Op de PVV stemmen in maart (Deel 2)

08-01-2017 08:33 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 zit vol dus hier een deel 2

Ga je PVV stemmen ja / nee en wat is daarvoor de reden.

Misschien weet je het nog niet en kan je hier meelezen om een mening te vormen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 12 januari 2017 @ 22:51:

Nee, een stem op PVV is een verloren stem. Niemand wil ze met ze samenwerken.En ironisch genoeg een stem tegen de democratie, hoe hard Wilders ook roept op te komen voor het volk.
Ik ben zo benieuwd hoe antiwilders mensen over pakweg 20 jaar over hem denken..

Vanonder hun boerka.
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 11:53:

Ik ben zo benieuwd hoe antiwilders mensen over pakweg 20 jaar over hem denken..

Vanonder hun boerka.Ahja, want als we niet voor Wilders stemmen dan gaan we ons massaal tegen onze wens bekeren. Tuurlijk..
De zee is groen
quote:groenogig_monster schreef op 15 januari 2017 @ 11:57:

[...]





Ahja, want als we niet voor Wilders stemmen dan gaan we ons massaal tegen onze wens bekeren. Tuurlijk..

We gaan dan helemaal niks meer.

Er wordt dan voor ons bepaalt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem ook omkeren: hoe de voorstemmers over 20 jaar over hem denken in de nieuwe dictatoriale heilstaat



En die overdrijving is beter te onderbouwen dan de stelling dat Nederland over 20 jaar een islamitische dictatuur is.
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:20:

Je kan hem ook omkeren: hoe de voorstemmers over 20 jaar over hem denken in de nieuwe dictatoriale heilstaat



En die overdrijving is beter te onderbouwen dan de stelling dat Nederland over 20 jaar een islamitische dictatuur is.Wat jij wil.
Alle reacties Link kopieren
Nou VVD heeft regeren met de PVV zojuist uitgesloten lees ik net.



Niet dat de PVV zo graag wil regeren, maar ik had ze graag regerend gezien.

GEwoon om er vervolgens vanaf te zijn en om de stemmers te laten zien wat ze over zichzelf heen roepen.

Dat is immers democratie.



Zonder de VVD zie ik het niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 12:21:

[...]



Wat jij wil.Ik wil geen van beide en bovenal geen dictatuur an sich
quote:ardni schreef op 15 januari 2017 @ 12:35:

Nou VVD heeft regeren met de PVV zojuist uitgesloten lees ik net.



Niet dat de PVV zo graag wil regeren, maar ik had ze graag regerend gezien.

GEwoon om er vervolgens vanaf te zijn en om de stemmers te laten zien wat ze over zichzelf heen roepen.

Dat is immers democratie.



Zonder de VVD zie ik het niet gebeuren.De VVD zou ook niet met de PVDA regeren riepen ze bij de vorige verkiezingen. Mede daardoor krijgen ze de komende verkiezingen mijn stem niet meer.
quote:ardni schreef op 15 januari 2017 @ 12:35:

Nou VVD heeft regeren met de PVV zojuist uitgesloten lees ik net.



Niet dat de PVV zo graag wil regeren, maar ik had ze graag regerend gezien.

GEwoon om er vervolgens vanaf te zijn en om de stemmers te laten zien wat ze over zichzelf heen roepen.

Dat is immers democratie.



Zonder de VVD zie ik het niet gebeuren.Ik zie Mark Rutte nog wel weer bijdraaien na 15 maart.
In de politiek roepen ze wel meer. We zullen het in maart wel zien.
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:36:

[...]





Ik wil geen van beide en bovenal geen dictatuur an sich Volgens mij wil jij het liefst in een vrije samenleving leven waarin je mag geloven wat je wil, waarin je samen kunt zijn met wie je wil, en waarin mannen en vrouwen gelijke rechten hebben toch?
Op zich vind ik het wel gunstig dat er een partij als de PVV is. Het houdt andere partijen scherp, zorgt ervoor dat er een discussie op gang komt over tal van onderwerpen waar een soort taboe op rust en voorkomt dat we helemaal doorslaan naar teveel hopeloze linkse wegkijk-politiek. Er is nu gelukkig meer keuze op de rechterkant dan alleen maar de VVD. De PVV is eigenlijk een partij die niet rechts is waar het veel andere zaken dan de islam en immigratie betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 12:43:

[...]



Volgens mij wil jij het liefst in een vrije samenleving leven waarin je mag geloven wat je wil, waarin je samen kunt zijn met wie je wil, en waarin mannen en vrouwen gelijke rechten hebben toch?Goed geraden.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren in maart.



De VVD krijgt mijn stem in ieder geval niet. Het is niet dat ik pro-Wilders ben (integendeel), maarik vnd het van arrogantie getuigen om bij voorbaat een partij uit te sluiten. Waarschijnlijk gokken ze op een polarisatie en hopen zo de zwevende kiezer met zich mee te trekken, maar ik weet niet of dat werkt. Rutte heeft de afgelopen maanden een aantal dingen geroepen (apothekers uit Aleppo, Oekraine) waarmee hij mijns inziens duidelijk aangaf zich totaal niet met de burger bezig te houden.



Jesse Klaver vind ik persoonlijk helemaal niets. Een beetje tof doen en stoere taal uitslaan, maar hij komt zo naief en groen (pun intended) over. Zijn voorkomen heeft hij met zich mee, maar ik moet hem niet.



Zoals ik er nu over denk gaat mijn stem of naar het CDA of naar Forum voor Democratie. Buma is tot nu toe de enige grote partij die Wilders niet uitsluit en ik denk dat dat verstandig is. Daarnaast komt het CDA over alsof ze zich niet gek laten maken en dat boezemt vertrouwen bij mij in. Thierry Baudet lijkt me een gladjakker, maar wel eentje die staat voor wat hij denkt. Daarnaast heeft hij Hiddema met zich mee en ik ben groot fan van hem.



In ieder geval stem ik niet op Wilders, D66 (natte winden partij), PvdA, GL, SP en VVD. Van huis uit stemde ik altijd of D66 of VVD, maar beide partijen vind ik helemaal niets meer. Arrogant zooitje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 15 januari 2017 @ 13:36:

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren in maart.



De VVD krijgt mijn stem in ieder geval niet. Het is niet dat ik pro-Wilders ben (integendeel), maarik vnd het van arrogantie getuigen om bij voorbaat een partij uit te sluiten. Waarschijnlijk gokken ze op een polarisatie en hopen zo de zwevende kiezer met zich mee te trekken.



Als je al van te voren weet dat samenwerking niets gaat worden omdat je standpunten mijlenver uit elkaar liggen is het toch alleen maar handig om dit van te voren aan te geven? En ook duidelijk naar de kiezer: als je op VVD stemt, hoef je niet bang te zijn dat je stem gedeeltelijk een stem voor de PVV is omdat we straks concessies aan ze gaan doen.



Maar dat van die zwevende kiezer speelt vast ook een rol. Zo zijn ze dan ook wel weer in de politiek.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 15 januari 2017 @ 13:36:

Zoals ik er nu over denk gaat mijn stem of naar het CDA of naar Forum voor Democratie. Buma is tot nu toe de enige grote partij die Wilders niet uitsluit en ik denk dat dat verstandig is. Daarnaast komt het CDA over alsof ze zich niet gek laten maken en dat boezemt vertrouwen bij mij in. Thierry Baudet lijkt me een gladjakker, maar wel eentje die staat voor wat hij denkt. Daarnaast heeft hij Hiddema met zich mee en ik ben groot fan van hem. Buma is de grootste huichelaar die in Den Haag rondloopt. Net zo racistisch als de PVV (alleen niet openlijk, maar sneaky tussen de regels door). En als je de dingen hoort die hij gisteren het huidige kabinet in de schoenen probeert te schuiven... De fucking CDA heeft tot 4 jaar terug jaren achter elkaar geregeerd en toen ook niets aan de problemen gedaan die hij gisteren noemde. In het laatste kabinet waar het CDA in zat zat nota bene gladjakker #1 Maxime Verhagen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 15 januari 2017 @ 12:48:

De PVV is eigenlijk een partij die niet rechts is waar het veel andere zaken dan de islam en immigratie betreft.Dat doen ze ook alleen maar omdat dat lekker ligt bij hun electoraat. Als morgen blijkt dat er meer stemmen te winnen zijn door te roepen dat uitkeringen moeten wordt afgeschaft gaan ze dat direct volgen.
quote:viva1966 schreef op 15 januari 2017 @ 15:17:

[...]





Dat doen ze ook alleen maar omdat dat lekker ligt bij hun electoraat. Als morgen blijkt dat er meer stemmen te winnen zijn door te roepen dat uitkeringen moeten wordt afgeschaft gaan ze dat direct volgen.Daarin verschillen ze dan toch niet van andere partijen?
quote:viva1966 schreef op 15 januari 2017 @ 15:15:

[...]





Buma is de grootste huichelaar die in Den Haag rondloopt. Net zo racistisch als de PVV (alleen niet openlijk, maar sneaky tussen de regels door). En als je de dingen hoort die hij gisteren het huidige kabinet in de schoenen probeert te schuiven... De fucking CDA heeft tot 4 jaar terug jaren achter elkaar geregeerd en toen ook niets aan de problemen gedaan die hij gisteren noemde. In het laatste kabinet waar het CDA in zat zat nota bene gladjakker #1 Maxime Verhagen....In welk opzicht is Buma volgens jou dan racistisch? Kun je daar een voorbeeld van noemen, want ik ben echt heel erg benieuwd.
De racisme kaart deel 1001.



....werkt niet meer. Hol begrip geworden.



Een natte scheet is tegenwoordig al racistisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 15 januari 2017 @ 14:46:

[...]





Als je al van te voren weet dat samenwerking niets gaat worden omdat je standpunten mijlenver uit elkaar liggen is het toch alleen maar handig om dit van te voren aan te geven? En ook duidelijk naar de kiezer: als je op VVD stemt, hoef je niet bang te zijn dat je stem gedeeltelijk een stem voor de PVV is omdat we straks concessies aan ze gaan doen.



Maar dat van die zwevende kiezer speelt vast ook een rol. Zo zijn ze dan ook wel weer in de politiek.





Ik heb Rutte gezien in Buitenhof

Hij sluit samenwerking met de PVV uit.



Vreemd want toen de PVDA en de VVD de grootste werden gebruikte hij als argument voor de samenwerking dat " de kiezer dat besloten had"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 januari 2017 @ 17:52:

[...]





Ik heb Rutte gezien in Buitenhof

Hij sluit samenwerking met de PVV uit.



Vreemd want toen de PVDA en de VVD de grootste werden gebruikte hij als argument voor de samenwerking dat " de kiezer dat besloten had"Dat klopt toch, van die kiezer? De vorige keer (2012) hadden PvdA en VVD samen een meerderheid. De PVV duikelde naar 15 en was daardoor (maar ook door de rampzalige samenwerking in 2010-2012) vrijwel uitgesloten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 15 januari 2017 @ 18:11:

[...]





Dat klopt toch, van die kiezer? De vorige keer (2012) hadden PvdA en VVD samen een meerderheid. De PVV duikelde naar 15 en was daardoor (maar ook door de rampzalige samenwerking in 2010-2012) vrijwel uitgesloten.





Precies maar als de kiezer nu VVD / PVV aan - ik roep maar wat - 80 zetels helpen geld dat toch ook.



Overigens vind ik wel dat Wilders er weinig aan doet om een basis te leggen voor een samenwerking.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 15 januari 2017 @ 18:44:

[...]





Precies maar als de kiezer nu VVD / PVV aan - ik roep maar wat - 80 zetels helpen geld dat toch ook.



Overigens vind ik wel dat Wilders er weinig aan doet om een basis te leggen voor een samenwerking.Wilders vind ik politiek onhandig. Veel te vaak onnodig domme uitspraken. Hij is zeker geen Pim Fortuyn. Fleur Agema vind ik veel, veel beter en zou wat mij betreft meer het gezicht van de partij moeten zijn. Ik neig nu naar Thierry Baudet. Ik moet er niet aan denken dat we in Nederland een links kabinet krijgen. Dan kan ik straks op mijn handen gaan staan, zodat ze het laatste dubbeltje eruit kunnen schudden.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven