Hollandse meisjes en gedrag

30-07-2014 20:34 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mening dat Hollandse meisjes niet luidruchtig moeten telefoneren en lachen in het openbaar.

Het geld aftroggelen van mannen voor het aanschaffen van luxe consumptiegoederen vind ik ook uit de boze door dit soort types.

Gelukkig krijg ik bijval van een Turkse minister in deze.

http://www.dagelijksestan ... rouwen-moeten-niet-lachen

Hoe zien aanhangers van de VVD, Nederlandse moslima's en vrijgevochten vrouwen van de VIVA dit en welke antwoord kunnen zij hierop geven?

Naar mijn mening laat de Turkse vice-premier een balletje rollen waarover wordt nagedacht.
Ik ga pas nadenken over wat een Turkse politicus zegt als het zijn eigen ballen zijn die rollen.

Alle reacties Link kopieren




Of mag dat ook al niet meer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 30 juli 2014 @ 20:36:

Ik ga pas nadenken over wat een Turkse politicus zegt als het zijn eigen ballen zijn die rollen.

+1
quote:himalaya schreef op 30 juli 2014 @ 20:37:





Of mag dat ook al niet meer?Ik wel. Jij niet, vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Mogen buitenlandse meisjes het dan wel? Waarom alleen Hollandse meisjes?



Ik vind dat vrouwen lekker moeten doen waar ze zin in hebben zonder zich druk te maken over wat ouderwetse jongens daar van vinden.
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:goedzo schreef op 30 juli 2014 @ 20:34:

Hoe zien aanhangers van de VVD, Nederlandse moslima's en vrijgevochten vrouwen van de VIVA dit en welke antwoord kunnen zij hierop geven?



Geen idee, ik hoor niet bij de doelgroep



Naar mijn mening laat de Turkse vice-premier een balletje rollen waarover wordt nagedacht.Rare zin.
Hey goedzo, gezellig dat je er weer bent! Stond het hek per ongeluk open?
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziet de gemiddelde vrouw dit?



Dat weet je zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
ik telefoneer niet luidruchtig in het openbaar. Mag ik nu wel doorgaan met het mannen geld aftroggelen voor dure consumptiegoederen? Anders wordt mijn dagelijkse leven wel erg saai.



Alle reacties Link kopieren
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA



(of was dat te hard)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren




"Waar zijn onze meisjes, die licht blozen, hun blik naar beneden richten en hun ogen afwenden als we ze aankijken, waardoor ze het symbool van zedelijkheid zijn?"



Achtergebleven in de 16e eeuw.



Wat een mafkees joh. Vrouwens zijn niet je persoonlijke diertjes die maar even moeten doen wat manlief wilt. Als een vrouw wil lachen dan lacht ze. Is toch juist leuk, een vrouw die laat zien dat ze vrolijk is.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2014 @ 20:39:

Hey goedzo, gezellig dat je er weer bent! Stond het hek per ongeluk open?

Hee LV .

Dat was ook mijn eerst gedachte: god nee, daar is-ie weer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2014 @ 20:42:

WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA



(of was dat te hard)Slet!
Alle reacties Link kopieren
Maareh, goedzo, heb jij nog een paar centjes over voor fiools nieuwe Porsche?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat mannen hun ballen niet achterna moeten lopen, ik vind dat mannen niet naar vrouwen mogen kijken, ik vind dat mannen heel veel moeten verdienen om hun vrouw te kunnen onderhouden, ik vind dat mannen hun vrouwen grote cadeaus moeten geven. Ik vind dat mannen geen bier mogen drinken met vrienden. Ik vind dat mannen geen voetbal meer mogen kijken.
Ja ik zou ook raar staan te kijken als een varken of geit lacht...dus vrouwen, die ook vee zijn volgens types als die minister en haar boze mannelijke partij genoten, die moeten ook niet lachen, maar lijden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je als moderne vrouw nou een one night stand scoren als je de heren niet eens aan mag kijken?!
Erger je niet, maar verbaas je!
He had jij geen permaban? Beetje stout het onder proxy server toch terugkomen...
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er mee naar de 16e eeuw?



Discussie: why don't men mind their own business?

First no mind, second no business.




Sorry voor het vieze plaatje. Ik heb er alle begrip voor als je deze ranzigheid staft.
Alle reacties Link kopieren
Zeg to, mag jij wel forummen van je vrouw? Heb je al stof gezogen en de was gevouwen?!
Erger je niet, maar verbaas je!
je zou maar als man elke keer als een vrouw lacht, een vrouw geen burka aan heeft, een vrouw een seconde naar je kijkt of haar enkel laat zien een erectie krijgen...dat is ook wel ongemakkelijk, snap ik.



daar om denk ik dat de oplossing niet is de vrouwen burka's aan doen want die waaien wel eens om hoog, ik stel voor de pil voor mannen met een hoge load aan vrouwelijke hormonen. Blijvend en ook veilig in de buurt van op waaiende burka's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven