Hollandse meisjes en gedrag

30-07-2014 20:34 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mening dat Hollandse meisjes niet luidruchtig moeten telefoneren en lachen in het openbaar.

Het geld aftroggelen van mannen voor het aanschaffen van luxe consumptiegoederen vind ik ook uit de boze door dit soort types.

Gelukkig krijg ik bijval van een Turkse minister in deze.

http://www.dagelijksestan ... rouwen-moeten-niet-lachen

Hoe zien aanhangers van de VVD, Nederlandse moslima's en vrijgevochten vrouwen van de VIVA dit en welke antwoord kunnen zij hierop geven?

Naar mijn mening laat de Turkse vice-premier een balletje rollen waarover wordt nagedacht.
Geldt jouw verbod ook voor Limburgse meisjes, TO?
Alle reacties Link kopieren
okee dus wij vrouwen moeten allemaal depressief worden?



Lachen is gezond.



Maar even serieus, wat is dit voor ziek artikel?
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie... Is moeilijk he? Jongen zijn... Al die luidruchtig bellende, lachende, geld aftroggelende Hollandsche meiden om je heen.. Kom maar hier, krijg je een knuffel en een aai over de bol. Zo. En nu weer fijn buiten spelen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
To zal de suiker wel naar het hoofd zijn gestegen tijdens het suikerfeest.
Gepikt van een ander topic:



quote:Splinter_ schreef op 30 juli 2014 @ 21:10:

Gepikt van een ander topic:



[afbeelding]

In navolging:



What did god say after he created men? I can do better.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels, 10 minuten geleden

je zou maar als man elke keer als een vrouw lacht, een vrouw geen burka aan heeft, een vrouw een seconde naar je kijkt of haar enkel laat zien een erectie krijgen...dat is ook wel ongemakkelijk, snap ik.



daar om denk ik dat de oplossing niet is de vrouwen burka's aan doen want die waaien wel eens om hoog, ik stel voor de pil voor mannen met een hoge load aan vrouwelijke hormonen. Blijvend en ook veilig in de buurt van op waaiende burka's.



Goed idee van die pil, maak het meteen een anti-spermatozoapil van. Dat soort mannen zou zich niet mogen voorplanten.



Wat ben ik blij dat ik een Brabantse ben.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Halo, hier een moslima. Ik interpreteer zijn woorden maar op de volgende manier: Niet overdreven gillen op straat, schreeuwen, aandacht vragen. Maar dat lijkt me iets vanzelfsprekends voor iedereen, ook voor mannen. Ik vind oprecht dat je jezelf voorschut zet als je in het openbaar ruzie maakt via de telefoon, laatst nog meegemaakt een dame met haar dochters aan de hand die helemaal schreeuwt in de telefoon, doe dat lekker thuis denk ik dan niet iedereen hoeft mee te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 21:13:

Halo, hier een moslima. Ik interpreteer zijn woorden maar op de volgende manier: Niet overdreven gillen op straat, schreeuwen, aandacht vragen. Maar dat lijkt me iets vanzelfsprekends voor iedereen, ook voor mannen. Ik vind oprecht dat je jezelf voorschut zet als je in het openbaar ruzie maakt via de telefoon, laatst nog meegemaakt een dame met haar dochters aan de hand die helemaal schreeuwt in de telefoon, doe dat lekker thuis denk ik dan niet iedereen hoeft mee te genieten.Maar dat is dus inderdaad in elk land en man en vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 21:13:

Halo, hier een moslima. Ik interpreteer zijn woorden maar op de volgende manier: Niet overdreven gillen op straat, schreeuwen, aandacht vragen. Maar dat lijkt me iets vanzelfsprekends voor iedereen, ook voor mannen. Ik vind oprecht dat je jezelf voorschut zet als je in het openbaar ruzie maakt via de telefoon, laatst nog meegemaakt een dame met haar dochters aan de hand die helemaal schreeuwt in de telefoon, doe dat lekker thuis denk ik dan niet iedereen hoeft mee te genieten.Hebben wij hetzelfde artikel gelezen? Ik interpreteer het toch echt heel anders.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
TO is van mening dat Hollandse meisjes niet luidruchtig moeten telefoneren en lachen in het openbaar. Nou Goedzo, de oplossing ligt mijns inziens voor de hand: enkele reis naar Afghanistan, de vrouwen die daar wonen hebben geen enkele reden om te lachen, behalve op het moment dat jij op het vliegveld van Kabul landt natuurlijk maar lachen en uitlachen zijn twee verschillende dingen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2014 @ 21:23:

[...]





Hebben wij hetzelfde artikel gelezen? Ik interpreteer het toch echt heel anders.Ik interpreteer het maar op mijn eigen manier, daarmee bedoel ik dat ik luister naar wat hij zegt maar er mijn eigen beeld bij vorm. Tuurlijk vind ik dat je lekker mag lachen op straat, maar ik denk/hoop dat deze man doelt op het overdreven lachen en raar doen waarmee je jezelf gewoon voor schut zet, wel vind ik dat het niet alleen opgaat voor vrouwen maar ook voor mannen.
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 21:13:

Halo, hier een moslima. Ik interpreteer zijn woorden maar op de volgende manier: Niet overdreven gillen op straat, schreeuwen, aandacht vragen. Maar dat lijkt me iets vanzelfsprekends voor iedereen, ook voor mannen. Ik vind oprecht dat je jezelf voorschut zet als je in het openbaar ruzie maakt via de telefoon, laatst nog meegemaakt een dame met haar dochters aan de hand die helemaal schreeuwt in de telefoon, doe dat lekker thuis denk ik dan niet iedereen hoeft mee te genieten.

ja ja...dat staat er echt niet.



En schreeuwen is in Turkije niet bepaald verboden
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 30 juli 2014 @ 21:37:

[...]



ja ja...dat staat er echt niet.



En schreeuwen is in Turkije niet bepaald verboden Zeg ik dat dat er staat, ik zeg dat ik zijn woorden op mijn eigen manier interpreteer
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 30 juli 2014 @ 21:28:

TO is van mening dat Welnee, hij post het hier. Dat is iets anders
Je bent zelf een theepot
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 21:38:

[...]





Zeg ik dat dat er staat, ik zeg dat ik zijn woorden op mijn eigen manier interpreteer

hij legt uit wat hij bedoelt en jij interpreteert het zo als jij wil?



Hij vindt het niet ZEDELIJK.



"Waar zijn onze meisjes, die licht blozen, hun blik naar beneden richten en hun ogen afwenden als we ze aankijken, waardoor ze het symbool van zedelijkheid zijn?"



Dat gaat niet over overlast aan gillende mensen aan de telefoon m/v...dat gaat er over dat vrouwen die uitbundig lachen zorgen voor moreel verval (zijn woorden) en een zedelijke neer geslagen blik (zijn woorden) geprefereerd wordt door hem.



Dat is niet anders te interpreteren want hij bedoelt niets anders dan wat hij bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles, 4 minuten geleden



Ik interpreteer het maar op mijn eigen manier, daarmee bedoel ik dat ik luister naar wat hij zegt maar er mijn eigen beeld bij vorm. Tuurlijk vind ik dat je lekker mag lachen op straat, maar ik denk/hoop dat deze man doelt op het overdreven lachen en raar doen waarmee je jezelf gewoon voor schut zet, wel vind ik dat het niet alleen opgaat voor vrouwen maar ook voor mannen.



Hoe jij het interpreteert is niet zoals hij het bedoelt.



"Waar zijn onze meisjes, die licht blozen, hun blik naar beneden richten en hun ogen afwenden als we ze aankijken, waardoor ze het symbool van zedelijkheid zijn?"



Hiermee bedoelt ie echt niet wat jij ervan maakt. En ik ga zo never nooit niet op straat lopen, in ieder geval. Gelukkig woon ik in Brabant.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 21:35:

[...]





Ik interpreteer het maar op mijn eigen manier, daarmee bedoel ik dat ik luister naar wat hij zegt maar er mijn eigen beeld bij vorm. Tuurlijk vind ik dat je lekker mag lachen op straat, maar ik denk/hoop dat deze man doelt op het overdreven lachen en raar doen waarmee je jezelf gewoon voor schut zet, wel vind ik dat het niet alleen opgaat voor vrouwen maar ook voor mannen.



Dat vrouwen in Turkije niet meer mogen lachen is de hele dag al in het nieuws, de een of andere gek gooit het hier op het VF om ons te stangen - die openingspost neem ik natuurlijk niet serieus, jouw reactie hierop helaas wel.



WAAROM neem jij als moslima nou geen afstand van zo'n statement als dit?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 21:41:

[...]





Welnee, hij post het hier. Dat is iets andersNou, er staat toch echt "Ik ben van mening ... ".
verba volant, scripta manent.
Lachen ies for hoerrrrrrrûh.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 30 juli 2014 @ 21:59:

[...]





Nou, er staat toch echt "Ik ben van mening ... ".





Alsof iedereen hier schrijft wat hij/zij echt meent..
Je bent zelf een theepot
En wat nou als je een lachstuip hebt? Je heel veel lol hebt met je vriendinnen/vrienden/familie en toevallig op straat loopt?



Lachen is gezond en vooral heel leuk
Alle reacties Link kopieren
tja die wil natuurlijk dat de vrouw 20 meter achter dr vent loopt te sjouwen met boodschappen en een hoofddoek op dan valt bellen niet mee...
Carpe Noctem
quote:Wollstonecraft schreef op 30 juli 2014 @ 20:36:

Ik ga pas nadenken over wat een Turkse politicus zegt als het zijn eigen ballen zijn die rollen.

Moet ie daarvoor turks zijn dan? Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven