopieren
mikaelson en burg veel plezier! :moon: :-D

felicia succes op het wachtbankje! Volgens mij kan dat niet, had ergens gelezen dat je na je eisprong hormonen aanmaakt die een volgende eisprong tegen houden. Maar pin me er niet op vast :p

juultje spannend hoor! Heb je een voorgevoel of geen idee?

Ik slinger zelf nog heen en weer tussen oee zou het en no way José.... Vanochtend voelde ik me weer even een paar seconde 'anders' waarna ik me realiseerde dat ik me zo voelde toen ik zwanger was. Maar was echt maar heel kort, dus betekend wss helemaal niks. Verder weinig symptomen, soms het idee dat m'n handpalmen roder zijn dan normaal, maar dat kan ook door de kou komen. Zucht, ga weer proberen er niet te veel je bezig te zijn, dat lukt tot nu toe vrij slecht :bonk:

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de stilstaande smiley kapot op jouw apparaat Burg! [/flauw] Jullie hebben het zo maar druk, hihi.

Florazon; ik heb het even gemist, maar ga jij testen op NOD of niet?

Mijn NOD staat op 1/2 (volgens de app) en dan is het een cyclus van 30 dagen. Normaal zit ik altijd rond 27-28 dagen, behalve vorige maand (achteraf denk ik toch stress) 18 dagen). Met een cyclus van 28 dagen zit ik op 30 januari, dus ik ben benieuwd! Dag 17 was de piek volgens CB. Ik probeer in mijn hoofd gewoon 1 februari aan te houden, haha.
Alle reacties Link kopieren
torrey bij mij is het ook zo dat de app de lange cyclus aanhoudt, dan is m'n nod de 27e. Maar volgens mij was m'n eisprong eerder, denk de 25e. Dus ga er denk ik tussenin zitten, de 26e, zodat ik in het weekend kan testen (dan zijn we samen). Heb je al iets van symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Nee... Ik denk niet dat ik die heb eigenlijk. Vandaag heb ik een vreetbui en ben ik misselijk. Maar goed... misselijk van de vreetbui klinkt logischer haha.
Gevoelige borsten etc heb ik bijna nooit. En hoofdpijn heb ik soms wel, maar dat kan ook van een te hoge suiker zijn. Dus nee... denk het niet.

Wel leuk om samen te testen!
Alle reacties Link kopieren
Felicia, fijn dat jullie er goed gebruik van hebben kunnen maken en dat je gevoel goed is!! Hahaha, ik hoop dat je gelijk hebt!

FloraZon: geen echt voorgevoel, het ene moment ben ik de afspraak met de verloskundige al aan het maken (bij wijs van spreken ;)) en het volgende moment denk ik weer: slaat nergens op, ik kan elk moment ongesteld worden. Zo had ik vandaag ineens weer met afvegen beetje bruin, verder hele dag niks meer. Maar moment van denk ik gelijk: zie je, daar komt 't al. Leuk dat jullie het weekend samen kunnen testen, ben heel benieuwd en ga voor je duimen! Heb jij al een voorgevoel?

Torrey: same here, hahah. Ik knijp de hele dag zo hard in m'n borsten om te voelen of ze al pijn gaan doen, dat ze daar weer pijn van gaan doen hahaah!
Alle reacties Link kopieren
Burg, wat vervelend voor je dat je zo lang die knipperende smileys hebt. Maar goed, aan de andere kant heb je dan misschien wel het gevoel dat je meer kans maakt omdat je er een langere periode mee bezig bent?

Ik vind het nu bij mij redelijk kort duren namelijk. Dit is de eerste ronde dat ik de testen gebruik en het levert me nu wel het inzicht op dat ik vorige rondes al heel vroeg begon ('te vroeg') en daardoor misschien niet lang genoeg door ging. Nu heb ik 3x een knipperende smiley gehad en vandaag een vaste smiley en heb ik het gevoel dat het maar een hele korte periode is waarin je vruchtbaar bent. Het voelt bijna alsof je dan niet genoeg je best hebt gedaan en het eigenlijk niet raak kan zijn in zo'n korte periode. Herkent iemand dit?

Spannend Juultje! Merk je al iets?

Felicia, een dubbele eisprong kan zeker hoor! Normaal remt de rijpende eicel inderdaad de rijping van andere eicellen, maar soms worden de hormonen die de eisprong stimuleren in zo'n grote mate aangemaakt zodat er twee eitjes kunnen rijpen. Zo ontstaat een twee-eiige tweeling, wanneer beide eitjes ook daadwerkelijk bevrucht worden en zich innestelen. Dit komt vaker voor bij vrouwen boven de 35 en in sommige families (erfelijke component). Spannend dus! Zou zomaar kunnen :).

Flora en Torrey, ik ga voor jullie duimen!! Succes met wachten nog even.

Viva, hoe is het met jou? Is het al een beetje geland?
Alle reacties Link kopieren
.
elisboompje wijzigde dit bericht op 20-02-2019 08:07
99.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tenzij bij burg straks 3 eitjes springen, in de knipper gate. :lol: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor juultje, dat je zo lang kan wachten!! Toch niet morgenochtend even testen? :lol:

Mikaelson, lief dat je het vraagt. Het is zeker wel geland en om eerlijk te zijn heb ik er een goed gevoel bij. Vanmorgen nog eens getest en de test was duidelijk al opgelopen. Heb veel steken in mn liezen en merk wel dat ik daar wat angstig van wordt, 'is dat een teken dat het mis gaat..?'. Ben ook niet helemaal fit en direct bang dat dat van invloed gaat zijn op een gezonde ontwikkeling :@@:
Zo zie je maar, ook na die felbegeerde positieve test blijf ik nog in onzekerheid! Mijn gevoel zegt, even het weekend door om te kijken of het goed gaat en dan eind volgende week eventueel de verloskundige bellen :)
Alle reacties Link kopieren
Mikaelson, ik had het nog niet zo bekeken. Ik heb 1 knipperende smiley gehad en de dag erna meteen een vaste. Zo is mijn vruchtbare periode helemaal kort :o
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 18:13
99.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook niet druk maken om weinig knipperende smilies hoor! Je bent gewoon 12 tot 24 uur per cyclus vruchtbaar, namelijk als je ei gesprongen is....
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Viva dat je er een goed gevoel bij hebt. De eerste weken lijken me inderdaad zenuwslopend hoor. Maar ik zou er gewoon van uitgaan dat alles goed gaat. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe :heart:

En klopt hoor, Burg. Die knipperende smileys reageren op oestrogeen en dat kan blijkbaar per vrouw nogal verschillen. Verstandelijk weet ik dat allemaal, ben net als jij helemaal op de hoogte van alle statistieken :facepalm: :biggrin: :sherlock: . Het is meer gevoelsmatig dat het bijna onwerkelijk voelt dat het in een paar dagen moet gebeuren ofzo.

Achja, vandaag de vaste smiley dus dat betekent dat mn ei vandaag of morgen waarschijnlijk springt. Ik voel het exacte moment nooit dus voor de zekerheid vandaag en morgen nog gebruik van maken en dan inderdaad weer op t wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Juultje17 schreef:
22-01-2019 19:03
Torrey: same here, hahah. Ik knijp de hele dag zo hard in m'n borsten om te voelen of ze al pijn gaan doen, dat ze daar weer pijn van gaan doen hahaah!
:HA:
Haha Juultje! Ik druk op mn borsten de tijdens de wachtbank. Gelukkig doen je ook van die gekke dingen.

Hier nog steeds slijm. Ovulatietest is wel bijna zonder streep. Ik heb nu al bijna een week slijm. Vind het echt raar dat er zolang slijm is. Dacht vanochtend dat het stopte. Was ook wittig maar nu net met afwegen weer doorzichtig rekbaar. Kennelijk nog steeds niet gesprongen. Voelde wel allerlei steekjes links tijdens het eten. Hoop dat dat mn ei is geweest. Heb iig gisteren en vandaag nog seks gehad. Moet goed komen. NOD zou rond 4/5 feb moeten liggen nu.

Tweelingen komen wel voor in onze familie. Wel twee-eiig. Denk dat vriend een hartverzakking krijgt als ik in verwachting van een tweeling zou zijn. Ik zelf ook wel eigenlijk haha.

Mickealson, fijn dat jouw ei er is!

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Wat denken jullie 😉?
Jaah juultje ! Gefeliciteerd, ik zie een duidelijke streep hoor😀
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven