Op de PVV stemmen in maart (Deel 2)

08-01-2017 08:33 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 zit vol dus hier een deel 2

Ga je PVV stemmen ja / nee en wat is daarvoor de reden.

Misschien weet je het nog niet en kan je hier meelezen om een mening te vormen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 januari 2017 @ 18:44:

[...]





Precies maar als de kiezer nu VVD / PVV aan - ik roep maar wat - 80 zetels helpen geldt dat toch ook.



Overigens vind ik wel dat Wilders er weinig aan doet om een basis te leggen voor een samenwerking.



Zonder meer, maar zowel Wilders als de VVD maken nogal duidelijk dat ze samen eigenlijk niet door 1 deur kunnen.

Op het moment neigen deze beide partijen naar 25-30 zetels, dus zelfs als ze elkaar aardig zouden vinden, moet er (uitgaande van de huidige peilingen) nog een partij bij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Rutte hoef ik niet meer. Hij kan absoluut de leuke jongensachtige man uithangen, maar voor mij als kiezer wekt hij absoluut geen vertrouwen, want zijn manier van werken is allerlei dingen vast beloven en als hij zich dan niet aan zijn beloftes houdt, denken dat hij ermee weg komt door simpelweg "sorry" te zeggen. Nou, "sorry", daar koop ik wat voor, zet maar in de gang, die "sorry" van je, daar staat nóg een hele lading "sorry" waar ik niks mee kan en waar ik niet beter van word.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:20:

Je kan hem ook omkeren: hoe de voorstemmers over 20 jaar over hem denken in de nieuwe dictatoriale heilstaat



En die overdrijving is beter te onderbouwen dan de stelling dat Nederland over 20 jaar een islamitische dictatuur is.Inderdaad. De PVV wil de rechtsstaat opheffen door de onafhankelijke rechtspraak af te schaffen en door asministratieve detentie in te voeren.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 15 januari 2017 @ 12:35:

Nou VVD heeft regeren met de PVV zojuist uitgesloten lees ik net.



Niet dat de PVV zo graag wil regeren, maar ik had ze graag regerend gezien.

GEwoon om er vervolgens vanaf te zijn en om de stemmers te laten zien wat ze over zichzelf heen roepen.

Dat is immers democratie.



Zonder de VVD zie ik het niet gebeuren.Ik vertrouw de VVD voor geen cent. Misschien dat Rutte wordt geloosd na de verkiezingen en dat Halbe Zijlstra wel met de PVV in zee wil. Maar goed, dan nog moet er een derde partij bij, en die is niet te vinden.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 15 januari 2017 @ 19:53:

[...]



Inderdaad. De PVV wil de rechtsstaat opheffen door de onafhankelijke rechtspraak af te schaffen en door asministratieve detentie in te voeren.Ons zelfbeschikkingsrecht is allang voor 70 tot 80% overgeheveld naar Brussel, waar een Roemeense of Bulgaarse corrupte commissaris bepaalt aan welke regels wij ons in Nederland te houden hebben...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Ons zelfbeschikkingsrecht is allang voor 70 tot 80% overgeheveld naar Brussel, waar een Roemeense of Bulgaarse corrupte commissaris bepaalt aan welke regels wij ons in Nederland te houden hebben...Ook niet waar. EU richtlijnen worden pas wet als het nationale parlement heeft besloten.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 15 januari 2017 @ 20:01:

[...]



Ook niet waar. EU richtlijnen worden pas wet als het nationale parlement heeft besloten.Nou, ga dan maar eens onderzoeken hoeveel van onze nationale wetgeving en regelgeving inmiddels ofwel gebonden is aan Europese richtlijnen, ofwel daardoor begrensd wordt, ofwel daardoor rechtstreeks bepaald wordt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:01:

Rutte hoef ik niet meer. Hij kan absoluut de leuke jongensachtige man uithangen, maar voor mij als kiezer wekt hij absoluut geen vertrouwen, want zijn manier van werken is allerlei dingen vast beloven en als hij zich dan niet aan zijn beloftes houdt, denken dat hij ermee weg komt door simpelweg "sorry" te zeggen. Nou, "sorry", daar koop ik wat voor, zet maar in de gang, die "sorry" van je, daar staat nóg een hele lading "sorry" waar ik niks mee kan en waar ik niet beter van word.



Ik hoorde vanochtend op tv dat de vvd 80% van hun verkiezingsbeloften hebben waargemaakt. Wat een ongekend hoog percentage schijnt te zijn.



Ik ben ook geen Rutte fan, maar dat hij zich niet aan zijn beloftes houdt valt dus wel mee.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Nou, ga dan maar eens onderzoeken hoeveel van onze nationale wetgeving en regelgeving inmiddels ofwel gebonden is aan Europese richtlijnen, ofwel daardoor begrensd wordt, ofwel daardoor rechtstreeks bepaald wordt...Welk beleid zou je dan nationaal geregeld willen zien? Veiligheidseisen voor auto's? Consumentenbescherming voor luchtreizigers? Of iets anders?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
80 % van de Nederlandse wetgeving wordt bepaald in Brussel.

Sinds 1992 is Nederland een nettobetaler aan de eu.

Dat betekend dat wij dus meer afdragen dan ontvangen.

En niks te vertellen hebben we!
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 20:39:

80 % van de Nederlandse wetgeving wordt bepaald in Brussel.

Sinds 1992 is Nederland een nettobetaler aan de eu.

Dat betekend dat wij dus meer afdragen dan ontvangen.

En niks te vertellen hebben we!Dat percentage is al ontkracht. Het is wel zo dat meer dan 50% van de nieuwe wetten hun basis vinden in de bepalingen van de EU. Maar niet altijd zijn deze verplicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Nou, ga dan maar eens onderzoeken hoeveel van onze nationale wetgeving en regelgeving inmiddels ofwel gebonden is aan Europese richtlijnen, ofwel daardoor begrensd wordt, ofwel daardoor rechtstreeks bepaald wordt...Dat hadden we toch al eerder met bronnen en al uitgezocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 15 januari 2017 @ 19:53:

[...]



Inderdaad. De PVV wil de rechtsstaat opheffen door de onafhankelijke rechtspraak af te schaffen en door asministratieve detentie in te voeren.Precies, en over cultuur, milieu etc nog maar te zwijgen. Dat wordt of praktisch afgeschaft (want mag geen geld heen) en is geen mening over/moet blijven zoals het is want innovatie krijgt ook geen cent als je van het A4 uitgaat.
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 21:15:

[...]





Dat hadden we toch al eerder met bronnen en al uitgezocht.Het is de bedoeling dat je dat niet meer weet, want dan kan de hele riedel weer opnieuw.
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 21:13:

[...]





Dat percentage is al ontkracht. Het is wel zo dat meer dan 50% van de nieuwe wetten hun basis vinden in de bepalingen van de EU. Maar niet altijd zijn deze verplicht.

Ontkracht my ass.

Omdat zo duidelijk is hoe het water een kant op stroomt werd men onrustig in zakelijk Nederland.

En hoppekee, er is aan schadebeperking gedaan. Dingen worden nu anders beschreven, regelgeving en wetten zijn iets aangepast om te doen LIJKEN dat het allemaal wel meevalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 15 januari 2017 @ 21:19:

[...]





Het is de bedoeling dat je dat niet meer weet, want dan kan de hele riedel weer opnieuw.Shit- mijn geheugen is te goed voor deze pijler
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 21:19:

[...]



Ontkracht my ass.

Omdat zo duidelijk is hoe het water een kant op stroomt werd men onrustig in zakelijk Nederland.

En hoppekee, er is aan schadebeperking gedaan. Dingen worden nu anders beschreven, regelgeving en wetten zijn iets aangepast om te doen LIJKEN dat het allemaal wel meevalt.Is allemaal na te lezen- Pejeka weet vast nog wel in welk topic hier. Keurig onderbouwd met meerdere bronnen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben wel benieuwd: wat is er dan zo vreselijk aan de EU?
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 21:28:

Maar ik ben wel benieuwd: wat is er dan zo vreselijk aan de EU?Die pakt ons geld af en geeft het aan de miljarendverkwistende holadiejeeroepende Zuid-Europeanen. Onderwijl zuchten wij onder het juk van steeds strenger wordende regelgeving, terwijl de zojuist genoemde luiwammeszuiderlingen alle EU-wetgeving aan hun laars lappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Nou, ga dan maar eens onderzoeken hoeveel van onze nationale wetgeving en regelgeving inmiddels ofwel gebonden is aan Europese richtlijnen, ofwel daardoor begrensd wordt, ofwel daardoor rechtstreeks bepaald wordt...Je vroeg twee pagina's terug naar een EU-kritische partij om op te stemmen. Ik suggereerde toen 50PLUS. Is dat wat voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 15 januari 2017 @ 21:36:

[...]





Die pakt ons geld af en geeft het aan de miljarendverkwistende holadiejeeroepende Zuid-Europeanen. Onderwijl zuchten wij onder het juk van steeds strenger wordende regelgeving, terwijl de zojuist genoemde luiwammeszuiderlingen alle EU-wetgeving aan hun laars lappen.Oh ja... Da's waar ook. En het levert ook niks positief of ook, wat het bovenstaande enigszins zou compenseren.
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 21:37:

[...]





Oh ja... Da's waar ook. En het levert ook niks positief of ook, wat het bovenstaande enigszins zou compenseren.Helemaal niets! Dat dat nu helder is.
quote:Lorelai schreef op 15 januari 2017 @ 21:37:

[...]





Je vroeg twee pagina's terug naar een EU-kritische partij om op te stemmen. Ik suggereerde toen 50PLUS. Is dat wat voor je?Er zijn gelukkig meer EU-kritische partijen.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 15 januari 2017 @ 21:53:

[...]





Helemaal niets! Dat dat nu helder is.Logisch ook eigenlijk, ik bedoel, economische samenwerking en bondgenootschappen tegen vijandige invloeden- 70+ jaar vrede... Wat heb je eraan
quote:Dormouse schreef op 15 januari 2017 @ 22:07:

[...]





Logisch ook eigenlijk, ik bedoel, economische samenwerking en bondgenootschappen tegen vijandige invloeden- 70+ jaar vrede... Wat heb je eraan Precies! Historisch gezien hebben we nog nooit zo'n lange periode stabiliteit in Europa gekend, maar wat heb je aan vrede wanneer er EU-wetgeving is over beltarieven in Europa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven