De Amerikaanse Militair

18-06-2016 01:51 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor. Nadat mijn nichtje al een keer in de maling was genomen door een zogenaamde Amerikaanse militair en ze ook nog een keer bij Kees van der Spek bij oplichters in het buitenland waren geweest kwam het vriendschapsverzoek. Mijn militair heet Bush Robert Charles. Ik heb hem geaccepteerd maar wel ingesteld dat hij mijn vrienden en berichten niet kan zien. Voor je het weet gaat hij mijn vriendinnen lastig vallen. Natuurlijk weet ik dat het gewoon een oplichtersbende in Aftika ofzo is die met zijn allen in een zaaltje zitten te te tikken en dat is ook de reden dat ik hem geaccepteerd heb. Gewoon eens kijken hoe ver hij gaat.

Ik de indruk wekken dat hij een vette vis aan de haak heeft.



Kent iemand hier dit fenomeen? En is iemand geinteresseerd in hoe dit allemaal verder gaat? Laat het weten dan zal ik de gesprekken hier op het forum zetten. Ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Lees nu net de laatste zinnen van de OP.



Wij moeten interesse tonen zodat jij een chatgesprek hier neerzet?

Je doet het als een rebelse actie? Maar je vraagt zelf wel toestemming.

Je doet het voor vrouwen die opgelicht zouden kunnen worden? Na 20 jaar waarschuwingen heb ik eerlijk gezegd ook nog weinig medelijden.



Maar waarom die naam dan geven? Waarom zelf niet googlen als jij de beschermheilige bent voor elke vrouw die online durft te komen?

Zoveel vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 18 juni 2016 @ 07:49:

[...]



Ik ben trouwens vast niet de enige die geen mensen op FB accepteert die ik niet persoonlijk ken?Precies, zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Waarom accepteer je vreemde mensen?



Ik ben er weleens 1 tegen gekomen op een datingsite maar ik had al vrij snel door dat de details niet klopten en daarbij wat moet ik met een Amerikaan in een oorlogssituatie die misschien ooit weleens in NL zou willen wonen? Hij wilde chatten maar zo ver is het nooit gekomen.

Daarnaast betaal ik mannen geen geld want zij moeten hun eigen broek ophouden.



Sommige mensen zijn zo wanhopig opzoek naar een relatie/sprookje dat zij zich van alles op de mouw laten spelden.



Er zit een blokkeer en delete knop op je PC.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus je nichtje is opgelicht door een fake militair en ook nog opgelicht in het buitenland?

Waar Kees vd Spek bij aan te pas moest komen..



Misschien kan je beter je tijd steken in het naieve gedrag van je nichtje dan oeverloos chatten met iemand waar je toch niks aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Och waar mensen toch allemaal tijd en zin voor hebben.

Wat is eigenlijk precies de bedoeling? Kapot zal hij niet gaan, en door types als je nichtje loont het de moeite voor zulke organisaties om gewoon door te gaan.
Die man kwam ook bij mij op Facebook tevoorschijn. Direct geblokkeerd.

Daar ga je toch geen tijd in stoppen?

Ga iets nuttigs doen met je vrije tijd.

Zo te horen zit jullie vreemde gedrag in de familie.
Nah, ik geloof dat ik een hoop meer lol van het verhaal van James Veith (hilarisch) had dan van de schrijfseltjes van TO.



https://m.youtube.com/watch?v=_QdPW8JrYzQ
Alle reacties Link kopieren
Is 'neger' ook al een verboden woord tegenwoordig?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat woord heeft nooit gekund



"

Het woord neger is een beladen, beledigend woord. We leenden negro in de 16de of 17de eeuw uit het Spaans of Portugees. In die talen was het toen een zelfstandig naamwoord dat 'zwarte Afrikaan; zwarte slaaf' betekende. In het Nederlands vervormden we het tot neger. Een 18de-eeuws citaat maakt de betekenis duidelijk: 'Men betaalt ... van zestig tot tagtig Guldens ... voor eenen Neger, die van agttien tot dertig jaaren oud is'. Het woord stamt uit een tijd waarin slaven, die slechts koopwaar waren en verder voor hun houders geen identiteit hadden, voor het gemak werden benoemd met hun huidskleur.



'Wat is daar erg aan, neger betékent toch gewoon zwart?' Het bijvoeglijk naamwoord negro ja, maar dat bestond nooit in het Nederlands: een 'negro trui' is geen zwarte trui. Wij namen alleen het zelfstandig naamwoord over in de specifieke betekenis 'zwarte slaaf'. Neger betekent nu weliswaar 'persoon met een zwarte huidskleur', maar nog steeds reduceert neger iemand tot zijn huidskleur. 'Hoe moet ik ze dan noemen?', zei een kennis die verder heel aardig is. Dat 'ze' willen benoemen klopt niet. Aziaten 'gelen' noemen is not done. De meeste roodharigen worden niet blij rooie"
Een neger uit Ghana. Ik maak hem kapot.



Gezellig typje ben je.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 18 juni 2016 @ 09:02:

Is 'neger' ook al een verboden woord tegenwoordig?Blijkbaar.
quote:Manonna schreef op 18 juni 2016 @ 02:17:

Het is nagenoeg algemeen bekend hoe die mensen werken. Zoals gezegd, het is zelfs bij oplichters in het buitenland geweest. Ik besteed er tijd aan omdat er nog altijd mensen (vrouwen) door dit soort lui worden opgelicht. Soms voor duizenden euro's. Met deze topic wil ik waarschuwen hiervoor. En ook voor een beetje vermaak als daar draagvlak voor is.



Vermaak? Een neger uit Ghana kapot maken? Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd verder?

Je kan beter die domme koeien hier die erin trappen gaan voorlichten.
quote:calvijn1 schreef op 18 juni 2016 @ 09:02:

Is 'neger' ook al een verboden woord tegenwoordig?Meen je dit serieus? Het is om te janken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 18 juni 2016 @ 09:19:

Dat woord heeft nooit gekund



"





Bij de witties misschien niet, maar de afroamerican die ik ken, noemt zichzelf toch echt neger. En zijn vrienden ook.

Oh ja. Ik ken hem echt. Dus niet een.of andere vage van Facebook ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook meegemaakt, een paar jaar geleden. Ik kwam net in het huis wonen waar ik nu woon, en chatte toen wat om de tijd te doden. Op een gegeven moment was er een "Amerikaan" die dolgraag contact wilde, ik had geen interesse, maar hij was heel dwingend. Hij vertelde dat hij in Afghanistan zat en graag wilde trouwen, en een nieuw leven wilde opbouwen in Nl. Ik had nog steeds geen interesse en het viel me op dat zijn Engels heel beroerd was voor een Amerikaan. Hij wilde mij iedere middag op een bepaald tijdstip spreken, en omdat hij mij niet interesseerde, en ik alleen uit beleefdheid met hem sprak, vergat ik deze "afspraken" wel eens en hij werd dan heel kwaad.



Ik weet niet meer waarom, maar op een gegeven moment wist ik dat dit iemand uit Afrika was, achteraf had ik een beetje spijt dat ik hem toen zelf niet in de maling heb genomen, deze mensen willen gewoon anderen besodemieteren, en het interesseert ze niet wat voor leed ze daarmee aanrichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak hem kapot.





Al een account? Log dan hier in.
Maar wat ga je dan precies 'kapotmaken' dan? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Denk je echt dat die persoon een nacht minder slaapt omdat een van de duizend hengeltjes die hij heeft denkt slim te doen? Of zocht je gewoon een hobby bij gebrek daar aan?



Dacht je echt dat in een persoon alleen was? Meid hier zit een inmense organisatie achter. En nee, die 'maak je niet kapot'. Zolang er mensen rondlopen die net intelligent genoeg zijn de toiletpot zelfstandig te vinden en te wereldvreemd om uberhaupt het internet op te mogen blijven dit soort organisaties gewoon bestaan
quote:viva-amber schreef op 18 juni 2016 @ 08:02:

Waarom accepteer je vreemde mensen?



Ik ben er weleens 1 tegen gekomen op een datingsite maar ik had al vrij snel door dat de details niet klopten en daarbij wat moet ik met een Amerikaan in een oorlogssituatie die misschien ooit weleens in NL zou willen wonen? Hij wilde chatten maar zo ver is het nooit gekomen.

Daarnaast betaal ik mannen geen geld want zij moeten hun eigen broek ophouden.



Sommige mensen zijn zo wanhopig opzoek naar een relatie/sprookje dat zij zich van alles op de mouw laten spelden.



Er zit een blokkeer en delete knop op je PC.Ik geloof dat TO dat wel begrijpt hoor.
Ach het is leuk om ze te sarren, kost ze tijd en levert ze niks op. Maar kapotmaken lijkt me stug.

Maar ik zou er de tijd niet voor over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bush Robert Charles



Heb hem ff gecheckt. Een US 4 sterren (het allerhoogste) generaal op FB!
Al een account? Log dan hier in.
Dr Feel heeft er ooit een leuke uitzending over gemaakt. Ik zou bijna zeggen dat de Afgaan net zo heette maar dat weet ik niet zeker. Die dame was helemaal blut, huis met extra hypotheken al haar spaargeld op. Ik heb daar echt geen medelijden mee. Familie zei al jaren dat het nep was.
Wij hebben een kennis die al jaren geld stuurt om een russische dame hier te krijgen. Dat heeft ze nodig om de douane om te kopen. Telkens mislukt dat en is ze haar geld kwijt. Heeft hem inmiddels al 10K gekost ofzo. Gelooft er heilig in. Nog steeds. Daar heb ik ook geen medelijden mee.
quote:Goede-Fee schreef op 18 juni 2016 @ 09:47:

Dr Feel heeft er ooit een leuke uitzending over gemaakt. Ik zou bijna zeggen dat de Afgaan net zo heette maar dat weet ik niet zeker. Die dame was helemaal blut, huis met extra hypotheken al haar spaargeld op. Ik heb daar echt geen medelijden mee. Familie zei al jaren dat het nep was.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 18 juni 2016 @ 09:47:

Dr Feel heeft er ooit een leuke uitzending over gemaakt. Ik zou bijna zeggen dat de Afgaan net zo heette maar dat weet ik niet zeker. Die dame was helemaal blut, huis met extra hypotheken al haar spaargeld op. Ik heb daar echt geen medelijden mee. Familie zei al jaren dat het nep was.Hoe dom kan je zijn?! Ik zou echt nooit een stuiver naar een man sturen, echt geen cent. Blijkbaar geloven die mensen er zo in, zonder enig bewijs.
quote:Orangetree schreef op 18 juni 2016 @ 09:48:

Wij hebben een kennis die al jaren geld stuurt om een russische dame hier te krijgen. Dat heeft ze nodig om de douane om te kopen. Telkens mislukt dat en is ze haar geld kwijt. Heeft hem inmiddels al 10K gekost ofzo. Gelooft er heilig in. Nog steeds. Daar heb ik ook geen medelijden mee.Ik heb daar wel medelijden mee. Dat je blijkbaar zó eenzaam bent dat je deze aandacht nodig hebt. Erg triest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven